00306525
Mesto Komárno
Nám. gen. Klapku 1, Komárno, 94501, SVK
46464123
BEMIA plus, s.r.o.
Markusova 534/2, Šurany, 94201, SVK
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu.
zber, odvoz, zneškodnenie, kuchynský odpad, likvidácia odpadu, biologicky rozložiteľný odpad
Služba
16. Likvidácia odpadovej vody a odpadu; sanitárnea podobné služby
1. Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu.
|
|
---|---|
Funkcia |
Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu vymedzeného v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1069/2009 ako všetok potravinový odpad, vrátane použitého potravinového oleja, ktorý vzniká v reštauráciách, stravovacích zariadeniach a kuchyniach. |
Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu katalógových čísiel 200108 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad. |
Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu - zvyšky jedla, kosti, šupy z čistenia zeleniny, zvyšky ovocia, zvyšky zeleniny, škrupiny z vajec a iné. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný objem kuchynského odpadu s katalógovým číslom 200108 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad - na obdobie 36 mesiacov | kg | 1500 | ||
Frekvencia poskytovania služieb - odvoz kuchynského odpadu s katalógovým číslom 200108 | týždeň | 1x |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Objem nádob na kuchynský odpad poskytnutých dodávateľom služieb - školské jedálne | 30- 60 litrov alebo podľa potreby |
Objem nádob na kuchynský odpad poskytnutých dodávateľom služieb - výdajne školských jedální | 5 - 15 litrov alebo podľa potreby |
Počet nádob na kuchynský odpad | podľa potreby |
Biologicky rozložiteľný kuchynský odpad | katalógové číslo odpadu - 200108 |
Frekvencia zberu kuchynského odpadu | týždenne - každú stredu v týždni |
Dodávateľ služby (odberateľ odpadu) je povinný poskytnúť objednávateľovi vlastné čisté nádoby na odpad a vymieňať ich pri každom odbere (tzn. odoberie naplnené nádoby a poskytne prázdne, čisté). | plastové nádoby musia byť s poklopom, uzatvárateľné a s označením litráže. |
Nádoby na odpad | nádoby musia byť nepoškodené, čisté a určené na skladovanie odpadu |
Nádoby na odpad | nádoby musia byť "označené" materiál kategórie 3" - Neurčené pre ľudskú potrebu |
Odber odpadov | v určený deň v čase od 07:00 hod do 14:30 hod. |
Názov |
Trvanie zmluvy na dobu 36 mesiacov |
Dodávateľ musí spĺňať podmienky platnej legislatívy a to zákona č. 39/2007 Z. z. o veterinárnej starostlivosti v znení neskorších predpisov a nariadenia komisie č. 142/2001, ktorým sa vykonáva nariadenie Európskeho parlament a Rady č. 1069/2009. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predloží objednávateľovi oprávnenie (registráciu) príslušného orgánu veterinárnej správy na nakladanie s vedľajšími živočíšnymi produktami a odvodenými produktami neurčenými na ľudskú spotrebu a dokladovať spôsob konečného zneškodnenia odpadu. |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy objednávateľovi doklad o tom, že je prepravcom vedľajších živočíšnych produktov kategórie 3 a je obchodníkom / sprostredkovateľom. |
Nepredloženie požadovaných dokladov v požadovanej lehote bude dôvodom na odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie pre dodávateľa. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi rozpis ceny podľa jednotkových cien (jednotková cena za 1 liter alebo 1 kilogram odpadu) bez DPH aj s DPH. |
Jednotkové ceny musia zahŕňať všetky náklady súvisiace so zhodnotením odpadu vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, prenájom nádob, váženia odpadu, čistenia a výmenu uzatvárateľných nádob a ostatných nákladov súvisiacich s predmetom plnenia. |
Hmotnosť odpadu bude uvedená a odsúhlasená v tlačive s uvedeným dátumom, menom a podpisom osôb poverených riaditeľkou školskej jedálne alebo výdajne a dodávateľom. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo. Dodávateľ sa zaväzuje pre objednávateľa týždenne raz vykonať zber, odvoz a likvidáciu kuchynského odpadu zo školských jedální a to každú stredu v týždni. |
Cena za poskytované služby bude uhrádzaná mesačne zhotoviteľovi na základe riadne vystavenej faktúry k poslednému dňu v mesiaci podľa skutočne odvezeného množstva odpadu za príslušný mesiac. Podkladom k vystaveniu faktúry bude vedúcim príslušnej školskej jedálne v zriaďovateľskej pôsobnosti objednávateľa potvrdený záznam o odbere odpadu. Splatnosť faktúry je 21 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
K faktúre je potrebné predložiť zberný list odpadu. |
Fyzickým prevzatím odpadov dodávateľom alebo jeho zamestnancom v mieste plnenia, preberá zodpovednosť za nakladanie s odpadmi poskytovateľ -dodávateľ služby. |
Zhotoviteľ zodpovedá za poriadok, čistotu a za dodržiavanie predpisov BOZ a PO na pracovisku. Zhotoviteľ je povinný služby realizovať tak, aby nezhoršoval životné prostredie na pracovisku a v jeho okolí. |
Názov | Upresnenie |
Miesto poskytovania služby - 200108 BRO a RO | 5 školských jedální a 11 výdajní školských jedální v sídle obstarávateľa. Presný rozpis školských jedální a výdajní bude dodávateľovi poskytnutý po odovzdaní všetkých požadovaných dokladov. |
Námestie gen. Klapku č. 1, Komárno, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika
23.03.2016 10:24 — 23.03.2019 10:24
1,00 cely predmet zákazky
12 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.03.2016 10:36
11.03.2016 10:22
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.03.2016 11:48 - Vstupná ponuka | 12 000,00 | € | Cena s DPH |
11.03.2016 10:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 940,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: