Z20163298
OF-74879
zrušená
17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
Dodávka mrazenej hydiny
morčacie rezne, kuracie rezne, stehná, hydinové pečienky
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Dodávka mrazenej hydiny
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka mrazených hydinových výrobkov na zabezpečenie stravovania pacientov a zamestnancov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
mraz.kuracie stehná celé, kalibrované 220-260 g, maximálny obsah vody 5% | kg | 10500 | ||
mrazené kuracie prsia/rezne bez kosti a kože, bez cudz.zápachu, maximálny obsah vody 5% | kg | 3500 | ||
mrazené morčacie prsia bez kosti a kože, vákuovo balené, | kg | 100 | ||
mrazené kuracie pečienky, vákuovo balené, 1 kg | kg | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Množstvá sú určené od počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá upraviť podľa aktuálnych stavov. | Zvýšenie alebo zníženie množstva je prípustné za dodržania celkovej ceny zákazky. |
Vyznačené údaje na obale v prípade baleného tovaru | obchodný názov tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o množstve, dátum výroby |
Názov |
POZOR !!! V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS. |
Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr do 3 dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade uzatvorenou zmluvou. Podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. |
Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. Predpokladané množstvo je na obdobie 12 mesiacov. |
Dodávky tovaru sa budú realizovať v pracovných dňoch min. 2 x do týždňa, v sortimente a množstve, ktorý sa objednal. Dodávateľ je povinný dodať tovar objednávateľovi najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky. |
Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi najneskôr do 13:00 hod. v dni, v ktorom bola objednávka odoslaná objednávateľom. |
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia. Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa. |
Na dodávku mrazených výrobkov je zriadené v našej organizácii jedno samostatné odberné miesto, ale evidenčne vykazujeme 2 samostatné odberné čísla. Na základe uvedeného požadujeme vyhotovovať objednávky, DL a faktúry zvlášť, pre každé odberné číslo. Podrobnosti budú vysvetlené úspešnému uchádzačovi. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je izotermické a strojovo chladené a je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín. |
Obaly, označenie a preprava tovaru bude v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v platnom znení, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu, platných právnych predpisov, hygienických noriem a Potravinového kódexu SR, bez viditeľných známok mech poškodenia a kontaminácie. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu. |
Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodávateľ nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk. |
Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa. |
Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií v zložení: meno, priezvisko, e-mail, tel. číslo. |
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. |
Reklamácie tovaru môže objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne alebo telefonicky a následne písomne. |
Dodávaný tovar nesmie v čase dodávky prekročiť prvú tretinu doby spotreby odo dňa výroby. |
Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch alebo dodacích listoch tak, aby bolo možné odkontrolovať dodržiavanie neprekročenia prvej tretiny doby spotreby v čase dodania tovaru. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení Výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. |
Pri doprave a vykládke tovaru sa dodávateľ zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty vyplývajúce z realizovaných dodávok a objekty objednávateľa, v ktorých sa zdržiava a používa k plneniu predmetu zmluvy zabezpečí tak, aby sa zabránilo ich znečisteniu. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu pred termínom dodania najneskôr do 8,00 hod. v deň dodania tovaru telefonicky a následne potvrdí e-mailom. |
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstva od iného dodávateľa. |
Dodaný tovar musí spĺňať požiadavky na kvalitu podľa obchodných noriem v sektore mrazených výrobkov v zmysle Vykonávacieho nariadenia komisie (EÚ) č. 543/2011 v znení neskorších predpisov a zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
Na účely zisťovania cien v zmysle bodu 16.1.9 VZP OPET verzia 2.1 si zmluvné strany dojednali nasledovný postup: |
- ktorákoľvek zo zmluvných strán tejto zmluvy je oprávnená druhej zmluvnej strane predložiť tri cenové ponuky na identické alebo zastupiteľné tovary, ktoré musia obsahovať označenie výrobcu tovaru, jeho sídlo, IČO a cenu za ktorú tovar ponúka, |
- pokiaľ všetky tri cenové ponuky na identické alebo zastupiteľné tovary sú nižšie ako ceny tovaru dojednané touto zmluvou je dodávateľ povinný znížiť kúpnu cenu tovaru a dorovnať ju s cenou rovnajúcou sa priemeru medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu, |
- zisťovanie cien podľa tejto zmluvy bude vykonávať objednávateľ v rozsahu najmenej 1- krát za 6 mesiacov počas platnosti tejto zmluvy. |
Objednávateľ na základe zisťovania cien tovaru oznámi dodávateľovi skutočnosti preukazujúce opodstatnenosť zníženia kúpnej ceny za tovar. |
Dodávateľ je v takom prípade povinný pri najbližšej opakujúcej sa dodávke tovaru od doručenia predmetného písomného oznámenia znížiť cenu tovaru na objednávateľom požadovanú cenovú úroveň a aktualizovať Prílohu tejto zmluvy. |
Slovenská 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
03.03.2016 00:00 — 03.03.2017 00:00
1,00 skupina produktov
30 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.02.2016 08:13
22.02.2016 08:15
23.02.2016 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: