35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
35859857
Inštitút bezpečnosti práce, s.r.o.
Jána Stanislava 3010/1, Bratislava, 84105, SVK
Zabezpečovanie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi.
bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci, ochrana pred požiarmi
Služba
27. Ostatné služby
1. Zabezpečovanie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi.
|
|
---|---|
Funkcia |
• vykonáva kontrolnú činnosť v oblasti BOZP a ochrany pred požiarmi v zmysle platnej legislatívy a interných smerníc odberateľa |
• vyhodnocuje účinnosť prijatých opatrení na odstránenie kontrolou zistených nedostatkov a ich priebežné plnenie zodpovednými vedúcimi zamestnancami, v prípade závažných a opakovaných nedostatkov predkladá podnet príslušnému vedúcemu strediska, |
• zúčastňuje sa kontrol vykonávaných štátnym dohľadom na stredisku, v prípade potreby vypracováva odborné stanoviská ku kontrolným zisteniam a podieľa sa na príprave účinných opatrení na odstránenie zistených nedostatkov, |
• rokuje s územne príslušnými orgánmi štátnej správy alebo dozoru za stredisko |
• zabezpečuje spracovanie, spresňovanie a vedie evidenciu dokumentácie BOZP v písomnej a v elektronickej forme, ukladá a archivuje dokumentáciu BOZP v rozsahu stanovenom platnými právnymi predpismi pre stredisko |
• vykonáva vstupné a opakované oboznamovanie z BOZP a OPP na stredisku v rozsahu pôsobnosti stanovenej internými predpismi odberateľa |
• vedie evidenciu vstupného a opakovaného oboznamovania z BOZP a OPP |
• vyhotovuje záznamy o registrovaných pracovných úrazov na stredisku a pripravuje súvisiace podklady k pracovnému úrazu, ktoré predkladá na OKR ku kontrole ich vecnosti, správnosti a zavedenie do centrálnej evidencie, |
• vedie evidenciu pracovných úrazov a registrovaných pracovných úrazov, evidenciu udalostí a iných úrazov, evidenciu ohrození chorobou z povolania a evidenciu priznaných chorôb z povolania na stredisku, |
• v súčinnosti s OKR prijíma účinné opatrenia na zamedzenie opakovania vzniku úrazov, iných udalostí, alebo chorôb z povolania na stredisku |
• je dosiahnuteľný pre riešenie možných mimoriadnych udalostí |
• určuje miesta so zvýšeným požiarnym nebezpečenstvom a počet členov protipožiarnych hliadok odberateľa |
• vypracováva, vedie a udržuje dokumentáciu ochrany pred požiarmi v súlade so skutočným stavom, upresňuje dokumentáciu a dopĺňa ju po každej uskutočnenej zmene |
• v spolupráci so zodpovedným zamestnancom odberateľa pripravuje a organizuje najmenej raz ročne cvičný požiarny poplach |
• vykonáva preventívne protipožiarne prehliadky v priestoroch odberateľa, a to v termínoch podľa platnej legislatívy |
. vykonáva školenie o ocrane pred požiarmi zamestnancov zabezpečujúcich ochranu pred požiarmi v mimopracovnom čase |
. vykonáva odbornú prípravu protipožiarnych hliadok odberateľa, a to najmenej raz za 12 mesiacov podľa § 23 vyhlášky MV SR č. 121/2003 |
. dodávateľ vedie požiarnu knihu a predkladá ju zodpovednému zamestnancovi k podpisu |
.spracováva a aktualizuje požiarne evakuačné plány a požiarne identifikačné karty v objektoch odberateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Súčinnosť pri riešení mimoriadnych udalostí v oblasti BOZP a OPP - čas od vyzvania odberateľom | hod. | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Bezpečnostnotechnická služba (BTS) | odborne spôsobilá osoba s platným osvedčením |
Technik požiarnej ochrany | odborne spôsobilá osoba s platným osvedčením |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Petrovany 500, Petrovany, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
01.03.2016 11:00 — 31.12.2016 09:12
10,00 počet mesiacov
3 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.02.2016 09:28
19.02.2016 10:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.02.2016 13:17 - Vstupná ponuka | 2 500,00 | € | Cena bez DPH |
19.02.2016 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 948,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: