00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
31628605
Xepap, spol. s r. o.
Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK
Dodanie kancelárskeho papiera
papier na fotokopírovanie
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Dodanie kancelárskeho papiera
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie kancelárskeho papiera formát A4 za účelom zabezpečenia administratívnej činnosti , potrieb rozmnožovne a tlačiarenských služieb |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plošná hmotnosť | g/m2 | 80 +/- 3.0 | ||
Hrúbka | μm | 100 | ||
belosť s UV% | % | 104.0 +/-1,5 | ||
CIE belosť | CIE | 146 +/- 3 | ||
opacita % | % | 91.0 | ||
drsnosť oboch strán ml/min | ml/min | 220 +/- 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Miesta plnenia: | Bratislava , Košice - Staré mesto |
počet ks/hárkov v balíku | 500 |
požadované predpokladané množstvo balíkov | 17 400 balíkov |
Názov |
Požaduje sa predloženie technického listu, vydaného výrobcom kancelárskeho papiera, najneskôr do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy a to formou originálu, alebo ako overenú fotokópiu. |
Požaduje sa dodanie vrátane dopravy na miesto plnenia a vykládky, čím sa rozumie vyloženie balíkov papiera na objednávateľom určené miesto v objekte objednávateľa. Pri väčších paletových dodávkach, dodávateľ dodá predmet zmluvy autom s vysokozdvižnou plošinou. |
Náležitosti dodania tovaru: |
- predmet plnenia bude dodávaný na základe čiastkových objednávok s uvedením presného množstva a termínov dodania, |
- dodacia lehota jednotlivých čiastkových objednávok je najviac do 7 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi, |
- požaduje sa dodanie na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy/rámcovej dohody, |
- dodanie bude požadované v čase od 9:00 hod do 13:00 hod v pracovných dňoch, dodávateľ je povinný najneskôr 2 hodiny pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru v dohodnutom mieste dodania tovaru, |
- tovar bude vždy dodaný s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu spolu bez DPH, s DPH a sadzbu DPH. |
Nedodržanie predmetu zmluvy/rámcovej dohody a lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie Zmluvy/rámcovej dohody. |
Platnosť zmluvy/rámcovej dohody - 12 kalendárnych mesiacov od momentu uzavretia rámcovej dohody alebo do vyčerpania zazmluvneného rámca podľa rámcovej dohody, podľa toho čo nastane skôr. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy/rámcovej dohody |
Názov | Upresnenie |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy/rámcovej dohody | elektronicky, jednotková cena za položku bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta, všetky ceny a výpočty sa zokrúhľujú na dve desatinné miesta na najbližší eurocent. |
Slovenská republika
12
17 400,00 balík
36 714,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.02.2016 11:19
24.02.2016 11:30
24.02.2016 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.02.2016 14:00 - Vstupná ponuka | 36 714,00 | € | Cena bez DPH |
24.02.2016 11:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 33 756,50 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: