00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
47651130
TABRIS PLUS, s.r.o.
Strojnícka 18, Prešov, 08006, SVK
Kancelárske kreslo-otočné
Kancelárske kreslo-otočné
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Kancelárske kreslo-otočné
|
|
---|---|
Funkcia |
Otočné, výškovo nastaviteľné kancelárske kreslo určené na sedenie v kancelárskych priestoroch cca 8 hod/denne, 5 dní v týždni |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nosnosť | kg | 100 | 110 | |
celková výška | cm | 110 | 120 | |
celková hĺbka | cm | 48 | 63 | |
celková šírka | cm | 48 | 61 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farebné prevedenie | hnedá - 2ks |
operadlo | anatomicky tvarované,membránová látka/sieťka |
kríž | chrómový |
kreslo | výškovo nastaviteľné |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Verejný obstarávateľ požaduje dodanie vzorky plnenia pred dodaním tovaru, a to za účelom overenia požadovaných vlastností |
Uchádzač predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Dodávateľ musí mať v momente uzavretia zmluvy zápis v registri konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, inak zmluva nenadobudne účinnosť vôbec. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Univerzitná 8215/1, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
15.03.2016 13:00 — 21.03.2016 13:00
2,00 ks
120,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.03.2016 08:26
04.03.2016 13:00
04.03.2016 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.03.2016 15:39 - Vstupná ponuka | 120,00 | € | Cena bez DPH |
02.03.2016 15:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 120,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: