44570783
Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.
Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK
48146676
Siemens Healthcare s. r. o.
Lamačská cesta 3/B, Bratislava, 84104, SVK
Upgrade syngo.via VB10-Cbasic
Upgrade, syngo, syngo.via, syngo.via VB10
Tovar, Služba
7. Počítačové a súvisiace služby
1. Upgrade syngo.via VB10-Cbasic
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Upgrade syngo.via VB10-Cbasic je proces rozšírenia existujúcej MR konzoly MRWP o klient-server platformu syngo.via VB10 so zameraním na kardio funkcionalitu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1. Syngo.via L-Software | ks | 1 | ||
1.2. WebViewer User #1 Integrated Server | ks | 1 | ||
1.3. Syngo.MR General Engine #1 | ks | 1 | ||
1.4. Syngo.MR Cardio Engine #1 | ks | 1 | ||
1.5. Syngo.MR Vascular Analysis | ks | 1 | ||
1.6. Server HW Config L | ks | 1 | ||
1.7. Prime HW Support 5y | ks | 1 | ||
1.8. UPS 1,5kV Rackmount 220-240V | ks | 1 | ||
1.9. Inštalácia HW a SW komponentov | set | 1 | ||
1.10. Implementácia a nastavenie Syngo.via VB10 | ks | 1 | ||
1.11. Pripojenie do sieťovej a komunikačnej infraštruktúry | ks | 1 | ||
1.12. Na konfigurovanie diagnostických zariadení - pripojenie diagnostických zariadení (MR a CT) | set | 1 | ||
1.13. Zaškolenie max. 10 kľúčových užívateľov v celkovom rozsahu max. 80 hodín | ks | 1 |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Záručná doba na dodávku diela : 12 mesiacov od dátumu podpísania odovzdávacieho protokolu. |
3. Termín dodania : max. 120 dní od dátumu doručenia "Výzvy na dodanie Upgrade syngo.via VB10". |
4. Platobné podmienky : 100% ceny dodávky vrátane DPH fakturované na základe obidvoma stranami podpísaného protokolu so splatnosťou 60 dní od dátumu vystavenia faktúry. |
5. Zmluvné plnenie zo strany dodávateľa platí za podmienky, že nevzniknú žiadne obmedzenia na základe národných a medzinárodných obchodných a colných právnych predpisov, ako ani žiadne embargá ( a/alebo iné sankcie ). |
6. Požaduje sa záručný servis vyškolenými servisnými technikmi. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný. |
7. Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za Kupujúceho je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. |
8. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : súčasťou dodávky musí byť: faktúra, dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, inštalačný/odovzdávací protokol. |
9. Postúpenie práv a povinnosti bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany je neplatné. |
10. Upozorňujeme na doplnenie ustanovenia § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní od 29. 4. 2015 o podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia o skutočnosť, že verejného obstarávania sa môže zúčastniť len subjekt, ktorý nie je v reštrukturalizácii. |
11. Táto skutočnosť sa preukazuje potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace aj ako aktualizačný údaj Zoznamu podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. |
12. V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
13. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania zo strany Dodávateľa po termíne Plnenia dodania Predmetu zákazky (odovzdaním, inštalovaním Upgrade syngo.via VB10, zaškolením), Objednávateľovi vzniká voči Dodávateľovi nárok na zmluvnú pokutu vo výške 3 000 ,- EUR (slovom: tritisíc euro). Zmluvná pokuta je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Dodávateľovi. |
14. Dodávateľ dodá Upgrade syngo.via VB10 na základe doručenia "Výzvy na dodanie Upgrade syngo.via VB10" od Objednávateľa najneskôr do max. 120 kalendárnych dní odo dňa písomného doručenia "Výzvy na dodanie Upgrade syngo.via VB10", ktorá bude Dodávateľovi zaslaná Objednávateľom. Výzva na prevzatie "Upgrade syngo.via VB10", |
pokračovanie 14. : bude Dodávateľovi zaslaná po splnení požiadaviek Objednávateľa definovaných v bodoch 20, 21, 22, 23 po kontrole predložených dokladov Dodávateľom. Po splnení podmienok Objednávateľa túto skutočnosť zmluvné strany potvrdia zápisnicou o odovzdaní a prevzatí túto skutočnosť zmluvné strany potvrdia zápisnicou (odovzdávajúcim protokolom) o odovzdaní a prevzatí "Upgrade syngo.via VB10" podpísanou zástupcami oboch zmluvných strán. |
15. Dodací termín dodania Upgrade syngo.via VB10 začína plynúť Dodávateľovi odo dňa písomného doručenia "Výzvy na dodanie Upgrade syngo.via VB10" zo strany Objednávateľa. |
Názov | Upresnenie |
16. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. | |
17. Požadujeme dodanie predmetu zákazky: minimálne v uvádzanej špecifikácii v technických a osobitných požiadavkách v opisnom formulári. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
18. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. | |
19. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť manuál resp. užívateľskú príručku na obsluhu ponúkaného softvéru v slovenskom resp. českom jazyku, môže byť aj na CD nosiči. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
20. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou Predmetu zákazky požadujeme predložiť podrobné Dodanie klient-server platformu syngo.via VB10 so zameraním na kardio funkcionalitu a špecifikáciou odsúhlasenou Objednávateľom. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
21. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou Predmetu zákazky požadujeme predložiť rozpis (súpis) jednotlivých položiek sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
22. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou Predmetu zákazky požadujeme od Dodávateľa predložiť dokument (certifikát) preukazujúci oprávnenosť Dodávateľa od výrobcu zariadenia Syngo.via VB10 pre prácu, inštaláciu softvéru. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
23. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 700 ,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti Osobité požiadavky pre plnenie vo všetkých bodoch. | |
24. Zmluvná pokuta v bodoch 1. až 22. v Osobitých požiadavkách na plnenie je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Dodávateľovi. |
Cintorínska 2365/16, 811 08 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
21.03.2016 10:00 — 20.07.2016 10:00
1,00 kompletné plnenie predmetu zákazky
100 320,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.03.2016 11:11
08.03.2016 11:30
08.03.2016 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.03.2016 09:45 - Vstupná ponuka | 100 280,00 | € | Cena bez DPH |
07.03.2016 09:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 100 280,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: