Z20163962
OF-73140
zrušená
30794536
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Špitálska 8, Bratislava, 81267, SVK
Servis MaR/ V Bratislava
servis merania a regulácie, pravidelná servisná prehliadka
Služba
1. Opravy a údržba
1. Servis MaR/ V Bratislava
|
|
---|---|
Funkcia |
1.Pravidelná servisná prehliadka systému MaR inštalovaného v objekte objednávateľa zahŕňa: |
a/ Manažment úroveň riadiaceho (monitorovacieho) systému |
Kontrola PC (opcia: touchscreen) server/klient Desigo Insight – HW: |
-vizuálna kontrola aktívnych a pasívnych prvkov |
-testy: komunikačné prvky, základová doska, RAM |
-kontrola napájacieho zdroja (opcia: UPS) |
-funkčná kontrola |
Kontrola funkcie Desigo Insight server/klient - SW: |
-kontrola operačného systému, |
-kontrola správnej funkcie SW – Desigo Insight (opcia: Info Center) |
-kontrola aplikačného SW : |
. parametre |
. časové programy |
. trendy |
. alarmy a hlásenia |
-kontrola integrity dát |
-doladenie a malé zmeny aplikačného SW |
-záloha aplikačného SW a databázy |
b/Automatizačná úroveň riadiaceho (monitorovacieho) systému |
Kontrola automatických staníc PXC – HW: |
-vizuálna kontrola aktívnych a pasívnych prvkov |
-kontrola komunikačných modulov |
-kontrola vstupno/výstupných modulov s pomocou servisného PC |
-kontrola zálohových batérií v automatických staniciach |
-funkčná kontrola |
-prečistenie |
Kontrola funkcie automatických staníc PXC-SW |
-kontrola správnej funkcie SW |
-kontrola aplikačného SW: |
. parametre |
. konverzné charakteristiky |
. konštanty regulácii |
. žiadané hodnoty |
. komunikácia |
. poruchy |
-doladenie a malé zmeny aplikačného SW vrátane parametrizácie |
-parametrizácia |
-zálohy aplikačného SW |
c/Periférna úroveň riadiaceho (monitorovacieho) systému |
Kontrola funkcie prvkov : |
-kontrola stavu senzorov pomocou servisného PC |
-kontrola akčných členov pomocou servisného PC |
-kontrola snímačov plynu CO, CH4 |
2. Telefonická poradná služba |
Telefonická poradenská služba poskytuje prepojenie na servisného technika v čase od 8:00-do 18:00 každý pracovný deň. |
3. Diaľková On-line asistencia |
On-line asistencia cez modem resp. internet pripojenie v rámci ktorej servisný technik pomáha pri riešení technických problémov súvisiacich so zariadeniami. Internet zabezpečuje objednávateľ. |
Servisné prehliadky a ižinierske zásahy budú realizované: Bratislava, Vazovová ulica. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Desigo insight server | ks | 1 | ||
Automatizačná stanica PXC100 | ks | 4 | ||
Snímače úniku plynu CO, CH4 | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1-Pravidelné servisné prehliadky | jeden krát ročne |
1-Pravidelné servisné prehliadky | 2 krát počas trvania zmluvy |
2-Telefonická poradná služba | poskytovaná dodávateľom podľa potreby |
3-Diaľková On-line asistencia | je poskytovaná jednu hodinu mesačne |
Názov |
Tieto osobitné podmienky sa chápu ako súvislý text a jednotlivé očíslované riadky sú len technickou záležitosťou a nemajú vplyv na význam. |
V technickej špecifikácií môžu byť použité pre uľahčenie identifikácie položiek poradové čísla. Ak je rovnaké poradové číslo vo viacerých riadkoch, jedná sa o tú istú položku, ktorej špecifikácia je rozdelená do viacerých častí, ktoré spolu súvisia. |
Všetky požadované dokumenty, ktoré sú vyžadované v týchto osobitných požiadavkách na plnenie, alebo kdekoľvek inde v zmluve, je povinný Dodávateľ mať zabezpečené pred predložením ponuky tak, aby ich vedel predložiť v požadovaných lehotách. |
Dodávateľ je povinný poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti predmetu zákazky, ktoré sú vyžadované vo funkčnej špecifikácií predmetu zákazky a aj v technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
Dodávateľ vyhlasuje, že cena služby zahŕňa: |
- pravidelnú servisnú prehliadku |
- spísanie príslušných správ a protokolov |
- dopravu odborného pracovníka na miesto výkonu pravidelne servisnej prehliadky a späť |
- telefonickú poradnú službu a diaľkovú On-line asistenciu |
- ako aj všetky náklady spojené s dodaním služby |
Dodávateľ vypracuje a dodá správy z vykonanej pravidelnej servisnej prehliadky do 15 pracovných dní od vykonania pravidelnej servisnej prehliadky. |
Nepredloženie správy z vykonanej pravidelnej prehliadky v lehote 15 dní od vykonania pravidelnej servisnej prehliadky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Dodávateľ do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy je povinný s odberateľom dohodnúť rozdeľovník termínov pravidelných servisných prehliadok. |
Dodávateľ predloží zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb na potvrdenie súpis skutočne vykonaných služieb, ktorý bude po potvrdení objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry. |
Dodávateľ vystaví faktúru až po predložení a vzájomnom odsúhlasení Správy z vykonanej pravidelnej servisnej prehliadky. Táto správa bude prílohou faktúry. |
Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo Zmluvy, predmet fakturácie, miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy: |
Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74, ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
Súčasťou dodania služby je aj odovzdanie dokladov pri predložení faktúry a to Správy o odborných prehliadkach a odborných skúškach , ktoré budú odsúhlasené a podpísané zodpovednou kontaktnou osobou objednávateľa, a to minimálne v 2 vyhotoveniach. |
Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej pripísania na účet dodávateľa. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
Dodávateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 28.4.2015 na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní |
- že nie je v reštrukturalizácii predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace. Potvrdenie príslušného súdu dodávateľ predkladá len v prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v zozname podnikateľov. |
Nepredloženie dokladov v súlade s § 26 ods. 1 písm. c) ZVO do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
Zmluvné pokuty: |
Objednávateľ môže v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatniť zmluvnú pokutu za: |
-za každé porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti tejto zmluvy a to vo výške 50 EUR za každé porušenie zmluvnej podmienky samostatne, najviac však spolu 250 EUR |
-za každé porušenie zmluvy, definované v OPET-e a to vo výške 50 eur, za každé porušenie zmluvnej podmienky uvedenej v OPET-e samostatne, najviac však spolu 250 eur |
- jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 500 eur, ak objednávateľ z titulu porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy. |
Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu dodávateľovi. |
Uplatnením sankcií, penále a zmluvných pokút nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorú svojím konaním, nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ. |
Ukončenie zmluvy môže nastať: |
-riadnym splnením predmetu zákazky |
- dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode |
-odstúpením od zmluvy zmysle OPET |
-výpoveďou, výpovedná doba je jeden mesiac a výpovedná lehota plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Vypovedať zmluvu je možné aj bez udania dôvodu. |
Dodávateľ a objednávateľ si navzájom doručia do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy zoznam kontaktných osôb, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, budú oprávnené preberať pokyny a požiadavky súvisiace s plnením a budú zabezpečovať vzájomnú komunikáciu. |
Dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ predloží do troch pracovných dní kópiu oprávnenia od firmy Siemens na využívanie programu BT systém MaR- Desigo PX. |
Nepredloženie kópií oprávnení od firmy Siemens na využívanie programu BT systém a MaR - Desigo PX v stanovenej lehote sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj opakované porušenie zmluvných podmienok napriek predchádzajúcemu upozorneniu druhej zmluvnej strany. |
Názov | Upresnenie |
Úhrada ceny za poskytované služby. | Po každej vykonanej pravidelnej servisnej prehliadke samostatne. |
Vazovova, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
09.03.2016 08:00 — 28.02.2018 15:00
5,00 Počet zariadení na pravidelnú servisnú prehliadku
6 028,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.02.2016 15:59
26.02.2016 08:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: