00166073
Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky
Račianska ulica 71, Bratislava, 81311, SVK
36846325
ELPO POPRAD Slovakia, s.r.o.
Hraničná 666/12, Poprad, 05801, SVK
Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení, revízie elektrických spotrebičov, náradia a pracovných strojov.
odborné prehliadky, odborné skúšky, revízie elektrických spotrebičov
Služba
1. Opravy a údržba
1. Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení, revízie elektrických spotrebičov, náradia a pracovných strojov.
|
|
---|---|
Funkcia |
vykonanie odb. prehliadok, skúšok a revízií v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z. a jej novelizácie č.398/2013, s odvolaním sa na STN 33 1610, STN 33 1600 a STN 33 1500 vrátane dopravných nákladov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet miest plnení na území SR | miesto plnenia | 1 | ||
odborná prehliadka a odborná skúška elektrického zariadenia plynovej kotolne s tromi rozvádzačmi | JV | 1 | ||
revízia elektrických spotrebičov | ks | 2100 | ||
revízia pracovného náradia | ks | 21 | ||
revízia pracovných strojov | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Termín výkonu ročnej kontroly kotolne | Marec/2016 |
Termín výkonu revízie el. spotrebičov, náradia a prac. strojov | Máj/2016 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy objednávateľovi kópie oprávnení na výkon odborných prehliadok a odborných skúšok elektrických zariadení (revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z., § 24 na skupinu E2). |
Dodávateľ predloží zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb na potvrdenie súpis skutočne vykonaných služieb, ktorý bude po potvrdení objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť podrobný harmonogram dodania služby do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ktorý bude odsúhlasený objednávateľom tak, aby výrazným spôsobom nenarušil prevádzku v budovách, ktorých sa dodanie služby týka. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť podrobný rozpočet jednotlivých položiek do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť k faktúre (alebo vo faktúre) podrobný rozpis ceny za jednotlivé položky, cena bez DPH, s DPH a cena spolu. |
Súčasťou dodania služby je aj odovzdanie dokladov pri predložení faktúry a to Správy o odborných prehliadkach a odborných skúškach a Revízna správa, ktoré budú odsúhlasené a podpísané zodpovednou kontaktnou osobou objednávateľa, a to minimálne v 2 vyhotoveniach. |
Župné nám. 13, Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
10.03.2016 09:00 — 31.05.2016 16:00
1,00 zákazka
7 324,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.02.2016 12:33
01.03.2016 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.02.2016 13:05 - Vstupná ponuka | 7 200,00 | € | Cena s DPH |
01.03.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 745,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: