00322351
Obec Lužany pri Topli
Lužany pri Topli 26, Lužany pri Topli, 08701, SVK
36569305
PŠP s.r.o.
Vajanského 1, Michalovce, 07101, SVK
KULTÚRNO-SPRÁVNA BUDOVA - REKONŠTRUKCIA A MODERNIZÁCIA
stavebné práce
Stavebná práca
1. KULTÚRNO-SPRÁVNA BUDOVA - REKONŠTRUKCIA A MODERNIZÁCIA
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávateľ stavby je pred začatím prác povinný vytýčiť všetky inžinierske siete. Vzhľadom na nedostatočné a nepresné podklady je potrebné rátať s možnou kolíziou sieti. |
Počas výstavby nedôjde k záberu plôch mimo areálu staveniska. |
Pred začatím prác je nutné vytýčiť všetky inžinierske siete a je nutné vykonať prípravu územia – oplotenie staveniska. |
Stavba sa pred začatím prác zabezpečí pred vstupom cudzích osôb, aby sa predišlo nežiadúcim úrazom. Vopred sa určia plochy na uskladnenie vybúraného materiálu a uskladnenie nového materiálu. Vzhľadom na polohu objektu sa odporúča zabezpečiť neustály dozor pred vstupom na stavenisko. |
Výstavba si vyžiada výkopové práce a presun vybúranej sutiny na skládku. Predpokladaný rozsah búracích prác by nemal prekročiť 100 m3 vybúranej sutiny. |
Po ukončení výstavby sa okolitý terén upraví do pôvodného stavu. |
Všetky novonavrhované rozvody sa napoja v rámci objektu resp. areálu. |
Objekt sa nenachádza v žiadnom ochrannom pásme. Obmedzenia rekonštrukcie nie sú známe. V prípade preukázania inžinierskych sieti na mieste prístavby sa navrhne ich preloženie. Preloženie sa navrhne iba v rámci areálu. |
Existujúci objekt KSB je postavený tradičnou technológiou. Je jednopodlažný s povalovým priestorom. Vstup je riešený s prístreškom. Strecha je sedlová s použitím drevenej konštrukcie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Výkop ryhy šírky 600-2000mm hor 4 do 100 m3 | m3 | 43,200 | ||
Hĺbenie rýh š. nad 600 do 2 000 mm zapažených i nezapažených, s urovnaním dna Príplatok za lepivosť horniny 4 | m3 | 43,2 | ||
Vodorovné premiestnenie výkopku po spevnenej ceste, horniny tr.1-4 do 500 m | m3 | 43,2 | ||
Uloženie sypaniny na skládky do 100 m3 | m3 | 77,760 | ||
Poplatok za skladovanie - zemina a kamenivo (17 05) ostatné | t | 77,760 | ||
Kamenivo ťažené hrubé 16-32 | t | 26,541 | ||
Výplň do rýh kamenivom -dunajský štrk | m3 | 8,460 | ||
Zhotov. oplášt. výplne z geotext. v ryhe alebo v záreze pri rozvinutej šírke oplášt. od 0 do 2, 5 m | m2 | 188,000 | ||
Lôžko pre trativod zo štrkopiesku triedeného | m3 | 3,525 | ||
Trativody z flexodrenážnych rúr DN 100 | m | 98,500 | ||
Geotextília netkaná polypropylénová Tatratex PP 300 | m2 | 197,400 | ||
Podklad alebo podsyp zo štrkopiesku s rozprestretím, vlhčením a zhutnením po zhutnení hr.130 mm | m2 | 94,000 | ||
Vnútorná omietka osteniatenkovrstvová vápennocementová jadrová na presné murivo , hr. 3 mm | m2 | 494,600 | ||
Vonkajšia fasádna omietka stien v ryhovanej štruktúre v hrúbke zrna 2 mm | m2 | 418,200 | ||
Kontaktný zatepľovací systém , bez povrchovej úpravy, hr. izolantu 120 mm | m2 | 377,580 | ||
Kontaktný zatepľovací systém hr. 30 mm, zateplenie ostenia okien a dverí, bez povrchovej úpravy | m2 | 40,620 | ||
Doteplenie vonk. konštrukcie, bez povrchovej úpravy, systém XPS STYRODUR, lepený rámovo s prikotvením, hr. izolantu 60 mm | m2 | 56,400 | ||
Betónový poter - hrubý samonosný hr. do 100mm | m2 | 260,080 | ||
Montáž lešenia ľahkého pracovného radového s podlahami šírky od 0, 80 do 1,00 m a výšky do 10 m | m2 | 453,090 | ||
Príplatok za prvý a každý ďalší i začatý mesiac použitia lešenia šírky od 0,80 do 1,00 m, výšky do 10 m | m2 | 453,090 | ||
Lešenie ľahké pracovné pomocné, s výškou lešeňovej podlahy nad 1,20 do 1,90 m | m2 | 860,000 | ||
Demontáž lešenia ľahkého pracovného radového a s podlahami, šírky 0,80-1,00 m a výšky do 10m | m2 | 453,090 | ||
Vyčistenie budov pri výške podlaží do 4m | m2 | 380,000 | ||
Lišta PVC s odkvapovým nosom | m | 175,000 | ||
Príslušenstvo k zateplovaciemu systému, rohový AL profil s integrovanou tkaninou - AL 100x100 | m | 55,000 | ||
Búranie kamenných podláh alebo dlažieb z dosiek alebo mozaiky, -0,19200t | m2 | 260,080 | ||
Búranie podkladov pod dlažby, liatych dlažieb a mazanín,betón alebo liaty asfalt hr.do 100 mm, plochy nad 4 m2 -2,20000t | m3 | 27,560 | ||
Vybúranie drevených rámov okien jednoduchých plochy do 2 m2, -0,03600t | m2 | 55,280 | ||
Demontáž starého kovového rámu jednoduchého okna plochy do 1 m2 | m2 | 12,800 | ||
Otlčenie cementových omietok vnútorných stien v rozsahu do 100 %, -0,06100t | m2 | 133,800 | ||
Odsekanie a odobratie obkladov stupníc, -0,02000t | m | 16,000 | ||
Odsekanie a odobratie stien z obkladačiek vnútorných nad 2 m2, -0,06800t | m2 | 121,215 | ||
Zvislá doprava sutiny a vybúraných hmôt za prvé podlažie nad alebo pod základným podlažím | t | 55 | ||
Príplatok za každých ďalších 3.5 m | t | 55 | ||
Odvoz sutiny a vybúraných hmôt na skládku do 1 km | t | 55 | ||
Odvoz sutiny a vybúraných hmôt na skládku za každý ďalší 1 km | t | 2750 | ||
Osadenie chodník. obrub. betón. stojatého s bočnou oporou z betónu prostého tr. C 10/12, 5 do lôžka | m | 94 | ||
Obrubník parkový 100/20/5 cm | ks | 98,700 | ||
Čistenie budov umývaním vonkajších plôch okien a dverí | m2 | 380,000 | ||
Čistiace rohože s vložkou z tvrdého vlákna a kefovým pásom výška 22mm | m2 | 5,1 | ||
Schodová hrana | m | 16 | ||
Profil rohový ochranný so sieťovinou | m | 25 | ||
Izolácia proti zemnej vlhkosti stierka na ploche vodorovnej,dvojnásobná | m2 | 273,084 | ||
Nopová fólia proti vlhkosti s radónovou ochranou | M2 | 98,5 | ||
D+M tepelnej izolácie stropov, vrchom - fúkaná hr 250 mm | m2 | 597,820 | ||
Montáž dosky na WC | súbor | 4,000 | ||
Montáž batérie umývadlovej a drezovej nástennej pákovej, alebo klasickej | ks | 4 | ||
Montáž zápachovej uzávierky pre umývadlo do D 40 | ks | 2 | ||
Demontáž splachovacieho WC | súbor | 4 | ||
Demontáž batérie drezovej, umývadlovej nástennej, -0,0026t | súbor | 4 | ||
umývadlový sifón | ks | 2 | ||
Umývadlová batéria | ks | 4 | ||
Sanitárna keramika - pisoár | ks | 2 | ||
Sanitárna keramika - umývadlo | ks | 2 | ||
Sanitárna keramika, kombi WC | ks | 4 | ||
Oplechovanie parapetov | m | 26,4 | ||
Plastové okno otváravo-sklopné výšky/šírky 2450/1500 mm, delené | ks | 14 | ||
Plastové okno jednokrídlové otváravo-sklopné výšky/šírky 900/600 mm | ks | 4 | ||
Plastové okno dvojkrídlové otváravé, otvaravo-sklopné výšky/šírky 1600/1500 mm | ks | 2 | ||
Plastová výplň presklenná výšky/šírky 2000/ 600 mm | ks | 2 | ||
Plastové dvere výšky/šírky 2000/ 800 mm | ks | 4 | ||
Plastové dvere otváravé výšky/šírky 2000/1000 mm | ks | 1 | ||
Montáž obkladov schodísk z dlaždíc keramických schodiskových stupňov | m2 | 7,200 | ||
Montáž soklíkov z obkladačiek pórovinových, alebo opakných rovných veľ. 300x150 mm | m | 153 | ||
Montáž podláh z dlaždíc keramických hladkých, protisklz. alebo reliéfovaných do malty 150x75 mm | m2 | 260,89 | ||
Dlaždice keramické s protišmykovým povrchom | m2 | 280,890 | ||
Obkladačky keramické glazované jednofarebné hladké | m2 | 144,050 | ||
Montáž obkladov vnútor. stien z obkladačiek | m2 | 133,330 | ||
Náter farbami ekologickými riediteľnými vodou univerzálnym bielym stien dvojnásobný | m2 | 640,290 | ||
Montáž BLZ nafasádu, revízia | komplet | 1 | ||
Elektromontáže | komplet | 1 | ||
Výmena rozvodov ( rozvody:voda, kanál) | komplet | 1 |
Názov |
1. Dodávateľ sa zaväzuje na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo vykonať dielo a všetky s tým súvisiace činnosti |
2. Dodávateľ vyhlasuje, že je spoločnosťou, ktorej predmetom podnikania je stavebná činnosť a je oprávnený uzavrieť túto Zmluvu. |
2a) Dodávateľ vyhlasuje, že je spoločnosťou odborne spôsobilou na vykonanie Diela v zmysle príslušných platných všeobecne záväzných právnych predpisov |
2 b) Dodávateľ vyhlasuje, že je spoločnosťou odborne spôsobilou na vykonanie Diela v zmysle technických noriem Slovenskej republiky a Európskej únie. |
2 c) Dodávateľ je povinný dodržiavať : |
- príslušné platné všeobecne záväzné právne predpisy technické normy Slovenskej republiky |
-technické normy Európskej únie vzťahujúce sa na vykonanie Diela, |
- ustanovenia zákona zákon č. 50/1976 Zb. o územnom plánovanía stavebnom poriadku (stavebný zákon) v platnom znení |
2 d) Dodávateľ potvrdzuje a zodpovedá za to, že Dodávateľ a a ním nominovaní subdodávatelia na plnenie časti Diela disponujú všetkými licenciami, povoleniami a živnostenskými oprávneniami potrebnými pre vykonávanie všetkých prác a dodávok v súlade s touto Zmluvou. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo bude realizovať: Dielo bude zhotovené podľa: |
-špecifikácie a opisu uvedeného v tejto zmluve |
- podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer (neoceneného) a inej sprievodnej dokumentácie a dokladov, rozhodnutí, ktoré mu budú doručené v lehotách podľa tejto zmluvy najneskôr do troch (3) dní po uzavretíi zmluvy |
- doručená projektová dokumentácia, podrobný výkaz výmer (neocenený) iná sprievodná dokumentácia tvoria neoddeliteľnú súčasť tejto zluvy |
4. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred nadobudnutím účinnosti tejto Zmluvy sa riadne oboznámil s Projektovou dokumentáciou a s podrobným výkazom výmer a ďalšou sprievodnou dokumentáciou |
5. Dodávateľ prehlasuje a potvrdzuje, že Cena za realizáciu Diela bola stanovená s ohľadom na možné chybné (nedostatočné) určenie postupov a/alebo materiálov a/alebo technológií obsiahnutých v obsahu tejto zmluvy |
6. Cena za Dielo zahŕňa všetky nevyhnutné náklady spojené s realizáciou Diela , náklady za práce, dodanie tovarov a poskytnutie služby spojené s riadnym realizovaním diela v rozsahu podľa zmluvy |
7. Náklady spojené s prácami, ktoré neboli zahrnuté v zmluve ale sú nevyhnutné na plnenie predmetu zákazky, ktoré mal a mohol dodávateľ zistiť sú zahrnuté v cene diela, a hradí ich dodávateľ |
8. Dodávateľ berie na vedomie, že: |
- podmienky a požiadavky na realizáciu Diela boli stanovené s ohľadom na možné chybné (nedostatočné) určenie postupov a/alebo materiálov a/alebo technológií obsiahnutých v špecifikácií a v podmienkach uvedených v zmluve |
- že prípadné práce naviac nevyhnutné na realizáciu Diela zabezpečí bez nároku na náhradu za ich plnenie, bez nároku na navýšenie ceny a zmenu termínu plnenia |
- že zo svojho postavenia odborníka v danej oblasti tieto skutočnosti sú mu známe a cenu za predmet plnenia - cenu za dielo stanovil podľa technickej špecifikácie a daných podmienok zmluvy |
9. Dodávateľ sa zaväzuje za podmienok špecifikovaných v Zmluve, zhotoviť pre Objednávateľa Dielo v rozsahu podľa danej technickej a funkčnej špecifikácie a podľa podmienok určených v tejto zmluve . |
9. a) Dodávateľ pred uzavretím zmluvy zvážil a odborne posúdil všetky riziká spojené s realizáciou Diela, zobral do úvahy: rozsah potrebných materiálov, prác a služieb potrebných na dokončenie Diela |
9 .b) Dodávateľ vyhlasuje, že cena diela bude zahŕňať: |
- všetky náklady spojené s dodaním nevyhnutných materiálov, poskytnutím nevyhnutných služieb a nevyhnutných stavebných prác na riadne splnenie a realizáciu diela podľa požiadaviek a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve. |
- všetky materiály, transport, energie, náklady na zariadenia a stroje, údržba prístupových ciest, náklady na odstránenie odpadov, náklady na robotníkov a špecialistov ako aj ostatné náklady súvisiace s realizáciou Diela |
10. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo bude zhotovené v súlade so Zmluvou, jej prílohami a pokynmi Objednávateľa a/alebo ním splnomocneného zástupcu. |
11. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť Dodávateľovi Cenu za riadne dodané dielo, ktoré bude spĺňať požiadavky podľa tejto zmluvy a jej príloh, VZP a obchodného zákonníka |
12. Realizácia Diela bola príslušnými orgánmi verejnej správy povolená na základe ohlásenia stavby a iných rozhodnutí vydaných príslušnými orgánmi. |
13. Dodávateľ zabezpečí realizáciu Diela v rozsahu danej špecifikácie v tejto zmluve, podľa doručenej projektovej dokumentácie a výkazu výmer a v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky a s platnými technickými a technologickými normami. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť zhotoviť a Objednávateľovi odovzdať Dielo a Objednávateľ sa zaväzuje Dielo prevziať a poskytnúť Dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť v súlade so Zmluvou. |
15. Dielo bude realizované podľa dokumentov súvisiacich s ohlásením stavby a súvisiacich dokumentov, vzťahujúcich sa k oprávnenosti Dielo realizovať, podľa Projektovej dokumentácie, Výkazu výmer a prípadne ďalších podkladov odovzdaných Objednávateľom Dodávateľovi. |
16. Dodávateľ sa zaväzuje použiť na vykonanie Diela len také materiály a zariadenia, ktoré majú platné certifikáty kvality a spĺňajú podmienky kladené na stavebné materiály daného typu príslušnými všeobecne záväznými predpismi. |
17. Dodávateľ sa zaväzuje, že pri realizácii diela nepoužije: |
- žiadne materiály, zariadenia, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých alebo schválených Objednávateľom,. |
- zmena materiálov, technológie alebo technických riešení a postupov je možná len ak bude najskôr písomne schválená technickým dozorom Objednávateľa zápisom v stavebnom denníku |
- pokiaľ na niektorú dodávku alebo jej časti neboli dohodnuté osobitné technické podmienky pre voľbu materiálov a výrobkov určených k vykonaniu Diela, musia dosahovať vlastnosti a technické a technologické parametre určené Projektovou dokumentáciou a príslušnými právnymi normami. |
18. Dodávateľ je povinný zdokumentovať na požiadanie objednávateľa navrhované materiály a výrobky a predložiť v dostatočnom časovom predstihu v zmysle technologických postupov, dodávky materiálov na odsúhlasenie |
19. Dodávateľ vyhlasuje, že mu je známe technické riešenie Diela, že sa oboznámil s požiadavkami Objednávateľa, preštudoval všetky zverejnené podklady a má y potrebné údaje súvisiace s predmetom plnenia podľa Zmluvy |
20. Dodávateľ je oprávnený použiť podklady pre realizáciu Diela (doklad o ohlásení stavby a vydané rozhodnutie, vzťahujúce sa na Dielo, Projektová dokumentácia, Výkaz výmer) výhradne pre účely plnenia tejto Zmluvy. |
21. Dodávateľ je povinný upozorniť Objednávateľa na chyby v Projektovej dokumentácie a ostatných podkladov súvisia realizáciu Diela |
-najneskôr do času, kedy má dôjsť k výkonu realizácie časti Diela, ktorej sa chybná a/alebo nepresná Projektová dokumentácia a/alebo iný podklad k zhotoveniu týka, tieto chyby na |
- na vlastné náklady odstrániť a zabezpečiť riadne a včasné vykonanie Diela vrátane zistených nepresností, ak ich plnenie sú nevyhnutné na riadne splnenie Diela, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak |
22. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť Dodávateľovi najneskôr do 3 dní po uzatvorení zmluvy: projektovú dokumentáciu a neocenený výkaz výmer a inú sprievodnú dokumentáciu a povolenia nevyhnutné pre riadne plnenie diela v elektronickej forme. |
- neocenený výkaz výmer v elektronickej forme (na nosiči USB alebo CD) |
-inú sprievodnú dokumentáciu a povolenia nevyhnutné pre riadne plnenie diela |
23. Dodávateľ najneskôr do 3 dní po prevzatí neoceneného výkazu výmer a projektovej dokumentácie podľa bodu 22 predloží objednávateľovi: |
- ocenený výkaz výmer, vo formáte MICROSOFT EXCEL alebo inom editovateľnom formáte (na nosiči USB, alebo CD) a v listinnej forme, podpísaný štatutárnym zástupcom |
- podmienkou pre ocenene položiek je že každá rovnaká položka musí byť vo výkaze výmer ocenená rovnakou jednotkovou cenou |
24. Prevzatie staveniska a Termín realizácie - začatia prác na realizácií Diela |
- Termín realizácie Diela je najneskôr do (12) mesiacov odo dňa prevzatia Staveniska |
Dodávateľ prevezme Stavenisko od Objednávateľa najneskôr do piatich (5) kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy, pričom túto skutočnosť zmluvné strany potvrdia zápisnicou o odovzdaní a prevzatí Staveniska podpísanou zástupcami oboch zmluvných strán; |
O odovzdaní a prevzatí Staveniska bude vyhotovený zápis v stavebnom denníku |
Odovzdanie a prevzatie Diela zmluvné strany potvrdia písomne v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela, podpísanom zmlvnými stranami |
25. Dodávateľ začne s výkonom stavebných prác určených na zhotovenie Diela najneskôr do piatich (5) kalendárnych dní odo dňa prevzatia Staveniska |
- Dodávateľ riadne vykoná a odovzdá Dielo Objednávateľovi najneskôr do 12 mesiacov odo dňa prevzatia Staveniska v rozsahu iela po tejto Zmluvy. |
- Odovzdanie a prevzatie Diela zmluvné strany potvrdia písomne v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela, podpísanom zmluvnými stranami |
26. Dodávateľ sa bezodkladne po odovzdaní Staveniska zaväzuje zabezpečiť na Stavebných pozemkoch: |
- inštaláciu meracích zariadení na spotrebu energií a vody, ktoré bude čerpať na plnenie Diela |
27. Dodávateľ na Stavenisku: |
- nie je oprávnený bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa umiestňovať na Stavenisku, na zariadeniach nachádzajúcich sa na Stavenisku a ani na oplotení Staveniska akékoľvek reklamy a/alebo iné pútače. |
- je povinný Stavenisko označiť na vlastné náklady a v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi. |
- je oprávnený umiestňovať na Stavenisku, na zariadeniach nachádzajúcich sa na Stavenisku a na oplotení Staveniska logo svojej spoločnosti maximálne s rozmermi 2 x 2 m a zabezpečiť bezpečnosť jeho umiestnenia |
- je povinný označiť stavbu umiestnením informačnej tabule s rozmermi 1,5 m x 1,5 m ktorá bude bude obsahovať: text s názvom stavby, |
- obchodné meno Objednávateľa/jeho názov/sídlo Objednávateľa/kontaktné údaje a kontaktnú osobu Objednávate meno zodpovedného stavbyvedúceho ako aj prípadné ďalšie informácie požadované všeobecne záväznými právnymi predpismi; |
- meno Projektanta/sídlo, kontaktnú osobu |
- obchodné meno/názov Dodávateľa/sídlo, kontaktné údaje a kontaktnú osobu |
- termíny začatia a dokončenia Diela, |
- meno zodpovedného stavbyvedúceho /kontakt |
ako aj prípadné ďalšie informácie požadované všeobecne záväznými právnymi predpismi; alebo objednávateľom (na základe osobitne doručenej písomnej žiadosti o doplnenie údajov na informačnej tabuli) |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť Stavenisko tak, aby počas výkonu prác a tiež v období pracovného pokoja, na stavbe nedošlo k poškodeniu života, zdravia a majetku tretích osôb. |
Ďalšie práva a povinnosti Dodávateľ a Odberateľa v priebehu realizácie Diela |
28. Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu: najneskôr však do troch (3) kalendárnych dní písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu Diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termín Časového harmonogramu, |
- najneskôr však do troch (3) kalendárnych dní písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu Diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termín realizácie Diela a na vykonanie Diela vzájomne dohodnuté v súlade so Zmluvou. |
- ak hrozí, že dôjde zo strany Dodávateľa k omeškaniu prác v termínoch určených v zmluve, je povinný posilniť výrobné a technické kapacity k eliminácii časového sklzu, resp. zahájiť viaczmenné práce, a to všetko bez nároku na zvýšenú odmenu - zvýšenie ceny Diela |
Cena Diela, platobné podmienky |
29. Cena Plnenia zahrňuje všetky náklady Dodávateľa pri vykonávaní Diela podľa špecifikácie uvedenej v tejto zmluve a podľa jej príloh a zahŕňa |
- všetky materiálové, dopravné a vedľajšie materiálové náklady, príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály, ktoré sú potrebné na vykonanie prác, |
- na náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti staveniska a majetku objednávateľa na rekonštruovanom objekte, |
-náklady na dočasné napojenie elektriny, vody a kanalizácie, a náklady spojené s ich čerpaním , ktoré je nevyhnutné na riadne plnenie Diela a ktoré bude čerpať Dodávateľ |
- náklady na odstránenie dočasného napojenia elektriny, vody a plynu, vrátane nákladov na ich prevádzku výlučne na účely zhotovovania Diela, |
- na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa príslušných predpisov (BOZP); pre zamestnancov Dodávateľa a pre zamestnancov jeho subdodávateľov |
- náklady na vyloženie, skladovanie materiálov; |
- náklady na zhotovenie a údržbu informačnej tabule po dobu odo dňa prevzatia Staveniska v súlade so Zmluvou až do dokončenia Diela a jej následnú likvidáciu. |
- všetky mzdové a vedľajšie mzdové náklady Dodávateľa, náklady na pracovníkov, dane, odvody, náklady na nadčasy, odmeny, odlučné, cestovné a iné vedľajšie výdaje výlučne na strane Dodávateľa; |
- náklady na všetky bezpečnostné a ochranné opatrenia vzniklé od prevzatia staveniska do doby prevzatia dokončeného Diela Objednávateľom, o |
- náklady na zabezpečenie dokladovej časti v dvoch vyhotoveniach v slovenskom jazyku, ak také sú v pri realizácii diela relevantné |
- náklady na vyhotovenie projektu skutočného vyhotovenia Diela (ktorý po jeho odovzdaní Diela doručí Objednávateľovi v jednom vyhotovení) , |
- náklady spojené so zabezpečením vydaní nevyhnutných rozhodnutí a certifikátov, potrebných pre riadne odovzdanie Diela |
- náklady spojené s odvozom a likvidáciou stavebnej sute, |
- náklady spojené so zabezpečením revízií a vyhotovením revíznych správy, ak ich potreba vyplynie pri realizácií Diela z |
- náklady spojené so zabezpečením záručných listov v kópii, návodov na údržbu a použitie výplňových konštrukcií, ak sa vyžadujú pre plnenie Diela |
- doklady a certifikáty na akúkoľvek časť Diela, ak si to plnenie a realizácia Diela vyžaduje a/alebo ak pokiaľ sa takéto doklady v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi alebo technickými normami a stavebným konaním vyžadujú; |
- náklady spojené s poskytnutím záruky na realizované Dielo, v dôsledku porušenia povinnosti Dodávateľom; |
- náklady vypratanie Staveniska a odvoz stavebného odpadu a sute a náklady spojené s uvedením staveniska a jeho priľahlých časti do riadneho pôvodného stavu |
- náklady na dodávku vody, elektrickej energie, plynu a pod. spotrebované Dodávateľom pri realizácií Diela |
- náklady na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany Staveniska ako aj ďalších priestorov objektu, kde sa bude Dielo realizovať v rozsahu nevyhnutnom jeho užívania, |
- náklady na poskytnutie prípadnej bankovej záruky garantujúce riadne a včasné vykonanie Diela a náklady na prípadnú bankovú záruku garantujúcu kvalitu Diela počas plynutia záručnej lehoty; |
- náklady na zriadenie ochranného koridoru pre chodcov a náklady na zriadenie Staveniska a jeho likvidáciu; a uvedenie priestorov staveniska do pôvodného stavu |
- akékoľvek ďalšie vedľajšie rozpočtové náklady (najmä ale nie výlučne mimo Stavenisková doprava, územné vplyvy, prevádzkové vplyvy); a iné náklady, ktoré vzniknú Dodávateľovi pri realizácii Diela podľa Zmluvy; |
30. Dodávateľ potvrdzuje a zaručuje, že Dodávateľom predložená cenová kalkulácia – Cena Diela uvedená v zmluve a následne doručená a potvrdená podľa oceneného výkazu výmer je úplná a záväzná |
31. V prípade vzniku potreby činností, prác naviac nevyhnutných na realizáciu Diela, ktoré Dodávateľ v čase uzatvorenia Zmluvy z akýchkoľvek dôvodov nepredvídal: |
- nevzniká Dodávateľovi nárok požadať úhradu nákladov spojených s ich realizáciou nevyhnutnou na riadne plnenie Diela, na zmenu ceny Diela a na zmenu termínu na ukončenie Diela |
- Objednávateľ môže uznať náklady na vykonanie prác, ktoré neboli zahrnuté v zmluve ale sú nevyhnutné na riadne plnenie Diela ak sa ich potreba objektívne preukáže a ak sa na tom zmluvné strany dohodnú |
32. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak sa niektoré práce podľa Výkazu výmer nevykonajú alebo vykonajú v menšom rozsahu, Dodávateľ tieto nevykonané práce nebude Objednávateľovi fakturovať. |
33. Dodávateľ nie je, bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, oprávnený postúpiť akúkoľvek pohľadávku voči Objednávateľovi na tretiu osobu |
34. Dodávateľ nie je oprávnený jednostranne započítať akúkoľvek svoju pohľadávku oči pohľadávke Objednávateľa. |
35. Cenu za vykonanie diela uhradí Objednávateľ Dodávateľovi i na základe vystavenej jednorázovej faktúry (bezhotovostným prevodom na bankový účet zhotoviteľa . |
- Objednávateľ neposkytuje zálohové platby a nebude uhrádzať čiastkové faktúry po realizácií jednotlivých časti Diela |
36. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru (daňový doklad) najskôr ku dňu podpísania Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela |
Faktúra vystavená Dodávateľom musí byť vyhotovená v súlade s ustanovením § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov |
Splatnosť faktúry je určená touto zmluvou a podmienkami OPET-u, Všeobecnými obchodnými podmienkami a začína plynúť od nasledujúceho dňa po jej riadnom doručení Objednávateľovi. |
Pokiaľ faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, prípadne po obsahovej stránke nebude úplná alebo bude obsahovať nesprávne údaje, Objednávateľ si vyhradzuje právo takúto faktúru vrátiť zhotoviteľovi na prepracovanie. |
V prípade vrátenia faktúry, ktorá má vady sa preruší plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry Objednávateľovi. |
Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť fakturovanú sumu na účet zhotoviteľa v lehote určenej v tejto zmluve a v OPET-e, Všeobecných zmluvných podmienkach a to od nasledujúceho dňa odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi |
Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania uhradenej ceny za poskytnutú prácu z účtu objednávateľa. |
37. Zádržné z ceny, dôvody zádržného, jeho vrátenie, spôsob uplatnenia zádržného |
Objednávateľ je oprávnený zadržať pri úhrade vystavenej faktúry zádržné z ceny Diela v celkovej súhrnnej výške a počas lehoty určenej nižšie nasledovne: |
- Zádržné z ceny za vykonanie diela vo výške 5 % z celkovej ceny za vykonanie diela (ďalej len „zadržaná časť ceny za vykonanie diela“), |
- Objednávateľ zádržné z ceny diela vo výške 5 % vyplatí Dodávateľovi po uplynutí troch (3) mesiacov odo dňa protokolárneho odovzdania Diela Objednávateľovi , pokiaľ nebude využité na úhradu nákladov spojených s odstránením vád treťou osobou |
- Zádržné z ceny za vykonanie diela vo výške 3 % z celkovej ceny za vykonanie diela (ďalej len „zadržaná časť ceny za vykonanie diela“), |
- Objednávateľ zádržné z ceny diela vo výške 3 % vyplatí Dodávateľovi po uplynutí dvanástich (12) mesiacov odo dňa protokolárneho odovzdania Diela Objednávateľovi , pokiaľ nebude využité na úhradu nákladov spojených s odstránením vád treťou osobou |
- Zádržné z ceny za vykonanie diela vo výške 2 % z celkovej ceny za vykonanie diela (ďalej len „zadržaná časť ceny za vykonanie diela“), |
- Objednávateľ zádržné z ceny diela vo výške 2 % vyplatí Dodávateľovi po uplynutí záručnej lehoty na Dielo. |
Zadržaná časť ceny za vykonanie diela však nebude vyplatená skôr, ako budú odstránené všetky vady a nedorobky ako aj vady, ktoré sa vyskytnú počas príslušnej lehoty zádzržného |
Dodávateľ je povinný odstrániť zistené vady Diela na vlastné náklady, pokiaľ tak nevykoná v primeranej lehote alebo lehote určenej Objednávateľom, je Objednávateľ oprávnený: |
- zadať odstránenie vád Dieal tretej osobe, nevyplatiť zádržné a využiť ho na úhradu týchto nákladov, čím nie je dotknutá povinnosť Dodávateľa uhradiť tieto náklady v plnej výške Objednávateľovi |
- nevyplatiť príslušnú výšku zádržného a to až do zabezpečenia odstránenia zistených vád |
Zádržné bude vyplatené v lehotách: |
-5 % do troch (3) dní odo dňa uplynutia 3 mesačnej lehoty po Protokolárnom odovzdaní a prevzatí Diela/alebo po odstránení zistených vád Diela v tejto lehote |
- 3 % do troch (3) dní odo dňa uplynutia 12 mesačnej lehoty po Protokolárnom odovzdaní a prevzatí Diela/alebo po odstránení zistených vád Diela v tejto lehote |
- 2 % do troch (3) dní odo dňa uplynutia záručnej lehoty a/alebo po odstránení zistených vád Diela v tejto lehot |
Zádržné - jeho výška určená v % z Ceny Diela bude určené v eur a výška je vypočítane % z ceny diela s DPH |
Zmluvné pokuty, dôvody uplatnenia zmluvných pokút, spôsob a forma a lehoty na ich úhradu |
Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvné pokuty z nasledovných dôvodov a v uvedenej výške: |
- ak bude Dodávateľ v omeškaní s vykonávaním a odovzdaním diela , je možné uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 0,50% z ceny diela a to aj za každý začatý deň omeškania. |
- ak Dodávateľ nepredloží informácie spojené so subdodávateľom, je možné uplatniť j zmluvnú pokutu vo výške 100 eur, za každý deň omeškania poskytnutia danej informácie, a zmluvnú pokutu vo výške 5 000 eur ak takúto informáciu neposkytne v§bec a Objednávateľ zistí výkon činnosti subdodávateľom |
- ak Dodávateľ najneskôr tri (3) dni pred odovzdaním diela objednávateľovi neodstráni z miesta vykonávania diela, ako aj z ostatných pozemkov, resp. objektov nachádzajúcich sa v mieste plnenia |
- všetok odpad a znečistenie, ktoré spôsobil alebo vytvoril pri vykonávaní diela, |
- všetok nepoužitý materiál, výrobky a veci, všetky nástroje, prístroje, resp. zariadenia, ktoré používal na vykonávanie diela, |
- neodstráni Stavenisko a neuvedie priestory Staveniska, ako aj ostatné časti objektu, kde bola vykonávaná rekonštrukcia - plnenie Diela |
a ani po písomnej výzve Objednávateľa nezabezpečí nápravu do 24 hod. , je možné uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 500,- € za každý začatý deň omeškania. |
- ak Dodávateľ bude v omeškaní s odstránením vád, ktoré je povinný odstrániť podľa tejto Zmluvy, je možné uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 0,50% z ceny diela za každý začatý deň omeškania. |
36 a) ak Dodávateľ, v prípade ceny Diela, ktorá je nižšia ako 30 % od výšky zdrojov určených Objednávateľom na predmet Diela nepredloží v stanovenej lehote doklady, dokumenty a vyjadrenie o reálnosti dodržania danej ceny v stanovenej lehote alebo ich obsahom nepreukáže reálnosť plnenia za danú cenu |
- je možné uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 10 000 eur. |
- v prípade, ak dodávateľ nepreukáže reálnosť plnenia za danú cenu, objednávateľ bude toto považovať za závažné porušenie podmienok zmluvy a jednostranne od tejto zmluvy odstúpi. |
Zmluvnú pokutu uplatnenú Objednávateľom je povinný Dodávateľ uhradiť do 30 dní po doručení písomnej výzvy na jej úhradu.. |
37 .Objednávateľ je oprávnený nechať sa zastupovať technickým dozorom, konzultantskou spoločnosťou alebo generálnym projektantom. Rozsah práv a povinností každého zástupcu Objednávateľa bude presne vymedzený v písomnom plnomocenstve. |
- Objednávateľ Rozsah práv a povinností každého zástupcu Objednávateľa bude presne vymedzený v písomnom plnomocenstve dané plnomocenstvo v jednom vyhotovení doručí Dodávateľovi najneskôr do troch (3) dní po uzavretí zmluvy |
38.Dodávateľ sa zaväzuje určiť do troch (3) dní od dňa uzavretia zmluvy osobu stavbyvedúceho. Stavbyvedúci musí byť bezúhonný a musí svojimi odbornými a profesionálnymi znalosťami a dĺžkou praxe zaručovať riadne a včasné splnenie povinností Dodávateľa. Mená a |
Dodávateľ doručí do troch (3) dní od dňa uzavretia zmluvy Objednávateľovi v písomnej forme : |
- identifikáciu osoby, ktorá bude zabezpečovať stavebný dozor - stavbyvedúceho s uvedením kontaktu na stavbyvedúceho |
- doklad o oprávnenosti vykonávať činnosť stavbyvedúceho a životopis stavbyvedúceho |
Dodávateľ pri zmene osoby stavbyvedúceho je povinný túto zmenu písomne známiť Objednávateľovi a to najneskôr tri dni pred nástupom novej osoby stavbyvedúceho. |
39. Dodávateľ alebo jeho zástupca zúčastniť sa na stanovených poradách, koordinačných porádách a kontrolných dňoch organizovaných Objednávateľom |
- Dodávateľ zabezpečí účasť stavbyvedúceho alebo jeho zástupcu na týchto stretnutiach |
40. Objednávateľ je povinný preukázateľne doručiť Obednávateľovi pozvanie na dané stretnutie, v rozsahu určenia : |
- miesta a termín konania koordinačných porád a kontrolných dní |
- určenia osôb, ktorých účasť zo strany Dodávateľa vyžaduje |
- určenia osôb, ktoré sa zúčastnia za Objednávateľa |
- predmet a rokovania a príslušné potrebné materiály a dokúmenty súvisiace s predmetom rokovania |
- iné dôležité skutočnosti |
a to najneskôr tri (tri dni pred samotným stretnutím, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak, ak si bude realizácia predmetu zákazky vyžadovať pracovné stretnutie vzhľadom na povahu riešenia problému stavu veci. |
Stavebný denník, obsah stavebného denníka |
41. Stavebný denník je vedený na stavbe a zapisujú sa doň všetky rozhodujúce skutočnosti týkajúce sa realizácie Diela. |
- zástupca Dodávateľa umožní prístup technickému dozoru Objednávateľa k denným záznamom v stavebnom denníku na posúdenie a vyjadrenie zástupcovi Objednávateľa |
- v prípade zaznamenania udalosti vyžadujúcej okamžité riešenie je zástupca Dodávateľa povinný bezodkladne oboznámiť aj technický dozor Objednávateľa na stavbe. |
- zástupca Objednávateľa je povinný najneskôr do desiatich (10) pracovných dní odo dňa vykonania záznamu v stavebnom denníku: |
- svoj súhlas, prípadne nesúhlas, s obsahom predloženého denného záznamu a to aj s uvedením dôvodu nesúhlasu. |
- v prípade, ak sa Objednávateľ v stanovenej lehote k záznamu Dodávateľa nevyjadrí, platí, že so záznamom nesúhlasí. |
Stavebný denník sa bude viesť do doby prevzatia Diela Objednávateľom a v prípade zistenia vád alebo nedorobkov až do ich riadneho odstránenia |
Stavebný denník musí byť na stavbe Diela trvalo prístupný Objednávateľovi a/alebo zástupcovi Objednávateľa. |
Zápisy do stavebného denníka budú oprávnené vykonávať nasledovné osoby: |
- Stavbyvedúci Dodávateľa; |
- Technický dozor Objednávateľa a jeho poverený zástupca; |
- Projektant; |
- Štatutárne orgány oboch Zmluvných strán; |
- Zástupcovia príslušných orgánov štátneho dozoru a štátneho stavebného dohľadu. |
- ostatné príslušné orgány vykonávajúce kontrolu realizácie Diela |
43. Dodávateľ je povinný vopred písomne alebo zápisom v stavebnom denníku vyzvať Objednávateľa na vykonanie kontroly prác, ktoré v ďalšom pracovnom postupe budú zakryté alebo sa stanú neprístupnými. |
Výzva musí byť doručená Objednávateľovi najneskôr päť (5) pracovných dní vopred, pred vykonaním predmetných prác. |
Nedoručenie tejto výzvy/nedoručenie v stanovenej minimálnej lehote, umožňuje Objednávateľovi požiadať Dodávateľa, aby na vlastné náklady zabezpečil: |
- tieto práce odkryť a zakryť , a uviesť danú časť Diela do pôvodného stavu, spĺňajúceho požiadavky Diela |
Dodávateľ je povinný chrániť Dielo počas jeho realizácie a zabezpečiť hotové časti Diela ochrannými prostriedkami tak, aby nedošlo k ich zničeniu, poškodeniu alebo znehodnoteniu do doby odovzdania Diela Objednávateľovi. Nebezpečenstvo vzniku škody na Diele prejde na Objednávateľa dňom prevzatia diela na základe protokolu. |
43 .Dodávateľ nie je oprávnený pri realizácii Diela použiť náhradné materiály a výrobky oproti stanoveným v tejto zmluve a v doručenej Projektovej dokumentácii sprievodných dokumentov bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa alebo oprávnenej osoby Objednávateľa. |
- použitie náhradných materiálov, výrobkov, technických postupov a technológie je možné na základe súhlasu Objednávateľa, a to po doručení žiadosti o súhlas |
- ak Objednávateľ na základe doručenej žiadosti o súhlas na vyššie uvedené zmeny sa nevyjadrí do 10 dní, má sa za to, že so zmenami nesúhlasí |
44. Objednávateľ v prípade pochybnosti alebo preukázateľných dôvodov má za to, že niektoré osoby/zamestnanci Dodávateľa/alebo subdodávateľa |
- zneužívajú svoju funkciu pri výkone realizácií Diela, alebo |
- sú nespôsobilé alebo nedbalé pri riadnom plnení svojich povinností pri plnení Diela, |
- alebo svojím konaním spôsobili alebo mohli spôsobiť škodu Objednávateľovi, |
- ich prítomnosť na Stavenisku je považovaná Objednávateľom za nežiadúcu z iných objektívnych dôvodov |
môže požiadať Dodávateľa o ich výmenu za iné osoby a žiadať o zamedzenie vstupu na stavenisko a zabezpečiť ďalší ich výkon činnosti na realizácií Diela, pokiaľ nedá Objednávateľ súhlas na ich ďalšie pôsobenie na realizácií Diela |
45. Objednávateľ môže žiadať od Dodávateľa odvolanie subdodávateľa z realizácie časti Diela ak: |
- subdodávateľ koná a vykonáva činnosti v rozpore s touto zmluvou |
- neužívajú svoju funkciu pri výkone realizácií Diela, alebo |
- stratil schopnosť vykonávať činnosti na realizácií Diela |
- alebo svojím konaním spôsobili alebo mohli spôsobiť škodu Objednávateľovi, |
- ich prítomnosť na Stavenisku je považovaná Objednávateľom za nežiadúcu z iných objektívnych dôvodov (napr. vzhľadom na súdny spor so subdodávateľom) |
Dodávateľ je povinný takejto žiadosti vyhovieť najneskôr do troch dní, po jej doručení a nahradiť novým subdodávateľom (ak nebude dané práce zabezpečovať vlastnými kapacitami) |
Nahradenie nového subdodávateľa vždy podlieha súhlasu Objednávateľa, ktorý je povinný sa k nemu vyjadriť do troch dní po nahlásení zmeny/nového subdodávateľa. |
Ak sa Objednávateľ nevyjadrí v stanovenej lehote k novému/nominovanému subdodávateľovi, má sa zato, že s ním nesúhlasí. |
46. Objednávateľ môže preniesť ktorúkoľvek zo svojich povinností a právomoci na tretiu osobu a môže toto delegovanie kedykoľvek zrušiť. |
- Delegovanie alebo zrušenie delegovania bude vykonané v písomnej forme a voči Dodávateľovi nadobudne účinnosť po jeho doručení Dodávateľovi. |
- akékoľvek rozhodnutia, pokyn, kontrola, skúška, súhlas, schválenie alebo podobný akt uskutočňovaný touto osobou v súlade s delegovaním má rovnaký účinok, ako by ho uskutočnil Objednávateľ sám. |
47.Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a ochranu životného prostredia: |
- svojich pracovníkov / zamestnancov a iných osôb vykonávajúcich svoju činnosť pre Dodávateľa |
- pracovníkov/zamestnancov subdodávateľa Dodávateľa |
ktoré na Stavenisku vykonávajú činnosti spojené s realizáciou Diela a je povinný vykázať zo Staveniska všetky osoby, ktoré odmietajú podmienky zmluvy a príslušné predpisy dodržiavať dodržiavať alebo ich porušujú. |
Dodávateľ zabezpečí, aby všetci jeho pracovníci a pracovníci jeho subdodávateľov: |
- absolvovali právnymi predpismi ustanovené školenia alebo mali príslušné platné atesty a osvedčenia. |
48. Dodávateľ je povinný zabezpečiť svojim pracovníkom príslušné osobné pracovné pomôcky. a ochranné pomôcky podľa platných predpisov |
49. Dodávateľ bude v prípade nehody, pracovného razu alebo inej podobnej udalosti postupovať v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi a je povinný okamžite upovedomiť Objednávateľa, resp. oprávnenú osobu Objednávateľa o |
-pracovných úrazoch, |
-škodách na vybavení a strojoch a objekte v mieste realizácie Diela |
- o vzniklých požiaroch, aj zneškodnených |
- o vzniklých škodách na životnom prostredí a to aj odstránených |
- neoprávnených zásahoch a úkonoch uskutočnených na stavenisku |
- alebo inej podobnej udalosti, ktorá má vplyv a súvisí s riadnym plnením predmetu zákazky s realizáciou Diela |
50. Objednávateľ, oprávnená osoba Objednávateľa, resp. technický dozor Objednávateľa je oprávnený dať pracovníkom Dodávateľa / iným osobám vykonávajúcim svoju činnosť pre Dodávateľa príkaz prerušiť práce, na stavenisku na realizácií Diela ak: |
- zodpovedný pracovník / iná osoba vykonávajúca svoju činnosť pre Dodávateľa, ktorá by takýto príkaz v prípade nevyhnutnosti mohla udeliť nie je dosiahnuteľná, |
- a ak ak je ohrozená bezpečnosť vykonávaného Diela, život alebo zdravie osôb nachádzajúcich sa na Stavenisku, alebo ak hrozia iné vážne škody. |
Iné informácie |
51. dodávateľ je povinný zabezpečiť dennú prítomnosť svojho zodpovedného pracovníka (stavbyvedúceho) na stavbe a to počas celej doby výstavby. Za nedodržnie tejto podmienky je stanovená zmluvná pokuta vo výške 1000 EUR za každý deň neprítomnosti stavbyvedúceho na stavbe. |
52. objednávateľ nepripúšťa variantné riešenie. |
53. Dodávateľ berie na vedomie, že projekt je/bude financovaný z prostriedkov európskeho spoločenstva a z prostriedkov štátneho rozpočtu |
54. Penále a iné sankcie, možnosti ich uplatnenia a stanovenie výšky: |
55. Uplatnenie sankcií - penále za omeškanie s plnením zmluvných podmienok a uplatnenie zmluvných pokút sa riadia ustanoveniami tejto zmluvy a ustanoveniami OPET-U, Všeobecnými zmluvnými podmienkami a Obchodným zákonníkom |
56. Podmienky realizácie Diela neupravené touto zmluvou sa riadia ustanoveniami OPET-U, všeobecné zmluvné podmienky a ustanoveniami Obchodného zákonníka a iných právnych predpisov viažucich sa k plneniu predmetu zákazky - realizácii Diela. |
57. Dodávateľ bude realizovať predmet zákazky vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednoť |
58. Dodávateľ môže zabezpečovať realizáciu Diela prostredníctvom subdodávateľov a v takom prípade je povinný : |
- doručiť Objednávateľovi najneskôr 3 dni pred nástupom subdodávateľa na výkon realizácie časti diela informáciu v nasledovnom rozsahu a nasledovné dokumenty: |
- identifikácia subdodávateľa/obchodné meno/sídlo/kontaktná osoba |
- identifikácia a opis časti realizácie diela, ktorú bude subdodávateľ realizovať |
- doklad o oprávnení subdodávateľa vykonávať danú časť predmetu zákazky |
- čestné vyhlásenie subdodávateľa, že spĺňa podmienky účasti podľa § 26 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní |
- doklad, čestné vyhlásenie subdodávateľa, že je zapísaný registri konečných užívateľov výhod |
59. Požiadavky na cenu predmetu zákazky vo väzbe na mimoriadne nízku cenu , uplatnenie § 42 zákona o verejnom obstarávaní |
Ak cena za Dielo uvedená v tejto zmluve bude nižšia o 30 % od určenej výšky maximálnych zdrojov ktoré má na dané dielo Objednávateľ k dispozícií (uvedené v zmluvnom formulári) je povinný Dodávateľ predložiť do 3 dní po uzavretí zmluvy Objednávateľovi: |
- doklady, dokumenty a vyjadrenie, ktorými preukáže Dodávateľ reálnosť plnenia predmetu zákazky, realizáciu Diela za danú cenu v požadovanej kvalite, s technickými parametrami a v stanovenej lehote v tejto zmluve |
Objednávateľ má právo posúdiť dané doklady, dokumenty a vyjadrenie a môže od zmluvy odstúpiť ak: |
- Dodávateľ doklady, dokumenty a vyjadrenie preukazujúce reálnosť ceny Diela nepredloží v stanovenej lehote, čo sa považuje za podstatné porušenie zmluvy |
- doklady, dokumenty a vyjadrenie nepreukážu reálnosť dodržania ceny Diela alebo nebudú spĺňať obsahom ustanovenie § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní., čo považuje Objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy |
60. Dodávateľ najneskôr do 5 dní po uzavretí zmluvy predloží objednávateľovi overenú kópiu zmluvy o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom, uzavretú minimálne do výšky hodnoty Diela s vikuláciou poistného plnenia za spôsobené škody v propech objednávateľa. Dodávateľ predloží kópiu poistnej zmluvy v listinnej forme. |
- dodávateľ predloží Objednávateľovi: kópiu poistnej zmluvy v listinnej forme, kópiu uhradenia poistného v listinnej forme. Nepredloženie poistenej zmluvy s parametrami popísanými v článku č.60 bude považovať objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ od tejto zmluvy jednostranne odstúpi. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že poistenie bude trvať počas celej doby realizácie Diela |
Ak Dodávateľ nepredloží doklad o predmetnom poistení v stanovenej lehote/alebo ho nepredloží vôbec/alebo sa zistí v priebehu realizácie Diela, že poistenie bolo ukončené, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 10 000 eur. |
61. Požaduje sa od Dodávateľa dodanie predmetu zákazky - realizáciu Diela v rozsahu podľa špecifikácie uvedenej v zmluve a v doručenej sprievodnej dokumentácie, projektovej dokumentácie, výkazu výmer a iných príslušných povolení a rozhodnutí a podľa podmienok tejto zmluvy |
Porušenie zmluvných podmienok, ktoré majú vplyv na riadne plnenie zmluvy, na dodržanie termínu odovzdania riadne splneného a realizovaného diela a sa spája s možnosťou odstúpenia od zmluvy a uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 50 % z ceny Diela |
Uplatnením sankcií, penále a zmluvných pokút nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorú svojím konaním, nekonaním spôsobil Objednávateľovi Dodávateľ, alebo ním nominovaný subdodávateľ, ktorému bolo zo strany Dodávteľa umožnené konanie a realizácia časti Diela. |
V prípade uzavretia zmuvného vzťahu použitím iného ako týmto opisným formulárom predpísaného materiálu a konštrukčných prvkov mantinelového systému, dodávateľ zaplatí zmluvnú pokutu vo výške 10.000.-EUR a verejný obstarávateľ od tejto zmluvy odspúti. |
62. Zmluva nadobudne účinnosť po pridelení verejných prostriedkov objednávateľovi a po formálnej kontrole procesu verejného obstarávania poskytovateľom finančných prostriedkov. |
63. Oznámenie o nadobudnutí účinnosti zmluvy bude dodávateľovi oznámená do 10 dní odo dňa kedy budú pridelené finančné prostriedky objednávateľovi a/alebo objednávateľ dostane povolenie na realizovanie stavby poskytovateľom finančných prostriedkov. |
64. Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 dní odo uzavretia tejto zmluvy nezáväzný úverový prísľub financujúcej banky dokladujúci prístup k finančným zdrojom minimálne vo výške vysúťaženej ceny v listinnej forme. Nepredloženie tohto dokladu bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy a jednostranne od tejto zmluvy odstúpi. |
65. Dodávateľ do 3 dní odo dňa uzatrorenia tejto zmluvy doručí na adresu objednávateľa nasledovné vzorky nasledovných materiálov ktoré plánuje použiť: - zateplovacieho systému (mantinelu) vo veľkosti minimálne A4, Nepredloženie vzoriek predpísaných touto zmluvou bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy a jednostranne od tejto zmluvy odstúpi. |
66. Dodávateľ je povinný do 3 dní odo dňa uzatvorenia tejto zmluvy doručiť v listinnej podobe objednávateľovi minimálne 3 referencie za rovnaký alebo podobný predmet zákazky. Referencia musí obsahovať: identifikácia verejného obstarávateľa, hodnotenie za celý predmet zákazky, finančný objem zákazky, stručný popis zákazky. |
67. Predložením svojej ponuky uchádzač v plnom rozsahu a bez obmedzenia akceptuje všetky zmluvné podmienky a požiadavky na predmet zákazky a náležitosti ponuky vrátane všetkých častí obsiahnutých v súťažných podkladoch, výzve na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nerealizovať predmet zákazky stavebné dielo alebo jeho časť, pokiaľ nebude mať zabezpečené jeho financovanie a od tejto zmluvy jednostranne odstúpiť. |
68. - Verejný obstarávateľ určil v súlade s § 34 ods. 17 zákona o VO osobitné podmienky plnenia zmluvy, ktoré sa týkajú sociálnych hľadísk. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov, aby sa uchádzači pri predložení ponúk zaviazali v prípade získania predmetnej zákazky uvedené osobitné podmienky plniť. Osobitné podmienky plnenia zmluvy sú súčasťou súťažných podkladov Opis predmetu zákazky a sú uvedené v návrhu Zmluvy o dielo, článok 69. |
69. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že v prípade, ak ako dodávateľ predmetnej zákazky bude potrebovať navýšiť svoje kapacity pre realizáciu predmetnej zákazky, v takomto prípade zamestná na realizáciu predmetnej aktivity osoby dlhodobo nezamestnané v mieste realizácie predmetnej zákazky ( obec, okres, VÚC). Forma zamestnania týchto osôb nie je určená, t.j. môže sa jednať o pracovný pomer na kratší pracovný čas ( na dobu určitú alebo neurčitú ), o dohodu o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru atď. |
70. Dodávateľ prehlasuje, že minimálne 50% z finančného objemu zákazky vykoná svojimi vlastnými kapacitami. V zmysle §32 odst.3 písm C objednávateľ určil, že nasledovné časti multifunkčného ihriska nesmie dodávateľ zabezpečiť prostredníctvom subdodávateľov: mantinelový systém vrátane sĺpikov mantinelového systému. Porušenie tohto bodu sa považuje za podstatné porušenie tento zmluvy a objednávateľ má právo od tejto zmluvy jednostranne odstúpiť. |
71. Dodávateľ pokiaľ plánuje využiť kapacity tretích osôb pri plnení predmetu zákazky, identifikuje tieto osoby ak budú mať väčší objem vo finačnom vyjadrení ako 10%. V tomto prípade dodávateľ predloží do 3 dní odo dňa uzatvorenia tejto zmluvy kompletný zoznam svojich subdodávateľov, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: obchodný názov/meno, IČO, DIČ, adresa, kontaktná osoba, presné označenie prác/dodávok ktoré má suboddávatel dodávať. |
Lužany pri Topli č.26, Lužany pri Topli, Svidník, Prešovský, Slovenská republika
01.06.2016 11:16 — 29.09.2017 11:16
1,00 stavba
187 103,75
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.02.2016 11:17
23.02.2016 11:20
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.02.2016 11:39 - Vstupná ponuka | 186 018,00 | € | Cena s DPH |
23.02.2016 11:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 120 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: