30810710
Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky
Štefanovičova 3, Bratislava, 81005, SVK
36249254
Faveo, s.r.o.
Beňadická 20, Bratislava, 85106, SVK
Spiatočné letenky Brusel
letenky, služby súvisiace s prepravou osôb
Služba
3. Služby osobnej a nákladnej leteckej dopravy okrem prepravy poštových zásielok
1. Spiatočné letenky Brusel
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečovanie dopravných cenín a služieb súvisiacich s prepravou osôb na základe samostatných písomných (e-mailových) objednávok Objednávateľa, v predpokladanom množstve 60 leteniek. |
Zabezpečenie leteckých dopravných služieb pre potreby Objednávateľa z Bratislavy/Viedne do Bruselu a späť. Súčasťou je aj zabezpečenie online check in a odoslanie elektronických lístkov ku každej letenke Objednávateľovi. Presné dátumy, časy a mená cestujúcich budú upresnené vždy v samostatnej objednávke. |
Objednávateľ požaduje zabezpečiť vyhľadávanie optimálneho a najlacnejšieho leteckého spojenia, prieskumom ponúk všetkých leteckých spoločností (prostredníctvom 24 hodinového on-line systému), odporučenie trasy, okamžitú rezerváciu dopravných cenín a služby súvisiace s prepravou osôb. |
Podľa požiadaviek Objednávateľa zabezpečiť ubytovanie a poskytnúť asistenčné služby v hotelových zariadeniach patriacich do siete medzinárodného rezervačného systému napr. Amadeus, Galileo a pod. |
Podľa požiadaviek Objednávateľa zabezpečiť transfer na/z letiska v oboch smeroch. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Spiatočná letenka Bratislava/Viedeň - Brusel / predpokladaný počet | letenka | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Medzinárodné letisko, priamy let. | |
Všetky lety budú požadované v ekonomickej triede. | |
Spiatočné lety sa budú uskutočňovať v pracovných dňoch v trvaní 1 - 2 dni. | |
Spiatočné letenky sa požadujú obstarať výhradne u leteckých spoločností, ktorých letenky sú refundovateľné inštitúciami EÚ (napr. Lufthansa, Austrian Airlines a pod.). | |
Dodávateľ zabezpečí online check in a odošle objednávateľovi ku každej letenke elektronické lístky. |
Názov |
Dodávateľ je povinný na základe telefonickej alebo emailovej požiadavky Objednávateľa predložiť najneskôr do 3 hodín od doručenia požiadavky emailom na dohodnuté adresy návrh aspoň troch najvhodnejších ponúk prepravy spolu s cenovou kalkuláciou, presným časovým rozpisom letov (odlety, prílety, uvedenie mena leteckej spoločnosti a prípadne ďalšie informácie týkajúce sa prepravy), z ktorých si Objednávateľ vyberie. |
V prípade, ak v Objednávateľom požadovanom termíne nebude možný priamy let, Dodávateľ vždy predloží Objednávateľovi varianty možností letu na medzinárodné letisko s čo najmenším počtom prestupov, v čo najkratšom trvaní. |
V prípade ostatných dopravných cenín Dodávateľ zabezpečí poskytnutie služby v obdobnom režime ako u leteniek. |
Objednávateľ je oprávnený zrušiť alebo stornovať alebo zmeniť všetky rezervácie leteniek pred vystavením letenky bez storno poplatku. |
Objednávateľ je oprávnený zmeniť rezerváciu vystavenej letenky za poplatok určený pre tieto prípady leteckou spoločnosťou. |
Výška ceny letenky zahŕňa všetky náklady, ktoré s ňou bezprostredne súvisia, najmä letiskových poplatkov, ceny za prepravu podpalubnej batožiny a pod. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre potreby Objednávateľa poskytnúť asistenčné služby a pomoc pri riešení reklamácií. |
V celkovej hodnote zmluvy je zahrnutá výška ceny leteniek a odplata, ktorá zahŕňa všetky náklady Dodávateľa súvisiace s poskytovaním predmetu zmluvy Objednávateľovi. |
V celkovej hodnote zmluvy nie sú zahrnuté náklady na ubytovanie, ale iba odplata dodávateľa za zabezpečenie ubytovania, ak sa jeho zabezpečenie požaduje. |
V celkovej hodnote zmluvy nie sú zahrnuté náklady na transfer na/z letiska v oboch smeroch, ale iba odplata dodávateľa za zabezpečenie transferu, ak sa jeho zabezpečenie požaduje. |
Informácie získané pri poskytovaní služieb nesmie Dodávateľ bez súhlasu Objednávateľa poskytovať tretím osobám, ani inak rozširovať. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, oznámiť Objednávateľovi kontaktnú osobu, resp. osoby a to pre účely praktického naplnenia predmetu zmluvy. Obdobne tak učiní Objednávateľ vo vzťahu k Dodávateľovi. |
Dodávateľ je povinný mať ku dňu uzatvorenia zmluvy zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v Registri konečných užívateľov výhod, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. |
Štefanovičova 3, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
27 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.02.2016 08:16
29.02.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.02.2016 11:09 - Vstupná ponuka | 27 000,00 | € | Cena s DPH |
29.02.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 300,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: