17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
46186484
ČECHOVO, s. r. o.
Námestie slobody 39, Sabinov, 08301, SVK
Pracovné vozíky
Policový vozík antikorový
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Pracovné vozíky
|
|
---|---|
Funkcia |
Policový vozík antikorový |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Policový vozík anitkórový | ks | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Policový vozík anitkórový | |
- policový vozík na rozdávanie liekov | |
- rozmery: v x d x š (mm) | 890 x 800 x 630/+- 2o mm |
- ložná plocha (mm) | 680 x 510/+- 2o mm |
- nosnosť | min. 100 kg |
- počet políc | 2 ks |
- konštrukcia | antikor triedy AISI 304 |
- antirezonančná výstuha | áno |
- plastová ochrana rohov | má chrániť konštrukciu pre nárazom a steny proti oderu |
- otočné klady | 4 ks (125 mm) so sivými plnými obručami (z toho 2 klady brzdené) |
- police | antikorová plošinka - nosnosť 50 kg pri rovnomernom zaťažení, s prelismi proti skĺznutiu materiálu |
Názov |
POZOR !!! V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obcodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS. |
POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať prospekt/katalóg tovaru s jeho vyobrazením a jednotkovou cenou. |
POZOR !!! Dodávateľ je povinný dodať tovar do konca apríla 2016 alebo v lehote dohodnutej s objednávateľom. |
POZOR !!! Požaduje sa jednorázové dodanie tovaru, ak sa objednávateľ a dodávateľ nedohodnú inak. |
POZOR !!! Žiadame aby predmet zákazky bol v prevedení v zmysle prílohy z dôvodu zachovania jednotného vzhľadu jednotlivých oddelení. |
POZOR !!! V prípade dodania prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
---------- |
Vrátanie dopravy a vyloženia tovaru v mieste plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad všeobecného materiálu v pracovných dňoch čase od 8.00 do 14.00 hod. |
Cena predmetu zákazky je vrátanie dopravy, pričom musí ísť o nový, doteraz nepoužitý výrobok, ktorý musí byť dodaný so záručným listom a návodom na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku. |
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zmluvy poskytnúť záruku v trvaní min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru a najneskôr pri odovzdaní a prevzatí tovaru uviesť tč. a názov subjektu pre uplatnenie reklamácií. |
Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 10 dní odo dňa jej doručenia. |
Objednávateľ požaduje uviesť min. nasledovné údaje na vonkajšom obale tovaru: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu, množstvo. |
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH. Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
23.03.2016 08:30 — 29.04.2016 13:00
6,00 ks
1 894,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.03.2016 15:54
14.03.2016 08:00
14.03.2016 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.03.2016 07:54 - Vstupná ponuka | 1 890,00 | € | Cena bez DPH |
14.03.2016 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 853,70 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: