50021150
MH Invest II, s. r. o.
Trnavská cesta 100, Bratislava, 82101, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Obstaranie stravných poukážok a provízie za ich dodávku.
stravné poukážky, stravné lístky, gastrolístky, dodanie stravných lístkov
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Obstaranie stravných poukážok a provízie za ich dodávku.
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravných poukážok pre zamestnancov objednávateľa |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej poukážky | € | 3,80 | ||
Množstvo stravných poukážok | ks | 3000 | 3500 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Náklady na tlač, distribúciu a dodávku do miesta plnenia sú zahrnuté v provízii dodávateľa. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas účinnosti zmluvy je právom objednávateľa. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 2 pracovných dní od podania objednávky. |
Objednávky budú zasielané e-mailom, internetom, telefonicky alebo faxom. Do 2 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy dodávateľ preukázateľne oznámi objednávateľovi formu objednávania a kontaktné adresy, maily, kontaktné osoby (mená, tel. čísla). |
Nepoužité stravné poukážky, ktorým skončila platnosť dodávateľ vymení za platné stravné poukážky v rovnakej nominálnej hodnote. |
Do hodnoty zákazky sa započítava cena stravných poukážok a cena provízie. Súťaží sa však len o výšku provízie nakoľko cena za stravné lístky je konštantná. |
DPH sa na stravné poukážky neúčtuje. DPH na províziu sa účtuje v závislosti od skutočnosti či predávajúci je platcom DPH. |
Vo svojej ponuke dodávateľ uvedie LEN VÝŠKU PROVÍZIE za dodanie uvedeného počtu stravných poukážok! Výška provízie nesmie mať zápornú hodnotu. |
Cenu stravných poukážok (nominálna hodnota x počet) v ponuke neuvádzať! |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ na základe objednávok objednávateľa (priebežne) a stravné poukážky budú dodávané priamo do sídla objednávateľa. |
Vysúťažená výška poplatku za poskytnuté služby sa počas trvania zmluvného vzťahu s objednávateľom meniť nebude a na jeho výšku nebude mať vplyv zmena nominálnej hodnoty stravnej poukážky. |
Objednávateľ musí uhradiť oprávnene vyfaktúrovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry a to výhradne bezhotovostným prevodom na bankový účet dodávateľa. |
Množstvo odobratých stravných poukážok sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov objednávateľa. |
Za vrátené stravné poukážky dodávateľ uhradí objednávateľovi sumu rovnajúcu sa nominálnej hodnote stravnej poukážky, násobenej počtom odovzdaných neplatných stravných poukážok alebo vymení neplatné stravné poukážky za stravné poukážky s novou lehotou splatnosti. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Názov | Upresnenie |
Dodanie stravných poukážok | do 2 pracovných dní od doručenia objednávky. |
Splatnosť faktúr | 30 dní |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca kalendárneho roka v ktorom boli vydané |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | do 31 dní od ukončenia platnosti |
Trnavská 100, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
15.03.2016 13:00 — 30.12.2016 10:00
3 500,00 ks
13 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.03.2016 10:03
04.03.2016 12:00
04.03.2016 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.03.2016 10:04 - Vstupná ponuka | 0,00 | € | Cena bez DPH |
01.03.2016 10:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 0,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: