Z20165064
OF-77393
zrušená
31118259
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK
Inicializované bezkontaktné čipové karty
bezkontakná čipová karta, dopravné služby, inicializácia kľúčov, šifrovanie
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Inicializované bezkontaktné čipové karty
|
|
---|---|
Funkcia |
preukaz študenta VŠ |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kapacita pamäte čipu | kB | 8 | ||
Mifare DESFire EV1 8kB s vizuálom ISIC | ks | 500 | 1 000 | |
Mifare DESFire EV1 8kB bez potlače | ks | 150 | 500 | |
Elektronická prolongácia externej funkcionality čipovej karty | ks | 900 | 2 500 | |
Plastový obal pre kartu | ks | 500 | 800 | |
Tlačová páska pre tlačiareň Datacard CD800, color ribbon kit YMCKT s kapacitou 250 ks | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ karty | Mifare DESFire EV1 8kB |
Formát karty | podľa normy ISO 7816 |
Typ pamäte | s možnosťou zápisu |
Inicializácia čipu | podľa Metodického usmernenia MŠVVaŠ SR č. 16/2014 |
Funkcia čipu 1 | pripravený pre dopravné systémy dopravcov združených v systéme TRANSCARD |
Funkcia čipu 2 | administrácia a správa kľúčov |
Funkcia čipu 3 | pripravený pre knižnice na Slovensku (tzv. knižničný pas) |
Potlač karty | medzinárodnej študentskej karty ISIC schválenej pre príslušný akademický rok združením CKM SYTS |
Potlač karty | s aktuálnou validáciou karty, www.isic.sk |
Názov |
Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy na miesto plnenia. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy písomne oznámiť kontaktnej osobe obstarávateľa obchodný názov, značku a výrobcu ním dodávaných kariet. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy písomne oznámiť kontaktnej osobe obstarávateľa technickú špecifikáciu kariet a ich potlače. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy dodať kontaktnej osobe obstarávateľa potvrdenie od Združenia CKM SYTS, že potlač dodávaných kariet je vyhovujúca. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy dodať kontaktnej osobe obstarávateľa potvrdenie od Železničnej spoločnosti Slovensko, a.s. a spoločnosti SAD Trenčín, a. s., že dodávané karty sú správne naformátované a plne vyhovujú ich elektronickým systémom pre kontrolu cestujúcich. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní písomne oznámiť kontaktnej osobe obstarávateľa rozpis cien v štruktúre: názov položky, merná jednotka, množstvo, doba platnosti, cena za mernú jednotku bez DPH, cena za mernú jednotku s DPH, cena spolu bez DPH, cena spolu s DPH. Cena za predmet zákazky musí zahŕňať všetky náklady spojené s predmetom zákazky. |
Nesplnenie povinnosti uvedených v bodoch 2,3,4,5,6 aj jednotlivo sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a obstarávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť a vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu. |
Zmluvné strany sa dohodli, že min. a max. množstvá odobratých kariet sú len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb obstarávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby obstarávateľ neodobral predpokladané množstvo. |
Dodávka predmetu zmluvy sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe čiastkových objednávok zaslaných e-mailom, podľa potrieb obstarávateľa. V objednávke bude uvedený druh tovaru, počet kusov, miesto dodania, termín dodania. |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť, či dodávateľom deklarované vlastnosti kariet zodpovedajú kvalitatívnym parametrom ním ponúkanej obchodnej značky a typu tovaru. |
Obstarávateľ zálohu neposkytuje. |
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu v trojmesačnej výpovednej lehote. Výpovedná lehota začína plynúť od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. |
Zmluva sa uzatvára na obdobie do 30.04.2017. |
Študentská 2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
30.04.2017 12:00
1,00 súbor
8 261,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.03.2016 09:56
10.03.2016 11:15
10.03.2016 11:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: