00696463
Správa mestských komunikácií Poprad
Levočská 3312/37, Poprad, 05801, SVK
31651518
EUROVIA SK, a.s.
Osloboditeľov 66, Košice, 04017, SVK
Asfaltová zmes, obaľovaná za tepla AC 11 obrusná 50/70
asfaltová zmes AC 11 obrusná
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Asfaltová zmes, obaľovaná za tepla AC 11 obrusná 50/70
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmet zákazky bude použitý pri oprave miestných komunikácií (pri opravách výtlkov) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Váha materiálu na opravu ciest ročne | tona | 550 | ||
Váha materiálu na opravu ciest počas trvania zmluvy (36 mesiacov) | tona | 1650 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Asfaltová zmes AC11 obrusná 50/70 obaľovaná za tepla musí spĺňať všetky technické požiadavky stanovené v | norme STN EN 13108-1, STN EN 13108-1/AC |
Asfaltová zmes AC11 obrusná 50/70 obaľovaná za tepla musí spĺňať všetky technické požiadavky stanovené v | norme STN 13108-1 |
Asfaltová zmes AC11 obrusná 50/70 obaľovaná za tepla musí spĺňať všetky technické požiadavky stanovené v | norme STN 736121 |
Kvalitatívna trieda | II |
Názov |
Objednávateľ si bude predmet zákazky preberať v mieste jeho výroby u dodávateľa, ktoré však nesmie byť vzdialené viac ako 15 km od sídla objednávateľa (tzn. 15 km v okolí Popradu), nakoľko nie je v technických možnostiach preprava predmetu zákazky na väčšie vzdialenosti. |
Objednávateľ si zabezpečí dovoz asfaltovej zmesi vlastnými vozidlami z výrobne asfaltovej zmesi na vlastný hospodársky dvor. |
Odobraté množstvo predmetu zákazky bude závisieť od potreby objednávateľa, ktorý bude predmet zákazky objednávať u dodávateľa na základe čiastkových objednávok počas trvania zmluvy alebo do vyčerpania celkového množstva predmetu zákazky, podľa toho, ktorá s uvedených skutočností nastane skôr. |
Objednávateľ objedná predmet zákazky prostredníctvom e-mailu a následne telefonicky kontaktuje dodávateľa. Dodávateľ bezodkladne potvrdí prijatie objednávky e-mailom. |
Dodávateľ vyfakturuje objednávateľovi iba skutočné odobrané množstvo predmetu zákazky v mesačných intervaloch na základe čiastkových objednávok. |
Odobrané množstvo predmetu zákazky bude upresnené po telefonickej dohode medzi objednávateľom a dodávateľom podľa potreby objednávateľa a možnosti dodávateľa, nakoľko sa jedná o špecifický tovar, ktorý dodávateľ nemá k dispozícii na dodanie v priebehu celého roka, ale iba v niektoré dni počas sezóny. |
Úhrada za jednotlivé dodávky tovaru bude až po prevzatí tovaru na základe písomného potvrdenia prevzatého množstva dodávok zodpovedným zamestnancom z miesta určenia na základe faktúry, ktorej splatnosť je 30 dní od jej doporučeného doručenia objednávateľovi. |
Faktúry musia obsahovať náležitosti uvedené v § 71 ods. 2 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
V prípade, že faktúry nebudú obsahovať požadované náležitosti, zistia sa vecné alebo obsahové chyby či nejasnosti, objednávateľ je oprávnený vrátiť ich zhotoviteľovi na doplnenie resp. prepracovanie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti doručenia opravených faktúr objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodržať zrnitosť tovaru a zabezpečiť teplotu tovaru pri priebežných dodávkach tak, aby s ohľadom na jeho ochladzovanie počas prevozu na miesto určenia boli dodržané najnižšie teploty stanovené pri rozprestieraní podľa príslušných noriem STN. |
Dodávateľ zodpovedá za fyzikálno - mechanické vlastnosti dodaného tovaru podľa príslušných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov odo dňa dodania. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo za účasti zástupcu dodávateľa realizovať kontrolné váženie u inej organizácie. |
V prípade nedodržania kvality tovaru v súlade s príslušnými technickými normami a zisteného rozdielu množstva tovaru po uplatnení oprávnenej reklamácie, dodávateľ zrealizuje neodkladne náhradné plnenie v požadovanej kvalite a množstve na svoje náklady. |
Prípadné zjavné nedostatky zistené pri fyzickom preberaní predmetu zmluvy budú objednávateľovi písomne reklamované do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia predmetu zákazky. |
V prípade omeškania dodávateľa s dodávkou podľa dohodnutých termínov a časov, kedy objednávateľovi vzniknú prestoje, je objednávateľ oprávnený dodávateľovi vyfakturovať úrok z omeškania vo výške 1% z celkovej hodnoty príslušnej objednávky za každú začatú hodinu omeškania. |
Ak objednávateľ neuhradí faktúru v dohodnutej lehote splatnosti, zaplatí dodávateľovi vyúčtované úroky z omeškania vo výške rovnajúcej sa sadzbe podľa § 369 ods. 2 Obchodného zákonníka. |
Ak dodávateľ neodstráni nedostatky predmetu zákazky vyplývajúce z uplatnenia záručných podmienok v určenom termíne, môže si objednávateľ uplatniť majetkové sankcie za neodstránenie nedostatkov v sume 10 € za každý začatý kalendárny deň omeškania s odstránením nedostatkov za každý nedostatok. |
Názov | Upresnenie |
Objednávateľ požaduje do 5 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy predložiť Certifikát vnútropodnikovej kontroly alebo ekvivalentný doklad platiaci v ES. | Porušenie tejto požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ požaduje do 5 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy predložiť ES - Vyhlásenie o zhode alebo ekvivalentný doklad platiaci v ES. | Porušenie tejto požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ predloží do 5 kalendárnych dní potvrdenie o predaji tovaru minimálne 2 000 ton za posledné tri roky (2013, 2014, 2015) | Porušenie tejto požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ požaduje predloženie dokladov v slovenskom jazyku. | Porušenie tejto požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Levočská 3312/37, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
08.03.2016 00:00 — 31.12.2018 00:00
1 650,00 tona
128 700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.02.2016 08:29
25.02.2016 12:00
25.02.2016 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.02.2016 08:57 - Vstupná ponuka | 128 700,00 | € | Cena s DPH |
25.02.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 116 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: