00332127
Obec Vojany
Vojany č. 72, Vojany, 07672, SVK
44886021
DAG SLOVAKIA, a. s.
Volgogradská 9, Prešov, 08001, SVK
Rekonštrukcia a výstavba objektov pre trávenie voľného času
stavebné práce, rekonštrukcia, výstavba, terénne úpravy, sadové úpravy, amfiteáter, altánok, voľný čas, drobná architektúra, spevnené plochy,
Stavebná práca, Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Rekonštrukcia a výstavba objektov pre trávenie voľného času
|
|
---|---|
Funkcia |
predmetom zákazky je: |
revitalizácia nefunkčných plôch a integrácia rekreačno - športových, kultúrno - spoločenských štruktúr lokálneho významu a to rekonštrukciou a úpravou areálu (plochy pre oddych, detské hry, relaxácia, exteriérové reprezentačné priestory) |
realizácia spevnených plôch (pešie komunikácie, plochy pri altánku a detských ihriskách) |
realizácia prístupového kamenného schodiska (vrátane bezbariérového riešenia) pre účely prepojenia jestvujúceho kultúrneho športového areálu s navrhovaným areálom pre oddych a rekreáciu |
realizácia altánku vrátane sedenia a pergol |
realizácia detského ihriska predškolského veku (hojdačky, preliezky, domčeky, lavičky) |
realizácia drobnej architektúry (lávka cez odvodňovacie rigoly, parkové lavičky, odpadkové koše, parkové svietidlá) |
sadové úpravy vrátane výsadby drevín |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
celková plocha riešeného územia | m2 | 7462,00 | ||
oddychová plocha v obecnom parku | m2 | 6810,00 | ||
oddychová plocha pri obecnom úrade | m2 | 652,00 | ||
hracia zostava | ks | 1 | ||
závesná reťazová dvojhojdačka | ks | 1 | ||
prevažovacia hojdačka | ks | 2 | ||
domček | ks | 1 | ||
lavička parková s operadlom | ks | 26 | ||
odpadkový kôš | ks | 17 | ||
parkové svietidlá | ks | 28 | ||
zábradlie- zábrany pozdĺž odvodň.rigolu | m | 40 | ||
altánok vrátane sedenia a pergol | ks | 1 | ||
lávka drevená so zábradlím cez odvod. rigol | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
SO 01 - Rekonštrukcia amfiteátra | Podrobná špecifikácia je uvedená v prílohe pod označením: (SO 01) - Rekonštrukcia amfiteátra (Zadanie) |
amfiteáter: | |
pôdorysné rozmery: | 15,05m x 6,05m. |
prestrešenie pódia | zvislé nosné prvky - drevená konštrukcia tvorená priehradovými drevenými stojkami, osové vzdialenosti stojov v pozdĺžnom smere 2x3600mm, šírkový rozpon 16,0m |
prestrešenie pódia | na stojky sú uložené priehradové drevené väzníky výšky 900mm, na ne s v pozdĺžnom smere uložené priehradové väznice pri okape a vo vrchole drevené prizmatické väzničky |
všeobecné požiadavky na realizovanie stavby (postup): | |
-prevedenie výkopov pásov a pätiek | |
-prispôsobenie hĺbky základových pätiek za účelom dosiahnutia homogónnej zeminy | |
-vybetónovanie základových pásov a pätiek s osadením kotevných skrutiek | |
- zrealizovanie rozšírenia pódia (doplnená železobet. doska) | |
- priskrutkovanie stojok konštrukcie | |
- osadenie drevených priehradových väzníkov | |
-osadenie pozdĺžnych priehradových väzníc a prizmatických väzničiek | |
- priskrutkovanie stužidiel | |
- zhotovenie plného debnenia z OSB platní | |
- kotvenie poistnej difúznej fólie, plechovej krytiny, čelových dosiek a oplechovania | |
-osadenie okapových žľabov (š.150mm) a zvodov (priemer 100mm)z poplastovaného plechu | |
SO 02 - Výstavba drobnej architektúry, oddychová zóna v obecnom parku a pri obecnom úrade | Podrobná špecifikácia je uvedená v prílohe pod označením: (SO 02) - Výstavba drobnej architektúry, oddychová zóna v obecnom parku a pri OÚ (Zadanie) |
prípravné práce: | |
zobrať humusovú vrstvu hr. 20cm s uložením na vhodné miesto v rámci stavby za účelom spätného zatrávnenia a úpravy terénu | |
zrealizovanie hrubých terénnych úprav | |
vytýčenie stavebných objektov | |
zemné práce: | |
zobratie ornice (hr.20cm), z výkopov a násypov, z vyrovnania a zhutnenia pod spevnené plochy (zemina tr. ťaž. III) | |
altánok so sedením a pergolami | zákl. pätky z bet. B15, podsyp zhut. hr. 150mm, osadenie kotev. prvkov na uchytenie drev. stĺpikov altánka a pergoly, nosná konštr: drevo, krov: drevo, krytina: drevené šindle, nátery ochranné |
Doplnková drobná architektúra: | |
hracia zostava: | 1 ks - veža s hradbami, kĺzačkou, rebríkom, šplhovacia rampa, lanová lávka, lanový most, šplhacia sieť, rozmery ihriska: šírka: 4,00m, výška: 7,00m |
popis: | |
Veža s lanovou lávkou, plošinou, lanovým mostom, laminátovou kĺzačkou (trojvrstvový laminát), šplhacou rampou s lanom a šplhacou sieťou, výstup na vežu po rebríku (1ks}. | |
Konštrukcia veže - hranoly 10x10cm ošetrená troma vrstvami lazurovacieho náteru na vonkajšie použitie pri zachovaní štruktúry dreva. Povrazový most je vyrobený z 16 mm lana s oceľovým jadrom a obalom z polypropylénu , spájaný farebnými plastovými spojmi . Všetky spoje na veži čapované , zábradlie Ø 5cm zapustené do priečnych hranolov - odolné voči vandalizmu . Do terénu kotvené v oceľových pätkách . | |
Všetok spojovací materiál pozinkovaný alebo nerezový. Kovové časti na konštrukcii sú upravené vypaľovanou práškovou farbou. U dojazdu šmýkačky je umiestnená gumová doska 50x50cm. Prvok musí vyť certifikovaný podľa STN EN . Kotvenie: betónovacie kotvy. | |
závesná reťazová dvojhojdačka: | 1 ks (2x sedadlo rovné) |
popis: | |
Konštrukcia: Hojdačka- hranoly 10x10cm opatrené tromi vrstvami lazúrovacieho náteru pre vonkajšie použitie pri zachovaní štruktúry dreva . Sedadlá hojdačiek zavesené na závesoch vlastnej konštrukcie - ložiskových bezúdržbových závesoch v sústružených masívnych puzdrách. Stabilita hojdačky je vylepšená oceľovými rohovými výstuhami | |
Všetky spoje na hojdačke čapované, stupne rebríka Ø 5cm zapustené do hranolov - odolné voči vandalizmu . Do terénu kotvené v oceľových pätkách. Všetok spojovací materiál pozinkovaný alebo nerezový . Kovové časti na konštrukcii sú upravené vypaľovanou práškovou farbou. Rozmer: 2,1x4,0m. Požadovaný priestor: 7,4x4,0m. Kotvenie: betónovacie kotvy. | |
prevažovacia hojdačka | 2 ks, Rozmer: 0,5x4,1m. Potrebný priestor: 3,0x7,1m, výška 70 cm. Kotvenie: betónovacie kotvy. |
domček | 1 ks |
popis: | |
Konštrukcia: Všetky spoje zapustené do hranolov - odolné voči vandalizmu . Do terénu kotvené v oceľových pätkách. Všetok spojovací materiál pozinkovaný alebo nerezový. Kovové časti na konštrukcii sú upravené vypaľovanou práškovou farbou. Kotvenie: betónovacie kotvy. Rozmer: 1,8x1,8m. Požadovaný priestor: 1,8x1,8m. | |
doplnky areálu: | |
lavička parková s operadlom | Rozmer: 160x160 cm, výška sedadla 80 cm. Kotvenie: betónovacie kotvy. |
odpadkový kôš | Popis: Rozmer: 60x60 cm, výška 80 cm. Kotvenie: betónovacie kotvy. |
parkové svietidlá | Parkové svietidlo určené pre osvetľovanie parkov, peších, oddychových zón. Výška stožiaru 5-6m. |
zábradlie -pozdĺž odvod. rigolu: | |
ochranné zábradlie - hranoly 10x10cm ošetrená troma vrstvami lazurovacieho náteru na vonkajšie použitie pri zachovaní štruktúry dreva. | |
Všetky spoje čapované, zapustené do priečnych hranolov - odolné voči vandalizmu Do terénu kotvené v oceľových pätkách. Všetok spojovací materiál pozinkovaný alebo nerezový. Kovové časti na konštrukcii sú upravené vypaľovanou práškovou farbou. Prvok musí vyť certifikovaný podľa STN EN . Kotvenie: betónovacie kotvy. Rozmer: celková dĺžka(spolu po oboch stranách) 40m, výška: 1.20 m. | |
lávka drevená cez odvodňovací rigol: | |
Nosné hranoly 10x10cm ošetrená troma vrstvami lazurovacieho náteru na vonkajšie použitie pri zachovaní štruktúry dreva. Všetky spoje čapované, zapustené do priečnych hranolov - odolné voči vandalizmu Do terénu kotvené v oceľových pätkách. Všetok spojovací materiál pozinkovaný alebo nerezový. Kovové časti na konštrukcii sú upravené vypaľovanou práškovou farbou. Prvok musí vyť certifikovaný podľa STN EN . Kotvenie: betónovacie kotvy. Rozmer lávky č.1: 5,0x1,6 m. Rozmer lávky č.2: 3,0x1,6 m. | |
riešenie spevnených plôch: | |
Chodníky a spevnené plochy sú navrhované zo zámkovej dlažby (tvar a farba bude upresnená v proj. dokumentácií) a z riečneho štrku. Výškovo sú navrhované chodníky a spevnené plochy prispôsobené upraveným terénom a priľahlej komunikácii. Chodník bude ohraničený parkovým obrubníkom (50x250x1000). Obrubníky sa osadia do betónového lôžka s betónovou oporou. Funkčná skupina chodníkov: D – nemotoristická komunikácia, s funkciou pohybovou a obslužnou, Funkčná trieda chodníkov : D3 – komunikácie pre chodcov. | |
Šírka chodníka sa navrhuje 2,0 m, 2x1,0 pruh pre chodcov s prispôsobením šírky podľa rozmerov použitej dlažby, resp. podľa skutočných šírkových rozmerov jestvujúcich chodníkov (v stiesnených pomeroch menej, minimálne 1,2m) Priečny sklon chodníka je 1,5 %. Konštrukcia chodníkov sa navrhuje s dláždeným krytom (typ UNIVERZAL, PAROLIN, PERINA... názov podľa výrobcu ), sivej a červenej farby, v zložení: - chodník pre peších: betónové dlažbové tvarovky; 60 mm; STN 73 6134-1 štrkopieskové lôžko; 40 mm; fr. 4-8mm ŠD C Deklarovaná; 31,5 GE; 150 mm; STN 73 6126 zhutnená pláň | |
vegetačné prvky: | |
Po vybudovaní chodníkov sa plochy medzi chodníkmi vyrovnajú, osejú trávnym semenom po rozhrnutí vrstvy ornice v hrúbke cca 100 mm. Vegetačné úpravy budú mať funkciu: - hygienickú, tlmenie hluku, zníženie prašnosti, vytvorenie priaznivých mikroklimatických podmienok, - estetickú funkciu. | |
výsadba vzrastlých stromov: | |
- hĺbenie jám (0,4 -1m3) s výmenou pôdy - výsadba stromu s balom (od 200 - 300 mm) - ošetrenie vysadených drevín solitérnych - hnojenie - aplikácia jednotlivo k rastlinám | |
výsadba krov do jamiek: | |
- úprava pozemku a obrobenie pôdy - hĺbenie jám (0,4 -1m3) s výmenou pôdy na 50% v rovine, - o objeme 0,02 - 0,05 m3 (u vresov pridať 50% rašeliny) - výsadba kra bez balu so zaliatím (vrátane urovnania povrchu pôdy) - ošetrenie vysadených rastlín v skupinách - chemické odburinenie po založení - odstránenie prerasteného drnu |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri realizácii Diela sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie: |
1. Predmet zmluvy: |
1.1. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo bude realizovať podľa špecifikácie a technických parametrov uvedených v Zmluvnom formulári tejto zákazky a jeho prílohách |
1.2. Dodávateľ sa zaväzuje na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo zhotoviť Dielo v požadovanom rozsahu, kvalite a zabezpečiť a uskutočniť všetky s tým súvisiace činnosti a služby zabezpečujúce riadne plnenie predmetu tejto Zmluvy |
1,3. Dodávateľ potvrdzuje a je zodpovedný za to, že ako Dodávateľ a ním nominovaní subdodávatelia, ktorí sa budú podieľať na zhotovení Diela, disponujú všetkými oprávneniami, povoleniami, licenciami potrebnými pre vykonávanie všetkých dodávok, prác a činností v súlade s touto Zmluvou |
2.Plnenie a preberanie predmetu Zmluvy: |
2.1 Dodávateľ je povinný doručiť do troch (3) pracovných dní od uzavretia tejto Zmluvy oznámenie o určení kontaktnej osoby, ktorá bude určená na zastupovanie Dodávateľa a na konanie vo veciach zmluvných a to po celý čas trvania tejto Zmluvy |
2.2. Prípadná zmena osoby podľa bodu 2.1. podlieha oznámeniu Objednávateľovi a jeho schváleniu |
2.3. Dodávateľ je povinný doručiť do troch (3) pracovných dní od účinnosti tejto Zmluvy oznámenie o určení stavbyvedúceho vrátane dokladu - oprávnenia na výkon stavbyvedúceho v predmete zákazky |
2.4. Objednávateľ do troch (3) pracovných dní od uzavretie tejto Zmluvy doručí Dodávateľovi písomné plnomocenstvo, ktorým určí zástupcu, oprávneného konať v mene Objednávateľa s uvedením rozsahu jeho práv a povinností |
2.5. Zmluvné strany sa dohodli, že k odovzdaniu a prevzatiu staveniska dôjde na základe písomnej výzvy Objednávateľa |
2.6. Objednávateľ odošle výzvu najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy |
2.7. Dodávateľ sa zaväzuje, že stavenisko od Objednávateľa prevezme najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na prevzatie staveniska |
2.8. Dodávateľ začne so zhotovením Diela najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa prevzatia staveniska |
2.9. Dodávateľ pre zhotovenie Diela je povinný zabezpečiť stavenisko a vykonať všetky potrebné opatrenia z hľadiska bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a verejnosti podľa všeobecne platných predpisov a zabezpečiť inštaláciu meracích zariadení na spotrebnu energií a vody |
2.10. Dodávateľ sa zaväzuje použiť na vykonanie diela výhradne také materiály a zariadenia, ktoré majú platné certifikáty kvality a spĺňajú podmienky kladené na stavebné materiály daného typu príslušnými všeobecne záväznými predpismi |
2.11. Dodávateľ sa zaväzuje, že pri realizácii Diela nepoužije žiadne materiály, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých Objednávateľom |
2.12. V prípade, ak vyplynie takáto potreba, je možná len ak bude najskôr písomne schválená technickým dozorom Objednávateľa a to zápisom v stavebnom denníku |
Dodávateľ o potrebe zmeny upozorní Objednávateľa písomne osobitným oznámením a to v lehote do troch (3 ) pracovných dní od zistenia, kedy k tejto skutočnosti došlo |
2.12. Dodávateľ je povinný zdokumentovať navrhované zmeny a predložiť ich Objednávateľovi spolu s oznámením podľa bodu 2.11 na odsúhlasenie |
2.13. Dodávateľ je povinný: |
2.13.1. upozorniť na chyby v Zmluvnom formulári a jeho prílohách a ostatných podkladoch súvisiacich so zhotovením Diela a to najneskôr do času, kedy má dôjsť k zhotoveniu časti Diela, ktorej sa chyba v Zmluvnom formulári a jeho prílohách týka, |
2.13.2. tieto zistenia na svoje náklady odstrániť a zabezpečiť riadne a včasné zhotovenie Diela, ak ich plnenie je nevyhnutné na riadne zhotovenie Diela, pokiaľ sa Zmluvné strany nedohodnú inak, |
2.14. Dodávateľ je povinný vopred písomne v listinnej alebo elektronickej podobe resp. zápisom v stavebnom denníku vyzvať Objednávateľa na vykonanie kontroly prác, ktoré v ďalšom pracovnom postupe budú zakryté alebo sa stanú neprístupnými a to v lehote najneskôr dva (2) pracovné dni vopred |
2.15. Nedoručenie výzvy podľa bodu 2.14. resp. nedoručenie v stanovenej minimálnej lehote oprávňuje Objednávateľa požiadať o zabezpečenie odkrytia a opakovane zakrytia a uvedenia danej časti Diela do pôvodného stavu a to na náklady Dodávateľa. |
2.16. Dodávateľ sa zaväzuje, že počas zhotovovania Diela bude zabezpečovať fotodokumentáciu zrealizovaných prác a to obzvlášť detailne zachytených konštrukcií, ktoré sú ďalšími prácami zakryté (v rozsahu minimálne 30 digitálnych fotografií na CD/ DVD) |
2.17. Odovzdanie a prevzatie Diela potvrdia Zmluvné strany písomne v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela |
2.18. Súčasťou Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela budú najmä: atesty, certifikáty, prehlásenia o zhode od použitých materiálov a staveb.výrobkov, projekt skutočného vyhotovenia Diela, rozhodnutí, revízne správy (ak ich potreba vyplynie z realizácie Diela), záručné listy, návody na použitie |
2.19. Dodávateľ môže zabezpečovať realizáciu Diela prostredníctvom subdodávateľov a v takom prípade je povinný: |
doručiť Objednávateľovi najneskôr tri (3) pracovné dni pred nástupom subdodávateľa na výkon realizácie časti Diela informáciu v nasledovnom rozsahu a nasledovné dokumenty: |
2.19.1. identifikácia subdodávateľa/obchodné meno/sídlo/kontaktná osoba |
2.19.2. identifikácia a opis časti realizácie Diela, ktorú bude subdodávateľ realizovať |
2.19.3. čestné vyhlásenie subdodávateľa, že spĺňa podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní |
3. Čas plnenia zmluvy: |
3.1. Zmluvné strany sa dohodli, že táto Zmluva nadobudne účinnosť dňom doručenia Oznámenia Objednávateľa Dodávateľovi, v ktorom Objednávateľ oznámi, že na plnenie Zmuvy mu bol rozhodnutím riadiaceho orgánu poskytnutý nenávratný fin.príspevok |
Objednávateľ je povinný odoslať oznámenie Dodávateľovi najneskôr do troch (3) pracovných od momemtu, odkedy mu vyššie uvedené rozhodnutie riadiaceho orgánu bolo doručené |
3.2. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo zrealizuje (ukončí) riadne a včas do šiestich (6) mesiacov odo dňa odovzdania staveniska |
4. Cena |
4.1. Dodávateľ vyhlasuje, že cena Diela zahŕňa všetky náklady za: |
-materiálové, dopravné a vedľajšie materiálové náklady |
-príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály, |
-náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti staveniska a majetku objednávateľa (zriadenie staveniska a vypratanie staveniska po odovzdaní Diela) |
-náklady na dočasné napojenie elektriny, vody, |
-zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a pre verejnosť podľa príslušných predpisov |
-mzdové náklady a vedľajšie mzdové náklady |
-náklady na dočasné dopravné značenie počas realizácie Diela (ak vyplynie takáto potreba) |
-zabezpečenie dokladovej časti v dvoch vyhotoveniach v slovenskom jazyku (pre účely odovzdania a prevzatia Diela) |
-zabezpečenie vydaní nevyhnutných rozhodnutí, povolení a certifikátov potrebných pre riadne zhotovenie a odovzdanie Diela vr. porealizačného geodetického zamerania stavby Diela |
-náklady na vyhotovenie projektu skutočného vyhotovenia Diela (v tlačenej a v elektronickej verzii po jednom vyhotovení) |
-náklady spojené s vytýčením existujúcich podzemných inžnierskych sietí v rozsahu podľa aktuálneho zakreslenia, ktoré poskytne Objednávateľ Dodávateľovi najneskôr pri odovzdaní staveniska |
-náklady spojené s odvozom a likvidáciou stavebného odpadu v súlade so všeobecne platnými predpismi |
-akékoľvek ďalšie náklady (nepomenované), ktoré vzniknú Dodávateľovi pri zhotovovaní Diela, |
4.2. Dodávateľ je povinný doručiť Objednávateľovi ocenený Výkaz výmer (t.j. prílohy Zmluvného formulára doplnené Dodávateľom o všetky ceny jednotliv. položiek uvedených vo Výkaze výmer) v lehote najneskôr do troch (3) kalendár. dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy vo formáte M EXCEL v tlač. a el. verzii |
4.3. V prípade vzniku potreby činností, prác naviac, nevyhnutných na riadnu realizáciu Diela, ktoré Dodávateľ v čase uzatvorenia tejto Zmluvy z akýchkoľvek dôvodov nepredvídal, tieto zrealizuje riadne Dodávateľ a nevzniká mu nárok: |
4.3.1. na úhradu nákladov spojených s ich realizáciou, nevyhnutnou na riadne plnenie zmluvy, |
4.3.2. na zmenu ceny Diela a zmeny termínu ukončenia Diela |
pokiaľ sa na zmene Ceny Diela z titulu realizácie týchto prác a na zmene termínu plnenia tejto Zmluvy z uvedeného dôvodu Zmluvné strany nedohodnú inak |
4.4. Objednávateľ môže uznať náklady na vykonanie prác, ktoré neboli zahrnuté v Zmluve a sú nevyhnutné na riadne plnenie Zmluvy, ak sa ich potreba objektívne preukáže a ak sa na tom dohodnú Zmluvné strany a to formou písom. dodatku k Zmluve pri splnení a dodržaní príslušných ust.zákona o VO, OPET-u |
4.5. Pri oceňovaní prác podľa 4.4 sa budú Zmluvné strany riadiť oceneným výkazom výmer pre zhotovenie Diela. V prípade, ak nie je možné použiť ocenený výkaz výmer (pre neprítomnosť položky) Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi návrh ceny podľa obvyklých cien v čase predkladania návrhu |
4.6. V prípade, že kalkulácia ceny nebude predložená alebo nedôjde k dohode o cene prác budú tieto práce ocenené pomocou smerných orientačných cien, odporučených Objednávateľovi spoločnosťou CENEKON, spol. s r.o., Bratislava, na obdobie, v ktorom budú práce vykonávané |
4.7. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak sa niektoré práce podľa výkazu výmer nevykonajú, alebo sa vykonajú v menšom rozsahu, Dodávateľ nebude tieto práce fakturovať a uplatňovať si za nich úhradu. Táto skutočnosť bude zaznamenaná v stavebnom denníku |
5. Platobné podmienky: |
5.1 Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúr je dohodnutá na šesťdesiat (60) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi |
5.2. Okrem všeobecných príloh k faktúre, má Dodávateľ povinnosť predložiť aj fotodokumentáciu z realizácie prác na Diele (na CD/DVD), ktoré sú predmetom fakturácie a súpisu vykonaných prác |
5.3 Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávateľ bude uhrádzať Cenu Diela na základe jednej faktúry vystavenej Dodávateľom po ukončení celého diela a ukončení preberacieho konania Diela |
5.4. K faktúre musia byť dokladované súpisy vykonaných prác, ktoré budú odsúhlasené oboma Zmluvnými stranami. Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba skutočne vykonané práce |
5.5. K súpisom bude vždy priložený zisťovací protokol. Objednávateľ sa musí do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia súpisu vykonaných prác vyjadriť k predloženému súpisu vykonaných prác (ďalej len„Súpis vykonaných prác“) |
5.6. Ak sa Objednávateľ v danej lehote k Súpisu vykonaných prác nevyjadrí, Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru a Objednávateľ je povinný takto vystavenú faktúru uhradiť v súlade s podmienkami tejto Zmluvy |
5.7. V prípade, ak Objednávateľ preukázateľne preukáže, že z objektívnych príčin sa nemohol k Súpisu vykonaných prác vo vyššie uvedenej lehote vyjadriť, námietky, ktoré by mohol uplatniť voči Súpisu vykonaných prác mu zostávajú zachované |
5.8. Všetky Súpisy vykonaných prác predložené Dodávateľom, musia byť členené podľa položiek, množstva a zoznamu prác. Faktúra, vrátane popisu vykonaných prác, budú očíslovaná s udaním fakturačného obdobia |
5.9 Podmienkou zaplatenia faktúry je aj splnenie všetkých povinností Dodávateľa vo veci predloženia predpísanej a dohodnutej dokladovej časti Diela |
5.10. Objednávateľ má právo zadržať 10 % zo sumy v EUR s DPH z faktúry a to na zabezpečenie nákladov spojených s odstránením prípadných vád Diela uvedených v Protokole o odovzdaní a prevzatí diela |
5.11. Zadržanú čiastku Objednávateľ uvoľní do troch (3) kalendárnych dní po odstránení vád Diela a jeho prevzatí Objednávateľom. |
6. Zodpovednosť za vady a záruka Diela: |
6.1. Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ na Dielo poskytuje záručnú dobu a to šesťdesiat (60) mesiacov |
6.2. Objednávateľ je povinný oznámiť Dodávateľovi vady na Diele najneskôr do šesťdesiatich (60) mesiacov od podpisu Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela Zmluvnými stranami |
6.3. Objednávateľ na odstránenie vád stanovuje lehotu desať (10) pracovných dní odo dňa doručenia písomného uplatnenia nároku na ich odstránenie Dodávateľovi. Za spôsob doručenia si Zmluvné strany dohodli aj elektronickú komunikáciu |
Pre tieto účely Zmluvné strany v Protokole o odovzdaní a prevzatí diela uvedú kontaktné údaje zodpovedných osôb (najmä kontaktné meno a email) |
7. Sankcie: |
7.1. Objednávateľ bude nesplnenie povinností zo strany Dodávateľa vyplývajúcich z ust. bodov 2.7., 2.8. a 8.8. osobitných požiadaviek na plnenie tejto Zmluvy považovať za podstatný spôsob porušenia tejto Zmluvy s možnosťou uplatnenia: |
7.1.1. zmluvnej pokuty vo výške 10 000 Eur za takéto porušenie povinnosti Dodávateľa alebo |
7.1.2. využitia inštitútu odstúpenia Objednávateľa od tejto Zmluvy |
8. Ďalšie požiadavky: |
8.1.Pokiaľ z opisu technickej špecifikácie predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku resp. výrobcu Objednávateľ umožňuje predložiť ekvivalentné plnenie |
za podmienky, že ekvivalentné plnenie preukáže splnenie rovnakých alebo vyšších parametrov v porovnaní s uvedenými parametrami v opise a nebude v rozpore s inými všeobecne platnými predpismi a rozhodnutiami príslušných orgánov |
8.2. Ak Dodávateľ ponúkne ekvivalentné plnenie, je povinný do piatich (5) kalendárnych dní od uzavretia tejto Zmluvy predložiť potvrdenie, že ním ponúknutý výrobok /stavebný postup je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch alebo výbave |
8.3. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, ak ako Dodávateľ predmetnej zákazky bude potrebovať navýšiť svoje kapacity pre realizáciu predmetnej zákazky, v takomto prípade zamestná na realizáciu predmetnej aktivity osoby dlhodobo nezamestnané v mieste realizácie zákazky ( v poradí obec, okres, VÚC) |
8.4. V prípade, že sa Dielo bude realizovať v obci z Atlasu róm. komunít 2013, sa Dodávateľ zaväzuje, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 - 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK) |
t. j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK |
8.5. Forma zamestnania týchto osôb nie je určená, t.j. môže sa jednať o pracovný pomer na kratší pracovný čas (na dobu určitú alebo neurčitú), o dohodu o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru atď. |
8.6 Dodávateľ najneskôr do siedmych (7) kalendárnych dní po nadobudnutí účinnosti tejto Zmluvy predloží objednávateľovi doklad o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom, uzavretú minimálne do výšky hodnoty Diela |
- Dodávateľ predloží Objednávateľovi - kópiu poistnej zmluvy, kópiu uhradenia poistného |
- Dodávateľ sa zaväzuje, že poistenie bude trvať počas celej doby realizácie Diela |
8.7.Ak Dodávateľ nepredloží doklad o predmetnom poistení v stanovenej lehote/alebo ho nepredloží vôbec/alebo sa zistí v priebehu realizácie Diela, že poistenie bolo ukončené, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 5 000 eur. |
8.8.Dodávateľ sa zaväzuje, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa neprevedie žiadne záväzky, práva a/alebo povinnosti vyplývajúce z tejto Zmluvy na žiadnu tretiu osobu |
8.9. Dodávateľ berie na vedomie, že Dielo bude financované z prostriedkov Európskeho spoločenstva a z prostriedkov štátneho rozpočtu SR |
8.10. Pokiaľ Objednávateľ tieto prostriedky nezíska, Dodávateľ súhlasí s tým, že Objednávateľ má právo od tejto Zmluvy odstúpiť bez finančných nárokov oboch zmluvných strán. |
9. Iné: |
9.1. Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa na znenie bodu 4.4 VZP OPET, ktorý pojednáva o momente nadobudnutia účinnosti Zmluvy až zápisom Dodávateľa v Registri konečných užívateľov výhod, pokiaľ Dodávateľ v čase uzatvorenia Zmluvy nebude registrovaný. |
9.2. Objednávateľ uvádza, že nie je platcom DPH |
9.3 V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v % - nej výške platnej v SR, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Vojany, Michalovce, Košický, Slovenská republika
01.05.2016 00:00 — 31.12.2017 00:00
1,00 zákazka
170 479,92
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.02.2016 08:16
22.02.2016 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.02.2016 09:04 - Vstupná ponuka | 170 398,80 | € | Cena s DPH |
22.02.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 119 335,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: