42337402
Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum
Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Toaletný papier
toaletný papier
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Toaletný papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Toaletný papier do zásobníkov, ktoré sú súčasťou sociálnych zariadení |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Toaletný papier 68m, dvojvrstvový, bal=12ks | bal | 320 | ||
Priemer kotúča | cm | 14 | ||
Vnútorný priemer dutinky | cm | 4 | ||
Šírka papiera | cm | 9 | ||
Celkový návin | m | 68 | ||
Materiál | % recykl. | 100% | ||
Počet vrstiev | vrstvy | 2 | ||
2. Toaletný papier 28 cm, jednovrstvový, bal=6ks | bal | 56 | ||
Priemer kotúča | cm | 28 | ||
Vnútorný priemer dutinky | cm | 6 | ||
Šírka papiera | cm | 9 | ||
Celkový návin | m | 355 | ||
Materiál | % recykl. | 100% | ||
Počet vrstiev | vrstvy | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Výsledkom kontraktačného postupu Trhoviska je Zmluva, ktorá má povahu Rámcovej dohody |
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite, požadovaných parametrov a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa |
Pri Rámcovej dohode – lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa – do 5 pracovných dní |
Pri Rámcovej dohode – periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody najviac 1x mesačne |
Dodávateľ je povinný dodať tovar v pracovných dňoch v čase od 8.00-15.00 hod. Tovar doručený v inom čase, objednávateľ z organizačných dôvodov nepreberie |
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa v zmysle čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo iných špecifikácii tento tovar neprevziať |
Právo na zaplatenie ceny vznikne predávajúcemu po prevzatí tovaru kupujúcim na základe faktúry vystavenej predávajúcim |
V cene je zahrnuté: balenie, naloženie, dovoz, vynáška na miesta určené objednávateľom |
Odberateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, v prípade ak dodávateľ odmietne dodať tovar alebo je v omeškaní s dodaním tovaru viac ako 10 dní |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a kupujúci je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS |
NPPC- Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva, Trenčianska 55, 824 80 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
376,00 balenie
1 497,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.02.2016 09:56
22.02.2016 10:00
22.02.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.02.2016 10:10 - Vstupná ponuka | 1 490,00 | € | Cena bez DPH |
22.02.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 350,66 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: