• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.03.2016 15:17
  •    Predkladanie ponúk
    10.03.2016 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.03.2016 16:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2016 10:05

Detail zákazky Z20165215

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.03.2016 15:17
  •    Predkladanie ponúk
    10.03.2016 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.03.2016 16:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2016 10:05

Základné údaje

Z20165215

OF-71752

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2360861

Objednávateľ

30794536

Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny

Špitálska 8, Bratislava, 81267, SVK

Dodávateľ

00634743

FITTICH ALARM spol. s r.o.

Zvolenská cesta 14, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odborná prehliadka a odborná skúška elektrického zabezpečovacieho systému a elektrickej požiarnej signalizácie

odborná prehliadka, odborná skúška, elektrický zabezpečovací systém, elektrická požiarná signalizácia

  • 71632000-7 - Technické skúšky
  • 50413200-5 - Opravy a údržba protipožiarnych zariadení
  • 71317200-5 - Služby súvisiace s ochranou zdravia a bezpečnosťou pri práci

Služba

1. Opravy a údržba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odborná prehliadka a odborná skúška elektrického zabezpečovacieho systému a elektrickej požiarnej signalizácie
Funkcia
1.Vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky elektrického zabezpečovacieho systému (ďalej len "EZS") raz ročne v zmysle STN EN 50131, STN 33 2000-6, STN 33 1500,Vyhl ÚBP 508/2009 Z.z.
2.Vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky elektrickej požiarnej signalizácie (ďalej len "EPS") raz ročne a štvrťročne v zmysle STN 33 2000-4-41,STN 33 1500,STN 33 2000-6,STN P CEN/TS 54-14,Vyhl MPSVR SR 508/2009 Z.z.,Vyhl. MV SR 726/2002 Z.z.
Odborné prehliadky a odborné skúšky budú realizované:
Budova č.1 - v meste Zvolen/EZS/
Budova č.2 - v meste Krupina/EZS + EPS/
Budova č.3 - v meste Detva/EZS/
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Budova č.1/EZS/Ústredňa EZS,SATEL INTEGRA 128 ks 1
Budova č.1/EZS/Klávesnica INT-KLCD ks 1
Budova č.1/EZS/Priestorový detektor PIR PRESTIGE IR ks 38
Budova č.1/EZS/Detektor rozbitia skla/Impaq Glass ks 11
Budova č.1/EZS/Expander vstupov CA-64 EPS ks 1
Budova č.1/EZS/Expander vstupov CA-64 E ks 6
Budova č.1/EZS/Expander čítačky CA - 64 SR ks 1
Budova č.1/EZS/AKU 12V/17 Ah ks 1
Budova č.1/EZS/AKU 12V/7 Ah ks 1
Budova č.1/EZS/požiarny hlásič ks 1
Budova č.1/EZS/MK-magnetický kontakt ks 5
Budova č.2/EZS/Ústredňa EZS,AC NX 948+ ks 1
Budova č.2/EZS/LCD klávesnica NX 148 ks 2
Budova č.2/EZS/Priestorový detektor EL 100 ks 53
Budova č.2/EZS/Expander NX 216 ks 4
Budova č.2/EZS/ATH TTC INTECH ks 1
Budova č.2/EZS/AKU TP 12V/7Ah ks 1
Budova č.2/EPS/Ústredňa EPS, MHU 109 ks 1
Budova č.2/EPS/Zálohovací akumulátor 12V/7,2 Ah ks 1
Budova č.2/EPS/Dymový bodový hlásič MHG 241 ks 25
Budova č.2/EPS/Dymový bodový hlásič MHG 243 ks 1
Budova č.2/EPS/Tepelný bodový hlásič MHG 341 ks 10
Budova č.2/EPS/Tepelný bodový hlásič MHG 362 ks 2
Budova č.2/EPS/Tlačidlový hlásič MHA 141 ks 13
Budova č.2/EPS/Akustické signalizačné zariadenie ECHO 3 ks 5
Budova č.2/EPS/Automatický telefónny hlásič TTC INTECH ks 1
Budova č.3/EZS/Ustredňa EZS, ESPRIT 748 ks 1
Budova č.3/EZS/Infračervené detektory pohybu PARADOX PRO ks 4
Budova č.3/EZS/AKU IT DC 12 V/7 Ah ks 1
Budova č.3/EZS/Výstražné zariadenie (VZ) s vlastným napájaním OS-300 ks 1
Budova č.3/EZS/Výstražné zariadenie/napájanie z ústredne SA-913 ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
2.Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy kópiu osvedčenia odborného pracovníka (revízneho technika).
3.Dodávateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 28.4.2015 na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
-že nie je v reštrukturalizácii predloží do 3 dní od uzavretia zmluvnéh vzťahu potvrdenie príslušného súdu,nie staršie ako tri mesiace.Nepredloženie dokladov v súlade s § 26 ods. 1 písm. c) zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a
o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy
možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok.
4. Dodávateľ vyhlasuje, že Cena služby zahŕňa:
4.1. odbornú prehliadku a odbornú skúšku zariadení
4.2. spísanie príslušných správ a protokolov
4.3. dopravu odborného pracovníka na miesto výkonu odbornej prehliadky a späť
4.4. ako aj všetky náklady spojené s dodaním služby
5.Požaduje sa vypracovanie a dodanie správy z vykonanej odbornej prehliadky a odbornej skúšky do 15 pracovných dní od vykonania odbornej prehliadky a odbornej skúšky.
6.Objednávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľovi rozdeľovník termínov odborných prehliadok a skúšok zariadení .
7.Dodávateľ predloží zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb na potvrdenie súpis skutočne vykonaných služieb, ktorý bude po potvrdení objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry.
8. Dodávateľ vystaví faktúru až po predložení a vzájomnom odsúhlasení Správy z vykonanej odbornej prehliadky a odbornej skúšky, táto správa bude prílohou faktúry.Nepredloženie správy z vykonanej pravidelnej prehliadky v lehote 15 dní od vykonania pravidelnej servisnej prehliadky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
9.Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo Zmluvy, predmet fakturácie , miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy:
10.Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74, ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa.
11.Súčasťou dodania služby je aj odovzdanie dokladov pri predložení faktúry a to Správy o odborných prehliadkach a odborných skúškach , ktoré budú odsúhlasené a podpísané zodpovednou kontaktnou osobou objednávateľa, a to minimálne v 2 vyhotoveniach.
12.Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej pripísania na účet dodávateľa.
13.V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku.
14.Zmluvné pokuty:
15.Objednávateľ môže v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatniť zmluvnú pokutu za:
-za každé porušenie zmluvných podmienok uvedených v tejto časti zmluvy alebo za každé porušenie zmluvy, definované v OPET-e, a to vo výške 50 EUR za každé porušenie zmluvnej podmienky samostatne, najviac však spolu 150 EUR.
- jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 150 eur, ak objednávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy.
16.Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu dodávateľovi.
17.Uplatnením sankcií, penále a zmluvných pokút nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorú svojím konaním, nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ.
18.Ukončenie zmluvy môže nastať:
- riadnym splnením predmetu zákazky
- dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode
- odstúpením od zmluvy v zmysle OPET
- výpoveďou, výpovedná doba je jeden mesiac a výpovedná lehota plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Vypovedať zmluvu je možné aj bez udania dôvodu.
19.Dodávateľ a objednávateľ si navzájom doručia do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy zoznam kontaktných osôb, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, budú oprávnené preberať pokyny a požiadavky súvisiace s plnením a budú zabezpečovať vzájomnú komunikáciu.
20.Ak dodávateľ nemal v čase uzatvorenia zmluvného vzťahu zapísaných konečných užívateľov výhod v Registri konečných užívateľov výhod sa táto skutočnosť považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
21.Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj opakované porušenie zmluvných podmienok napriek predchádzajúcemu upozorneniu druhej zmluvnej strany.

Zmluvná špecifikácia

Banskobystrický, Slovenská republika

22.03.2016 08:00 — 30.12.2016 15:00

3,00 počet budov

1 149,82

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.03.2016 15:17

10.03.2016 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 858
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.03.2016 09:47 - Vstupná ponuka 1 149,72 € Cena s DPH
08.03.2016 09:47 - Najvýhodnejšia ponuka 1 149,72 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS