00314099
Mesto Kysucké Nové Mesto
Námestie slobody 94, Kysucké Nové Mesto, 02401, SVK
46722815
Industry Technology, s.r.o.
Dénešova 35, Košice, 04023, SVK
Obnova komplexu materskej školy
obnova komplexu MŠ
Stavebná práca, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Obnova komplexu materskej školy
|
|
---|---|
Funkcia |
Obnova komplexu materskej školy - bližšia špecifikácia v prílohe |
Názov |
Dielo podľa tejto zmluvy bude zhotoviteľ fakturovať po riadnom odovzdaní diela v jednej faktúre |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy (viď.príloha) |
Požaduje sa predložiť do 3 dní od uzatvorenia zmluvy doklad o oprávnení podnikať (môže byť predložený aj vo fotokópii) |
Dodávateľ stavebných a montážnych prác musí rešpektovať ustanovenia vyhlášky MPSVaR SR č. 147/2013 Zb. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri stavebných prácach. |
Záruka za dielo je 60 mesiacov odo dňa prevzatia stavby bez vád a nedorobkov.V prípade ak sú súčasťou Diela zariadenia, ktoré zhotoviteľ sám nevyrába, bude poskytnutá záruka poskytnutá výrobcom týchto zariadení a predloženého záručného listu, minimálne však 24 mesiacov. |
Verejný obstarávateľ je v záručnej dobe oprávnený nárokovať si písomne na adrese sídla úspešného uchádzača bezplatné odstránenie vád Diela |
Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť prijímateľovi v plnom rozsahu škodu, ktorá vznikne jeho konaním, ktoré bolo preukázateľne v rozpore s výzvou pre tento projekt v znení zmien a doplnkov týmito zmluvnými podmienkami |
Dodávateľ začne so zhotovením diela najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa prevzatia staveniska |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy |
V prípade, že osoba podľa §6 použila v rámci opisu technických a funkčných vlastností obstarávaných zariadení konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v súlade s § 34 ods. 9 ZVO predložiť ponuku i na funkčný a technický ekvivalent takéhoto zariadenia |
Ďalej uvedené osobitné požiadavky na plnenie zmluvy obsahujú špecifické požiadavky na plnenie Zmluvy, ktorými sa upresňujú alebo doplňujú Všeobecné zmluvné podmienky uvedené v 2. časti Obchodných podmienok elektronického trhoviska platnými pre Dielo, vo verzii 2.1 účinnej od 1.12.2015 (ďalej "VZP OPET") a ktoré sú spolu so VZP OPET nevyhnutné pre riadne plnenie Zmluvy. Táto zmluva a VZP OPET tvoria zmluvné podmienky pre zhotovenie diela, ktoré je predmetom tejto zákazky (ďalej " ZP"). |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa oboznámil s opisom predmetu zákazky, jeho technickou a funkčnou špecifikáciou uvedenou v zmluve a sú mu známe zmluvné podmienky a požiadavky na realizáciu diela uvedené v týchto osobitných požiadavkách na predmet zákazky a vo VZP OPET a nemá k tomu výhrady. |
Objednávateľ je oprávnený nechať sa zastupovať technickým dozorom alebo projektantom alebo inou poverenou osobou. |
Zastupovanie Dodávateľa na konanie v priebehu realizácie Diela - plnenia predmetu zákazky, konanie v mene Dodávateľa počas trvania zmluvy |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy určiť kontaktnú osobu oprávnenú konať v mene Dodávateľa vo veciach týkajúcich sa tejto zmluvy a v prípade zmeny kontaktnej osoby, túto zmenu rovnakým spôsobom oznámiť Objednávateľovi najneskôr ku dňu jej nástupu do danej pozície. |
Dodávateľ v stanovenej lehote 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy doručí písomne v listinnej forme alebo elektronicky identifikačné údaje citovanej kontaktnej osoby v rozsahu: meno, priezvisko, pozícia, č. telefónu, e-mailovú adresu. |
Dielom sa na účely tejto zmluvy rozumie zhotovenie stavebných prác a dodávok: |
v rozsahu a v lehotách podľa tejto zmluvy, |
- podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer predložených Objednávateľom a oceneného Dodávateľom, ktoré tvoria samostatné prílohy k zmluve, |
- podľa ďalšej sprievodnej dokumentácie a dokladov, rozhodnutí a príslušných povolení, nevyhnutných na začatie realizácie diela, ktoré doručí objednávateľ dodávateľovi najneskôr do 5-tich pracovných dní po uzavretí zmluvy, pokiaľ nie je určené v zmluve inak, alebo v primeraných lehotách, ktoré reálne vzhľadom na vydanie týchto dokladov, dokumentov alebo sprievodnej dokumentácie ich doručenie reálne umožnia. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo bude zhotovené v súlade so Zmluvou a jej prílohami (Projektovou dokumentáciou a Výkazom výmer) pokynmi Objednávateľa a/alebo ním splnomocneného zástupcu a v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky a s platnými technickými a technologickými normami. |
Dodávateľ sa zaväzuje vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť zhotoviť a Objednávateľovi odovzdať Dielo a Objednávateľ sa zaväzuje Dielo prevziať a poskytnúť Dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť v súlade so Zmluvou. |
Dodávateľ pred uzavretím zmluvy zvážil a odborne posúdil všetky riziká spojené s realizáciou Diela, zobral do úvahy rozsah potrebných materiálov, rozsah prác a služieb potrebných na riadnu realizáciu Diela podľa zmluvných podmienok a dostupnej dokumentácie pre realizáciu Diela. |
Doručená projektová dokumentácia, podrobný výkaz výmer (neocenený/ocenený) a iná sprievodná dokumentácia, doklady a dokumenty poskytnuté Objednávateľom/Dodávateľom po uzavretí zmluvy a poskytované počas realizácie diela tvoria a budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy. |
Sprievodné a technické správy a výkresy, ktoré tvoria Projektovú dokumentáciu a neocenený Výkaz výmer, uvedené v prílohách k Opisnému formuláru zákazky boli oproti pôvodnej dokumentácii upravené tak, aby neobsahovali údaje z ktorých by bolo možné identifikovať Objednávateľa. Dodávateľ použije citované prílohy pre vypracovanie ponuky. Citovanú Projektovú dokumentáciu a Výkaz výmer v originálnom znení v elektronickej podobe, predloží Objednávateľ Dodávateľovi do 5-tich pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ, najneskôr do 5 pracovných dní od dňa doručenia oznámenia o nadobudnutí účinnosti zmluvy, predloží Harmonogram výstavby |
Dodávateľ vyhlasuje, že vedením stavby bude poverená odborne spôsobilá osoba na vybrané činnosti vo výstavbe podľa zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákona 138/1992 Zb. o autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, s odborným zameraním – stavbyvedúci pre pozemné stavby. |
Dodávateľ je povinný doručiť Objednávateľovi do 5 pracovných dní od dňa doručenia oznámenia o nadobudnutí účinnosti zmluvy, v písomnej forme listinnej/alebo elektronicky : |
- identifikáciu stavbyvedúceho s uvedením kontaktu na stavbyvedúceho |
- doklad o oprávnenosti vykonávať činnosť stavbyvedúceho |
Dodávateľ pri zmene určenej osoby stavbyvedúceho je povinný túto zmenu písomne listinnej /alebo elektronicky oznámiť Objednávateľovi a to najneskôr tri dni pred nástupom novej osoby stavbyvedúceho. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať počas celej doby realizácie diela - plnenia predmetu zákazky a plnenia podmienok tejto zmluvy príslušné platné všeobecne záväzné právne predpisy technické normy Slovenskej republiky, technické normy Európskej únie vzťahujúce sa na vykonanie Diela a ustanovenia zákona zákon č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v platnom znení alebo ekvivalentného predpisu EU. |
Dodávateľ sa zaväzuje použiť na vykonanie Diela len také materiály a zariadenia, ktoré majú platné certifikáty kvality a spĺňajú podmienky kladené na stavebné materiály daného typu príslušnými všeobecne záväznými predpismi. |
O odovzdaní a prevzatí Staveniska bude vyhotovený aj zápis v stavebnom denníku , ktorého vedenie sa začína k momentu odovzdania a prevzatia Staveniska. |
Odovzdanie a prevzatie Diela zmluvné strany potvrdia písomne v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela, podpísanom zmluvnými stranami, pričom základom a súčasťou protokolu bude Stavebný denník a potvrdenie o realizovaných prácach. |
Dodávateľ na Stavenisku počas realizácie diela a až do ukončenia Zmluvy riadnym odovzdaním a prevzatím Diela: |
- nie je oprávnený bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa umiestňovať na Stavenisku, na zariadeniach nachádzajúcich sa na Stavenisku a ani na oplotení Staveniska akékoľvek reklamy a/alebo iné pútače, |
- je povinný Stavenisko označiť na vlastné náklady a v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť Stavenisko tak, aby počas výkonu prác v pracovných dňoch a tiež v období pracovného pokoja, na stavbe nedošlo k poškodeniu a ohrozeniu života, zdravia a majetku tretích osôb. |
Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu Diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termín Časového harmonogramu, |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Mesto Kysucké Nové Mesto, Námestie slobody 94/27, 024 01, Kysucké Nové Mesto, Žilinský, Slovenská republika
01.07.2016 08:00 — 31.12.2016 15:00
1,00 celok
266 443,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.03.2016 09:22
10.03.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.03.2016 10:03 - Vstupná ponuka | 266 321,10 | € | Cena s DPH |
10.03.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 178 698,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: