30794536
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Špitálska 8, Bratislava, 81267, SVK
47526483
ASOS, s. r. o.
M. A. Bazovského 2355/11, Topoľčany, 95503, SVK
Dodanie menoviek na stenu
menovka
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Dodanie menoviek na stenu
|
|
---|---|
Funkcia |
Menovka na stenu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Menovka na stenu , zásuvná | ks | 75 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Menovka na stenu , zásuvná | rozmer 155 x 186 mm |
Menovka na stenu , zásuvná | kotviaci materiál je súčasťou balenia |
Menovka na stenu , zásuvná | farba šedá |
Menovka na stenu , zásuvná | možnosť montáže ako na šírku (vodorovne) tak aj na výšku ( kolmo ) |
Menovka na stenu , zásuvná | možnosť vkladať výmennú grafiku (tlačenú na papier, fóliu napr. v laserovej tlačiarni) ktorú prekrýva rozptyľovacia prítlačná fólia |
Názov |
01. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
02. Vrátane vyloženia na mieste plnenia/ do priestorov objednávateľa |
03. Dodávka tovaru podľa potreby objednávateľa na základe e-mailovej objednávky spolu s dodacím listom do 14 dní od doručenia objednávky |
04. Dodávateľ alebo rozvozná služba musí vytvoriť pri dodávke tovaru (rozvoze) dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru zamestnancami objednávateľa. |
05. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.) |
06. Po dodaní tovaru potvrdí objednávateľ prevzatie tovaru podpísaním preberacieho protokolu. Dodací list je podkladom pre vystavenie faktúry. |
07. Dodávateľ poskytuje objednávateľovi 24 mesačnú záruku na dodaný tovar. Záručná doba začína plynúť dňom podpisu preberacieho protokolu zástupcom objednávateľa. |
08. Objednávateľ je povinný prípadné vady písomne oznámiť dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do uplynutia dohodnutej záručnej doby. |
09. V prípade uplatnenia reklamácie zo strany objednávateľa záručná doba prestáva plynúť a začína znova plynúť dňom odovzdania vymeneného vadného tovaru podľa predmetu dohody. |
10. Nároky objednávateľa z vád tovaru sa primeranie riadia ustanoveniami § 436 a nasl. Obchodného zákonníka. Dodávateľ sa zaväzuje oprávnenú reklamáciu vyriešiť do 30 dní od jej písomného uplatnenia. |
11. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky |
11.1. V prípade, ak dodávateľ ponúkne ekvivalentný predmet plnenia, zaväzuje sa spolu s jeho dodaním predložiť potvrdenie nezávislej inštitúcie, že ním ponúkaný tovar je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch a výbave |
12. Dodávateľ vystaví faktúru až po dodaní dodávaného tovaru, podpísaný protokol o prevzatí tovaru bude prílohou faktúry. |
12.1. Vystavená faktúra bude uhrádzaná výhradne bezhotovostne, a to bankovým prevodným príkazom. |
12.2 Ak nastane omeškanie úhrady faktúry pre dôvody na strane Štátnej pokladnice, nie je objednávateľ po túto dobu v omeškaní so zaplatením súm uvedených vo vystavenej faktúre. |
12.3. Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo Zmluvy, predmet fakturácie , miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy. |
12.4. Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
12.5. Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla, resp. pracoviska, ktoré vystavilo čiastkovú výzvu. |
13. V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
14. Dodávateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 28.4.2015 na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní |
- že nie je v reštrukturalizácii predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace. Potvrdenie príslušného súdu dodávateľ predkladá len v prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v zozname podnikateľov. |
14.1. Nepredloženie dokladov v súlade s § 26 ods. 1 písm. c) ZVO do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
15. Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
16. Objednávateľ môže v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatniť zmluvnú pokutu za: |
-za každé podstatné porušenie zmluvy, definované v OPET-e a to vo výške 20 eur, za každé podstatné porušenie zmluvnej podmienky uvedenej v OPET-e samostatne, najviac však spolu 100 eur. |
- jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 50 eur, ak objednávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy. |
17. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi a to na bankový účet objednávateľa. |
18. V prípade ak objednávateľovi vznikne akákoľvek škoda, zapríčinená najme konaním, alebo chybou úspešného účastníka aukcie (ten kto aukciu vyhral), napr. tak že tovar nedodá a z toho dôvodu objednávateľ premešká termíny kedy musela byť zákazka realizovaná aby mohla byť hradená z rôznych fondov, objednávateľ bude žiadať plnú náhradu takto vzniknutej škody. |
19. Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie Plnenia s akýmikoľvek vadami a omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia, |
20. V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodávkov tovaru a ostatným plnením. |
21. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný. |
22. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom |
23. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
a) riadnym splnením všetkých práv a povinnosti zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách |
b) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
c) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u |
- ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u Dodávateľovi v listinnej forme |
- v prípade pochybností sa má za to, že odstúpenie od zmluvy je účinné tretím dňom odo dňa odoslania oznámenia o odstúpení od zmluvy |
d) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán |
- ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy |
e) výpoveďou danou Objednávateľom Dodávateľovi a to aj bez uvedenia dôvodov |
- výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením zmluvy do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia zmluvy |
Námestie slobody 5, Vranov nad Topľou, Vranov nad Topľou, Prešovský, Slovenská republika
05.04.2016 08:00 — 22.04.2016 15:00
75,00 menovka/ks
1 110,25
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.03.2016 14:42
22.03.2016 15:00
22.03.2016 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.03.2016 14:16 - Vstupná ponuka | 1 110,00 | € | Cena s DPH |
22.03.2016 14:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 110,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: