00165336
Národný onkologický ústav
Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK
36606693
ASANARATES s.r.o.
Park Angelinum 4, Košice, 04001, SVK
Vykonávanie deratizačných a dezinsekčných služieb v priestoroch objektu Objednávateľa
Deratizácia, hlodavce, potkany, myši, Dezinsekcia, šváby, mravce
Služba, Tovar
27. Ostatné služby
1. Vykonávanie deratizačných a dezinsekčných služieb v priestoroch objektu Objednávateľa
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Predmetom zákazky je poskytovanie pravidelných deratizačných služieb (A) a dezinsekčných služieb (B) (výkon deratizácie a dezinsekcie) v priestoroch objektu Objednávateľa. |
A. 1. Deratizácia (likvidácia hlodavcov): zahŕňa kanalizačné systémy, chodby, šachty, suterén, kotolne, sklady, archívy, garáže a pod. |
A. 2. Objednávateľ požaduje, aby boli deratizačné služby vykonávané prípravkami, ktoré podliehajú schváleniu CCHLP Bratislava (Centrum pre chemické látky a prípravky je národný kompetentný orgán Slovenskej republiky) a musia musia spĺňať všetky príslušné zdravotné a technické predpisy stanovené |
pokračovanie A. 2. : pre dané prípravky. |
B. 1. Dezinsekcia (likvidácia hygienicky najvážnejšieho švábovitého hmyzu a iného hmyzu): zahŕňa kanalizačné systémy, chodby, miestnosti kuchyne, šachty, suterén, kotolne, sklady, archívy, garáže a pod. Prevádzkové priestory budú monitorované na výskyt hygienicky najvážnejšieho švábovitého hmyzu a |
pokračovanie B. 2. : iného hmyzu pre dané prípravky. |
B. 2. Objednávateľ požaduje, aby boli dezinsekčné služby vykonávané prípravkami, ktoré podliehajú schváleniu CCHLP Bratislava (Centrum pre chemické látky a prípravky je národný kompetentný orgán Slovenskej republiky) a musia musia spĺňať všetky príslušné zdravotné a technické predpisy stanovené. |
2. Karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov budú priložené k protokolom o vykonaní prác deratizačných služieb (A) a dezinsekčných služieb (B). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
A. 1.1. Technické zložky: kotolňa, garáž veľká, sklad údržba, chodba údržba, sklad maliari, sklad stavebný, sklad, autodoprava | m2 | 340 | ||
A. 1.2. Sklad plynov | m2 | 170 | ||
A. 1.3. Miestnosť – hutný materiál | m2 | 32 | ||
A. 1.4. Sklad nebezpečných odpadov | m2 | 32 | ||
A. 1.5. Strojovne vzduchotechniky | m2 | 150 | ||
A. 1.6. CO kryt | m2 | 518,60 | ||
A. 1.7. Tunel | m2 | 200 | ||
A. 1.8. Garáže murári (2 x 30 m2) | m2 | 60 | ||
A. 1.9. Garáže záhradníctvo | m2 | 30 | ||
A. 1.10. Umývačka riadov + manipulačný priestor | m2 | 250 | ||
A. 1.11. Ubytovne (2 x 409 m2) | m2 | 818 | ||
A. 1.12. Archív | m2 | 313,50 | ||
A. 1.13. Revízne šachty – kanály | ks | 43 | ||
A. 1.14. Celková plocha vykonávania deratizačných služieb: + 43 ks revízne šachty (kanály) | m2 | 2 914,10 | ||
A. 1.15. Predpokladaná periodicita deratizačných služieb (jar, jeseň) | počet ročne | 2 | ||
A. 1.16. Obdobie poskytovania derazitačných služieb zmluvne viazaná na | rok | 2 | ||
B. 1.1. Dezinsekčné služby zahŕňajú aj monitoring výskytu hmyzu, ktorý sa bude uskutočňovať | počet ročne | 3 | ||
B. 1.2. Celoplošná dezinsekcia | m2 | 12 753 | ||
B. 1.3. Čiastočná dezinsekcia – kuchyňa a priľahlé priestory | m2 | 3 400 | ||
B. 1.4. Predpokladaná periodicita dezinsekčných služieb: celoplošná (jar, jeseň) | počet ročne | 2 | ||
B. 1.5. Predpokladaná periodicita dezinsekčných služieb: čiastočná | počet ročne | 6 | ||
B. 1.6. Obdobie poskytovania dezinsekčných služieb zmluvne viazaná na | rok | 2 |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Objednávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky na plnenie zmluvy. |
3. Poskytovateľ je oprávnený vykonávať celoplošný zásah ako aj operatívne zásahy v súlade s dohodnutým termínom Objednávateľa. |
4. Poskytovateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta vykonávania prác deratizačných služieb (A) a dezinsekčných služieb (B). |
5. Karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov budú priložené k protokolom o vykonaných prácach deratizačných služieb (A) a dezinsekčných služieb (B). |
6. V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s výkonom deratizačných služieb (A) a dezinsekčných služieb (B), materiál, práca, likvidácia uhynutých hlodavcov a nespotrebovaných nástrah, doprava, poradenská služba. |
7. Poskytovateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby Objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce. |
8. Po dokončení požadovanej deratizácie (A) a dezinsekcie (B) musí byť spísaný odovzdávací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. Deň podpisu protokolu oboma zmluvnými stranami sa považuje za deň ukončenia zásahu. |
9. Poskytovateľ musí bez meškania a písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni, alebo sťažuje realizáciu predmetu zákazky. |
10. Požaduje sa kontrola priestorov po zásahu do 2 týždňov (účinnosť zásahu) v prípade deratizačných (A) prác. |
11. Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za Kupujúceho je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. |
12. Postúpenie práv a povinnosti bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany je neplatné. |
13. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : súčasťou dodávky musí byť: faktúra, dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, inštalačný/odovzdávací protokol. |
14. Upozorňujeme na doplnenie ustanovenia § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní od 29. 4. 2015 o podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia o skutočnosť, že verejného obstarávania sa môže zúčastniť len subjekt, ktorý nie je v reštrukturalizácii. |
15. Táto skutočnosť sa preukazuje potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace aj ako aktualizačný údaj Zoznamu podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. |
16. V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku |
pokračovanie 16: cez príslušný daňový úrad. |
17. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania zo strany Poskytovateľa po termíne Plnenia dodania Predmetu zákazky (Dodanie kompletného plnenia predmetu zákazky, zásahu), Objednávateľovi vzniká voči Poskytovateľovi nárok na zmluvnú pokutu vo |
pokračovanie 17. : výške 3 000 ,- EUR (slovom: tritisíc euro). Zmluvná pokuta je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Poskytovateľovi. |
18. Termín vykonania pravidelnej jarnej a jesennej deratizácie (A) bude upresnený v zmysle bodov 18.1. a 18.2. . |
18.1. Poskytovateľ vykoná pravidelné deratizačné služby na základe výzvy Objednávateľa v nadväznosti na výzvu Regionálneho úradu verejného zdravotníctva. |
18.2. Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby objednať aj nepravidelné deratizačné služby v závislosti od potreby. V prípade nepravidelných služieb bude poskytovateľ fakturovať výkon deratizačných služieb na základe konečných jednotkových cien použitých deratizačných prípravkov, |
pokračovanie 18.2. : inom editovateľnom formáte na doplnenie a predloženie Poskytovateľom stanovenie cien v zmysle tejto zmluvy podľa bodov 48. a 49. tu Osobitých požiadaviek na plnenie predmetu zákazky. |
18.3. Cena za poskytované služby bude určená zmluvou. Úhrada za poskytnutú službu sa uskutoční podľa podmienok určených v zmluve z vlastných finančných zdrojov verejného obstarávateľa. Splatnosť faktúr bude 30 dní. |
pokračovanie 18.2. : ktoré Poskytovateľ predloží v zmysle bodov 48. a 49. Osobitých požiadaviek na plnenie. Objednávateľ bezprostredne po uzatvorení Zmluvy o poskytovaní služieb, doručí prostredníctvom elektronickej pošty na emailovú adresu Poskytovateľa tabuľku vo formáte MICROSOFT WORD alebo |
pokračovanie 19.1. : služieb, doručí prostredníctvom elektronickej pošty na emailovú adresu Poskytovateľa tabuľku vo formáte MICROSOFT WORD alebo inom editovateľnom formáte na doplnenie a predloženie Poskytovateľom stanovenie cien v zmysle tejto zmluvy podľa bodu 51. a 52. Osobitých požiadaviek |
pokračovanie 19.1. : požiadaviek na plnenie tu Osobitých požiadaviek na plnenie predmetu zákazky. |
19.1. Objednávateľ si uplatňuje právo využiť dezinsekčné služby aj mimo uvedenú predpokladanú periodicitu dezinsekčných služieb v mimoriadnych prípadoch (napr. výskyt mravcov, odstraňovanie osích hniezd a pod.). V mimoriadnych prípadoch bude poskytovateľ fakturovať výkon dezinsekčných |
pokračovanie 19.1. : služieb na základe konečných jednotkových cien použitých dezinsekčných prípravkov a počtu m2, na ktorých boli dezinsekčné služby vykonané, , ktoré Poskytovateľ predloží v zmysle bodov 51. a 52. Osobitých požiadaviek. Objednávateľ bezprostredne po uzatvorení Zmluvy o poskytovaní |
19.2. Cena za poskytované služby bude určená zmluvou. Úhrada za poskytnutú službu sa uskutoční podľa podmienok určených v zmluve z vlastných finančných zdrojov verejného obstarávateľa. Splatnosť faktúr bude 30 dní. |
19. Termín vykonania pravidelnej dezinsekcie (B) bude upresnený v nadväznosti na vypracovaný Harmonogramom vykonávania dezinsekcie v priestoroch Objednávateľa. |
20. Zmluva sa uzatvorí na dobu určitú a to obdobie 2 (dvoch) rokov, alebo do vyčerpania finančného limitu predpokladanej hodnoty zákazky. |
21. V prípade, že nedôjde k vyčerpaniu finančného limitu predpokladanej hodnoty zákazky do 24 mesiacov odo dňa uzavretia tejto zmluvy, zmluva zaniká uplynutím tejto doby. |
22. Objednávateľ zabezpečí sprístupnenie všetkých priestorov, v ktorých budú vykonané dezinsekčné práce, ich kontrola a monitoring. Objednávateľ zabezpečí prostredníctvom kontaktnej osoby informovanosť pre všetkých svojich zainteresovaných zamestnancov o vykonávaní dezinsekčných (A) a |
pokračovanie 22. : dezinsekčných služieb (B) kontrolných a monitorovacích prác. |
23. O vykonanej deratizačnej (A) službe a dezinsekčnej (B) službe vypracuje zhotoviteľ Protokol o vykonaní zásahu, ktorý predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní na odsúhlasenie a potvrdenie prác. Jeden rovnopis Protokolu o vykonaní zásahu potvrdeného objednávateľom bude súčasťou faktúry. |
24. Miestom plnenia podľa tejto zmluvy je sídlo Objednávateľa. |
25. Poskytovateľ sa zaväzuje dodržiavať vnútorné predpisy Objednávateľa, ktoré sa vzťahujú na činnosť Poskytovateľa a na pohyb jeho zamestnancov v priestoroch Objednávateľa. |
Názov | Upresnenie |
26. Poskytovateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. | |
27. Požadujeme dodanie predmetu zákazky: minimálne v uvádzanej špecifikácii v technických a osobitných požiadavkách v opisnom formulári. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
28. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. | |
29. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť Potvrdenie Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní do zoznamu podnikateľov, resp. výpis z OR, potvrdenie Daňového úradu, Sociálnej poisťovne, zdravotných poisťovní a súdu. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
30. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť Rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva o uvedení administratívnych priestorov a priestorov skladu DDD prípravkov do prevádzky. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
31. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť Rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva o schválení prevádzkového poriadku pre prácu v expozícií chemickým faktorom používaných pri výkone dezinfekcie a regulácií živočíšnych škodcov. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
32. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť Rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva o schválení prevádzkového poriadku pre prácu v expozícií biologickým faktorom používaných pri výkone dezinfekcie a regulácií živočíšnych škodcov. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
33. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť Rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva na skladovanie a manipuláciu s veľmi toxickými látkami a prípravkami vrátane ich použitia pri dezinfekcii, regulácii živočíšnych škodcov a na ochranu rastlín. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
34. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť Rozhodnutie Okresného úradu životného prostredia na prepravu nebezpečného odpadu v danom obvode sídla spoločnosti Poskytovateľa. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
35. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť Rozhodnutie Okresného úradu životného prostredia na prepravu nebezpečných odpadov presahujúcu územný obvod sídla spoločnosti Poskytovateľa. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
36. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť Certifikát o zavedení systému manažérstva kvality v oblasti poskytovania dezinsekčných služieb vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie zabezpečenia kvality vyplývajúcej z normy ISO 9001 ako štandardu na | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
pokračovanie 36. : certifikáciu systémov manažérstva kvality. | |
37. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť Certifikát o zavedení systému environmentálneho manažérstva v oblasti poskytovania dezinsekčných služieb vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie environmentálneho manažérstva vyplývajúcej z normy ISO 14001 ako | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
pokračovanie 37. : štandardu na certifikáciu systémov environmentálneho manažérstva. | |
38. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť Certifikát o zavedení systému bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci v oblasti poskytovania dezinsekčných služieb vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie podmienky ochrany vyplývajúcej z normy ISO 18001. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
39. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť Osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre prácu s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie a s prípravkami na reguláciu živočíšnych škodcov na profesionálne použitie vydané Regionálnym úradom verejného zdravotníctva. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
40. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť Osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre prácu s veľmi toxickými látkami a zmesami a toxickými látkami a zmesami vydané Regionálnym úradom verejného zdravotníctva. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
41. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť Predloženie zoznamu a kariet bezpečnostných údajov (KBÚ) používaných prípravkov registrovaných CCHLP Bratislava (Centrum pre chemické látky a prípravky je národný kompetentný orgán Slovenskej republiky, ktorý je zodpovedný za | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
pokračovanie 41. : prípravu a implementáciu chemickej legislatívy týkajúcej sa uvádzania látok, zmesí, detergentov a biocídnych výrobkov na trh). Resp. vystavených podľa platných Európskych smerníc. | |
42. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť Zmluva so zneškodňovateľom nebezpečného odpadu. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
43. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť Potvrdenie resp. rozhodnutie o zbere, skladovaní a preprave - zvoz vedľajších živočíšnych produktov materiálu kategórie 1- uhynuté zvieratá z deratizačnej činnosti, a zároveň schválenie prevádzkarne podľa Nariadenia Európskeho | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
pokračovanie 43. : parlamentu a Rady ES č. 1069/2009, ktorým sú stanovené zdravotné predpisy podľa COLC/CAD - pre poskytovanie služieb deratizácie (A) a predložením potvrdenia s úradným číslom zo Štátnej veterinarnej a potravinovej správy na činnosť, žber a skladovanie vedľajších živočíšnych | |
pokračovanie 43. : produktov kategórie 1 - uhynuté zvieratá z derazitačnej činnosti. | |
44. Do 5 pracovných dní od uzavteria zmluvy sa požaduje predložiť Doklad - rozhodnutie z Regionálneho úradu verejného zdravotníctva, podľa zákona č. 355/2007 Z. z. na uvedenie priestoru kadáverov kategórie 1 - uhynutých zvierat z derazitačnej činnosti , podľa § 13 ods. 4 písm. a) zákona | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
pokračovanie 44. : č. 355/2007 Z. z. a § 46 a § 47 zák. č. 71/1967 Zb. o správnom konaní v znení neskorších predpisov. | |
45. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požadujú predložiť potvrdené Potvrdenia odberateľov rovnakého charakteru ako je predmet zákazky (ďalej len „kvalifikované referencie“) , ktorých predmetom boli deratizačné a dezinsekčné služby a boli služby poskytované v súlade so zákonom č. 355/2007 | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
pokračovanie 45. : Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a v súlade s vyhláškou 553/2007 Z. z., resp. platnou legislatívou z hľadiska ochrany zdravia pre požiadavky na prevádzku zdravotníckych zariadení, za obdobie predchádzajúcich minimálne troch (3) rokov (2013, 2014, 2015), pričom | |
pokračovanie 45. : súčet cien kvalifikovaných referencií musí byť rovný alebo vyšší ako (šesťdesiattisíc) 60 000,00 EUR bez DPH. | |
pokračovanie 46. : smerníc. | |
46. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť zoznam (akými prípravkami, názov prípravkov) budú deratizačné (A) a dezinsekčné (B) služby vykonávané, ktoré podliehajú schváleniu CCHLP Bratislava (Centrum pre chemické látky a prípravky). Resp. vystavených podľa platných Európskych | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
47. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť Objednávateľovi overenú kópiu uzatvorenej platnej poistnej zmluvy/poistných zmlúv, t. j Poistenie zodpovednosti za škodu pri výkone DDD prác uzatvorenú s Poisťovňou za posledné tri (3) roky. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
48. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť v tabuľke rozpis, resp. Stanovenie ceny deratizačnej služby – Mernej jednotky (pravidelnej) Deratizačnej služby vrátane použitých deratizačných prípravkov sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
pokračovanie 48. : plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. | |
49. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť v tabuľke rozpis, resp. Stanovenie ceny deratizačnej služby – Mernej jednotky deratizačných prípravkov (fakturácia v prípade nepravidelných Deratizačných služieb) sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
pokračovanie 49. : v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. | |
50. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť HARMONOGRAM (pravidelnej) Derazitačnej služby. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
51. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť v tabuľke rozpis, resp. Stanovenie ceny dezinsekčnej služby – Mernej jednotky (pravidelnej) Dezinsekčnej služby vrátane použitých dezinsekčných prípravkov sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
pokračovanie 51. : plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. | |
52. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť v tabuľke rozpis, resp. Stanovenie ceny dezinsekčnej služby – Mernej jednotky dezinsekčných prípravkov (fakturácia v prípade nepravidelných Dezinsekčných služieb) sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
pokračovanie 52. : v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. | |
53. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť HARMONOGRAM (pravidelnej) Dezinsekčnej služby. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
54. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 700 ,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti Osobité požiadavky pre plnenie vo všetkých bodoch. | |
55. Zmluvná pokuta v bodoch 1. až 54. v Osobitých požiadavkách na plnenie je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Poskytovateľovi. |
Klenová 1, 831 01, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
07.03.2016 08:00 — 07.03.2018 23:59
1,00 kompletné plnenie predmetu zákazky
43 152,46
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.02.2016 10:06
24.02.2016 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.02.2016 10:10 - Vstupná ponuka | 43 150,00 | € | Cena bez DPH |
24.02.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 29 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: