47552549
SPP CNG s. r. o.
Mlynské Nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK
35754869
Todos Italia s. r. o.
M.Sch. Trnavského 14, Bratislava, 841 03, SVK
Osobné motorové vozidlo CNG combi
osobné motorové vozidlo, osobný automobil
Tovar, Služba
1. Opravy a údržba
1. Osobné motorové vozidlo CNG combi
|
|
---|---|
Funkcia |
Osobné motorové vozidlo na prepravu osôb. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
osobné motorové vozidlo | ks | 1 | ||
vyrobené | rok | 2015 | ||
priemerná kombinovaná spotreba paliva na 100 km/CNG | l/100 km/kg | 7,5/5,0 | ||
krútiaci moment | Nm/min | 200 | ||
zdvihový objem | cm3 | 1300 | 1400 | |
výkon | kW | 80 | 90 | |
užitočná hmotnosť s vodičom | kg | 300 | ||
emisie CO2 benzín/CNG | g/km | 180/140 | ||
Dĺžka vozidla | mm | 4410 | ||
Výška vozidla | mm | 1850 | ||
Rázvor náprav | mm | 2750 | ||
miesta na sedenie | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
palivo | benzín+CNG |
poháňaná náprava | pohon predných kolies |
zadná náprava viacprvkové zavesenie | áno |
emisná norma | Euro 6 |
prevodovka | 6-stupňová mechanická |
karoséria | päťdverová, combi |
objem batožinového priestoru | min. 650 |
farba karosérie | biela |
airbag vodiča a spolujazdca s deaktiváciou | áno |
alarm | nie |
Elektronický imobilizér | áno |
bočné airbagy vpredu | áno |
centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním (jeden kľúč na diaľkové ovládanie) | áno |
systém bezkľúčového odomykania, zamykania a štartovania | nie |
mechanická klimatizácia | áno |
Vyhrievanie predných sedadiel | nie |
elektrické ovládanie okien vpredu | áno |
elektricky nastaviteľné a vyhrievané vonkajšie spätné zrkadlá | áno |
ABS, ESC, ASR | áno |
zadné brzdy kotúčové | áno |
hlavové opierky vzadu | áno |
lakťová opierka vpredu | áno |
nárazníky vo farbe karosérie | áno |
ovládanie rádia na volante | áno |
výškovo a pozdĺžne nastaviteľný volant | áno |
parkovacie senzory vzadu | nie |
poťahy sedadiel látkové | áno |
denné svietenie | áno |
Bi-xenónové svetlomety | nie |
signalizácia nezapnutého bezpečnostného pásu vodiča, optická a akustická | áno |
výškovo nastaviteľné opierky hlavy predných sedadiel | áno |
adaptívny tempomat | nie |
autorádio s MP3 a Bluetooth | áno |
vkladané tkané koberce vpredu a vzadu | nie |
Svetelný a dažďový senzor | nie |
Vyhrievané čelné sklo | nie |
možnosť sklopenia alebo vybratia zadných sedadiel | nie |
zásuvka na 230V | nie |
16" disky plechové (4ks) + letné pneumatiky (4ks) | áno |
kontrola tlaku v pneumatikách | áno |
výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča | áno |
zadný stierač s ostrekovačom | áno |
Počet najazdených km | maximálne do 20 km |
Záruka | min. 5 rokov / 100 000 km |
Názov |
Osobitné požiadavky na plnenie – ďalej v skrátenej forme ako OPNP |
1.POŽIADAVKY NA PREDLOŽENIE PODKLADOV K PLNENIU: |
1.1 Predávajúci sa zaväzuje predložiť Kupujúcemu zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia, e-mailové adresy pre zasielanie objednávok, faktúr. |
1.2 Predávajúci sa zaväzuje predložiť Kupujúcemu Bankové spojenie Predávajúceho v rozsahu: Názov banky, číslo účtu, SWIFT (BIC), IBAN. |
1.3 Predávajúci je povinný predložiť Kupujúcemu doklad preukazujúci, že Predávajúci je oprávnený vykonávať činnosti, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. Z dokladu musí vyplývať, že Predávajúci má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy. |
1.4 Predkladá sa sken originálu dokladu, ktorý nesmie byť starší ako 3 mesiace alebo sken úradne overenej kópie takéhoto originálu. |
1.5 V prípade nejasnosti si Kupujúci vyhradzuje právo požiadať Predávajúceho o predloženie originálu dokladu, ktorý nesmie byť starší ako 3 mesiace alebo úradne overenej kópie takéhoto originálu, v papierovej forme. |
1.6 Predávajúci je povinný splniť povinnosti podľa bodu 1.1 až 1.5 OPNP, do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy a to elektronickou formou na emailovú adresu Kupujúceho. Kupujúci je povinný oznámiť Predávajúcemu kontaktnú emailovú adresu pre splnenie povinností podľa tohto bodu. |
2. POŽIADAVKY NA DODANIE TOVARU (VOZIDLA), MIESTO, PODMIENKY a TERMÍN |
2.1 Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar (vozidlo) do sídla Kupujúceho v Bratislave. |
2.2 Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar vrátane 2 kľúčov od vozidla, technického preukazu, návodu na údržbu v slovenskom jazyku, servisnej knižky, povinnej výbavy vozidla v zmysle platnej legislatívy. |
2.3 Predávajúci sa zaväzuje pre Kupujúceho zabezpečiť na vozidlo záručný a pozáručný servis do 100.000 km alebo 5 rokov. |
2.4 Predávajúci vykoná pred prevzatím vozidla pre oprávnenú osobu Kupujúceho bežnú inštruktáž o vlastnostiach a obsluhe dodaného vozidla. |
2.5 Predávajúci umožní oprávnenej osobe Kupujúceho vykonanie vizuálnej kontroly dodaného vozidla. |
2.6 Predávajúci je povinný predložiť Kupujúcemu doklad od výrobcu vozidla, že vozidlo spĺňa technické parametre požadované Kupujúcim stanovené v opisnom fomulári. Predávajúci doklad predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy a to elektronickou formou na emailovú adresu Kupujúceho. |
2.7 Predávajúci umožní Kupujúcemu vykonanie funkčnej skúšky všetkých ovládacích prvkov a funkcií vozidla, ktoré je možné vykonať v kľude alebo počas skúšobnej jazdy na území v okruhu do 10 km od miesta dodania. |
2.8 Predávajúci odovzdá Kupujúcemu vozidlo umyté, zbavené všetkých prepravných ochranných prvkov slúžiacich na ochranu vozidla počas prepravy na miesto dodania. |
2.9 Predávajúci sa zaväzuje dodať Kupujúcemu predmet zákazky maximálne do 30 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
2.10 Nesplnenie povinnosti podľa bodov 2.6 a 2.9 OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo Kupujúceho odstúpiť od zmluvy. |
2.11 Záručná doba na vozidlo je 24 mesiacov odo dňa uzavretia tejto zmluvy. Počas tejto doby má Kupujúci právo od Predávajúceho na odstránenie vád. |
2.12 V prípade ak odstránenie vady na vozidle bude trvať dlhšie ako 1 deň, Predávajúci sa zaväzuje poskytnúť Kupujúcemu bezplatne vozidlo, až do doby odstránenia vady na vozidle. |
3. FAKTURÁCIA A PLATOBNÉ PODMIENKY |
3.1 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo objednávky , číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. |
3.2 Číslo objednávky oznámi Kupujúcemu Predávajúcemu elektronickou formou do 5 - tich pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy na kontaktnú emailovú adresu Predávajúceho. |
3.3 Bankové spojenie Predávajúceho uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.2 OPNP. V opačnom prípade je Kupujúci oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
3.4 Kupujúci nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Predávajúceho na faktúre,v zmluve, v oznám.podľa bodu 1.2 OPNP. V prípade,ak z takého dôvodu vznikne škoda Kupujúcemu,je Kupujúci oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Predávajúceho v plnom rozsahu. |
3.5 Lehota splatnosti faktúr je 60 (šesťdesiat) dní odo dňa doručenia faktúry Kupujúcemu,pričom za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Kupujúceho v prospech účtu Predávajúceho. |
3.6 Pokiaľ posledný deň lehoty splatnosti pripadne podľa slovenského kalendára na deň pracovného voľna, pokoja alebo sviatok, ako deň splnenia peňažného záväzku bude zmluvným partnerom za rovnako dohodnutých cenových a platobných podmienok akceptovaný nasledujúci prvý pracovný deň. |
3.7 Bankové poplatky dlžníka znáša dlžník, bankové poplatky veriteľa znáša veriteľ. V prípade porušenia zmluvnej podmienky, súvisiacej s úhradou, znáša všetky bankové poplatky tá zmluvná strana, ktorá porušenie zavinila. |
3.8 Cenu za dodanie plnenia predmetu zmluvy uhradí Kupujúci na základe faktúry, ktorú Predávajúci vystaví a doručí Kupujúcemu do 15 dní od odovzdania predmetu zmluvy. |
3.9 Prílohou faktúry bude Protokol o odovzdaní a prevzatí tovaru, ktorý bude odsúhlasený zástupcom Kupujúceho. Predávajúci je povinný fakturovať len skutočne vynaložené náklady súvisiace s dodaním tovaru. |
4. ZMLUVNÁ CENA |
4.1 Cena tovaru musí byť konečná a musia v nej byť započítané aj všetky súvisiace náklady, ktoré sú potrebné pre dodanie tovaru na miesto určenia definované v tejto zmluve, vrátane záručného a pozáručného servisu do 5 rokov / 100.000 km. |
5. SANKCIE |
5.1 V prípade porušenia povinnosti Predávajúceho dodať tovar riadne a včas podľa tejto Zmluvy, je Kupujúci oprávnený fakturovať Predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 1 % z kúpnej ceny bez DPH za každý čo aj začatý deň omeškania. |
5.2 V prípade porušenia povinnosti Predávajúceho uspokojiť nárok Kupujúceho z vád dodaného tovaru v lehote podľa tejto zmluvy, je Kupujúci oprávnený požadovať od Predávajúceho zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 1% z hodnoty reklamovaného plnenia za každý deň omeškania. |
5.3 Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Kupujúceho na náhradu spôsobenej škody v plnom rozsahu. |
5.4 Kupujúci si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, v prípade ak Predávajúci figuruje v elektronickom kontraktačnom systéme na tzv. "black liste". |
5.5 V prípade omeškania so splnením peňažného záväzku má veriteľ právo fakturovať dlžníkovi úrok z omeškania vo výške 0,02 % z dlžnej čiastky za každý, aj začatý deň omeškania. Úrok z omeškania nie je predmetom DPH. |
5.6 Lehota splatnosti faktúr, ktorými bola vyúčtovaná zmluvná pokuta a úrok z omeškania je 30 dní odo dňa doručenia faktúry druhej zmluvnej strane. |
6. DAŇOVÉ PODMIENKY |
6.1 Predávajúci, ktorý je platiteľom dane v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o DPH v znení neskorších predpisov („zákon o DPH“) vyhlasuje, že ku dňu uzavretia Zmluvy u neho nenastali dôvody na zrušenie registrácie pre daň z pridanej hodnoty podľa § 81 ods. 4 písm. b) druhého bodu zákona o DPH. |
6.2 Predávajúci vyhlasuje, že nie je zverejnený v zozname platiteľov DPH, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie vedenej Finančným riaditeľstvom SR v zmysle ust.§69 ods.14 písm.b) a §69 ods.15 zákona o DPH (ďalej ako „zoznam DPH platiteľov vedený Finančným riaditeľstvom SR“). |
6.3 Predávajúci sa zaväzuje písomne oznámiť vznik ktorejkoľvek zo skutočností uvedených v bodoch 6.3.1 až 6.3.3 OPNP Kupujúcemu a to najneskôr do 3 dní od vzniku tejto skutočnosti. |
6.3.1 U Predávajúceho nastanú dôvody na zrušenie registrácie pre DPH podľa §81 ods.4 písm.b) druhého bodu zákona o DPH a/alebo Predávajúci bude zverejnený v príslušnom zozname DPH platiteľov vedenom Finančným riaditeľstvom SR, alebo |
6.3.2 Štatutárny orgán (ŠO), člen ŠO, spoločník Predávajúceho sa stane ŠO, členom ŠO, spoločníkom Kupujúceho okrem prípadu,ak je Predávajúcim spoločnosť, v kt.má Kupujúci priamu majetkovú účasť alebo,ak je Predávajúcim spoločnosť,ktorá má priamu majetkovú účasť v spoločnosti Kupujúceho, alebo |
6.3.3 Predávajúci vstúpi do likvidácie, začne sa voči Predávajúcemu konkurzné konanie alebo reštrukturalizačné konanie. |
6.4 V prípade, ak nastane ktorákoľvek zo skutočností uvedených v bodoch 6.3.1 až 6.3.3 OPNP, má Kupujúci právo zadržať z ceny častí plnenia fakturovaných Predávajúcim, čiastku vo výške zodpovedajúcej výške DPH uvedenej na príslušnej faktúre (ďalej aj ako „nevyplatená čiastka z ceny plnenia“). |
6.5 Vo vzťahu k nevyplatenej čiastke z ceny plnenia sa Kupujúci nedostáva do omeškania ani sa nedopúšťa iného porušenia Zmluvy, ak nevyplatenú čiastku z ceny plnenia vysporiada alebo použije podľa ustanovení tohto odseku 4. OPNP. |
6.6 Kupujúci uhradí Predávajúcemu nevyplatenú čiastku z ceny plnenia bezodkladne po tom, čo Predávajúci Kupujúcemu preukáže, že daň z pridanej hodnoty uvedenú na faktúre pre Kupujúceho podľa Zmluvy v plnej výške odviedol príslušnému Daňovému úradu (ďalej "DÚ"). |
6.7 Ak daňový úrad rozhodnutím uloží Kupujúcemu ako ručiteľovi uhradiť Predávajúcemu nezaplatenú daň z pridanej hodnoty (ďalej aj ako „nezaplatená daň“), Kupujúci túto skutočnosť bezodkladne oznámi Predávajúcemu. |
6.8 Predávajúci je povinný do 3 dní odo dňa doručenia oznámenia Kupujúcemu podľa bodu 6.7 OPNP, poskytnúť Kupujúcemu všetky informácie a dokumenty, na základe ktorých možno uplatniť námietky voči povinnosti Kupujúceho ako ručiteľa uhradiť DÚ Predávajúcim nezaplatenú daň. |
6.9 Komunikácia medzi zmluvnými stranami môže byť v tomto prípade realizovaná e-mailom na adresu Predávajúceho a adresu Kupujúceho a zoskenovanými prílohami, na požiadanie je každá zo zmluvných strán povinná potvrdiť druhej zmluvnej strane príslušné oznámenie písomne. |
6.10 Dokumenty umožňujúce uplatnenie námietky voči povinnosti Kupujúceho ako ručiteľa uhradiť DÚ Predávajúcim nezaplatenú daň je Predávajúci povinný poskytnúť Kupujúcemu v origináli alebo v notársky overenej kópii. |
6.11 Ak daňový úrad uloží Kupujúcemu ako ručiteľovi povinnosť uhradiť Predávajúcim nezaplatenú daň, Kupujúci je oprávnený použiť nevyplatenú čiastku z ceny plnenia na úhradu takejto nezaplatenej dane. |
6.12 Kupujúci ako ručiteľ je oprávnený použiť na úhradu Predávajúcim nezaplatenej dane na základe rozhodnutia DÚ akúkoľvek nevyplatenú čiastku z ceny plnenia, t.j. aj z iných faktúr, a to aj na základe iných zmlúv uzavretých medzi Kupujúcim a Predávajúcim. |
6.13 Kupujúci je oprávnený, nie však povinný, uplatniť akékoľvek opravné prostriedky proti rozhodnutiu DÚ, ktorým Kupujúcemu ako ručiteľovi uloží zaplatiť Predávajúcim nezaplatenú daň. |
6.14 V prípade rozhodnutia Kupujúceho o podaní opravného prostriedku je Predávajúci povinný poskytnúť Kupujúcemu plnú súčinnosť. O použití príslušnej nevyplatenej čiastky z ceny plnenia na úhradu Predávajúcim nezaplatenej dane bude Kupujúci informovať Predávajúceho. |
6.15 Predávajúci nemá nárok na vyplatenie nevyplatenej čiastky z ceny plnenia, ktorú Kupujúci použil podľa tohto bodu. Kupujúci je oprávnený postupovať podľa tohto odseku bez ohľadu na vykonanie oznámení podľa predchádzajúceho odseku. |
6.16 Ak Kupujúci ako ručiteľ uhradí DÚ Predávajúcim nezaplatenú daň a z akéhokoľvek dôvodu nebude pre Kupujúceho možné alebo vhodné použiť na úhradu nevyplatenú čiastku z ceny plnenia, vzniká Kupujúcemu pohľadávka voči Predávajúcemu vo výške takto zaplatenej dane (ďalej „Pohľadávka“). |
6.17 O zaplatení dane z titulu ručenia za Predávajúceho bez použitia nevyplatenej čiastky z ceny plnenia bude Kupujúci informovať Predávajúceho. Vzniknutá Pohľadávka sa stáva splatnou dňom nasledujúcim po dni odpísania zaplatenej dane z účtu Kupujúceho. |
6.18 Kupujúci je oprávnený jednostranne si započítať Pohľadávku proti akejkoľvek pohľadávke alebo pohľadávkam Predávajúceho voči Kupujúcemu, a to bez ohľadu na skutočnosť, či sú splatné alebo nesplatné. |
6.19 Kupujúci je tiež oprávnený vymáhať voči Predávajúcemu zaplatenie Pohľadávky všetkými právnymi prostriedkami. |
6.20 Predávajúci nie je oprávnený jednostranne si započítať nevyplatenú čiastku z ceny plnenia proti Pohľadávke ani proti akýmkoľvek iným pohľadávkam Kupujúceho voči Predávajúcemu. |
6.21 Predávajúci tiež nie je oprávnený postúpiť pohľadávku spočívajúcu v nevyplatenej čiastke z ceny plnenia na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu Kupujúceho. |
6.22 Ustanovenia tohto odseku 6. OPNP majú prednosť pred akýmikoľvek odchylnými ustanoveniami Zmluvy a zostávajú zachované aj v prípade zániku Zmluvy, týmto zmluvné strany vylučujú vo vzťahu k tomuto bodu aplikovateľnosť ustanovenia § 273 ods. 2 Obchodného zákonníka. |
6.23 Zmluvné strany výslovne vylučujú oprávnenie Predávajúceho ako dlžníka podľa ustanovenia § 309 Obchodného zákonníka na uplatnenie námietok voči Kupujúcemu ako ručiteľovi, ak Kupujúci ako ručiteľ uhradí z titulu ručenia daň nezaplatenú Predávajúcim ako dlžníkom bez vedomia Predávajúceho. |
7. DAŇOVÉ ZÁLEŽITOSTI ZAHRANIČNÉHO PREDÁVAJÚCEHO |
7.1 Ak Predávajúci nemá sídlo v SR, je povinný predložiť Kupujúcemu úradne overené potvrdenie daňového (finančného) úradu o daňovom domicile (rezidencii). |
7.2 Ak Predávajúci nemá sídlo v SR, je povinný predložiť čestné prehlásenie o tom, či má alebo nemá na území Slovenskej republiky stálu prevádzkareň v zmysle právnych predpisov platných v Slovenskej republike, resp.príslušnej zmluvy o zamedzení dvojitého zdanenia (ďalej „medzinárodná zmluva“). |
7.3 Ak Predávajúcemu vznikne na území Slovenskej republiky stála prevádzkareň po uzavretí Zmluvy, je povinný o tejto skutočnosti bezodkladne informovať Kupujúceho. |
7.4 Ak Predávajúci nemá sídlo v SR ale bude realizovať predmet Zmluvy prostredníctvom svojej organizačnej zložky umiestnenej na území SR, je povinný predložiť Kupujúcemu, úradne overenú kópiu výpisu z Obchodného registra tejto organizačnej zložky, nie staršieho ako 3 mesiace. |
7.5 Ak je Predávajúci rezidentom členského štátu EÚ a má na území SR organizačnú zložku/stálu prevádzkareň, je povinný predložiť Kupujúcemu prehlásenie, že podlieha zdaneniu na území toho členského štátu EÚ z príjmov zo zdroja na území, ako aj mimo územia tohto členského štátu EÚ, pričom: |
7.5.1 Predávajúci nie je považovaný na území SR za daňovníka s neobmedzenou daňovou povinnosťou. |
7.6 Predávajúci, ktorý nie je rezidentom členského štátu, ale má na území SR organizačnú zložku/stálu prevádzkareň, je povinný predložiť Kupujúcemu úradne osvedčené kópie: |
7.6.1 osvedčenia o registrácii za platiteľa dane z príjmov na území SR, |
7.6.2 (právoplatného) rozhodnutia príslušného správcu dane o tom, že platí preddavky na daň podľa zákona o dani z príjmov platného a účinného v Slovenskej republike. |
7.7 V prípade, že Predávajúci predloží doklady podľa bodu 7.6.1 a 7.6.2 OPNP včas, Kupujúci nezrazí príslušnú sumu na zabezpečenie dane, prípadne bude postupovať podľa toho, ako bude uvedené v rozhodnutí príslušného správcu dane. |
7.8 Ak má Predávajúci na území SR organizačnú zložku/stálu prevádzkareň a nepredloží rozhodnutie príslušného správcu dane o platení preddavkov na daň z príjmov, Kupujúci zrazí z platieb príslušnú sumu na zabezpečenie dane. |
7.9 Kupujúci bude v prípade postupu podľa bodu 7.8 konať v súlade so zákonom o dani z príjmu platným a účinným v SR, resp. v súlade s medzinárodnou zmluvou, ktorá má prednosť pred týmto zákonom, a to v deň úhrady. |
7.10 V prípade, že Predávajúci platí preddavky na daň z príjmov, avšak príslušný správca dane rozhodol vo veci zrážania preddavkov na zabezpečenie dane inak, bude Kupujúci postupovať podľa tohto rozhodnutia správcu dane. |
7.11 Ak Predávajúcemu počas platnosti tejto zmluvy vznikne na území SR stála prevádzkareň, pričom o tejto skutočnosti neinformuje Kupujúceho: |
7.11.1 Predávajúci vyhlasuje a zaväzuje sa kompenzovať Kupujúcemu zabezpečenie dane,pokuty a úroky,ktoré môžu Kupujúcemu vzniknúť v dôsledku nezrazenia preddavku na zabezpečenie dane,kde takéto nezrazenie vyplynulo z porušenia oznamovacej al. inej povinnosti Predávajúceho voči Kupujúcemu. |
7.11.2 Kupujúci môže požadovať vyššie uvedenú kompenzáciu najskôr v deň doručenia platobného výmeru vydaného príslušným daňovým úradom adresovaného Kupujúcemu. |
7.12 V prípade, že Predávajúci je na území Slovenskej republiky registrovaným platiteľom DPH, predloží Kupujúcemu aj úradné osvedčenie o registrácii za platiteľa DPH s aktuálnym dátumom vydania. |
7.13 V prípade, že Predávajúci je registrovaným platiteľom DPH v inom členskom štáte EÚ a predmet tejto Zmluvy bude vykonávať ako platiteľ DPH registrovaný k DPH v inom členskom štáte EÚ (príslušný členský štát EÚ mu pridelil IČ DPH): |
7.13.1 je rovnako povinný predložiť Kupujúcemu úradne overenú kópiu osvedčenia o registrácii za platiteľa DPH v krajine, ktorá ho za platiteľa k DPH zaregistrovala (ktorá mu pridelila IČ DPH, pod ktorým vykonáva predmet tejto Zmluvy). |
7.14 Ak Predávajúci bude realizovať predmet Zmluvy prostredníctvom svojej organizačnej zložky/stálej prevádzkarne umiestnenej na území SR, ktorá je platiteľom DPH v SR, Predávajúci predloží Kupujúcemu úradne overenú kópiu osvedčenia o registrácii za platiteľa DPH s aktuálnym dátumom overenia. |
7.15 Ak správca dane vráti Predávajúcemu zrazený a odvedený preddavok na zabezpečenie dane prostredníctvom Kupujúceho, bude táto suma dane poukázaná na účet Predávajúceho vo výške a v mene uvedenej v rozhodnutí príslušného správcu dane, maximálne však do výšky zrazenej dane v cudzej mene. |
7.16 Predávajúci sa zaväzuje predložiť Kupujúcemu všetky dokumenty podľa tohto odseku 7. OPNP bezodkladne po uzavretí tejto zmluvy, najneskôr do 10 dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
7.17 Zmluvné strany sa zaväzujú akceptovať akékoľvek legislatívne zmeny v právnom poriadku SR, vrátane zmien v daňových zákonoch, ktoré sa dotknú zmluvy a budú rešpektovať ich aplikáciu počas doby ich platnosti. |
7.18 Predávajúci sa zaväzuje akúkoľvek zmenu vo svojom vzťahu k daňovým povinnostiam voči SR ihneď konzultovať s Kupujúcim a na vyžiadanie predloží Kupujúcemu všetky podklady potrebné pre riadne vysporiadanie svojich daňových povinností. |
7.19 Zmluvné strany vylučujú postúpenie pohľadávky/záväzku bez predchádzajúcej písomnej dohody. |
8. ROZHODCOVSKÁ DOLOŽKA |
8.1 V prípade akýchkoľvek sporov medzi Zmluvnými stranami, týkajúcich sa alebo vyplývajúcich zo Zmluvy alebo práv a povinností ňou upravených, sa strany tieto spory zaväzujú prioritne riešiť cestou osobných rokovaní a zmieru. |
8.2 Zmluvné strany tejto Zmluvy sa dohodli, že všetky spory, ktoré medzi nimi vzniknú z právnych vzťahov vzniknutých na základe tejto Zmluvy alebo súvisiacich s touto Zmluvou, vrátane sporov o platnosť, výklad a zánik tejto Zmluvy, |
predložia na rozhodnutie v rozhodcovskom konaní Stálemu rozhodcovskému súdu zriadenému pri Rozhodcovská a mediačná, so sídlom súdu Dunajská 15, 811 01 Bratislava - Staré Mesto. |
zriadenému zriaďovateľom Rozhodcovská a mediačná, Záujmové združenie právnických osôb, so sídlom záujmového združenia Dunajská 15,811 01 Bratislava, IČO: 45744581, registrované na Okresnom úrade Bratislava pod číslom OU BA OVVS1-2014/094586. |
8.3 Zmluvné strany sa rozhodnutiu vydanému v rozhodcovskom konaní podriadia s tým, že takéto rozhodnutie bude pre zmluvné strany konečné a záväzné. |
9. VYHOTOVENIE REFERENCIÍ |
9.1 Predávajúci berie na vedomie a súhlasí s tým, že Kupujúci bude pre účely vyhotovenia referencií podľa §9a zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní vyhodnocovať plnenie dodané podľa tejto zmluvy. Kupujúci doručí Predávajúcemu po uzavretí zmluvy popis postupu „Hodnotenie kvality“. |
Mlynské nivy 44/a, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
31.03.2016 09:00
1,00 ks
13 167,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.02.2016 08:58
25.02.2016 09:00
25.02.2016 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.02.2016 12:52 - Vstupná ponuka | 13 163,00 | € | Cena bez DPH |
22.02.2016 12:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 163,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: