Z20163799
OF-74455
zrušená
35946024
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Jaslovské Bohunice 360, Jaslovské Bohunice, 91930, SVK
Granule polyetylénové
granule polyetylénové, nízkohustotný polyetylén
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Granule polyetylénové
|
|
---|---|
Funkcia |
Granule polyetylénové - nízkohustotný polyetylén LDPE, používaný pri fixovaní Ra-sorbentov v bitúmenovej matrici na dosiahnutie požadovanej viskozity výsledného produktu. |
Granule polyetylénové, typ: BRALEN SA 70-21 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Granule polyetylénové, typ: BRALEN SA 70-21 | kg | 1400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Granule polyetylénové | nízkohustotný polyetylén LDPE, bez aditív |
interné číslo objednávateľa | 253321007021_00 |
Technické parametre polyetylénu: | |
a) hustota | 913 - 920 kg/m3 (23 ˚C) |
b) teplota topenia granúl: | 105 - 115 ˚C |
c) teplota vzplanutia granúl: | 350 - 370 ˚C |
d) teplota vznietenia granúl: | 380 - 390 ˚C |
e) hmotnosný index toku taveniny (ITT): | 70 g/10 min (190˚C/2,16 kg) |
f) tvar: | pevný granulát |
Balenie: | 25 kg PE-LD vrece |
Názov |
a. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
b. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy oznámiť objednávateľovi písomne (e-mailom) alebo telefonicky osoby oprávnené konať vo veciach plnenia zmluvy. |
c. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný položkový rozpočet. V rozpočte pri každej položke dodávateľ uvedie interné číslo materiálu objednávateľa podľa technickej špecifikácie v tvare (XXXXXXXXXXX_XX). |
d. S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť vyhlásenie o zhode a technický list výrobku, preukazujúci splnenie všetkých požadovaných technických parametrov. |
e. Ak predložená špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od výzvy objednávateľa predložiť špecifikáciu, ktorá tieto požiadavky spĺňa. |
f. Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa, plnenie má vady a dodávateľ je povinný ich odstrániť. |
g. Ak dodávateľ neodstráni vady do 5 pracovných dní od výzvy objednávateľa na ich odstránenie, považuje sa to za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. |
h. Dodaný tovar, uvedený v každej z položiek, bude nový a nepoužitý. Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien, DPH a celkovej ceny s DPH. |
i. Dodávateľ je povinný preukázať , že nie je v reštrukturalizácii a to predložením potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v origináli, alebo úradne overenej kópii originálu v lehote do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy, ak uvedenú skutočnosť už nepreukázal zapísaním sa do zoznamu podnikateľov. |
j. Dodávateľ je povinný mať v čase uzavretia zmluvy zapísaných v registri konečných užívateľov výhod konečných užívateľov výhod, inak zmluva nenadobudne účinnosť v zmysle bodu 4.4 OPET. Dodávateľ je povinný v lehote do 10 pracovných dní od uzavretia zmluvy túto podmienku účinnosti zmluvy splniť. |
k. Nesplnenie povinností dodávateľa v zmysle bodov b-j sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť. |
l. Dodávateľ sa zaväzuje realizovať plnenie v dvoch dodávkach tovaru po 700kg. Predpokladané termíny dodávok: 1.) dňa 02.03.2016, 2.) dňa 01.06.2016. Dodávateľ sa zaväzuje realizovať dodávky vždy až po predchádzajúcom e-mailovom upresnení termínu a času dodávky oprávneným pracovníkom objednávateľa. |
919 31 Jaslovské Bohunice, Jaslovské Bohunice, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
08.03.2016 08:00 — 31.12.2016 08:00
1 400,00 kg
2 534,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.02.2016 08:08
25.02.2016 12:00
25.02.2016 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: