00164429
Ústredie ľudovej umeleckej výroby
Obchodná 64, Bratislava, 81611, SVK
44886021
DAG SLOVAKIA, a. s.
Volgogradská 9, Prešov, 08001, SVK
Sanácia budovy 3
oprava, sanácia budovy,
Stavebná práca, Tovar, Služba
1. Opravy a údržba
1. Sanácia budovy 3
|
|
---|---|
Funkcia |
Sanačné práce – stavebné sanačné práce na budove. |
Miesto plnenia Bratislava - Staré mesto |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Sanácia 1PP | Rozsah v zmysle položiek rozpočtu | 1 | ||
2. Sanácia 1NP - interiery | Rozsah v zmysle položiek rozpočtu | 1 | ||
3. Sanácia 1NP - vnútorný dvor | Rozsah v zmysle položiek rozpočtu | 1 | ||
4. Sanácia čelnej fasády | Rozsah v zmysle položiek rozpočtu | 1 |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktuálny rozpočet ( položkovitý rozpočet) s jednotkovými cenami vrátane a bez DPH do 14 dní od uzavretia zmluvy, obhliadka priestorov do 7 dní od účinnosti zmluvy. |
Všetky práce na diele budú uhradené dohodnutými jednotkovými cenami podľa skutočne vykonaných a objednávateľom potvrdených druhov a množstiev stavebných prác. |
Dodávateľ použije len stavebné výrobky spĺňajúce podmienky stanovené príslušnými právnymi predpismi a v prvej akostnej triede; doklady preukazujúce túto skutočnosť predloží dodávateľ objednávateľovi počas preberacieho konania. Presná špecifikácia materiálov a farebného prevedenia musí byť odsúhlasená objednávateľom a dodávateľom pred realizáciou diela. |
Dodávateľ dodá dielo v štyroch častiach, a to sanácia prvého podzemného podlažia (prvá časť), sanácia prvého nadzemného podlažia – interiéry (druhá časť), sanácia prvého nadzemného podlažia – vnútorný dvor (tretia časť) a sanácia čelnej fasády (štvrtá časť). K prebratiu každej časti diela bude vyhotovený preberací protokol potvrdený oboma zmluvnými stranami, ktorý je povinnou prílohou faktúry dodávateľa. |
Čas dodania jednotlivých častí diela dohodnú zmluvné strany (pri rešpektovaní času dodania celého diela) dodatočne s ohľadom na použité technologické postupy tak, aby bolo možné počas realizácie diela zachovať prevádzku budovy, na/v ktorej sa budú práce realizovať. Dielo bude realizované počas prevádzky budovy tak, aby v čo najmenšej miere bola obmedzená prevádzka (užívanie) budovy. |
Budova, na/v ktorej sa bude realizovať dielo, je prístupná zamestnancom objednávateľa a verejnosti v prevádzkovom čase (pondelok – piatok 06:30 – 21:00 hod. a v sobotu 09:30 – 14:30 hod.). Prístup pre motorové vozidla do 3,5 t pred hlavný vchod budovy je povolený do 09:00 hod., po 09:00 hod. je možný prístup k zadnému vchodu do budovy len počas prevádzky budovy. |
O vykonaných prácach je dodávateľ povinný viesť stavebný denník, do ktorého zaznamenáva všetky rozhodujúce skutočnosti pri vykonávaní diela. |
Dodávateľ je povinný vyzvať objednávateľa na kontrolu zrealizovaných prác, ktoré budú v ďalšom pracovnom postupe zakryté alebo sa stanú neprístupnými. Výzva musí byť objednávateľovi doručená písomne (postačí aj emailom) najmenej 5 pracovných dní vopred. |
Ak sa objednávateľ alebo ním poverená osoba na kontrolu prác v určenej lehote nedostaví, hoci bol na to riadne vyzvaný a následne požiada o vykonanie dodatočnej kontroly, je povinný uhradiť náklady dodatočného odkrytia, ak také odkrytie požaduje. Ak sa však pri dodatočnom odkrytí zistí, že práce boli vykonané chybne, znáša náklady dodatočného odkrytia dodávateľ. |
Záručná doba na dielo ( v rozsahu 36 mesiacov) začína plynúť prevzatím poslednej samostatnej časti diela |
Nakladanie s odpadom je dodávateľ povinný realizovať v zmysle príslušných právnych predpisov upravujúcich nakladanie s odpadmi. Doklad o uložení odpadu vzniknutého pri realizácii diela na skládke musí byť prílohou faktúry, ktorá obsahuje položku likvidácia odpadu. |
Dodávateľ je povinný počas realizácie diela zabezpečiť v priestoroch budovy, ktoré budú znečistené vykonávanými prácami, upratovanie a poriadok na dennej báze. V prípade nesplnenia tejto požiadavky môže objednávateľ na náklady dodávateľa zabezpečiť poriadok a čistotu, a takto vzniknuté náklady odpočítať z fakturácie ceny diela od dodávateľa. |
Dodávateľ zodpovedá za dodržiavanie právnych predpisov v oblasti bezpečnosti práce. Dodávateľ zodpovedá za škody na majetku alebo ujmu na zdraví, ktoré vzniknú počas realizácie diela. |
Dodávateľ je povinný pred začatím príslušných prác predložiť objednávateľovi stanovisko technika BOZP k zabezpečeniu bezpečnosti a ochrany zdravia vzhľadom na prevádzku budovy, na/v ktorej sa bude realizovať dielo. |
Prípadné naviac práce budú riešené samostatným verejným obstarávaním. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Obchodná 64, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
07.03.2016 10:00 — 10.03.2017 15:00
1,00 Rozsah v zmysle techn. špecifikácie a rozpočtu
187 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.02.2016 11:28
24.02.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.02.2016 14:29 - Vstupná ponuka | 187 200,00 | € | Cena s DPH |
24.02.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 124 866,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: