Z20163529
OF-72300
zrušená
17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
Svorky, nite na zošívanie rán
svorky
Tovar, Služba
3. Služby osobnej a nákladnej leteckej dopravy okrem prepravy poštových zásielok
1. Svorky, nite na zošívanie rán
|
|
---|---|
Funkcia |
Svorkovač na suturu kože jednorazový |
Extraktor svoriek jednorázový sterilný, nerez |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
a) kožný stapler jednorazový, sterilný s 35 svorkami | ks/35 svoriek | 3000 | ||
rozmer uzatvorenej svorky-šírka | mm | 5,7 | 6,9 | |
rozmer uzatvorenej svorky- výška | mm | 3,6 | 4,0 | |
b) extraktor svoriek jednorázový sterilný, nerez | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
a/Svorkovač na sutúru kože jednorázový | sterilný chirurgický nástroj na uzatváranie kožných rán svorkami |
priehľadné okienko pre viditeľnosť klipu | áno |
funkcia tvalého dobíjania, umožňujúca ľahšie uvoľnenie klipu a zabraňujúca zaseknutiu klipov | áno |
hrot klipu | zaostrený pre zníženie traumy |
materiál svorky | nerez oceľ |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane dodania a vyloženia tovaru do priestorov skladu |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej a funkčnej špecifikácie |
Požaduje sa predložiť obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo každého zmluvného produktu e-mailom do 3 dní od uzatvorenia zmluvy |
Požaduje sa predložiť platný ŠUKL kód mailom do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát poštou do 5 dní od uzatvorenia zmluvy |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatných funkčných vzoriek plnenia 6 ks svorkovačov a 2 ks extraktor, ktoré musia spĺňať všetky technické a funkčné vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Plnenie na základe čiastkovej objednávky verejného obstarávateľa (odoslanej e-mailom) |
Termín dodania tovaru je do 3 pracovných dní od zaslania čiastkovej objednávky |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
termín dodania vzoriek je do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod. |
termín dodania tovaru je do 3 pracovných dní od doručenia čiastkovej objednávky od kupujúceho v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod. |
súčasťou dodávky je povinne faktúra v 2 vyhotoveniach, ktorá obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho jednotkovú a celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky. V prípade, že dodávateľ spracováva fakturáciu elektronicky je nutné doručenie faktúry e-mailom na |
v prípade, že dodávateľ spracováva fakturáciu elektronicky je nutné doručenie faktúry e-mailom najneskôr v deň dodania tovaru. |
Zmluvné ceny a platobné podmienky: |
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia dodávateľovi |
kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu |
Predávajúci nie je oprávnený postúpiť svoju pohľadávku |
Sankcie: |
v prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má kupujúci právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
Kupujúci má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
Kupujúci má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
V súlade s ustanovením Nariadenia vlády SR č.303/2014, ktorým sa mení a dopĺňa nar. vlády SR č.21/2013 Z.z., ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia OZ článok 1 §1 ods.2 môže predávajúci požadovať : |
- úroky z omeškania v sadzbe, ktorá sa rovná základnej úrokovej sadzbe ECB platnej k prvému dňu omeškania zvýšenej o deväť percentuálnych bodov. Takto určená sadzba úrokov z omeškania platí počas celej doby omeškania |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska účinných od 01.12.2015, Čl. XVII. |
V prípade, že poskytnuté vzorky nebudú spĺňať požadované vlastnosti si Objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy ( Obchodné podmienky elektronického trhoviska z 01.12.2015,Čl. XVIII,2, písmeno t). |
výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany predávajúceho a jeden mesiac zo strany kupujúceho . Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede |
Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy predávajúcim za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy /vzorky/ ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka . |
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
e) v prípade, že poskytnuté vzorky nebudú spĺňať požadované technické a funkčné vlastnosti ( Obchodné podmienky elektronického trhoviska z 01.12.2015,Čl. XVIII,2, písmeno t) |
ul. Vojtecha Spanyola č. 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
04.03.2016 09:53 — 04.03.2018 09:54
3 030,00 ks/35 svoriek, ks
12 170,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.02.2016 10:13
24.02.2016 09:53
24.02.2016 10:08
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: