00738352
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Hlboká cesta 21, Žilina, 01024, SVK
30224918
P E Z A a.s.
K cintorínu 47, Žilina, 011 49, SVK
Chlieb 1000g rascový, vianočka a rožky
Chlieb 1000g rascový, vianočka, rožky
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Chlieb 1000g rascový, vianočka a rožky
|
|
---|---|
Funkcia |
zabezpečovanie dodávky chleba 1000g rascového, (podlhovastý tvar), vianočky balenej s hrozienkami 350g (špecifikácia - jemné pečivo) a rožkov 40g (špecifikácia - biele pečivo) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka 1. Chlieb rascový (podlhovastý tvar) | ks | 17000 | ||
Položka 2. Vianočka balená s hrozienkami (špecifikácia - jemné pečivo) | ks | 2000 | ||
Položka 3. Rožok (špecifikácia - biele pečivo) | ks | 25000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka 1. hmotnosť | 1000g |
Položka 2. hmotnosť | 350g |
Položka 3. hmotnosť | 40g |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Predmet zákazky bude hradený bezhotovostnou platbou |
Právo uhradiť faktúru vznikne predávajúcemu po odovzdaní a prevzatí zmluvného plnenia |
Faktúra je splatná do 14 dní od dňa doručenia. |
Pri Rámcovej dohode - Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo, objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne podľa telefonickej alebo písomnej objednávky do 3. dní odo dňa objednania. |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny predmetu obstarávania. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Tovar bude prevzatý na základe priloženej faktúry a dodacieho listu. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, t.j. číslo faktúry a dodacieho listu, dátum vystavenia a splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cena za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
Predmet obstarávania musí spĺňať podmienky Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR z 21. októbra 2004 č. 2657/2004-100, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu SR upravujúca jedlé obilie a výrobky z obilia. |
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14.30 hod.. |
Zmeny cien tovaru je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov. |
Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie 6 mesiacov s účinnosťou od 14.3.2016 - 14.09.2016 |
Hlboká cesta 21, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 sada
16 523,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.02.2016 09:17
26.02.2016 14:00
26.02.2016 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.02.2016 11:47 - Vstupná ponuka | 15 750,00 | € | Cena s DPH |
26.02.2016 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 700,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: