00699021
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Hlboká cesta 2, Bratislava, 83336, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky
Zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach, stravné poukážky, dodanie stravných poukážok
Služba, Tovar
17. Hotelové a reštauračné služby
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa formou stravných poukážok |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybratých stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú opravnení tieto služby poskytovať. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,80 | ||
predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok | ks | 20160 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravná poukážka obsahuje | názov, logo dodávateľa, nominálnu hodnotu |
stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Názov |
A. Účelom tejto zmluvy je zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení stravovacie služby poskytovať. |
B. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi zoznam stravovacích zariadení podľa bodu A. nachádzajúcich sa v Bratislave do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
C. Do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy sa dodávateľ zaväzuje predložiť objednávateľovi informáciu o cene za jednotku Plnenia podľa tejto zmluvy s DPH a bez DPH a rozpis zložiek ceny za jednotku Plnenia, |
sadzieb DPH a výšky DPH jednotlivých zložiek ceny za jednotku Plnenia podľa zmluvy. Ak cena za jednotku plnenia podľa zmluvy, ceny jednotlivých zložiek ceny za jednotku plnenia podľa tejto zmluvy a /alebo výška DPH jednotlivých zložiek ceny za jednotku Plnenia |
majú viac ako päť desatinných miest, dodávateľ zaokrúhli cenu za jednotku plnenia, ceny jednotlivých zložiek ceny za jednotku plnenia a výšku DPH jednotlivých zložiek ceny za jednotku Plnenia na päť desatinných miest. |
D. Ak sa dodávateľ dostane do omeškania so splnením povinnosti podľa bodu C., objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% z celkovej ceny predmetu plnenia podľa tejto zmluvy za každý deň omeškania. |
E. Zmluvná pokuta podľa bodu D. je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to na bankový účet objednávateľa uvedený vo výzve. |
F. Dodávateľ vyhlasuje, že Plnenie podľa tejto zmluvy poskytuje objednávateľovi v súlade so svojím podnikateľským oprávnením. Dokumenty preukazujúce pravdivosť vyhlásenia podľa tohto bodu je dodávateľ povinný objednávateľovi doručiť do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
G. Ak sa vyhlásenie podľa bodu F. ukáže byť nepravdivým, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 500 EUR a/alebo odstúpiť od tejto zmluvy v súlade s bodom 18.2 písm. l) všeobecných zmluvných podmienok, |
ktoré tvoria súčasť tejto zmluvy (ďalej len „VZP“). Splatnosť zmluvnej pokuty podľa tohto bodu sa riadi bodom E. |
H. Dodávateľ vyhlasuje, že cena Plnenia podľa tejto zmluvy je v súlade s § 152 ods. 5 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
I. Ak sa vyhlásenie podľa bodu H. ukáže byť nepravdivým, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 500 EUR a/alebo odstúpiť od tejto zmluvy v súlade s bodom 18.2 písm. l) VZP. Splatnosť zmluvnej pokuty podľa tohto bodu sa riadi bodom E. |
J. Vzhľadom na to, že táto zmluva je Rámcovou dohodou, dodávateľ bude poskytovať objednávateľovi Plnenie podľa tejto zmluvy na základe písomných Čiastkových výziev podľa bodu 16.1.1 VZP. |
K. Objednávateľ je oprávnený predkladať dodávateľovi Čiastkové výzvy v periodicite a na objem Plnenia v závislosti od svojich potrieb. |
L. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať Plnenie objednávateľovi v objemoch uvedených v príslušnej Čiastkovej výzve, a to riadne a včas do sídla objednávateľa, alebo na miesto určené objednávateľom v príslušnej Čiastkovej výzve. |
M. Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi Plnenie podľa Čiastkovej výzvy v lehote do 24 hodín od doručenia Čiastkovej výzvy dodávateľovi, a to len počas pracovných dní od 7:00 hod. do 15:00 hod.. |
Lehota na poskytnutie príslušného čiastkového Plnenia neplynie počas sobôt, nedieľ, a dní pracovného pokoja. Počet kusov stravných poukážok v jednom balení bude 20, pokiaľ objednávateľ vo svojej Čiastkovej výzve neurčí inak. |
N. Cena Plnenia podľa tejto zmluvy v súlade s bodom 10.4 VZP pokrýva všetky odmeny a náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu tejto zmluvy, najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok objednávateľovi, ako aj všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa. |
O. Nárok dodávateľa na zaplatenie príslušnej časti Ceny za poskytnuté čiastkové Plnenie vzniká momentom akceptácie príslušného čiastkového Plnenia objednávateľom podľa bodu 6.7.6, 11.1, a 16.1.1 VZP. |
P. Faktúru na cenu poskytnutého Plnenia je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa vzniku jeho nároku na zaplatenie príslušnej časti Ceny za poskytnuté čiastkové plnenie podľa bodu O.. |
Q. Na účely fakturácie je dodávateľ povinný zaokrúhľovať príslušnú časť Ceny za poskytnuté čiastkové plnenie podľa bodu O. na dve desatinné miesta. |
R. Vo faktúre je dodávateľ povinný uvádzať názov banky, jej kód SWIFT/BIC, poštovú adresu sídla pobočky banky, kde bol zriadený bankový účet, na ktorý objednávateľ uhradí fakturovanú sumu, a číslo takého bankového účtu vo formáte IBAN. |
V prípade, ak z technických dôvodov nebude môcť dodávateľ informácie podľa tohto bodu na faktúre uviesť, uvedie tieto informácie v prílohe faktúry. Zmluvné strany sa dohodli, |
že objednávateľ bude Cenu za Plnenie poskytnuté podľa tejto zmluvy uhrádzať na bankový účet dodávateľa uvedený v záhlaví tejto zmluvy. |
S. Ak v záhlaví tejto zmluvy nie je uvedené číslo bankového účtu vo formáte IBAN, DIČ dodávateľa a/alebo IČ DPH dodávateľa, zaväzujú sa zmluvné strany uzatvoriť dodatok k tejto zmluve, predmetom ktorého bude doplnenie údajov podľa tohto bodu do záhlavia tejto zmluvy, |
a to do 15 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy objednávateľa na uzavretie dodatku podľa tohto bodu. |
T. Platnosť dodávaných stravných poukážok je minimálne od 1.1. do 31.12. toho roku, v ktorom dodávateľ poskytne objednávateľovi čiastkové Plnenie, na ktorého poskytnutie bol objednávateľom vyzvaný. |
U. Objednávateľ je v mesiacoch november a december oprávnený vyzvať dodávateľa na dodanie stravných poukážok s platnosťou do konca nasledujúceho kalendárneho roka. |
V. Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie povinností dodávateľa sa považuje omeškanie s poskytnutím Plnenia, na ktoré bol dodávateľ objednávateľom riadne Čiastkovou výzvou vyzvaný, a Plnenie poskytnuté s vadami. |
W. Dodávateľ za plnenie predmetu zmluvy nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v tejto zmluve. |
X. Objednávateľ je oprávnený najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti vrátiť dodávateľovi nepoužité neplatné stravné poukážky, ktoré mu je dodávateľ povinný bezodplatne vymeniť za rovnaký počet platných stravných poukážok v rovnakej nominálnej hodnote, |
a to v lehote do 15 dní odo dňa obdržania vrátených stravných poukážok. |
Y. V mesiacoch november a december je objednávateľ oprávnený vrátiť dodávateľovi aj nepoužité platné stravné poukážky, ktoré uplynutím posledného dňa prebiehajúceho kalendárneho roka stratia svoju platnosť. |
Z. Dodávateľ je povinný stravné poukážky vrátené na základe bodu Y. bezodplatne vymeniť objednávateľovi za rovnaký počet stravných poukážok v rovnakej nominálnej hodnote s platnosťou minimálne do konca nasledujúceho roka, a to v lehote do 30 dní odo dňa obdržania vrátených stravných poukážok. |
AA. Objednávateľ má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede dodávateľovi. |
BB. Zmluvné strany za zaväzujú navzájom si oznámiť svoje kontaktné osoby, e-mailové adresy a faxové a telefónne čísla do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
CC. Táto zmluva má charakter Rámcovej dohody a uzatvára sa na obdobie 12 kalendárnych mesiacov od Momentu uzavretia tejto zmluvy – Rámcovej dohody. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Navrhnutá hodnota | stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.”Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali ....“
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Navrhnutá hodnota | stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.”Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali ....“
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Lehota na poskytnutie príslušného čiastkového Plnenia neplynie počas sobôt, nedieľ, a dní pracovného pokoja. Počet kusov stravných poukážok v jednom balení bude 20, pokiaľ objednávateľ vo svojej Čiastkovej výzve neurčí inak. |
Navrhnutá hodnota | Lehota na poskytnutie príslušného čiastkového Plnenia neplynie počas sobôt, nedieľ, a dní pracovného pokoja. |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.”Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali ....“
Hlboká cesta 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
20 160,00 ks
76 608,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.02.2016 13:05
26.02.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.02.2016 13:16 - Vstupná ponuka | 76 608,00 | € | Cena s DPH |
26.02.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 76 250,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: