31297668
Spišské osvetové stredisko v Spišskej Novej Vsi
Zimná 47, Spišská Nová Ves, 05201, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
stravné poukážky
stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných poukážok
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Názov |
Dodávateľ dodá objednané množstvo stravných poukážok na miesto plnenia podľa objednávky. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od podania objednávky. |
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať poštou a prostredníctvom internetu, telefonicky. |
Výška provízie je vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. V provízii sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s vyhotovením a dodaním stravných lístkov objednávateľovi. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo poukážok podľa čiastkových objednávok. Faktúra bude súčasťou dodávky stravných poukážok. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 21 kalendárnych dní odo dňa vystavenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: |
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok |
2. z provízie za stravné poukážky |
3. z DPH z ceny provízie za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH |
3. z DPH z ceny provízie za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH |
Celková cena je konečná, vrátane dopravy do miesta plnenia, poštovného a manipulačných poplatkov. |
Názov | Upresnenie |
vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr 31 dni po ukončení ich platnosti |
interval objednania stravných poukážok | mesačne |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Navrhnutá hodnota | stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.”Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali ....“
Zimná č. 47, Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika
21.03.2016 12:20 — 28.02.2017 12:21
2 000,00 ks
6 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.03.2016 08:34
10.03.2016 12:19
10.03.2016 12:34
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.03.2016 09:16 - Vstupná ponuka | 6 600,00 | € | Cena s DPH |
10.03.2016 09:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 600,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: