30794536
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Špitálska 8, Bratislava, 81267, SVK
00634743
FITTICH ALARM spol. s r.o.
Zvolenská cesta 14, Banská Bystrica, 97401, SVK
Odborná prehliadka a odborná skúška elektrického zabezpečovacieho systému a elektrickej požiarnej signalizácie
odborná prehliadka, odborná skúška, elektrický zabezpečovací systém, elektrická požiarná signalizácia
Služba
1. Opravy a údržba
1. Odborná prehliadka a odborná skúška elektrického zabezpečovacieho systému a elektrickej požiarnej signalizácie
|
|
---|---|
Funkcia |
1.Vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky elektrického zabezpečovacieho systému (ďalej len "EZS") raz ročne v zmysle STN EN 50131, STN 33 2000-6, STN 33 1500,Vyhl ÚBP 508/2009 Z.z. |
2.Vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky elektrickej požiarnej signalizácie (ďalej len "EPS") raz ročne a štvrťročne v zmysle STN 33 2000-4-41,STN 33 1500,STN 33 2000-6,STN P CEN/TS 54-14,Vyhl MPSVR SR 508/2009 Z.z.,Vyhl. MV SR 726/2002 Z.z. |
Odborné prehliadky a odborné skúšky budú realizované: |
Budova č.1 - v meste Zvolen/EZS/ |
Budova č.2 - v meste Krupina/EZS + EPS/ |
Budova č.3 - v meste Detva/EZS/ |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Budova č.1/EZS/Ústredňa EZS,SATEL INTEGRA 128 | ks | 1 | ||
Budova č.1/EZS/Klávesnica INT-KLCD | ks | 1 | ||
Budova č.1/EZS/Priestorový detektor PIR PRESTIGE IR | ks | 38 | ||
Budova č.1/EZS/Detektor rozbitia skla/Impaq Glass | ks | 11 | ||
Budova č.1/EZS/Expander vstupov CA-64 EPS | ks | 1 | ||
Budova č.1/EZS/Expander vstupov CA-64 E | ks | 6 | ||
Budova č.1/EZS/Expander čítačky CA - 64 SR | ks | 1 | ||
Budova č.1/EZS/AKU 12V/17 Ah | ks | 1 | ||
Budova č.1/EZS/AKU 12V/7 Ah | ks | 1 | ||
Budova č.1/EZS/požiarny hlásič | ks | 1 | ||
Budova č.1/EZS/MK-magnetický kontakt | ks | 5 | ||
Budova č.2/EZS/Ústredňa EZS,AC NX 948+ | ks | 1 | ||
Budova č.2/EZS/LCD klávesnica NX 148 | ks | 2 | ||
Budova č.2/EZS/Priestorový detektor EL 100 | ks | 53 | ||
Budova č.2/EZS/Expander NX 216 | ks | 4 | ||
Budova č.2/EZS/ATH TTC INTECH | ks | 1 | ||
Budova č.2/EZS/AKU TP 12V/7Ah | ks | 1 | ||
Budova č.2/EPS/Ústredňa EPS, MHU 109 | ks | 1 | ||
Budova č.2/EPS/Zálohovací akumulátor 12V/7,2 Ah | ks | 1 | ||
Budova č.2/EPS/Dymový bodový hlásič MHG 241 | ks | 25 | ||
Budova č.2/EPS/Dymový bodový hlásič MHG 243 | ks | 1 | ||
Budova č.2/EPS/Tepelný bodový hlásič MHG 341 | ks | 10 | ||
Budova č.2/EPS/Tepelný bodový hlásič MHG 362 | ks | 2 | ||
Budova č.2/EPS/Tlačidlový hlásič MHA 141 | ks | 13 | ||
Budova č.2/EPS/Akustické signalizačné zariadenie ECHO 3 | ks | 5 | ||
Budova č.2/EPS/Automatický telefónny hlásič TTC INTECH | ks | 1 | ||
Budova č.3/EZS/Ustredňa EZS, ESPRIT 748 | ks | 1 | ||
Budova č.3/EZS/Infračervené detektory pohybu PARADOX PRO | ks | 4 | ||
Budova č.3/EZS/AKU IT DC 12 V/7 Ah | ks | 1 | ||
Budova č.3/EZS/Výstražné zariadenie (VZ) s vlastným napájaním OS-300 | ks | 1 | ||
Budova č.3/EZS/Výstražné zariadenie/napájanie z ústredne SA-913 | ks | 1 |
Názov |
1.Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
2.Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy kópiu osvedčenia odborného pracovníka (revízneho technika). |
3.Dodávateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 28.4.2015 na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov |
-že nie je v reštrukturalizácii predloží do 3 dní od uzavretia zmluvnéh vzťahu potvrdenie príslušného súdu,nie staršie ako tri mesiace.Nepredloženie dokladov v súlade s § 26 ods. 1 písm. c) zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a |
o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy |
možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
4. Dodávateľ vyhlasuje, že Cena služby zahŕňa: |
4.1. odbornú prehliadku a odbornú skúšku zariadení |
4.2. spísanie príslušných správ a protokolov |
4.3. dopravu odborného pracovníka na miesto výkonu odbornej prehliadky a späť |
4.4. ako aj všetky náklady spojené s dodaním služby |
5.Požaduje sa vypracovanie a dodanie správy z vykonanej odbornej prehliadky a odbornej skúšky do 15 pracovných dní od vykonania odbornej prehliadky a odbornej skúšky. |
6.Objednávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľovi rozdeľovník termínov odborných prehliadok a skúšok zariadení . |
7.Dodávateľ predloží zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb na potvrdenie súpis skutočne vykonaných služieb, ktorý bude po potvrdení objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry. |
8. Dodávateľ vystaví faktúru až po predložení a vzájomnom odsúhlasení Správy z vykonanej odbornej prehliadky a odbornej skúšky, táto správa bude prílohou faktúry.Nepredloženie správy z vykonanej pravidelnej prehliadky v lehote 15 dní od vykonania pravidelnej servisnej prehliadky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
9.Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo Zmluvy, predmet fakturácie , miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy: |
10.Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74, ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
11.Súčasťou dodania služby je aj odovzdanie dokladov pri predložení faktúry a to Správy o odborných prehliadkach a odborných skúškach , ktoré budú odsúhlasené a podpísané zodpovednou kontaktnou osobou objednávateľa, a to minimálne v 2 vyhotoveniach. |
12.Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej pripísania na účet dodávateľa. |
13.V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
14.Zmluvné pokuty: |
15.Objednávateľ môže v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatniť zmluvnú pokutu za: |
-za každé porušenie zmluvných podmienok uvedených v tejto časti zmluvy alebo za každé porušenie zmluvy, definované v OPET-e, a to vo výške 50 EUR za každé porušenie zmluvnej podmienky samostatne, najviac však spolu 150 EUR. |
- jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 150 eur, ak objednávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy. |
16.Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu dodávateľovi. |
17.Uplatnením sankcií, penále a zmluvných pokút nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorú svojím konaním, nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ. |
18.Ukončenie zmluvy môže nastať: |
- riadnym splnením predmetu zákazky |
- dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode |
- odstúpením od zmluvy v zmysle OPET |
- výpoveďou, výpovedná doba je jeden mesiac a výpovedná lehota plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Vypovedať zmluvu je možné aj bez udania dôvodu. |
19.Dodávateľ a objednávateľ si navzájom doručia do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy zoznam kontaktných osôb, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, budú oprávnené preberať pokyny a požiadavky súvisiace s plnením a budú zabezpečovať vzájomnú komunikáciu. |
20.Ak dodávateľ nemal v čase uzatvorenia zmluvného vzťahu zapísaných konečných užívateľov výhod v Registri konečných užívateľov výhod sa táto skutočnosť považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
21.Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj opakované porušenie zmluvných podmienok napriek predchádzajúcemu upozorneniu druhej zmluvnej strany. |
Banskobystrický, Slovenská republika
22.03.2016 08:00 — 30.12.2016 15:00
3,00 počet budov
1 149,82
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.03.2016 15:17
10.03.2016 16:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.03.2016 09:47 - Vstupná ponuka | 1 149,72 | € | Cena s DPH |
08.03.2016 09:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 149,72 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: