00157805
Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave
Hviezdoslavovo námestie 18, Bratislava, 81437, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Nákup čistiacich prostriedkov a hygienických potrieb.
čistiace prostriedky, hygienické potreby
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Nákup čistiacich prostriedkov a hygienických potrieb.
|
|
---|---|
Funkcia |
Udržiavanie čistoty objektov, chodieb, kancelárií, sociálnych zariadení a priestorov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Diava samolesk 750ml | ks | 150 | ||
2. Alex 2v1, 750ml | ks | 50 | ||
3. Jar koncentrovaná citrón 500ml | ks | 160 | ||
4. Deo tablety Cleamen 321 do pisoára 1kg | ks | 52 | ||
5. Clin windows andd glass citron 500ml | ks | 70 | ||
6. Real Classic Levandule 600 g | ks | 160 | ||
7. Fixinela Plus 500ml veľmi znečistený povrch | ks | 160 | ||
8. Ajax na podlahy floral fiesta 1l | ks | 200 | ||
9. Savo Prim s vôňou 1L | ks | 150 | ||
10. Kryštalická sóda 1kg | ks | 20 | ||
11. Savo original 1 l | ks | 150 | ||
12. Rex prášok na pranie 300g | ks | 150 | ||
13. Mydlo toaletné 100g | ks | 200 | ||
14. Rukavice gumené L/XL pár | ks | 150 | ||
15. Indulona modrá 100ml | ks | 190 | ||
16. WC blok , závesný | ks | 80 | ||
17. Mop na podlahu | ks | 13 | ||
18. Solvina DIX 500g | ks | 180 | ||
19. Špongia profilová 6ks | bal. | 20 | ||
20. Handra na podlahu vaflo 50x60cm | ks | 300 | ||
21. Finish Quantum Powerball Apple and Lime Tablety do umývačky riadu 60ks /bal. | bal. | 4 | ||
22. Vrecká do košov 30l, 20ks/bal. | bal. | 250 | ||
23. Vrecia 30L, LDPE 50x60 25ks/bal. | bal. | 250 | ||
24. Vrecia 60L pevné | bal. | 250 | ||
25. Tekuté mydlo 5L | ks | 14 | ||
26. Vrecia pre upratovačky120L LDPE Typ 70 -15 ks/bal | bal. | 150 | ||
27. Utierka švédska | ks | 80 | ||
28. Lopatka , metlička - sada | ks | 30 | ||
29. Zmeták s násadou 40cm | ks | 13 | ||
30. Mop na čistenie okien s tyčou | ks | 13 | ||
31. Metla široká 60cm/80 cm s násadou | ks | 13 | ||
32. Aviváž 3 l | ks | 8 | ||
33. Papierové rolky so stredovým odvíjaním, návin 150 m a priemer 200 cm | ks | 800 | ||
34. Toaletný papier 2-vrstvový ,68m | ks | 1300 | ||
35. Cif cream | ks | 160 | ||
36. Domestos do WC 750ml | ks | 160 | ||
37. Hubky na riad | ks | 350 | ||
38. Drôtenky nerezové | ks | 120 | ||
39. Diava na nábytok 500ml | ks | 50 | ||
40. Diava na parkety /všetky druhy podláh/750ml | ks | 60 | ||
41. WC kefa s nádobou | ks | 40 | ||
42. Univerzálny čistiaci prostriedok RAJON 5l | ks | 25 | ||
43. Pulirapid 500ml | ks | 150 | ||
44. Hubka PRAKTIK | ks | 10 | ||
45. Hubky na riad / 10ks | bal. | 2 | ||
46. Hubky SPONTEX 10 COLOR / 10 ks | bal. | 2 | ||
47. Osviežovač AIR WICK SPR. 240ml | ks. | 10 | ||
dátum spotreby čistiacich prostriedkov minimálne do konca roka: | rok | 2017 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
dátum výroby produktov | rok 2015/2016 |
dátum spotreby produktov | najmenej do 2 rokov od dátumy výroby alebo do konca roka 2017 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa. |
Súčasťou dodávky bude aj dodací list. |
Požaduje sa predložiť cenník jednotlivých položiek predmetu zmluvy s uvedením jednotkových cien, celkovej ceny za jednotlivé položky a celkovej ceny za predmet zákazky do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný dodávať jednotlivé položky počas platnosti zmluvy len v takej maximálnej cenovej výške, akú uviedol v predloženom cenníku jednotlivých položiek. |
Zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov. |
V predloženom cenníku musia byť jednotkové ceny jednotlivých položiek stanovené tak, aby sa hodnota víťaznej kontraktačnej ponuky(VKP) rovnala súčtu jednotkovej ceny jednotlivých položiek(P) vynásobenej počtom požadovaných kusov alebo balení( ks., bal.) podľa vzorca: VKP=( P1xks./bal.+ P2xks./bal.+...+ P47xks./bal.). |
Ceny tovarov sa v priebehu platnosti zmluvy musia určovať s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na relevantnom trhu a spôsobom podľa paragrafu 10b zákona o verejnom obstarávaní a dodávateľ v plnej miere akceptuje takýto spôsob určenie ceny a je pre zmluvné strany záväzný. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia objednávky od Objednávateľa - do 48 hodín, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Plnenie predmetu zmluvy bude na základe objednávok v priebehu platnosti zmluvy podľa potrieb objednávateľa s ohľadom na efektivitu a znižovanie nákladov na dopravu. |
Splatnosť faktúry bude do 14 dní od dodania tovaru na základe objednávky výhradne bezhotovostným prevodom na IBAN dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 7 dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, objednávateľ má za to, že s opodstatnenosťou reklamácie dodávateľ súhlasí. |
Záručná doba na predmet zmluvy je minimálne 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. |
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky alebo požiadaviek uvedených v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Hviezdoslavovo nám. 18, 814 37, Drotárska cesta 44, 811 02, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 súbor položiek zákazky
11 700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.03.2016 13:25
10.03.2016 09:00
10.03.2016 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.03.2016 13:33 - Vstupná ponuka | 11 700,00 | € | Cena s DPH |
10.03.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 333,50 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: