42337402
Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum
Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Kancelársky materiál
kancelársky materiál, papier, obálky, euroobal
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Kancelársky materiál
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske potreby potrebné pre chod pracovísk |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kopírovací papier Standard alebo ekvivalent, formát A4, 80g | ks | 30 000 | ||
Euroobal A4, priehľadný | ks | 3 000 | ||
Obálky poštové B4 s odtrhávacou páskou | ks | 1 000 | ||
Obálky poštové C4 s odtrhávacou páskou | ks | 1 500 | ||
Obálky poštovéC5 s odtrhávacou páskou | ks | 2 000 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Výsledkom kontraktačného postupu Trhoviska je Zmluva, ktorá má povahu Rámcovej dohody |
Pri Rámcovej dohode – lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa – do 3 pracovných dní |
Pri Rámcovej dohode – periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody najviac 1x mesačne |
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru, ktorý je nový a nepoužívaný. Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite, požadovaných parametrov a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa |
V cene je zahrnuté: balenie, naloženie, dovoz, vynáška na miesta určené objednávateľom |
Dodávka predmetu zmluvy sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby trvania zmluvy, na základe písomných alebo emailových objednávok s uvedením druhu a množstva, podľa potrieb objednávateľa |
Dodávateľ je povinný dodať tovar v pracovných dňoch v čase od 8.00-15.00 hod. Tovar doručený v inom čase, objednávateľ z organizačných dôvodov nepreberie. |
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa v zmysle čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo iných špecifikácii tento tovar neprevziať |
Právo na zaplatenie ceny vznikne predávajúcemu po prevzatí tovaru kupujúcim na základe faktúry vystavenej predávajúcim |
Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy, v prípade ak predávajúci odmietne dodať tovar alebo je v omeškaní s dodaním tovaru viac ako 10 dní |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a kupujúci je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS |
NPPC- Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva, Trenčianska 55, 824 80 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
5,00 počet položiek
417,15
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.02.2016 09:51
22.02.2016 10:00
22.02.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.02.2016 10:32 - Vstupná ponuka | 320,00 | € | Cena bez DPH |
22.02.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 278,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: