36435384
Obytný súbor Krasňany, s.r.o.
Námestie obetí komunizmu 1, Žilina, 01131, SVK
31644791
PRIMA INVEST, spol. s r.o.
Bakossova 60, Banská Bystrica, 97401, SVK
Správa a údržba
správa, údržba, opravy, odborné prehliadky, zimná údržba chodníkov, riadiace a kontrolne činnosti, obytný súbor
Služba
14. Upratovanie budov a správa budov
1. Správa a údržba
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Hospodárska a bezpečná prevádzka obytného súboru |
2. Preventívna údržba obytného súboru |
výkon všetkých preventívnych, technických, administratívnych a výkonných činnosti v súlade s predpismi, odporučeniami výrobcov alebo v zmysle obvyklých štandardov pre dané druhy zariadení. |
priebežné sledovanie stavu technických zariadení a budov a následne predkladanie návrhov na modernizáciu, prípadne výmenu opotrebovaných komponentov. |
technické poradenstvo a odporúčania v nadväznosti na konformitu inštalácií so súvisiacimi normami a vyhláškami. |
údržba bleskozvodov, rozvodní NN, rozvádzačov, osvetlenia, elektrickej inštalácie, zariadení vzduchotechniky a chladenia, striech, čistenie strešných žľabov a vpustí, údržba zdravotechniky, sanitárneho zariadenia. |
údržba budov (kancelárskeho nábytku, okien, dverí, striech, obkladov a ďalšieho vnútorného a vonkajšieho zariadenia budov netechnického charakteru). |
drobné bežné sťahovanie |
vykonávanie deratizácie a dezinsekcie v zmysle platných predpisov a nariadení mesta. |
3. Prevádzkovanie obytného súboru - vykonávanie obsluhy, zabezpečenie plynulej prevádzky a parametrov zariadení v súlade s predpismi, odporúčaniami výrobcov, technickými a legislatívnymi požiadavkami a možnosťami zariadení. |
vedenie prevádzkovej dokumentácie a evidencie, prevádzkové prehliadky a okamžité odstraňovanie zistených drobných nedostatkov. |
prevádzkovanie a obsluha elektrických a technických zariadení, prevádzkovanie zdravotechniky. |
4. Drobné opravy - odstraňovanie nedostatkov vzniknutých bežným opotrebovaním a nedostatkov zistených prevádzkovými kontrolami. |
drobné opravy a údržba elektrickej inštalácie a podružných rozvádzačov, najmä výmena žiaroviek, žiariviek, oprava, výmena zásuviek, vypínačov, oprava svietidiel, výmeny poistiek, opravy splachovačov, sušičov rúk, výmena nefunkčných ističov, opravy spínačov, krabicových rozvodiek. |
drobné inštalatérske opravy (oprava sifónov, oprava a výmena tečúcich batérií, oprava netesných ventilov, drobné opravy). |
drobné zámočnícke práce, najmä výmena zámkov a zámkových vložie, oprava kľučiek a dverných štítkov, oprava uzatváracieho mechanizmu okien, oprava pántov okien a dverí, nastavenie a oprava samozatváračov, opravy kazetových stropov, oprava žalúzií. |
5. Mimoriadna údržba obytného súboru - vykonanie ostatných opráv a iných rozsiahlych technických prác ako i prác požadovaných a objednaných vlastníkom, ako sú práce stavebného charakteru, sťahovanie, doprava, zvláštna prítomnosť technických pracovníkov. |
6. Odborné prehliadky a skúšky - vykonávanie záväzných periodických odborných prehliadok a odborných skúšok vyhradených technických zariadení stanovených v zmysle platnej legislatívy, technických noriem a predpisov. |
pravidelné odborné prehliadky a skúšky technického zariadenia, overovanie bezpečnosti technického zariadenia periodickou prehliadkou, periodickou odbornou skúškou, opakovanou skúškou alebo inými periodickými prehliadkami a skúškami a kontrolami v zmysle platnej legislatívy. |
prehliadky a skúšky technického zariadenia vždy počas prevádzky v lehotách ustanovených bezpečnostno-technickými požiadavkami alebo v sprievodnej technickej dokumentácii. |
opakované odborné prehliadky a skúšky a opakované úradné skúšky v rozsahu a termínoch stanovených všeobecne záväznými predpismi, technickými normami a podľa bezpečnostno-technických požiadaviek alebo v zmysle sprievodnej technickej dokumentácie. |
7. Údržba zelene - vykonávanie údržby exteriérovej zelene v areáli Obytného súboru Krasňany v plnom rozsahu, vysadby zelene, kosenie a polievanie trávnika, ošetrovanie drevín, živých plotov, zber a odvoz odpadu vzniknutého pri údržbe zelene. |
8. Zimná údržba chodníkov, komunikácií a parkovísk vo vnútri areálu - odpratávanie snehu, posyp, zabezpečenie plynulej prejazdnosti a schodnosti komunikácií a chodníkov v zimnom období. |
9. Riadiace a kontrólne činnosti - koordinácia všetkých prác a činností, aby vykonávané činnosti čo najmenej obmedzovali riadne užívanie zmluvnej nehnuteľnosti, sledovanie a evidovanie údajov o odberoch médií a kontrola oprávnenosti fakturácie zo strany dodávateľov médií, |
vypracovanie podkladov pre prípravu plánu nákladov na prevádzku a údržbu zmluvných technických prostriedkov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Údržba bleskozvodov | ks | 69 | ||
Údržba rozvodní NN | ks | 15 | ||
Údržba rozvádzačov | ks | 83 | ||
Údržba verejného osvetlenia, elektrické rozvody v dĺžke 3000m, cena s čistením z vysokozdvižnej plošiny 2 x za rok, svietidlá na 3m a 6m stĺpov, | ks | 90 | ||
Údržba elektrickej inštalácie, kontrola zásuviek, vypínačov, svietidiel, ich údržba a výmena | súbor | 1 | ||
Údržba vzduchotechniky chladenia v jednom objekte a bežnými opravami | ks | 1 | ||
Údržba striech, čistenie žľabov a vpustí, min. 2 x do roka, oprava poškodenej alebo vytrhnutej plošiny | súbor | 1 | ||
Údržba zdravotechniky, kontrola rozvodov vody, kanalizácie, filtrácie bazéna a vpustí, oprava podľa potreby | súbor | 1 | ||
Údržba sanitárneho zariadenia, kontrola vodovodných batérií, WC, splachovačov, dávkovačov mydla, sušičov rúk a ich oprava podľa potreby | súbor | 1 | ||
Ročná údržba budov (kancelárskeho nábytku, okien, dverí, striech, obkladov a ďalšieho vnútorného a vonkajšieho zariadenia budov netechnického charakteru), vykonáva sa v rozsahu poškodenia po zistení alebo nahlásení | súbor | 1 | ||
Drobné bežné sťahovanie, ocenenie pozostáva z sťahovania 3 miestností za mesiac v rámci súboru s maľovaním a opravou bytovej jednotky | súbor | 1 | ||
Vykonávanie deratizácie a dezinsekcie v zmysle platnej legislatívy 2 x ročne | súbor | 1 | ||
Prevádzkovanie a obsluha elektrických a technických zariadení - vykonávanie obsluhy, zabezpečenie plynulej prevádzky a parametrov zariadení v súlade s predpismi, odporúčaniami výrobcov, technickými a legislatívnymi požiadavkami a možnosťami zariadení | súbor | 1 | ||
Prevádzkovanie zdravotechniky - manipulácia a kalibrácia dávkovania bazénovej technológie (PH, chlór a pod. ) dopúšťanie vody do bazéna podľa potreby, vypracovanie bezpečnostných pokynov | ks | 1 | ||
Drobné opravy a údržba elektrickej inštalácie a podružných rozvádzačov, najmä výmena žiaroviek, žiariviek, oprava, resp. výmena zásuviek, vypínačov, oprava svietidiel, výmeny poistiek, opravy splachovačov, sušičov rúk, výmena nefunkčných ističov, opravy spínačov, krabicových rozvodiek a pod.,popis : pravidelné čistenie svietidiel, opravy a výmeny vadných zariadení po zistení pri pravidelnej kontrole alebo nahlásení nájomcom | súbor | 1 | ||
drobné zámočnícke práce, najmä výmena zámkov a zámkových vložiek, oprava kľučiek a dverných štítkov, oprava uzatváracieho mechanizmu okien, oprava pántov okien a dverí, nastavenie, resp. oprava samozatváračov, opravy kazetových stropov, oprava žalúzií a pod. popis : opravy a výmeny vadných zariadení po zistení pri pravidelnej kontrole alebo nahlásení nájomcom | súbor | 1 | ||
Drobné inštalatérske opravy (opravy sifónov, oprava resp. výmena tečúcich batérií, oprava netesných ventilov, drobné opravy), popis : opravy a výmeny vadných zariadení po zistení pri pravidelnej kontrole alebo nahlásení nájomcom | súbor | 1 | ||
Mimoriadna údržba - vykonanie ostatných opráv a iných rozsiahlych technických prác ako i prác požadovaných a objednaných vlastníkom, ako sú práce stavebného charakteru, sťahovanie, doprava, zvláštna prítomnosť technických pracovníkov a podobne. Popis : V naliehavých prípadoch: - odvrátenie nebezpečenstva do 4 hodín, - oprava do 24 hodín, ostatné opravy a údržba do 5 dní | súbor | 1 | ||
Pravidelné odborné prehliadky a skúšky technických zariadení – vykonávanie záväzných periodických odborných prehliadok a odborných skúšok vyhradených technických zariadení stanovených v zmysle platnej legislatívy, technických noriem a predpisov. Zhotoviteľ je zodpovedný za kontrolu a dodržiavanie termínov periodických kontrol, odborných prehliadok a skúšok vyhradených technických zariadení | súbor | 1 | ||
prehliadky a skúšky technického zariadenia vždy počas prevádzky v lehotách ustanovených bezpečnostno-technickými požiadavkami alebo v sprievodnej technickej dokumentácii. Výkon týchto činností musí byť zabezpečovaný len odborne spôsobilými osobami. | súbor | 1 | ||
Prehliadka a skúška technického - zariadenia overovanie bezpečnosti technického zariadenia to periodickou odbornou prehliadkou, periodickou odbornou skúškou, opakovanou skúškou alebo inými periodickými prehliadkami a skúškami a kontrolami v zmysle platnej legislatívy (napr. vyhl. 718/2002), bezpečnostno-technických požiadaviek a ďalších platných predpisov. Výkon týchto činností musí byť zabezpečovaný len odborne spôsobilými osobami | súbor | 1 | ||
Opakované odborné prehliadky a skúšky a opakované úradné skúšky v rozsahu a termínoch stanovených všeobecne záväznými predpismi, technickými normami a podľa bezpečnostno-technických požiadaviek alebo v zmysle sprievodnej technickej dokumentácie. Výkon týchto činností musí byť zabezpečovaný len odborne spôsobilými osobami. | súbor | 1 | ||
o vykonaní odbornej prehliadky a odbornej skúšky musí byť vyhotovený písomný záznam obsahujúci náležitosti v zmysle platných právnych predpisov a bezpečnostno-technických požiadaviek | súbor | 1 | ||
Údržba zelene, činnosti súvisiace s údržbou– vykonávanie údržby exteriérovej zelene v areáli Obytného súboru Krasňany v plnom rozsahu, výsadby zelene podľa projektu, kosenie a polievanie trávnika, ošetrovanie drevín, živých plotov, zber a odvoz odpadu vzniknutého pri údržbe zelene. Náklady za vodu pri polievaní trávnika znáša objednávateľ. Popis : kosenie trávnikov (cca 6 ha), okolie rodinných domov a bytoviek max. 5cm, ostatné plochy max. 15cm odburiňovanie, výmena odumretých rastlín a ich nahradenie novou výsadbou rastlinami rovnakej veľkosti, prihnojovanie | súbor | 1 | ||
Založenie nových záhonov a parčíkov | ks | 3 | ||
Zimná údržba chodníkov, komunikácií a parkovísk vo vnútri areálu – odpratávanie snehu, posyp, zabezpečenie plynulej prejazdnosti a schodnosti komunikácií a chodníkov v zimnom období. Popis : Zabezpečenie v súlade s príslušnými právnymi predpismi v štandarde pre cesty 1. a 2. triedy, vrátane: - použitia materiálov povolených v pásme ochrany prírody - nepretržitého odpratávania snehu a posypu tak, aby boli komunikácie zjazdné (cca 15.000 m²) | súbor | 1 | ||
Sledovanie a evidovanie údajov, o odberoch médií a kontrola oprávnenosti fakturácie zo strany dodávateľov médií, | súbor | 1 | ||
Vypracovanie podkladov pre prípravu plánu nákladov na prevádzku a údržbu zmluvných technických prostriedkov | súbor | 1 | ||
Riadenie a koordinácia činnosti - koordinácia všetkých prác a činností, aby vykonávané činnosti čo najmenej obmedzovali riadne užívanie zmluvnej nehnuteľnosti | súbor | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Obytný súbor /jednotka/ sa rozprestiera na ploche 10 ha. V areáli sa nachádza 21 budov a to: - 1x dvojpodlažný rodinný dom - 8x jednopodlažný rodinný dom - 3x trojpodlažný bytový dom s 12 bytmi - 4x trojpodlažný bytový dom s 8 bytmi a 12 garážami - 1x CLUB HOUSE so 7 apartmánmi, halou, kuchyňou, posilňovňou, bazénom, saunou a strojovňou - 2x vrátnica - 1x trafostanica - 1x čerpacia stanica vody | súbor |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Zhotoviteľ bude vykonávať dohodnuté zmluvné činnosti vo vlastnom mene, na vlastný účet, na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo. Pokiaľ poverí v rámci dohodnutých zmluvných činností vykonaním niektorých čiastkových činností tretie osoby, má voči objednávateľovi rovnakú zodpovednosť. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že vykonávaním činnosti podľa tejto zmluvy poverí len osoby, ktoré majú požadovanú kvalifikáciu, sú odborne a zdravotne spôsobilé, na svoju činnosť zaškolené a sú poučené o zásadách bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. |
Zhotoviteľ začne s výkonom zmluvných činností po doručení písomnej výzvy objednávateľa na začatie výkonu zmluvných činností na adresu zhotoviteľa. |
Zmluvné strany sa dohodli na dodržiavaní schváleného prevádzkového poriadku obytného súboru. |
Objednávateľ môže písomne požadovať od zhotoviteľa aj vykonanie ďalších prác nad rámec predmetu tejto zmluvy. Požiadavka na vykonanie takýchto prác, pokiaľ ju zhotoviteľ prevezme, sa vždy považuje za jednorazovú objednávku nad rámec tejto zmluvy. |
Zhotoviteľ je povinný vykonávať zmluvné činnosti tak, aby podľa možnosti nenarušil riadne užívanie zmluvnej nehnuteľnosti objednávateľom, resp. jeho nájomcom. |
Ak práce vzhľadom na ich charakter spôsobia obmedzenia riadneho užívania zmluvnej nehnuteľnosti, je zhotoviteľ povinný toto písomne oznámiť objednávateľovi s dostatočným predstihom a vyžiadať si na obmedzenie užívania zmluvnej nehnuteľnosti jeho písomný súhlas. |
Objednávateľ je povinný poskytnúť súčinnosť. |
Zmeny nastavenia prevádzkových parametrov alebo zmenu prevádzkového režimu technických prostriedkov a zmluvnej nehnuteľnosti zhotoviteľ vykoná len po odsúhlasení alebo na pokyn zodpovedného pracovníka objednávateľa. |
Termíny vykonávania údržby zmluvných technických prostriedkov zhotoviteľ odsúhlasí s objednávateľom s dostatočným predstihom v pláne údržby zmluvných technických prostriedkov, aby tento mohol zabezpečiť potrebnú súčinnosť alebo prijať potrebné organizačné opatrenia. |
O vykonaní činností, ktoré súvisia s obsluhou a prevádzkovou údržbou technických prostriedkov, vyhotoví pracovník zhotoviteľa záznam do Prevádzkovej knihy objektu a v rozsahu požadovanom prevádzkovými predpismi zariadení aj do prevádzkových denníkov jednotlivých technických prostriedkov. |
O vykonaní činností, ktoré súvisia so špecializovanou údržbou zmluvných technických prostriedkov, vyhotoví zhotoviteľ Protokol o vykonaní servisnej prehliadky, v ktorom okrem iného vyznačí, aké práce vykonal, v akom stave sa predmetný technický prostriedok nachádzal pri skončení prác, |
v prípade vykonaných meraní uvedie výsledky merania, prípadne v ňom vyznačí dôležité upozornenia pre objednávateľa. |
O vykonaní odborných prehliadok, odborných skúšok a odborných preskúšaní vyhotoví zhotoviteľ Protokol z odbornej prehliadky, Protokol z odbornej skúšky alebo Protokol z odborného preskúšania v zmysle platných všeobecne záväzných predpisov. |
O vykonaní opráv a úprav vyhotoví pracovník zhotoviteľa pracovný výkaz, resp. zápis do prevádzkovej knihy objektu, v ktorom okrem iného vyznačí, aké práce vykonal, v akom stave sa predmetný technický prostriedok nachádzal pri skončení prác, v prípade vykonaných meraní uvedie výsledky merania. |
Vykonaním zápisu zhotoviteľom do prevádzkových kníh, resp. potvrdením pracovných výkazov podpisom zo strany oprávneného zástupcu objednávateľa je potvrdené splnenie povinnosti zhotoviteľa vykonať dielo. |
Pokiaľ v prevádzkovej knihe objektu, v prevádzkových denníkoch alebo v pracovných výkazoch nie sú uvedené výhrady oprávneného zástupcu objednávateľa, má sa za to, že dielo bolo vykonané bez vád a zodpovedá výsledku určenému v zmluve. |
Ustanoveniami ods. 3.15 a 3.17 nie je dotknutá zodpovednosť zhotoviteľa za vady diela, ktoré vznikli po jeho odovzdaní a ktoré boli spôsobené porušením jeho povinností alebo záväzných technických noriem a právnych predpisov. |
Použitý materiál, ako aj náhradné diely vymenené pri vykonávaní servisných prác na technických prostriedkoch vyúčtuje zhotoviteľ objednávateľovi osobitne podľa cien platných v dobe výkonu servisných prác. |
Objednávateľ nesie v plnej výške náklady na opravu za všetky poruchy a závady vzniknuté neprirodzeným opotrebovaním, pokiaľ ho nespôsobil zhotoviteľ, a nesprávnym zaobchádzaním, použitím násilia personálom objednávateľa alebo tretími osobami, |
ktorým objednávateľ umožní prístup k technickým prostriedkom, alebo poškodením v dôsledku vonkajších vplyvov, ako je požiar s následným hasením, úder blesku, explózia, implózia, voda a vlhkosť, nečistota a prach, za škody vzniknuté pri živelných pohromách, za škody vzniknuté zanedbaním, |
alebo nedodržaním bezpečnostných predpisov personálom objednávateľa alebo tretími osobami, ktorým objednávateľ umožní prístup k technickým prostriedkom. |
Objednávateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho zamestnanci, resp. užívatelia alebo nájomcovia nehnuteľnosti zachádzali s technickými prostriedkami starostlivo a podľa predpisov. |
Aby sa prevádzkové miestnosti udržiavali v čistote a neskladovali sa v nich stroje, prístroje a predmety nesúvisiace s prevádzkou technických prostriedkov. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že bude zhotoviteľa informovať o vnútorných predpisoch objednávateľa, ktoré majú vplyv na výkon jeho činností podľa tejto zmluvy. Ide predovšetkým o bezpečnostné predpisy, ktoré upravujú prístup a pohyb osôb v priestoroch zmluvných nehnuteľností, kľúčový režim a pod., ako aj o ďalšie vnútorné predpisy, ktoré majú dodržiavať zamestnanci a dodávatelia objednávateľa. |
Informovanie zhotoviteľa objednávateľom bude prebiehať písomnou formou a s dostatočným predstihom, aby tento mohol zabezpečiť informovanie svojich pracovníkov a prijať potrebné personálne a organizačné opatrenia. |
Objednávateľ sa zaväzuje prijať také organizačné opatrenia, aby pracovníci zhotoviteľa mohli vykonávať činnosti v zmysle tejto zmluvy. |
Na základe údajov o pracovníkoch zhotoviteľa, ktoré zhotoviteľ doručí objednávateľovi v ním požadovanej štruktúre najneskôr 2 pracovné dni pred požadovaným vstupom, vystaví objednávateľ pracovníkom zhotoviteľa jednorazové alebo trvalé povolenie k vstupu do zmluvnej nehnuteľnosti. |
Pod pracovníkmi zhotoviteľa sa pre potreby tejto zmluvy rozumejú zamestnanci zhotoviteľa, zamestnanci jeho dodávateľov a fyzické osoby, ktoré sú jeho dodávateľom. |
Pod dodávateľom sa rozumie tretia osoba, ktorú zhotoviteľ na svoj účet, na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo poveril vykonaním niektorej čiastkovej činnosti z dohodnutých zmluvných činností. |
Objednávateľ poskytne zhotoviteľovi potrebné informácie a dôležité technické podklady. |
Objednávateľ je povinný zhotoviteľa s dostatočným predstihom písomne informovať o pripravovanej inštalácii alebo pripravovanom odpojení spotrebičov elektriny, plynu a vody, aby zhotoviteľ mohol včas vykonať opatrenia na zabezpečenie odberu elektriny, plynu a vody a na pripojenie týchto spotrebičov. |
Pre zaistenie riadneho výkonu zmluvných činností na zmluvných technických prostriedkoch protokolárne odovzdá objednávateľ zhotoviteľovi dokumentáciu ich skutočného vyhotovenia a všetky doklady právneho, technického, administratívneho a prevádzkového charakteru. |
Objednávateľ je povinný určiť oprávnených zástupcov, ktorí potvrdia podpisom výkon prác v zmysle tejto zmluvy do prevádzkovej knihy objektu a prevezmú pracovné výkazy o vykonaní prác v zmysle tejto zmluvy vystavené zhotoviteľom. |
Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť zhotoviteľovi nevyhnutné náklady, ktorý tento vynaloží v súvislosti s plnením predmetu tejto zmluvy pri odvracaní škody na majetku objednávateľa alebo na zdraví osôb, |
ktoré sa nachádzajú v zmluvnej nehnuteľnosti alebo v jej bezprostrednej blízkosti, pokiaľ ohrozenie majetku a zdravia nespôsobil sám zhotoviteľ a to až po sumarizácii a odsúhlasení objednávateľom. |
Objednávateľ umožní zhotoviteľovi bezplatne užívať priestor, ktorý bude slúžiť ako sklad nevyhnutných náhradných dielov a ako dielňa. Objednávateľ umožní pracovníkom zhotoviteľa prístup k hygienickým zariadeniam. |
Objednávateľ umožní zhotoviteľovi bezplatné parkovanie dvoch vozidiel na parkovisku prislúchajúcom k zmluvnej nehnuteľnosti. |
Objednávateľ je povinný zabezpečiť oboznámenie nájomcov, resp. užívateľov objektu s prevádzkovým poriadkom obytného súboru a zodpovedá za jeho dodržiavanie. |
Nakoľko zmluvné činnosti správy zmluvných nehnuteľností majú aj charakter obsluhy a údržby technických prostriedkov, počas ich vykonávania neprechádza na zhotoviteľa nebezpečenstvo škody na nich, ani vlastnícke právo k nim. |
Na výkon preventívnej údržby, prevádzkovania a drobných opráv je dohodnutá prítomnosť 1 pracovníka zhotoviteľa po dobu 8 hodín denne počas pracovných dní. |
Mimoriadna údržba obytného súboru je výkon objednaný vlastníkom nehnuteľnosti a je hradená samostatne. |
Zhotoviteľ je zodpovedný za kontrolu a dodržiavanie termínov periodických kontrol, odborných prehliadok a skúšok vyhradených technických zariadení. |
Výkon odborných prehliadok a skúšok technického zariadenia musí byť zabezpečovaný len odborne spôsobilými osobami. |
O vykonaní odbornej prehliadky a odbornej skúšky musí byť vyhotovený písomný záznam obsahujúci náležitosti v zmysle právnych predpisov a bezpečnostno-technických požiadaviek. |
Rozsah odborných prehliadok a skúšok je stanovený počtom a rozsahom technických zariadení v majetku objednávateľa prislúchajúcim zmluvnej nehnuteľnosti, ktoré sú dané projektom skutočného vyhotovenia. |
Náklady za vodu pri polievaní trávnika znáša objednávateľ. |
Požiadavky na služby charakteru drobných opráv a drobných remeselných prác nahlasujú užívatelia prostredníctvom prevádzkovej knihy objektu alebo kontaktnému pracovníkovi zhotoviteľa. |
Vykonanie práce spolu so súpisom použitého materiálu potvrdí v prevádzkovej knihe objektu alebo na pracovnom výkaze pracovníka zhotoviteľa kontaktný pracovník objednávateľa, ktorý požiadavku uplatnil. |
Potvrdenie vykonania prác sa nevyžaduje v prípadoch, ak ide o práce a materiál, ktoré sú súčasťou zmluvnej paušálnej ceny. |
V prípade, že ide o materiál alebo práce, ktoré nie sú obsiahnuté v paušálnej cene, predloží zhotoviteľ oprávnenému zástupcovi objednávateľa na schválenie cenovú ponuku na vykonanie prác. |
Drobné opravy, ktoré sú súčasťou paušálnej ceny, vykonajú pracovníci zhotoviteľa bez schválenej cenovej ponuky. |
Zmluvné strany sa dohodli, že sa pri zodpovednosti za škody riadia všeobecne záväznými právnymi predpismi, najmä § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
Každá zmluvná strana zodpovedá druhej zmluvnej strane za priame, ako aj vyvolané škody, ktoré tejto preukázateľne spôsobil jej zamestnanec alebo tretia osoba, ktorá konala na základe jej poverenia. |
Ak zhotoviteľ zo svojho zavinenia neodstráni poruchu v dohodnutej lehote, je objednávateľ oprávnený účtovať zhotoviteľovi zmluvnú pokutu vo výške 100 EUR za každý začatý deň časového omeškania. |
Ak bude zhotoviteľ zo svojho zavinenia v omeškaní s výkonom prác podľa odsúhlaseného Plánu údržby technických prostriedkov, je objednávateľ oprávnený účtovať zhotoviteľovi zmluvnú pokutu vo výške 100 EUR za každý začatý deň časového omeškania. |
Pri plnení zmluvy je úspešný uchádzať povinný za nedodržanie čistoty a poriadku v obytnom súbore uhradiť verejnému obstarávateľovi 100,- EUR za každý prípad. |
Pri plnení zmluvy je úspešný uchádzať povinný pre prípad porušenia predpisov BOZP, OPP a OŽP za každý zistený priestupok uhradiť verejnému obstarávateľovi 100,- EUR. |
Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Podľa všeobecných obchodných podmienok OPET EKS verejný obstarávateľ požaduje bez vyzvania do 24 hodín od uzavretia zmluvy a od doručenia oznámenia z EKS predložiť zoznam poskytnutých služieb, jednotkovú kalkuláciu na výkony, zoznam pracovníkov s uvedením profesií, ktorí budú uvedené služby poskytovať, zoznam strojového vybavenia s ktorým budú požadované služby verejného obstarávateľa poskytovať, zoznam subdodávateľov s uvedením percentuálneho plnenia vrámci predmetu zákazky na kontaktnú adresu verejného obstarávateľa. Nesplnením tejto podmienky je dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Verejný obstarávateľ požaduje bez vyzvania do 24 hodín od uzavretia zmluvy a od doručenia oznámenia z EKS predložiť od víťazného uchádzača zápis v Registri konečných užívateľov výhod podľa platného právneho poriadku. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a zmluvu zruší. |
Uplatnením zmluvných pokút nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody. |
Verejný obstarávateľ obstaráva pre iného verejného obstarávateľa, finančné plnenie bude realizované z účtu iného verejného obstarávateľa. |
Zmluvné strany súhlasia, že verejný obstarávateľ je oprávnený vypovedať zmluvu do 15 dní od oznámenia výpovede aj bez uvedenia dôvodu. |
Námestie obetí komunizmu č.1, 011 31 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
04.03.2016 06:00 — 28.02.2017 06:00
1,00 súbor
238 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.02.2016 16:45
22.02.2016 16:55
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.02.2016 20:06 - Vstupná ponuka | 235 800,00 | € | Cena s DPH |
22.02.2016 16:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 224 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: