37957937
Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica
Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK
00612791
UNOMED spol. s r. o.
Zlatovská 2211, Trenčín, 91101, SVK
Ihla na biopsiu kostnej drene
zdravotnícky materiál, biopsia, kostná dreň,
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Ihla na biopsiu kostnej drene
|
|
---|---|
Funkcia |
Ihla na biopsiu kostnej drene |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
priemer | G | 11 | ||
dĺžka | cm | 10,2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rúčka "Twist- Lock" | ergonomicky navrhnutá, udržuje zostavu v celku aj pri zvýšenom tlaku |
extrakčná kanyla- "pinzeta" | zabezpečuje veľkú, nepoškodenú vzorku kostnej drene |
obturátor | áno, so značkou indikújúcou dĺžku vzorky pred extrakciou |
biopsynálna ihla "Twin Peaks" | rezný hrot na zúženom konci ihly |
hrot "Double diamant" | rýchla a ľahká penetrácia kostným tkanivom |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Predmet plnenia (tovar): musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
3. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Zazmluvené množstvo je predpokladaným množstvom na obdobie 12 mesiacov. |
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať predpokladané množstvo tovaru uvedené v Rámcovej dohode v prípade, ak v priebehu 12 mesiacov zistí, že tovar v predpokladanom množstve nepotrebuje. |
6. Dodávky budú realizované postupne počas platnosti zmluvy na základe písomných objednávok kupujúceho do 5 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky. |
7. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: |
a) plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb, |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo , číslo objednávky, ŠUKL kód, šarža |
8. Platobné podmienky: |
Kupujúci uhradí kúpnu cenu: |
- na základe dodávateľom vystavenej faktúry za prevzatú ucelenú časť tovaru, |
- splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry kupujúcemu, ak nie je dohodnuté inak |
9. Osobitné ustanovenia o ukončení platnosti zmluvy: |
a) objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť: |
- 1) ak dodávateľ písomne oznámi, že nie je z objektívnych alebo subjektívnych dôvodov schopný plniť dodávky tovaru |
-2) ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky |
b) odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi, |
c) objednávateľ je v prípade odstúpenia od zmluvy oprávnený nespotrebovaný tovar vrátiť dodávateľovi a tento je povinný ho na svoje náklady protokolárne prevziať a vystaviť dobropis. |
10. Dodávateľ predloží kupujúcemu v lehote najneskôr do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy nasledovné doklady, ktorými preukáže splnenie požiadaviek kupujúceho na tovar: |
a) prospektový materiál ponúkaného tovaru: |
- na CD/DVD nosiči vo formáte, ktorý umožňuje bezproblémovú tlač, |
- musí obsahovať popis technických vlastností, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol kupujúci jednoznačne posúdiť splnenie všetkých ním požadovaných technických vlastností na tovar, |
- musí byť predložený v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku, resp. v anglickom jazyku; |
b) neoverenú kópiu Potvrdenia ŠUKL k tovaru - výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie, |
11. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu písomne informovať kupujúceho: |
a) o každej zmene údajov týkajúcich sa tovaru (napr. kód ŠUKL, kategorizačný kód MZ SR a pod.), |
b) a o každej zmene ceny tovaru vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov, |
c) termín oznámenia : bezodkladne najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, |
12. Objednávateľ na potvrdenie kvality dodávky požaduje do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť funkčné vzorky v počte 3 ks ihiel na odskúšanie v plnej prevádzke. |
Ak sa úspešným dodávateľom po elektronickej aukcii stane dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky a zároveň ponúka rovnaký tovar ako dodáva alebo dodával, a tento spĺňa tech. požiadavky uvedené v opisnom formulári v časti „Tech. špecifikácia predmetu zákazky“, v takom prípade nie je povinný predložiť funkčné vzorky. |
Namiesto funkčnej vzorky je povinný predložiť čestné vyhlásenie, v ktorom prehlási, že ním ponúkaný tovar je totožný s tovarom, ktorý v súčasnosti dodáva alebo dodával objednávateľovi a ktorý zároveň spĺňa všetky požiadavky uvedené v opisnom formulári v časti „Technická špecifikácia predmetu zákazky“. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Námestie L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
100,00 ks
2 691,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.02.2016 11:03
25.02.2016 11:15
25.02.2016 11:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.02.2016 11:55 - Vstupná ponuka | 2 691,00 | € | Cena s DPH |
22.02.2016 11:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 691,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: