35629061
Krajská prokuratúra Nitra
Damborského 1, Nitra, 94966, SVK
35755989
LASER servis, spol. s.r.o.
Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK
Renovácia tonerov a pridružené služby
renovované tonery
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Renovácia tonerov a pridružené služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Renovácia tonerov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Canon CR728 (CRG728A), renovácia | ks | 150 | ||
HP LJ P2035 (CE505A), renovácia | ks | 160 | ||
HP LJ 2015 (Q7553A), renovácia | ks | 10 | ||
HP LJ 3005 (Q7551A), renovácia | ks | 10 | ||
HP P3015 (CE255A), renovácia | ks | 30 | ||
HP LJ Pro 1566 (CE278A), renovácia | ks | 6 | ||
HP LJ 1320 (Q5949A), renovácia | ks | 15 | ||
Samsung SL-M2022 2 (MLT-D111S) 1000 str., renovácia | ks | 5 | ||
Epson M2400 (C13S050585), renovácia | ks | 10 | ||
OKI B411 (44574702), renovácia | ks | 12 | ||
OKI C531 dn (44469803), renovácia | ks | 6 | ||
OKI C531 dn (44469704), renovácia | ks | 6 | ||
OKI C531 dn (44469705), renovácia | ks | 6 | ||
OKI C531 dn (44469706), renovácia | ks | 6 | ||
OKI MB541 dn (44992401), 1500str., renovácia | ks | 80 | ||
Toshiba e-Studio 160 (T-1600), renovácia | ks | 5 | ||
Toshiba e-Studio 207 (T-1640E-5K), renovácia | ks | 15 | ||
Toshiba e-Studio 182 (T-1810E-5K), renovácia | ks | 10 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženie do skladu objednávateľa |
Dodávateľ predloží platný certifikát ISO 9001 pre oblasť renovácie tonerových kaziet do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy |
Dodávateľ predloží platný certifikát ISO 14001 pre oblasť renovácie tonerových kaziet do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy |
Dodávateľ predloží potvrdenie o registrácii na Obvodnom úrade životného prostredia na činnosť podľa §15 ods. 3 zákona o odpadoch do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy |
Dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný rozpočet so záväznými jednotkovými cenami za renováciu tonerov do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, ktorý bude záväzný pre celé obdobie plnenia zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy v prípade, že požadované doklady nebudú predložené. |
Cena predmetu zákazky zahŕňa všetky náklady spojené s renováciou a dodaním tovaru |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (niektoré tonery neobjednať a iné naviac vo vyššom počte) zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotlivých cien vyplývajúcich z predloženého rozpočtu predloženého dodávateľom. Počty jednotlivých tonerových náplní budú závisieť od aktuálnej potreby objednávateľa. |
Predmet obstarávania bude dodaný postupne, na základe písomnej objednávky objednávateľa, podľa aktuálnej potreby objednávateľa do ukončenia zmluvy, resp. do vyčerpania súťažnej sumy. Uvedené závisí o toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Dodávka tonerov sa požaduje do 3 pracovných dní odo dňa objednania. |
Pri dodaní tovaru bude objednávateľovi predložený dodací list, ktorý okrem povinných náležitostí bude obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH a celkovú cenu s DPH |
Renovované tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením. Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru na základe dodacieho listu. Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke je objednávateľ oprávnený nahlásiť a reklamovať bez zbytočného odkladu po ich zistení. V takomto prípade je dodávateľ povinný vadný toner vymeniť za nový do 2 pracovných dní od nahlásenia na mieste dodania tovaru. |
Za prípadné škody na tlačiarňach spôsobené používaním renovovaných kaziet dodaných dodávateľom zodpovedá dodávateľ. |
Dodávateľ zabezpečí bezplatný záručný servis tlačiarní objednávateľa v prípade poruchy spôsobenej v súvislosti s použitím renovovaného tonera v príslušnom autorizovanom servise podľa výrobcu tlačiarne. V prípade požiadavky dodávateľ zabezpečí bezplatné zapožičanie náhradnej tlačiarne po dobu opravy. |
Ekologická likvidácia použitých prázdnych tonerových náplní - dodávateľ predloží: Súhlas na nakladanie, prepravu a likvidáciu s nebezpečným odpadom katalógového čísla 08 03 17 v zmysle zákona o odpadoch číslo 79/2015 Z.z. v znení neskorších. Uvedený doklad predloží dodávateľ objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
V prípade, že dodávateľ zabezpečuje dopravu a likvidáciu nebezpečného odpadu katalóg čísla 08 03 17 prostredníctvom tretej osoby je potrebné zmluvu uzatvorenú s treťou osobou predložiť objednávateľovi (kópia), a tiež Súhlas na prepravu a likvidáciu s nebezpečným odpadom katalóg. čísla 08 03 17 v zmysle zákona o odpadoch č. 79/2015 Z.z. Uvedené doklady (kópia zmluvy a Súhlas...) predloží dodávateľ objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ bezplatne zabezpečí odvoz a ekologickú likvidáciu prázdnych tonerových kaziet, ktoré odoberie v deň dodania tovaru. Jedná sa o odber prázdnych tonerových kaziet, a to aj v prípade, že neboli dodané dodávateľom. Do 5 dní odo dňa prevzatia prázdnych tonerových kaziet k likvidácii predloží objednávateľovi potvrdenie o ekologickej likvidácii prázdnych tonerových kaziet. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Nepredloženie požadovaných dokladov bude objednávateľ považovať za hrubé porušenie zmluvných podmienok. V takom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy. |
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť dodávateľovi cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom a doručenej objednávateľovi. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania predmetu zmluvy objednávateľovi na základe dodacieho listu potvrdeného objednávateľom. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivých cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu, |
Damborského 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
15.03.2016 11:00 — 28.02.2017 14:00
542,00 ks
10 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.02.2016 10:19
03.03.2016 11:00
03.03.2016 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.03.2016 10:58 - Vstupná ponuka | 9 998,40 | € | Cena s DPH |
03.03.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 105,67 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: