00157660
IUVENTA - Slovenský inštitút mládeže
Karloveská 64, Bratislava, 84258, SVK
31340571
PAXTRAVEL, s. r. o.
Pečnianska 23, Bratislava - mestská časť Petržalka, 851 01, SVK
Ubytovanie, stravovanie a prenájom miestností
ubytovanie, stravovanie, prenájom miestností
Služba
17. Hotelové a reštauračné služby
1. Ubytovanie, stravovanie a prenájom miestností
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je poskytnutie komplexných služieb pre zabezpečenie predmetových olympiád a postupových súťaží pozostávajúcej z poskytnutia ubytovacích služieb, stravovacích služieb a miestností pre realizáciu celoštátnych kôl |
Predmetové olympiády a postupové súťaže sú určené pre vekovú skupinu žiakov základných a stredných škôl (10-20 rokov), dospelých členov porôt a dozor. Predpokladaný termín realizácie podujatí je od apríla do júna 2016 v meste Banská Bystrica (podľa špecifikácií uvedených nižšie). |
Predpokladané termíny podujatí: (v prípade, že ich nezmení objednávateľ, je zmena termínov vylúčená) |
1. Celoštátne kolo - Dátum konania: 3. – 6. 4. 2016 (minimálny predpokladaný počet účastníkov: 65) |
2. Celoštátne kolo - Dátum konania: 6. – 9. 4. 2016 (minimálny predpokladaný počet účastníkov: 52) |
3. Celoštátne kolo - Dátum konania: 12. – 13. 4. 2016 (minimálny predpokladaný počet účastníkov: 60) |
4. Celoštátne kolo - Dátum konania: 14. – 17. 4. 2016 (minimálny predpokladaný počet účastníkov: 55) |
5. Celoštátne kolo - Dátum konania: 29. 4. – 1. 5. 2016 (minimálny predpokladaný počet účastníkov: 77) |
6. Celoštátne kolo - Dátum konania: 4. – 5. 5. 2016 (minimálny predpokladaný počet účastníkov: 30) |
7. Celoštátne kolo - Dátum konania: 13. – 14. 5. 2016 (minimálny predpokladaný počet účastníkov: 40) |
8. Celoštátne kolo - Dátum konania: 14. – 15. 6. 2016 (minimálny predpokladaný počet účastníkov: 33) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
predpokladaný počet prenocovaní | nocľah | 803 | ||
daň z ubytovania pre predpokladaný počet osôb | počet osôb | 803 | ||
predpokladaný počet raňajok | porcia | 803 | ||
predpokladaný počet obedov subdodávateľsky | porcia | 613 | ||
predpokladaný počet večerí | porcia | 803 | ||
predpokladaný počet občerstvení | porcia | 572 | ||
predpokladaný počet pre prenájom Veľkej sály | hodina | 5 | ||
predpokladaný počet pre prenájom Veľkej učebne | hodina | 9 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
A. ROZSAH ZÁKAZKY PODĽA POLOHY KONANIA PODUJATIA | miesto konania: Banská Bystrica |
Požadujeme, aby sa ubytovacie zariadenie nachádzalo v meste Banská Bystrica a aby bola dostupnosť dopravnými prostriedkami MHD do 30 minút (vrátane) medzi zariadením poskytovateľa služieb a: | |
- Železničná stanica Banská Bystrica, | |
- Autobusová stanica Banská Bystrica, | |
- Tajovského ulica, Banská Bystrica, | |
- Komenského ulica , Banská Bystrica, | |
- Hurbanova ulica, Banská Bystrica. | |
B. ROZSAH ZÁKAZKY PODĽA TYPU PODUJATIA (celoštátne kolo) | |
Celoštátne kolo je súťažné podujatie, ktorého sa zúčastňujú žiaci – súťažiaci, dospelí členovia porôt a dozor, ktorý zodpovedá za žiakov od ich registrácie až po oficiálne ukončenie celoštátneho kola, vrátane noci. | |
Prvý deň celoštátneho kola je spravidla príchodový, ďalší deň/dni sú súťažné a posledný deň je odchodový spolu so slávnostným vyhlásením výsledkov a odovzdaním cien. Účastníkom sa spravidla poskytuje ubytovanie, strava, občerstvenie a miestnosti na súťaž. | |
Celkový predpokladaný počet celoštátnych kôl je 8. | |
C. SPOLOČNÉ POŽIADAVKY NA UBYTOVACIE SLUŽBY, STRAVOVACIE SLUŽBY A MIESTNOSTI | |
Spoločné požiadavky na ubytovacie služby: | |
Ubytovanie požadujeme v hotelovom zariadení, minimálne v kategórii 3*. Neakceptujeme ubytovanie internátneho typu. | |
Ubytovanie požadujeme v maximálne štvorlôžkových izbách. Súčasťou izby je sociálne zariadenie (min. WC, umývadlo a sprcha) a skriňa na odloženie vecí. | |
Účastníci nesmú byť v noci rušený hlukom z reštauračných a pohostinských zariadení alebo diskoték. Oficiálny dozor žiakov (spravidla 2 osoby) a pracovníci objednávateľa (spravidla 2 osoby) musia byť ubytovaní v samostatných dvoch dvojlôžkových izbách. | |
Požadujeme ubytovať účastníkov tak, aby bolo možné zabezpečiť dozor nad mladistvými. (ubytovanie v jednom trakte ubytovacieho zariadenia ) | |
Spoločné požiadavky na stravovacie služby: | |
Stravu, vrátane pitného režimu požadujeme v nasledovnom množstve a kvalite: | |
- raňajky – minimálne kontinentálne raňajky rozšírené o jeden ďalší druh jedla, | |
- obed – 0,3 dcl polievka a výber z dvoch jedál: 1 mäsité jedlo (min. 150 g mäsa v surovom stave a min. 200 gramov príloha) a 1 bezmäsité jedlo (minimálne 350 g, pričom je žiadaná variabilita zeleninových a sladkých jedál), ovocie, | |
- večera – výber z dvoch jedál: 1 mäsité jedlo (min.150 g mäsa v surovom stave a min. 200 gramov príloha) a 1 bezmäsité jedlo (minimálne 350 g, pričom je žiadaná variabilita zeleninových a sladkých jedál), | |
- pitný režim: minerálna voda alebo ochutená voda alebo čaj s medom/cukrom a citrónom (min. 1 liter/osoba na deň, v ktorom je požadované občerstvenie). | |
Občerstvenie požadujeme v nasledovnom množstve a kvalite: | |
- káva, čaj, mliečka do kávy, hygienicky balený cukor, minerálna voda, čajové a slané pečivo, šálky, poháre, lyžičky (podľa upresnenia pracovníkom objednávateľa 1 týždeň pred termínom každého podujatia). | |
V prípade, že bude obed poskytovaný formou subdodávky, je ich potrebné zabezpečiť u niektorého zo školských zariadení na území mesta Banská Bystrica, | |
pričom školské zariadenia na území mesta Banská Bystrica spresníme . | |
Spoločné požiadavky na miestnosti: | |
Počas realizácie podujatí požadujeme uzamykateľné miestnosti s prirodzeným alebo núteným vetraním a oknami s prístupom denného svetla: | |
- 1 veľká sála s nasledovným minimálnym zariadením – 100 stoličiek alebo 80 sedení a 5 stolov (spojených do predsedníckeho stola) s 10 stoličkami, pripojenie na Wi-Fi), | |
- 1 veľká učebňa s nasledovným minimálnym zariadením 65 stoličiek, 40 stolov/lavíc s možnosťou upravovať sedenie, núdzovo možno nahradiť dvomi „učebňami“ podľa špecifikácie uvedenej nižšie. | |
Ďalšie požiadavky a upresnenia na predmet zákazky | |
- Minimálna kapacita ubytovacieho zariadenia musí zodpovedať minimálnemu predpokladanému počtu účastníkov uvedenom v bode 1.2 objednávkového formulára | |
- výška výdavkov za poskytnutie stravovacích služieb na jedného účastníka nesmie presiahnuť aktuálnu výšku stravného pri tuzemských pracovných cestách určenú zákonom č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách. | |
Maximálna výška stravného je pre jedného účastníka na deň nasledovná: a) raňajky, vrátane pitného režimu – 2,45 € vrátane DPH, b) obed, vrátane pitného režimu – 3,92 € vrátane DPH a c) večera, vrátane pitného režimu – 3,43 € vrátane DPH, | |
- maximálna cena občerstvenia na jedeného účastníka nesmie presiahnuť sumu 3 € vrátane DPH na deň, v ktorom je požadované občerstvenie), | |
Maximálna cena za ubytovanie na 1 účastníka na 1 noc nesmie presiahnuť sumu 30 EUR vrátane DPH a vrátane všetkých súvisiacich poplatkov ( daň z ubytovania) | |
- zabezpečenie požadovaných služieb v rámci jedného podujatia musí byť lokalizované v jednom účelovom zariadení (tzn. ubytovacie služby, stravovacie služby a poskytnuté miestnosti, musia byť lokalizované jednej budove, prípadne v jednom areály) | |
- zariadenie musí mať skúsenosť s poskytovaním uvedených služieb, | |
- ubytovacie zariadenie a miestnosti musia byť k dispozícii vrátane času na prípravu priestorov, | |
- dostupnosť zariadenia v pešej dostupnosti (max. 1 km) od zastávky verejnej dopravy. | |
D. ROZSAH JEDNOTLIVÝCH PODUJATÍ | |
Celkový počet predpokladaných podujatí je 8 |
Názov |
Do 48 hodín od uzavretia zmluvy je dodávateľ povinný oznámiť objednávateľovi miesto plnenia predmetu zmluvy . V tejto lehote je dodávateľ povinný zaslať objednávateľovi názov hotela, adresu a web stránku. V prípade subdodávky požadujeme v lehote do 48 hodín od uzavretia zmluvy zaslanie podpísanej a platnej zmluvy medzi dodávateľom a osobou, ktorej technické kapacity bude využívať. |
V zmysle Obchodných podmienok Elektronického trhoviska je dodávateľ povinný do 48 hodín od uzavretia zmluvy: "písomne predložiť Objednávateľovi na schválenie každého subdodávateľa, ktorý by mal realizovať pre Dodávateľa časť plnenia podľa zmluvy a bez udelenia súhlasu Objednávateľa takého subdodávateľa nepoužiť na poskytnutie žiadnej časti plnenia. |
Objednávateľ je povinný sa písomne vyjadriť bez zbytočného odkladu od obdržania písomnej žiadosti Dodávateľa, či s použitím subdodávateľa súhlasí alebo nie. Objednávateľ nesmie súhlas s použitím subdodávateľa bezdôvodne odmietnuť. Ak sa Objednávateľ k žiadosti Dodávateľa nevyjadrí do troch pracovných dní, má sa za to, že Objednávateľ s použitím Subdodávateľa súhlasí. |
Ak Dodávateľ použije na poskytnutie Plnenia alebo jeho časti akúkoľvek tretiu osobu, zodpovedá voči Objednávateľovi v celom rozsahu tak ako keby dané Plnenie poskytoval sám. Každý subdodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 ZVO;" |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ poruší povinnosť zaslať objednávateľovi do 48 hodín od uzavretia zmluvy názov hotela, adresu a web stránku a podpísanú zmluvu medzi dodávateľom a osobou, ktorej technické kapacity bude využívať. |
Do 48 hodín od uzavretia zmluvy predloží úspešný uchádzač jednotkové ceny s DPH a bez DPH ku každej z položiek uvedenej v časti "technická špecifikácia predmetu zákazky" tak, aby cena celkom spĺňala výslednú cenu víťazného uchádzača. |
Do 48 hodín požadujeme predložiť podrobný aktuálny opis zariadenia, v ktorom uchádzač poskytuje požadované služby, t. j. opis ubytovania vrátane jeho kvalitatívneho zatriedenia, spôsob stravovania, opis miestností s vybavením, opis areálu zariadenia a lokality, v ktorej sa zariadenie nachádza a predložiť meno zodpovednej osoby, kontakty na zodpovednú osobu – telefón a e-mail |
Zmeny termínov podujatí sú zo strany dodávateľa vylúčené. |
Celková cena musí byť v súlade s maximálnymi limitmi stanovenými v časti Technické vlastnosti, časť C. SPOLOČNÉ POŽIADAVKY NA UBYTOVACIE SLUŽBY, STRAVOVACIE SLUŽBY A MIESTNOSTI |
Cena za predmet zmluvy bude stanovená v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov. Cena jednotlivých služieb predmetu zmluvy vyplýva zo súťažnej ponuky s využitím elektronického trhoviska. |
Fakturované budú len reálne dodané služby, nie však nad rámec vyššie popísaných služieb. |
Predmet plnenia a doba plnenia bude dohodnutá v príslušnej realizačnej objednávke. |
Po poskytnutí predmetu zmluvy a jeho prevzatí v mieste plnenia vystaví poskytovateľ faktúru a odošle ju na adresu objednávateľa vo dvoch vyhotoveniach. K faktúre je poskytovateľ povinný priložiť potvrdený dodací list alebo preberací protokol. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. |
Pre tento účel sa za deň úhrady považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu poskytovateľa. |
Podmienky poskytnutia dohodnutých služieb neupravené touto zmluvou budú dohodnuté v objednávke. |
V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti uvedené v tomto článku, prípadne iné náležitosti vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov, objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru poskytovateľovi v lehote splatnosti na doplnenie. |
V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry poskytovateľom. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nemennosti ceny počas doby poskytovania služby a to aj v závislosti od medziročnej inflácie. |
Podrobný rozpis rozsahu poskytovaných služieb zvlášť pre jednotlivé podujatia na poskytnutie stravovania, ubytovania ako aj nájmu konferenčnej miestnosti bude predložený víťaznému uchádzačovi. |
Poskytovateľ je povinný poskytnúť predmet zmluvy len v mieste plnenia uvedenom v zmluve, ktorá je výstupom elektronického trhoviska alebo v zmluve uzatvorenej medzi dodávateľom a osobou,m ktorej technickej kapacity dodávateľ využíva v termíne stanovenom v príslušnej objednávke. Plnenie predmetu zmluvy je umožnené po častiach. |
Pri plnení po častiach je možné vykonávať aj platby za dodaný predmet zmluvy na základe samostatných daňových dokladov. |
Akosť poskytnutia služby: poskytovateľ je povinný poskytnúť predmet zmluvy v množstve a v kvalite dohodnutých v jednotlivých objednávkach. |
Časový harmonogram plnenia predmetu zmluvy bude stanovený pre jednotlivé aktivity na základe čiastkových objednávok tak, aby predmet tejto zmluvy mohol byť splnený v lehote trvania dohodnutej v tejto zmluve. |
Nahlasovanie účasti účastníkov: Konanie aktivity bude nahlásené najneskôr 3 pracovné dni pred začiatkom konania aktivity. Objednávateľ upresní počet účastníkov, resp. storno účastníkov, prípadne aj celej aktivity najneskôr 24 hodín pred začiatkom aktivity. |
Objednávateľ je oprávnený v odôvodnenom nevyhnutnom prípade odvolať termín konania aktivity a to bez nároku poskytovateľa na storno poplatky a zároveň má možnosť dohodnúť s poskytovateľom náhradný termín jej konania. |
Storno poplatok – objednávateľ si vyhradzuje právo neplatiť storno poplatky za storno účastníkov resp. aj storno konania celej aktivity. |
Objednávateľ neposkytne poskytovateľovi preddavky ani zálohy na realizáciu zákazky. |
Dodávateľ musí mať v predmete svojho podnikania zapísané živnosti, ktoré zodpovedajú požadovanému predmetu zákazky. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Karloveská 64, Bratislava - mestská časť Dúbravka, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
12
8,00 počet podujatí
28 450,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.02.2016 09:54
22.02.2016 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.02.2016 11:50 - Vstupná ponuka | 28 440,00 | € | Cena bez DPH |
22.02.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 27 990,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: