30794536
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Špitálska 8, Bratislava, 81267, SVK
36701653
FIRE - SYS, s. r. o.
Za kasárňou 16, Bratislava, 83103, SVK
Prehliadka a kontrola zabezpečovacej techniky EZS a EPS / SNV II
odborná prehliadka, odborná skúška, elektrický zabezpečovací systém, EZS a EPS
Služba
1. Opravy a údržba
1. Prehliadka a kontrola zabezpečovacej techniky EZS a EPS / SNV II
|
|
---|---|
Funkcia |
1.Vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky poplachového systému narušenia (EZS), raz za rok v zmysle STN 50131-7 a TNI 33 4591 |
2. Vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky protipožiarných zariadení (EPS), štvrťročne a raz ročne v zmysle rozdeľovníka a platných noriem STN PCEN/TS 54-14 , vyhlášky MV SR č.726/2002 Z.z. |
Odborné prehliadky a odborné skúšky EZS a EPS budú realizované: |
Budova č.1 - v meste Spišská Nová Ves |
Budova č.2 - v meste Spišská Nová Ves |
Budova č.3- v meste Krompachy |
Budova č.4 - v meste Gelnica |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Budova č.1 -Ústredňa EZS/GALAXY 512 | ks | 1 | ||
Budova č.1 - EZS/Ovládací panel/MK3 | ks | 5 | ||
Budova č.1 - EZS/Magnetický kontakt/SC555 | ks | 12 | ||
Budova č.1 - EZS/Infrapasívny detektor pohybu/Optex 35T | ks | 48 | ||
Budova č.1 -EZS/Detektor rozbitia skla/FG730 | ks | 31 | ||
Budova č.1 - EZS/Koncentrátor/RIO | ks | 15 | ||
Budova č.1 -EZS/Vnútorná siréna /Spin | ks | 2 | ||
Budova č.1 - EZS/Akumulátor/Aku 1218 | ks | 4 | ||
Budova č.2 -Ústredňa EZS/PARADOX Digiplex 848 | ks | 1 | ||
Budova č.2 - EZS/Ovládací panel/DG641 | ks | 1 | ||
Budova č.2 - EZS/Duálny PIR/MW detektor pohybu/DGP2- 50 | ks | 27 | ||
Budova č.2 - EZS/Detektor rozbitia skla/Glasstrek | ks | 12 | ||
Budova č.2 - EZS/Koncentrátor/ZX8 | ks | 1 | ||
Budova č.2 - EZS/Vnútorná siréna /Komunikator Km-1 | ks | 1 | ||
Budova č.2 - EZS/Akumulátor/12V/18Ah | ks | 1 | ||
Budova č.3 - EZS/Ústredňa /Digiplex EVO 48 | ks | 1 | ||
Budova č.3 - EZS/Ovládací panel/EVO 641 | ks | 4 | ||
Budova č.3 - EZS/Infrapasívny detektor pohybu/Paradox | ks | 25 | ||
Budova č.3 - EZS/Detektor rozbitia skla/Glasstrek | ks | 8 | ||
Budova č.3 - EZS/Koncentrátor/ZX8 | ks | 2 | ||
Budova č.3 - EZS/Vnútorná siréna /Komunikator KM-8 | ks | 1 | ||
Budova č.3 - EZS/Akumulátor/AKU1218 | ks | 2 | ||
Budova č.4 - EZS/Ústredňa/Digiplex EVO 192 | ks | 1 | ||
Budova č.4 - EZS/Ovládací panel/Evo 641 | ks | 2 | ||
Budova č.4 - EZS/Infrapasívny detektor pohybu/Texecom Ness Quantum | ks | 23 | ||
Budova č.4 - EZS/Koncentrátor/ZX-8 | ks | 9 | ||
Budova č.4 - EZS/Vnútorná siréna /GSM volač PCS250 | ks | 1 | ||
Budova č.4 - EZS/Akumulátor/18 Ah | ks | 4 | ||
Budova č.1 -Ústredňa EPS s príslušenstvom/Aritech FP1216 | ks | 1 | ||
Budova č.1 -EPS Náhradný zdroj/2 DC 12V | ks | 2 | ||
Budova č.1 -EPS Hlásič opticko-dymový/DP951 | ks | 119 | ||
Budova č.1 -EPS Hlásič tepelný/DT952 | ks | 20 | ||
Budova č.1 -EPS Tlačítkový hlásič/DM960 | ks | 8 | ||
Budova č.1 -EPS Siréna/akustická signalizácia AS263 | ks | 6 | ||
Budova č.4 - Ústredňa EPS s príslušenstvom/Zettler LOOP500 | ks | 1 | ||
Budova č.4 -EPS Náhradný zdroj/2DC 24V | ks | 2 | ||
Budova č.4 -EPS Hlásič opticko-dymový/OR3-M1 | ks | 56 | ||
Budova č.4 -EPS Tlačítkový hlásič/TL-1 | ks | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Ročná revízia PSN/Budova č.1 | jún |
Ročná revízia PSN/Budova č.2 | september |
Ročná revízia PSN/Budova č.4 | máj |
Ročná revízia PSN/Budova č.3 | november |
Ročná revízia EPS/Budova č.1 | jún |
Ročná revízia EPS/Budova č.4 | máj |
Štvrť ročná kontrola EPS/Budova č.1 | marec, september, december |
Štvrť ročná kontrola EPS/Budova č.4 | marec, august, november |
Názov |
01. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy kópiu licencie na prevádzkovanie technickej služby podľa § 7 ods. 1 zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
02. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy kópiu dokladu o odbornej spôsobilosti v zmysle Vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky č. 508/2009 Z. z. |
03. Požaduje sa aj vypracovanie a dodanie správy z vykonanej odbornej prehliadky a odbornej skúšky do 15 pracovných dní od vykonania odbornej prehliadky a odbornej skúšky. |
04. Objednávateľ do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľovi rozdeľovník termínov miest odborných prehliadok a skúšok zariadení EZS a EPS. |
05. Dodávateľ predloží zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb na potvrdenie súpis skutočne vykonaných služieb, ktorý bude po potvrdení objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry. |
06. Dodávateľ vystaví faktúru až po predložení a vzájomnom odsúhlasení správy z vykonanej odbornej prehliadky a odbornej skúšky, táto správa bude prílohou faktúry. |
07. Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo Zmluvy, predmet fakturácie, miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy. |
08. Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
09. Súčasťou dodania služby je aj odovzdanie dokladov pri predložení faktúry, a to správy o odborných prehliadkach a odborných skúškach a správy o pravidelnej kontrole, ktoré budú odsúhlasené a podpísané zodpovednou kontaktnou osobou objednávateľa, a to minimálne v 2 vyhotoveniach. |
10. Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej pripísania na účet dodávateľa. |
11. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške v %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
12. Dodávateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 28.4.2015 na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní (ďalej len "ZVO") |
- že nie je v reštrukturalizácii predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace. Potvrdenie príslušného súdu dodávateľ predkladá len v prípade, ak túto skutočnosť nemá zapísanú v zozname podnikateľov. |
13. Nepredloženie dokladov v súlade s § 26 ods. 1 písm. c) ZVO do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
14. Zmluvné pokuty: |
14.1. Objednávateľ môže v prípade, ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy, uplatniť zmluvnú pokutu za: |
-za každé podstatné porušenie zmluvy, definované v OPET-e, a to vo výške 100 eur za každé podstatné porušenie zmluvnej podmienky uvedenej v OPET-e samostatne, najviac však spolu 500 eur. |
- jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 250 eur, ak objednávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy. |
14.2. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu dodávateľovi. |
14.3. Uplatnením sankcií, penále a zmluvných pokút nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorú dodávateľ spôsobil svojím konaním, nekonaním alebo opomenutím konania objednávateľovi. |
15. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
a) riadnym splnením všetkých práv a povinnosti zmluvných strán, poskytnutím služby podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách, |
b) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
c) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u |
- ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u dodávateľovi v listinnej forme, |
- v prípade pochybností sa má za to, že odstúpenie od zmluvy je účinné tretím dňom odo dňa odoslania oznámenia o odstúpení od zmluvy, |
d) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán |
- ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy |
e) výpoveďou danou objednávateľom dodávateľovi, a to aj bez uvedenia dôvodov |
- výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením zmluvy do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia zmluvy |
16. Dodávateľ a objednávateľ si navzájom doručia do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy zoznam kontaktných osôb, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, budú oprávnené preberať pokyny a požiadavky súvisiace s plnením a budú zabezpečovať vzájomnú komunikáciu. |
17. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
18. V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytovaním služby . |
19. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj opakované porušenie zmluvných podmienok napriek predchádzajúcemu upozorneniu druhej zmluvnej strany. |
Odborárov 53, 052 21 Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika
05.04.2016 08:00 — 31.12.2016 23:59
1,00 kompletný predmet zákazky
4 380,19
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.03.2016 14:43
22.03.2016 15:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.03.2016 12:21 - Vstupná ponuka | 4 320,00 | € | Cena s DPH |
22.03.2016 12:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 320,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: