00692018
Michalovský domov seniorov
Ulica Jána Hollého 9, Michalovce, 07101, SVK
35815256
Slovenský plynárenský priemysel, a.s.
Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK
Združená dodávka zemného plynu
zemný plyn, distribúcia zemného plynu, preprava zemného plynu
Tovar, Služba
27. Ostatné služby
1. Združená dodávka zemného plynu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu vrátane jej prepravy distribučnou sústavou do odberných miest ("OM") odberateľa v dohodnutom množstve, kvalite, čase uvedenom v technických špecifikáciách a podľa ostatných zmluvných špecifikácií, prevzatie zodpovednosti za odchýlku voči zúčtovateľovi odchýlok a zabezpečenie regulovaných distribučných služieb pre odberateľa od príslušného PDS, ku ktorého sústave sú OM pripojené a ostatné súvisiace služby. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Špecifikácia odberných miest ("MO") | |
01. OM1 | |
01.1 Identifikácia OM1 (POD kód) | SKSPPDIS010930001107 |
01.2 Začiatok plnenia | 01.04.2016 |
01.3 Koniec plnenia | 31.03.2018 |
01.4 Predpokladané zmluvné množstvo plynu za 24 po sebe nasledujúcich mesiacov v kWh | 2 295 600 |
01.5 Denné maximálne množstvo v m3 | 656 |
01.6 odberový diagram (váhy) pre jednotlivé kalendárne mesiace (apríl 2016 - marec 2018) odberu plynu v % | 6-3-3-3-3-3-3-11-15-19-17-14 |
01.7 Druh tarify | strednoodber |
02. OM2 | |
02.1 Identifikácia OM2 (POD kód) | SKSPPDIS010930001475 |
02.2 Začiatok plnenia | 01.04.2016 |
02.3 Koniec plnenia | 31.03.2018 |
02.4 Predpokladané zmluvné množstvo plynu za 24 po sebe nasledujúcich mesiacov v kWh | 71 600 |
02.5 Druh tarify | M3 |
Názov |
01. V tejto časti osobitné požiadavky na plnenie predmetu zmluvy (ďalej "OPP") tvoria súčasť Všeobecných zmluvných podmienok pre EKS (ďalej "VZP") a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (ďalej "OUEP"), ktoré sú uvedené v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska. |
02. V prípade rozporu so VZP a OUEP majú tieto OPP prednosť pred takými odlišnými ustanoveniami VZP a OUEP. |
03. Príslušné odborné technické pojmy a terminológia sú prevzaté z OUEP. |
04. Pre účely tejto zákazky Špecifikácie sú požiadavky objednávateľa uvedené v častiach Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky, Funkčná špecifikácia predmetu zákazky, Technická špecifikácia predmetu zákazky a Osobitné požiadavky na plnenie. |
05. Pre účely tejto zákazky Zmluvné špecifikácie sú požiadavky Objednávateľa uvedené v časti Zmluvné podmienky. |
Predmet zmluvy. |
06. Dodávateľ sa zaväzuje dodať odberateľovi podľa požiadaviek uvedených Špecifikáciách a Zmluvných špecifikáciách a v súlade s predpismi uvedenými v OUEP čl. 1 bod. 1.3. |
07. Základom pre účtovanie dodávky plynu je dodané množstvo energie v plyne, ktoré sa vypočíta podľa vyhlášky MH SR č. 269/2012 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
08. Dodávateľ garantuje kontinuitu dodávky zemného plynu od dohodnutého dňa začatia dodávky po celú dobu trvania Zmluvy, okrem prípadov prerušenia distribúcie plynu a v prípade Vyššej moci. |
09. Kvalita Plnenia sa riadi Energetickými predpismi. |
10. Pre účely tejto zákazky je pojem Typ tarify použitý ako označenie integrovanej ceny, ktorý je zvolený Odberateľom podľa príslušných odberových pomerov, resp. objemu spotreby plynu a akceptovaný Dodávateľom plynu. |
Miesto, čas a spôsob plnenia zmluvy. |
11. Miestom Plnenia podľa Zmluvy sú OM Objednávateľa pripojené do sústavy alebo siete príslušného prevádzkovateľa, definovanými v Špecifikáciách príslušným POD kódom. |
12. Zmluvné obdobie dodávky plynu do OM Objednávateľa je obdobie uvedené v Špecifikáciách pri jednotlivých OM. |
13. Dodávka plynu je považovaná za opakované Plnenie poskytované Dodávateľom Objednávateľovi. Obdobie opakovanej dodávky Plnenia je dohodnuté v súlade s čl. VI. bod 6.2 OUEP ako jednomesačné. |
14. Odpočtové obdobie je obdobie od vykonania jedného odpočtu odberu plynu po nasledujúci odpočet. Odpočet odberu plynu vykonáva PDS minimálne v intervaloch stanovených v prevádzkovom poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete. |
15. Dodávateľ umožní Objednávateľovi prístup k podrobným informáciám o spotrebe plynu po fakturačných cykloch a pre zákazníkov s priebehovým meraním na OM aj výsledky tohto merania, prostredníctvom webovej aplikácie na svojom webovom sídle. |
Cena. |
16. Cena za Plnenie je stanovená v súlade s čl. V ods. 1 a ods. 2 OUEP ako celková cena za dodávku plynu vrátane všetkých s tým súvisiacich Distribučných služieb a prepravy zemného plynu počas Zmluvného obdobia, vrátane DPH, ak Dodávateľ je platcom DPH a spotrebnej dane, a to s prihliadnutím na Špecifikáciu alebo Zmluvnú špecifikáciu Plnenia, t.j. najmä na vyčíslené predpokladané množstvo objemu plynu, dĺžky trvania Zmluvného obdobia za OM Odberateľa uvedené v Špecifikáciách. |
17. Dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy Cenník plnenia, podľa ktorého stanovil cenu plnenia vo svojej ponuke. |
18. Cenník plnenia bude obsahovať pre každé OM jednotkové ceny za všetky časti plnenia uvedené v časti Funkčná špecifikácia, sadzbu spotrebnej dane v €/MWh, a ak Dodávateľ je platcom DPH aj sadzbu DPH. |
19. Cenník plnenia bude obsahovať pre každú použitú tarifu jednotkové ceny za všetky časti Plnenia v členení: fixné mesačné platby v EUR/mesiac a ceny za odobratý plyn v EUR/kWh a musí byť v súlade s platným Rozhodnutím URSO. |
Platobné a fakturačné podmienky. |
20. Vyúčtovacím obdobím, pre ktoré vykonáva PDS odpočet určeného meradla je kalendárny mesiac, alebo rok. Vyúčtovacie obdobie určuje PDS. |
21. Fakturačným obdobím za dodávku Plnenia do OM1 je raz mesačne, pre OM2 raz ročne. |
22. Dodávateľ je oprávnený v priebehu fakturačného obdobia požiadať od Objednávateľa za opakovanú dodávku preddavkové platby a to vo výške a počte platieb uvedených nižšie. Obdobie opakovanej dodávky Plnenia je dohodnuté ako jednomesačné. |
23. Bez ohľadu na povahu OM Objednávateľa (OM Objednávateľa s mesačným/ročným odpočtom odberu Plnenia), je výška preddavkových platieb na úhradu Ceny za opakované dodanie Plnenia, vrátane DPH a spotrebnej dane podľa Zákona o spotrebných daniach, určená mesačne. |
24. Predpokladaná cena mesačnej dodávky Plnenia je pritom stanovená ako alikvotná časť predpokladaného množstva Plnenia, pripadajúca na jeden kalendárny mesiac Zmluvného obdobia. |
25. Faktúra za opakované dodávky vystavená Dodávateľom je splatná v lehote 14 dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
26. Vyúčtovacia faktúra je splatná v lehote 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
27. Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú Odberateľ a Dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. |
28. Minimálne množstvo odberu pre účely určenia výšky kompenzačného poplatku podľa čl. VI bod 6.11 OUEP sa stanovuje vo výške 70% predpokladaného množstva Plnenia. Pri prekročení predpokladaného množstva Plnenia Dodávateľ kompenzačný poplatok neuplatní. |
Povinnosti dodávateľa. |
29. Pokiaľ je Zmluva na dodávku plynu uzatváraná bez zmeny dodávateľa plynu, v zmysle energetických predpisov, do OM Dodávateľa, Dodávateľ do 7 dní od uzavretia Zmluvy, teda ešte pred samotným plnením Zmluvy, predloží Objednávateľovi platné Rozhodnutie ÚRSO na predmet podnikania Plynárenstvo, v rozsahu zodpovedajúcom predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu, podľa platnej legislatívy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
30. Pokiaľ je Zmluva na dodávku plynu uzatváraná v súvislosti so zmenou dodávateľa plynu v zmysle Energetických predpisov, predloží Dodávateľ Objednávateľovi v lehote do 7 dní od uzavretia Zmluvy platnú zmluvu na rok 2016 uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete, prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy na rok 2016 s prevádzkovateľom distribučnej siete, o distribúcii zemného plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárenstve, do OM Objednávateľa. |
31. Porušenie povinnosti podľa bodu 30. sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
32. Dodávateľ poskytne najneskôr 5 pracovných dní pred začiatkom plnenia: |
- platobné údaje potrebné na úhradu preddavkových platieb na úhradu Ceny za opakované dodanie Plnenia |
- webovú adresu na webovom sídle dodávateľa, na ktorej má zverejnené informácie podľa čl. IX OUEP, najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy |
- poučenie o spôsobe doručovania písomností |
- poučenie o mieste, spôsobe a lehote, na ktorých Objednávateľ bezodkladne ohlási zistené skutočnosti podľa čl. X body 10.3 a 10.4 OUEP |
- poučenie o mieste, spôsobe a lehote, na ktorých Objednávateľ má uplatniť reklamáciu podľa čl. XI OUEP |
- poučenie o mieste, spôsobe a lehote, na uplatňovanie dostupných prostriedkov na urovnávanie sporov. |
33. Objednávateľ upozorňuje dodávateľa na zmenu bodu 4.4 VZP: "Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
34. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
ul.Jána Hollého 9, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika
01.04.2016 00:00 — 31.03.2018 23:59
2 367 200,00 kWh
106 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.03.2016 14:39
07.03.2016 14:14
07.03.2016 14:29
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.03.2016 09:27 - Vstupná ponuka | 94 641,45 | € | Cena s DPH |
07.03.2016 14:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 82 309,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: