00611573
Obec Rohov
Rohov 75, Rohov, 90604, SVK
44559372
ELENIT, s.r.o.
Sokolská 718/30, Zvolen, 96001, SVK
Rekonštrukcia kultúrneho domu
stavebné práce , zateplenie, výmena okien a dverí, vykurovanie,
Stavebná práca, Služba
1. Opravy a údržba
1. Rekonštrukcia kultúrneho domu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác spojených so zateplením fasády, výmeny okien a dverí , vykurovania, bleskozvodu jestvujúcej budovy podľa poskytnutých podkladov - vypracovanej projektovej dokumentácie a zadania , ktoré sú prílohou Opisného formulára. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zateplenie a stavebné úpravy objektu s celkovou zastavanou plochou - 598 m2, obostavaný priestor v rozsahu 3 367 m3 - viď príloha Opisného formulára : zadanie | komplet | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Práce a dodávky HSV v členení: | komplet |
1. Oddiel 1 | zemné práce |
2. Oddiel 3 | zvislé a kompletné konštrukcie |
3. Oddiel 6 | úpravy povrchov , podlahy , osadenie |
4. oddiel 9 | ostatné konštrukcie a práce - búranie |
Práce a dodávky PSV v členení: | komplet |
1. Oddiel 712 | izolácie striech |
2. Oddiel 713 | izolácie tepelné |
3.Oddiel 731 | Ústredné kúrenie |
4. Oddiel 763 | Konštrukcie - drevostavby |
5. Oddiel 764 | Konštrukcie klampiarske |
6. Oddiel 766 | Konštrukcie stolárske |
7. Oddiel 767 | Konštrukcie doplnkové kovové |
8. Oddiel 784 | Dokončovacie práce - maľby |
21-M | Elektromontáže |
Názov |
1. Dodávateľ sa zaväzuje na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo zrealizovať dielo v požadovanom rozsahu v zmysle vypracovanej projektovej dokumentácie a zadania, ktoré sú prílohou opisného formulára. |
2. Dodávateľ vyhlasuje, že je spoločnosťou , ktorej predmetom podnikania je stavebná činnosť a je oprávnený uzavrieť túto Zmluvu o dielo. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje použiť na vykonanie diela len také materiály, ktoré majú platné certifikáty kvality a spĺňajú podmienky kladené na stavebné materiály daného typu príslušnými všeobecne záväznými predpismi. |
4. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť úspešnému Dodávateľovi najneskôr do 3 dní po uzavretí zmluvy - kompletné paré projektovej dokumentácie a neocenený výkaz výmer . |
5. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 dní po prevzatí neoceneného výkazu výmer a projektovej dokumentácie doručiť objednávateľovi ocenený výkaz výmer vo formáte MICROSOFT EXCEL alebo inom editovateľnom formáte na CD a v listinnej forme. Ak dodávateľ nedoručí objednávateľovi ocenený výkaz výmer v stanovenej lehote , považuje to objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
6. Dodávateľ prevezme stavenisko od objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy . Zmluva nadobudne účinnosť nasledujúci deň po doručení oznámenia o schválení NFP poskytovateľom. Objednávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní písomne informovať dodávateľa o účinnosti zmluvy. |
7. Cena diela za predmet zákazky zahŕňa všetky náklady dodávateľa pri vykonaní diela podľa špecifikácie uvedenej v tejto zmluve a podľa jej príloh. |
8. Dodávateľ nie je , bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa oprávnený postúpiť akúkoľvek pohľadávku voči objednávateľovi na tretiu osobu. |
9. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi preddavok na plnenie zmluvy. Cenu za vykonanie diela uhradí objednávateľ dodávateľovi v dvoch splátkach. Prvú splátku na základe uskutočnenia prác v rozsahu 50 % predmetu zákazky . Druhú splátku vo výške 50 % po ukončení a odovzdaní diela , na základe podpísaného a odsúhlaseného preberacieho protokolu. Súčasťou zápisu o preberacieho protokolu |
10. Podkladom pre vystavenie faktúry je protokol a súpis skutočne realizovaných prác potvrdený obidvomi zmluvnými stranami a bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť každej vystavenej faktúry. |
11. Splatnosť vystavenej a doručenej faktúry je určená touto zmluvou a podmienkami OPET-u, Všeobecnými zmluvnými podmienkami a začína plynúť od nasledujúceho dňa po jej riadnom doručení objednávateľovi. |
12. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu ak bude v omeškaní s vykonaním a odovzdaním diela vo výške 0,5% z ceny diela a to za každý deň omeškania. |
13. Dodávateľ je povinný viesť na stavbe stavebný denník. Stavebný denní sa bude viesť odo dňa prevzatia a odovzdania staveniska až do doby protokolárneho odovzdania a prevzatia diela objednávateľom. |
14. Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a ochranu životného prostredia svojich zamestnancov a iných osôb vykonávajúcich svoju činnosť pre dodávateľa. |
15. Dodávateľ sa zaväzuje , že ak bude dielo realizované v obci z Atlasu rómskych komunít 2013 , požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 - 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít . |
16. V prípade, že v opise zákazky je priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu , objednávateľ umožňuje ekvivaletné plnenie , za ktoré sa považujú výrobky rovnakých alebo vyšších parametrov a ak ich uplatnenie nebude v rozpore s inými predpismi. |
17. Objednávateľ požaduje po ukončení diela vyhotoviť zápis o odovzdaní a prevzatí diela. Súčasťou zápisu o odovzdaní a prevzatí stavby budú dodávateľom predložené objednávateľovi všetky potrebné certifikáty , revízne správy , energetický audit , ktoré sú nevyhnutné k kolaudácii stavby. |
18. Dodávateľ bude realizovať predmet zákazky vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť . Môže zabezpečovať realizáciu diela prostredníctvom subdodávateľov , pričom v danom prípade je povinný doručiť objednávateľovi do 3 pracovných dní pred nástupom subdodávateľa identifikačné údaje subdodávateľa ako aj vyhlásenie, že subdodávateľ spĺňa všetky podmienky a požiadavky v zmysle zákona o VO a Všeobecných zmluvných podmienok OPEt-u. |
19. Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodaním diela kedykoľvek počas plnenia predmetu zákazky a v nevyhnutnej dobe aj po ukončení zmluvy a poskytnúť potrebnú súčinnosť . |
20. Dodávateľ berie na vedomie , že zákazka môže byť predmetom administratívnej kontroly procesu VO zo strany Riadiaceho orgánu . Ak výsledok predmetnej administratívnej kontroly nebude kladný , alebo k schváleniu nepríde, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od zmluvy odstúpiť. |
21. Všetky dokumenty , sprievodná dokumentácia tvoria neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy a bude vždy vyhotovená v dvoch rovnopisoch . |
22. Podmienky realizácie diela neupravené touto zmluvou sa riadia ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u , a iných právnych predpisov viažúcich sa k plneniu predmetu zákazky. |
23. Dodávateľ je povinný po ukončení prác najneskôr pri odovzdaní diela predložiť objednávateľovi Energetický certifikát , v ktorom bude stanovená energetická potreba budovy a zaradenie do energetickej triedy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Rohov, Senica, Trnavský, Slovenská republika
01.08.2016 08:00 — 28.04.2017 15:00
1,00 subor položiek
146 438,70
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.02.2016 10:58
22.02.2016 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.02.2016 11:01 - Vstupná ponuka | 146 438,00 | € | Cena s DPH |
22.02.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 102 507,09 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: