00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
31406840
CHEMIX-D s.r.o.
Pri vinohradoch 172, Bratislava, 831 06, SVK
Deratizačné a dezinsekčné služby
deratizácia
Služba
27. Ostatné služby
1. Deratizačné a dezinsekčné služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je poskytnutie deratizačných a dezinsekčných služieb podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. Nejde o celoplošnú plánovanú deratizáciu a dezinsekciu, ale o „zásahy“ podľa potreby, resp. zamorenia. |
Množstvo: predpokladané množstvo - spolu maximálne 3500 m2 – predpoklad dezinsekcia: 3 000 m2, predpoklad deratizácia 500 m2 |
Verejný obstarávateľ požaduje pri dezinsekcii: |
- použiť cielené látky proti plošticiam a blchám |
- použiť postrek, gélové prípravky, dymovnice vždy podľa potreby, podľa typu hmyzu, stupňa zamorenosti, |
- pri výbere vhodného druhu prípravku je potrebné zohľadniť, že dezinsekcia sa má vykonať v prítomnosti študentov, resp. pracovníkov objektu tak, aby sa nerušila prevádzka, |
- použitý prípravok musí obsahovať účinnú látku bifentrínu - min. 25 g/l, alebo chlorfenapyr - min. 106 g.l-1 (10 %), alebo ekvivalent účinných látok, |
Verejný obstarávateľ požaduje pri deratizácii: |
- deratizačné nástrahy vložiť do umelohmotných deratizačných staničiek, |
- použiť nástrahy schválené na slovenskom trhu, ktoré sú v zozname Centra pre chemické látky a prípravky, |
Názov |
• Plnenie zmluvy bude prebiehať na základe čiastkových výziev verejného obstarávateľa písomnou formou prostredníctvom elektronickej komunikácie – mailom. Verejný obstarávateľ zašle mailovú výzvu na poskytnutie konkrétnej služby (presný popis bude uvedený v čiastkovej výzve). |
Dodávateľ je povinný potvrdiť obdržanie čiastkových výziev spätným mailom. |
Dodávateľ je povinný poskytnúť požadovanú službu najskôr 48 hodín po zaslaní čiastkovej výzvy, najneskôr však do 64 hodín od zaslania čiastkovej výzvy. Predmet zákazky je dodávateľ povinný poskytnúť v čase od 7.30 – 14. 30 hod počas pracovných dní. |
• Verejný obstarávateľ upozorňuje na skutočnosť uvedenú v bode 16.1.1 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska a to, že „Objednávateľ je oprávnený, nie však povinný, doručiť počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody Dodávateľovi akúkoľvek Čiastkovú výzvu.“ |
• Cena celkom musí byť uvedená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (materiál, práca, likvidácia uhynutých hlodavcov a nespotrebovaných nástrah, doprava, poradenská služba....). |
• Dodávateľ predloží najneskôr do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy doklad o oprávnení podnikať v danom predmete zákazky (výpis z OR SR, ŽR SR...) – postačujúca je kópia. |
• Do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predloží dodávateľ rozpis jednotkových cien za jednotlivé služby, čiže cenu za 1m2 deratizácie a za 1 m2 dezinsekcie (bez ohľadu na použitý typ prípravku) bez DPH a s DPH. |
• Všetky použité prípravky musia byť schválené Ministerstvom zdravotníctva Slovenskej republiky, musia spĺňať všetky príslušné zdravotné a technické predpisy stanovené pre dané prípravky. |
• Cena za poskytnutie služby bude fakturovaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb. |
• Po každom zásahu sa vypíše protokol o vykonaní prác, kde budú uvedené údaje o dodávateľovi, verej obstarávateľovi, miesto zásahu, termín zásahu, typ použ prípravku, jeho koncentrácia, typ hmyzu a stupeň zamorenia, veľkosť plochy, na kt sa vykonala dezinsekcia, mená zodpovedných pracovníkov |
• Fakturácia bude prebiehať po každom deratizačnom, resp. dezinsekčnom zásahu, faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu a jej prílohou bude čitateľný preberací protokol potvrdený obidvoma zmluvnými stranami. |
• Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek záväzkov zo zmluvy. |
• Dodávateľ musí predložiť karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov pred ich použitím zástupcovi verejného obstarávateľa, aby si mohol skontrolovať obsah účinnej látky. |
Fakturačné údaje budú poskytnuté víťaznému uchádzačovi v spojitosti s miestom dodania |
Fakturácia v slovenskom jazyku (prílohou je dodací list) |
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia verejným obstarávateľom |
Touto zmluvou sa stanovuje právny režim dodávania predmetu zmluvy na základe uzatvorenia jednotlivých čiastkových zmlúv. V čiastkovej zmluve bude presne určený najmä druh tovaru a miesto dodania. Čiastkové zmluvy budú vystavované priebežne podľa aktuálnych potrieb. |
Objednávateľ nie je povinný zakúpiť predpokladané množstvo jednotlivých druhov tovaru tvoriacich predmet plnenia zmluvy, ani vyčerpať predpokladaný finančný objem. Celkové zakúpené množstvo predmetu plnenia zmluvy bude závisieť od finančných možností a konečných potrieb objednávateľa. |
Zmluva je uzavretá na dobu určitú 12 nesiacov od nadobudnutia účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Na základe tejto zmluvy nemôže dôjsť k dodaniu predmetu zmluvy. Dodanie predmetu zmluvy je možná až na základe uzatvorených čiastkových zmlúv. |
Objednávateľ zašle dodávateľovi návrh čiastkovej zmluvy poštou, faxom alebo e-mailom. Dodávateľ predloží doplnený a podpísaný návrh čiastkovej zmluvy v požadovanom počte rovnopisov na podpis objednávateľovi najneskôr do 4 pracovných dní po doručení návrhu. |
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie tejto zmluvy považuje verejný obstarávateľ najmä: |
• nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných verejným obstarávateľom |
• nesplnenie predmetu zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej verejným obstarávateľom |
• omeškanie dodávateľa so splnením predmetu zmluvy o 1 pracovný deň |
Zmluva bude ukončená účinnosťou zmluvy vyššieho typu súťaže |
minimálny požadovaný odber je 12 m2/ jeden výjazd, bez ďalších preventívnych postrekov |
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy osvedčenie o odbornej spôsobilosti na práce s veľmi toxickými látkami a zmesami a toxickými látkami a zmesami v súvislosti s dezinsekciou, |
Univerzita Komenského v Bratislave, Vysokoškolské mesto Ľ. Štúra - Mlyny UK, Staré Grunty 36, 841 04 Bratislava, , Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 Kompletný predmet zákazky
17 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.02.2016 12:50
29.02.2016 13:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.02.2016 15:07 - Vstupná ponuka | 15 000,00 | € | Cena s DPH |
29.02.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 604,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: