00606731
Záchranná služba Košice
Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK
43801111
Polygrafické centrum, s.r.o.
Palisády 33, Bratislava, 81106, SVK
Tlačivá a tlačiarenské výrobky
firemné tlačivá a výrobky, menovky
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Tlačivá a tlačiarenské výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
zabezpečenie vykazovania a firemnej administrácie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Záznam o zhodnotení zdravotného stavu osoby | zložka | 50 000 | ||
2. Hlavičkový papier | ks | 5 000 | ||
3. Záznam o prevádzke motorového vozidla | blok | 300 | ||
4. Menovky | druh | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. počet | 1 zložka = 1 originál + 1 kópia |
1.2. rozmer | A4/originál + A4/kópia |
1.3. papier | originál aj kópia biely samoprepisovací |
1.4. farebnosť tlače | originál (4+0) CMYK + kópia (1+0) zelená / originál aj kópia rovnaká grafika |
1.5. väzba | lepená hore po kratšej strane, individuálne po 1 zložke |
1.6. balenie | 1 balenie = 500 zložiek |
2.1. rozmer | A4 |
2.2. papier | 80 g/m2, biely, bezdrevný |
2.3. farebnosť tlače | (4+0) CMYK |
3.1. rozmer | A4 |
3.2. papier | 80 g/m2, biely, bezdrevný |
3.3. farebnosť tlače | (1+1) čierna / predná a zadná strana rôzna grafika |
3.4. počet | 1 blok = 100 x A4 |
3.5. väzba | lepená hore po kratšej strane, po 1 bloku |
4.1. rozmer | 8 x 5 cm |
4.2. papier | biely 300g/m2 natieraný lesklý |
4.3. počet | 1 druh = 3 ks |
4.4. farebnosť | (4+0) CMYK |
4.5. povrchová úprava | lesklé laminovanie s presahom po obvode menovky |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Čiastkové plnenie sa nepripúšťa - Dodávateľ musí dodať celý predmet zmluvy. Vystavenie Faktúry je podmienené kompletným dodaním celého predmetu zmluvy. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Objednávateľ požaduje dodať predmet zákazky v lehote podľa bodu 3.2. zmluvy. |
U položiek č. 1 a č. 2 Objednávateľ poskytne Dodávateľovi grafické podklady v elektronickej podobe (.pdf) v termíne do 2 prac. dní od uzavretia zmluvy. |
U položky č. 3 Objednávateľ poskytne Dodávateľovi grafické podklady v elektronickej podobe (.xls) v termíne do 2 prac. dní od uzavretia zmluvy. |
U položky č. 4 Objednávateľ poskytne Dodávateľovi grafické podklady v elektronickej podobe (.indd) a personalizované dáta konkrétnych údajov v elektronickej podobe (.xls) v termíne do 2 prac. dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje autorské práva u položiek č. 2, č. 3 a č. 4 predmetu zákazky. |
Upozorňujeme na doplnenie ustanovenia §26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní od 29.4.2015 o podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia o skutočnosť, že verejného obstarávania sa môže zúčastniť len subjekt, ktorý nie je v reštrukturalizácii. ... |
Táto skutočnosť sa preukazuje potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace aj ako aktualizačný údaj Zoznamu podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. |
V cene musia byť započítané všetky náklady súvisiace s výrobou a dodaním predmetu zákazky. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
02.03.2016 15:00
1,00 balík položiek uvedený v Opisnom formulári
2 821,49
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.02.2016 13:54
22.02.2016 09:00
22.02.2016 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.02.2016 15:07 - Vstupná ponuka | 2 820,00 | € | Cena s DPH |
22.02.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 280,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: