00606723
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach
Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK
47039817
PEDRO PLUS, s.r.o.
Radlinského 2050/17, Spišská Nová Ves, 05201, SVK
Čistiace ,hygienické a dezinfekčné prostriedky
Čistiace prostriedky, dezinfekčné prostriedky, hygienické prostriedky, umývacie prostriedky, odmasťovacie prostriedky, mopy, handry
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Čistiace ,hygienické a dezinfekčné prostriedky
|
|
---|---|
Funkcia |
Čistiace , hygienické a dezinfekčné prostriedky na osobnú hygienu a upratovanie priestorov objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
CIF cream 500 ml | ks | 1 | ||
CIPRO prášok | ks | 1 | ||
FIXINELA 500 ml | ks | 1 | ||
JAR 500 ml | ks | 1 | ||
MERKUR 600 g | ks | 1 | ||
FAX toaletné mydlo | ks | 1 | ||
OKENA 500 ml | ks | 1 | ||
PRONTO spray 250 ml | ks | 1 | ||
SAVO originál 1L | ks | 1 | ||
SOLVINA 450g | ks | 1 | ||
Krém na ruky | ks | 1 | ||
HYDROXID SODNÝ perlický 1000g | ks | 1 | ||
AJAX 1L | ks | 1 | ||
TENY prášok | ks | 1 | ||
ŽABKA prášok | ks | 1 | ||
CHLORAMIN 1 kg | ks | 1 | ||
HANDRA na podlahu veľká / tkaná | ks | 1 | ||
ŠVEDSKA utierka | ks | 1 | ||
Prachovka plienkova | ks | 1 | ||
Hubka na riad balenie 10 ks | balenie | 1 | ||
Metla priemyselná s násadou | ks | 1 | ||
Portviš PVC s násadou | ks | 1 | ||
Násada šrubovacia drevená | ks | 1 | ||
Ryžak ručný | ks | 1 | ||
Ryžak na násadu | ks | 1 | ||
Kefa WC sólo | ks | 1 | ||
Rukavice pre domácnosť | ks | 1 | ||
Rukavice pracovné semišové | ks | 1 | ||
Rukavice bavlnené | ks | 1 | ||
Kefa na skúmavky priemer 10mm | ks | 1 | ||
Kefa na fľašu priemer 40mm | ks | 1 | ||
Kefa na fľašu priemer 60mm | ks | 1 |
Názov |
- Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením ,odvozom prázdnych kartónov a všetky ďalšie možné náklady spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia |
- Objednávateľ požaduje predmet zákazky zložiť, uložiť podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky. |
- Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky, riadne a včas do sídla objednávateľa alebo na miesto určené v objednávke. |
- Objednávateľ požaduje aby dodávateľ kontaktoval objednávateľa do 3 dní od uzavretia zmluvy za účelom dohodnutia termínov a rozpisov pred prvou dodávkou. |
- Objednávateľ požaduje dodanie tovaru realizovať podľa presného harmonogramu zaslaného objednávateľom. |
- Objednávateľ vyžaduje dodávku predmetu zákazky najneskôr do 5 dní (120 hodín) od doručenia objednávky. |
- Objednávateľ požaduje predmet zákazky dodať podľa rozpisu objednávateľa, poverenej osobe proti podpisu na dodacom liste, ktorý bude súčasťou faktúry. |
- Objednávateľ požaduje do 3 dní od uzavretia zmluvy, najneskôr však pred prvou objednávkou, analýzu výslednej vysúťaženej ceny predmetu zákazky (všetkých jej položiek), v podobe merná jednotka, cena za mernú jednotku, cena bez DPH za mernú jednotku, DPH za mernú jednotku, cena s DPH za mernú jednotku |
- Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodanú časť predmetu plnenia obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky. |
- Fakturácia bude realizovaná na základe objednávok skutočného objemu predmetu zákazky resp. skutočného dodania predmetu zákazky alebo služieb. |
- Každá dodávka bude fakturovaná samostatne na základe odberateľom podpísaného dodacieho listu. |
- Splatnosť faktúry 14 dní |
- Objednávateľ požaduje od dodávateľa aby s tovarom boli zaslané aj certifikáty kvality a zhody |
- Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka. |
- Za predmet reklamácie sa môžu považovať poškodené obaly prevozom, iné ako dohodnuté množstvá, samotné poškodenia tovarov. |
- Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. |
Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom. |
- Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa. |
Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
10.03.2016 12:00 — 31.12.2016 23:59
1,00 cena celkom
50,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.02.2016 12:11
01.03.2016 12:00
01.03.2016 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.02.2016 18:02 - Vstupná ponuka | 49,99 | € | Cena s DPH |
01.03.2016 11:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 42,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: