00156582
Ústredný kontrolný a skúšobný ústav poľnohospodársky
Matúškova 21, Bratislava - Nové Mesto, 83316, SVK
35763469
Slovak Telekom, a.s.
Bajkalská 28, Bratislava, 81762, SVK
Monitorovanie autoparku
Monitorovací systém
Služba
27. Ostatné služby
1. Monitorovanie autoparku
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie monitorovacieho systému pre 91 ks služobných vozidiel, ktoré bude slúžiť na sledovanie výkonu práce zamestnancov organizácie, na obmedzenie počtu nepovolených jázd, na zníženie nákladov na PHM a na celkovú racionalizáciu využívanie vozového parku. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Uchádzač vykoná montáž nových jednotiek, ktoré umožnia odčítanie dát z dátových zberačov sledovaných vozidiel | charakteristika riadiacej jednotky |
Jednotky musia byť demontovateľné a opakovane namontované do novonadobudnutých vozidiel | charakteristika riadiacej jednotky |
Systém v jednotke musí zabezpečiť elektronickú identifikáciu vodičov oprávnených k prevádzkovaniu motorových vozidiel. Systém musí zvukovým signálom upozorniť vodiča na neprevedenú informáciu. Ďalej systém musí obsahovať technológiu na identifikáciu vodičov. | charakteristika riadiacej jednotky |
Možnosti využitia osobných bezkontaktných médií, ktoré budú zabezpečovať bezkontaktný prenos, rýchlosť dátového prenosu až do 100 kbps a antikolízne sledovanie dát. | charakteristika riadiacej jednotky |
Čítačka identifikačného čipu vo vozidle musí byť umiestnená v dosahu vodiča. | charakteristika riadiacej jednotky |
Jednotka umiestnená vo vozidle musí z dôvodu ďalšieho možného využitia obsahovať náklonové, nárazové a akceleračné čidlo. | charakteristika riadiacej jednotky |
Objednávateľ požaduje poskytnutie komplexných služieb, t.j. vrátane prípadného sprostredkovania služieb GSM im podobných. | charakteristika monitorovacieho systému |
Systém musí umožňovať priame sledovanie aktuálnej polohy a pohybu všetkých vozidiel v reálnom čase (s maximálnou odozvou aktuálnej polohy vozidla do 30 sekúnd) so zaznamenávaním polohy a zaznamenávaním odjazdenej trasy na mape. | charakteristika monitorovacieho systému |
Systém musí umožňovať minimálne nepriame (off-line) sledovanie vozidiel v zahraničí a v miestach slabého alebo žiadneho signálu, t. j. systém musí zaznamenávať všetky jazdy vozidla vrátene jázd realizovaných mimo pokrytia siete operátora alebo v zahraničí. | charakteristika monitorovacieho systému |
Systém musí umožňovať triedenie jázd podľa vodičov alebo vozidiel tak , aby u jednotlivého vodiča boli zaznamenávané všetky vozidlá, ktoré v danom období riadil, a zároveň u jednotlivých vozidiel musí byť záznam o jednotlivých vodičoch. | charakteristika monitorovacieho systému |
Systém a palubná jednotka musia umožňovať prepínanie medzi súkromnou a služobnou jazdou vrátane vyčíslenia nákladov na oba typy jázd. Požadujeme redukované zobrazenie súkromných jázd (bez zobrazovania a uvádzania prejdenej trasy), zdrojové dáta však musia byť zachované úplne. | charakteristika monitorovacieho systému |
Systém musí automaticky generovať a ukladať záznamy o počte odjazdených kilometrov s identifikáciou vodiča s možnosťou doplnenia o ďalšie záznamy (účel jazdy, zmena vodiča) a musí umožňovať dodatočné manuálne korekcie skutočných údajov (napr. prejdených kilometrov) oproti údajom z GPS a pod.. | charakteristika monitorovacieho systému |
Systém musí byť prístupný všetkým užívateľom pomocou pripojenia k aplikácií cez internet s využitím štandardného internetového prehliadača, objednávateľ neakceptuje akékoľvek inštalácie na počítačoch jednotlivých užívateľov alebo na serveri zadávateľa | charakteristika monitorovacieho systému |
Všetci užívatelia môžu nahliadať do mapových podkladov bez akéhokoľvek vplyvu na cenu. | charakteristika monitorovacieho systému |
Systém musí administrátorovi umožňovať nastavenie rôznych oprávnení pre užívateľa aplikácie (prehliadanie bez možnosti editácie, prehliadanie s možnosťou editácie a korekcie údajov, administrátor a pod..) | charakteristika monitorovacieho systému |
Systém musí umožňovať automatické odosielanie SMS správy na minimálne 5 telefónnych čísel s údajmi o poslednej zaznamenanej polohe na vybrané telefónne číslo v prípade aktivácie nárazového čidla (havária vozidla) alebo pri neoprávnenej manipulácií s vozidlom, treťou osobou (pokus o krádež a pod..) | charakteristika monitorovacieho systému |
Systém musí umožňovať import dát z tankovacích kariet s priradením nákladov k jednotlivým vozidlám a porovnávaním s údajmi z dátového zberača vozidla, s možnosťou dodatočnej manuálnej korekcie administrátorom. | charakteristika monitorovacieho systému |
Systém musí umožňovať vedenie kompletného „vozového zošita“ za jednotlivé vozidlá vrátane evidencie všetkých nákladov a umožniť tieto údaje exportovať na tlač. Systém musí byť schopný vopred upozorňovať na zvolené udalosti mailom minimálne na 5 emailových adries alebo SMS na minimálne 5 telefónnych čísel (servisný interval, STK a pod.). | charakteristika monitorovacieho systému |
Systém musí po dobu využitia služby garantovať výstupy v slovenskom jazyku. | charakteristika monitorovacieho systému |
Systém musí umožňovať tvorbu zákaznícky definovaných reportov – generovanie elektronickej knihy jázd vrátane všetkých náležitostí, ktoré vyžaduje legislatíva, a to podľa údajov z palubnej jednotky (s prednostným využitím palubného zberača dát vo vozidla). | charakteristika monitorovacieho systému |
Systém musí umožňovať spracovanie štatistík ( odjazdené kilometre, čerpanie PHM, využitie denné, mesačné, ročné, ostatné náklady – opravy , umývanie, výmena pneumatík atď.) | charakteristika monitorovacieho systému |
Vytváranie súborov umožňujúcich export dát na PC v bežných formátoch PDF, doc, docx, xls, xlsx. | charakteristika monitorovacieho systému |
Zálohovanie dát v systéme požaduje objednávateľ po dobu 36 mesiacov. | charakteristika monitorovacieho systému |
Systém musí umožňovať tvorbu cestovných príkazov z jednotlivých jázd a tzv. hromadný cestovný príkaz (viac samostatných jednodňových služobných ciest na jednom cestovnom príkaze) za zvolené časové obdobie. | charakteristika monitorovacieho systému |
Systém musí umožňovať logovanie spolucestujúcich vo vozidle pre účely tvorby cestovných príkazov zo systému | charakteristika monitorovacieho systému |
Systém musí umožňovať rezerváciu vozidiel jednotlivými vodičmi s jednoduchým schvaľovacím procesom :- vodič zadá požiadavku, nadriadený zamestnanec schváli požiadavku, poverený zamestnanec vozidlo pridelí (tento krok môže predchádzať požiadavke schválenia nadriadeným zamestnancom). Systém by mal mailom upozorniť účastníkov schvaľovacieho procesu a umožňovať tlač schválenej žiadanky. | charakteristika monitorovacieho systému |
Možnosť ďalšieho up-grade (rozšírenia servisu a modernizácie) sa rozumie že systém nie je technologicky uzatvorený, je možné ho ďalej rozvíjať a upravovať podľa budúcich požiadaviek objednávateľa. | charakteristika monitorovacieho systému |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Matúškova 21, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
15.03.2016 00:00 — 14.03.2019 00:00
1,00 kpl
35 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.02.2016 08:07
25.02.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.02.2016 09:57 - Vstupná ponuka | 34 999,20 | € | Cena s DPH |
25.02.2016 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 34 999,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: