00156850
Výskumný ústav vodného hospodárstva
Nábr. arm. gen. L. Svobodu 5, Bratislava, 81249, SVK
35787414
TREND SLOVAKIA, s.r.o.
Rumančeková 28, Bratislava, 82101, SVK
Prenájom farebných laserových multifunkčných zariadení a s tým súvisiace služby
Kopírky, farebné laserové multifunkčné zariadenie, tlačiarne, prenájom,
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Prenájom farebných laserových multifunkčných zariadení a s tým súvisiace služby
|
|
---|---|
Funkcia |
V priestoroch objednávateľa zriadiť 7 centrálnych tlačových miest, za účelom optimalizácie a zefektívnenia tlačového prostredia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prenájom farebných laserových multifunkčných zariadení a s tým súvisiace služby | ks | 7 | ||
Doba prenájmu | mesiac | 48 | ||
Predpokladaný počet čiernobielych strán A4 za 48 mesiacov k celkovému počtu zariadení | ks | 1 300 000 | ||
Predpokladaný počet farebných strán A4 za 48 mesiacov k celkovému počtu zariadení | ks | 1 200 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Originálne (nové zariadenie) | áno (zariadenie nesmie byť repasované) |
Vlastnosti | tlačiareň, kopirka a skener v jednom zariadení |
Technológia tlače | laserová, farebná |
Rýchlosť duplexnej tlače A4 čiernobielo | minimálne 75 str/min |
Rýchlosť duplexnej tlače A4 farebne | minimálne 60 str/min |
Rozlíšenie tlače | 1200 x 1200 dpi |
Gramáž papiera pre obojstrannú tlač | do 256 g / m² |
Formát papiera pre obojstrannú tlač | A5-SRA3 |
Tlačové jazyky | PCL 5e / 6 a Postscript 3 |
Predvoľba počtu kópií | minimálne 1-9999 |
1. kópia/výtlačok | maximálne 6 s |
Priama tlač OOXML dokumentov z USB flash disku( docx, xlsx , pptx ) | áno |
Podpora tlače z mobilu a tabletu | áno |
Tlač na dlhé papiere ( bannery ) dĺžky až 1,2 m (a šírky formátu A3 -297 mm) | áno |
Jednoprechodový/duálny podávač originálov | áno, minimálne 150 listov |
Rýchlosť skenovania obojstranných dokumentov | minimálne 180 str/min |
Náhľad pri skenovaní na displeji | áno |
Skenovanie na USB flash disk | áno |
Formáty skenovania | TIFF, PDF, kompaktné PDF, JPEG, XPS, kompaktné XPS, prehľadávateľné PDF, PDF/A, editovateľné formáty Word, Excel, PowerPoint |
Skenovanie do schránky | minimálne 250 užívateľov |
Skenovanie do emailu | minimálne 250 užívateľov |
Skenovanie dlhých originálov (až 1 m) | áno |
Kapacita papiera | minimálne 3650 listov |
Formát papiera | A6-SRA3 |
Zásobníky na papier | 4 samostatné kazety a ručný/bočný vstup |
Gramáž papiera vo všetkých zásobníkoch | do 256 g/m² |
Kapacita ručného/bočného zásobníku | minimálne 150 listov |
Gramáž papiera ručného/bočného zásobníku | do 300 g/m² |
Výmena papiera za behu stroja bez prerušenia tlače (doplňovanie do zásobníka, z ktorého neprebieha tlač) | áno |
Rozhranie | Ethernet: 10/100/1000 Mb/s |
Doba zahrievania | do 25 sek. |
Pamäť | minimálne 2 GB RAM/250 GB HDD |
Farebný dotykový displej s technológiou multitouch (dotyk viacerými prstami a tabletové gestá) v slovenčine | áno |
Vzdialené ovládanie panelu cez webový prehliadač | áno |
Šifrovanie podľa štandardu AES 128 alebo AES256 a bezpečný výmaz dát na pevnom disku zariadenia | áno |
Postscriptový (Adobe, nie emulovaný) tlačový radič pre grafické účely s možnosťou color managementu (kalibrácia zariadenia a tvorba ICC profilov) | áno |
kapacita CMY tonerov pri 5% pokrytí | minimálne 30.000 strán |
kapacita čierneho tonera pri 5% pokrytí | minimálne 45.000 strán |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Inštaláciu zariadenia a zaškolenie obsluhy |
Centralizované softvérové riešenie pre riadenie a sledovanie tlače: |
• Možnosť užívateľského a administrátorského nastavenia rozhrania riešenia |
• Možný kreditný systém bez možnosti tlače cez limit |
• Podpora tlače prostredníctvom mobilných zariadení |
• Podpora tlače prostredníctvom webového rozhrania, bez nutnosti inštalácie tlačových ovládačov |
• Dostupnosť tlačových úloh pre tlač aj medzi lokalitami |
• Možnosť tvorby workflow pre skenovanie na úrovni administrátora |
• Multitasking riešenia - možnosť súčasnej tlače a skenovania |
• Súbežné účtovanie viacerých operácií (kopírovanie/tlač/skenovanie) |
• Zdieľaná autorizácia užívateľa na zariadení pre všetky používané aplikácie |
• Totožný dizajn a ovládanie terminálu s ovládaním zariadenia |
• Sledovanie zariadení centrálne, dostupnosť cez webové rozhranie - identifikácia stavu zariadenia |
• Centralizované administrátorské a užívateľské webové rozhranie |
• Komplexná správa tlačových front (tlač a kopírovanie pomocou karty/PINu, tlač bez karty) |
• Možnosť grupovania zariadení a využívania šablón pre hromadnú úpravu zariadení |
• Možnosť nastavenia prístupu k tlači, kopírovaniu a skenovaniu podľa rolí |
• Reštrikcie využívania farebného kopírovania na zariadení/užívateľa/skupinu užívateľov |
• Možnosť definovania projektu a vybraných užívateľov priradiť k projektu |
• Účtovanie a reporting vrátane grafov nad zariadením/užívateľom/oddelením/dokumentom/projektom |
• Reporting z lokálnych USB tlačiarní |
• Možnosť účtovania podľa pokrytia farbou |
• Automatické ukladanie alebo posielanie reportov na zvolený e-mail vo formáte XLS (podľa nastavenia administrátora) |
• Možnosť exportu reportu do HTML, CSV, PDF, XLS |
• Nastavenie ceny úloh podľa cenníku zariadenia |
• Tlač/kopírovanie/skenovanie - štatistiky podľa zariadenia |
• Opakovaná tlač už vytlačených úloh užívateľom |
• Podpora smerovania tlače službou FollowMe alebo jej ekvivalentom |
• Slovenská jazyková podpora webového rozhrania, terminálov a aplikácií |
• Možnosť prechádzania histórie tlače na externom termináli |
• Možnosť použiť zdieľané tlačové fronty pre vybraných užívateľov |
• Komplexná integrácia s ActiveDirectory vrátane využitia definovaných schém a integráciou s databázou kariet |
• Automatický import z ActiveDirectory |
• Integrácia rolí s ActiveDirectory |
• Kompatibilita tlačového riešenia so systémami tretích strán |
• Podporovaná inštalačná platforma Windows |
• Sledovanie tlače kompatibilné s Linux, Mac, Windows |
• Inteligentné úložisko na báze SharePointu s možnosťou riadenia práv a prístupov k dokumentom, indexácie dokumentov a zmeny stavov dokumentov. Vstup dokumentov do úložiska je riadený priamo na paneli multifunkčného zariadenia |
Osobitné požiadavky plnenia: |
Ku každému zariadeniu bude zmluvne stanovená cena za vyhotovenú stranu (u farebných modelov cena čiernobielej strany a cena farebnej strany). Cena vyhotovenej strany musí byť uvedená bez závislosti na percentuálnom pokrytí strany tonerom. |
Platby za vyhotovené strany sa budú realizovať na základe skutočne vyhotoveného počtu strán v mesačnom intervale |
Počet predplatených strán: 0 |
Cena za vyhotovenú stranu/servisno-materiálová zmluva musí zahŕňať tieto položky: |
- dodávku všetkých originálnych spotrebných materiálov, opotrebiteľných náhradných dielov a papiera, prácu technika v mieste inštalácie a cestovné |
- zabezpečenie príchodu servisného technika do 16 pracovných hodín v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00 od nahlásenia poruchy |
- zabezpečenie všetkých nárokov vyplývajúcich z poskytnutej záruky na zariadenie v rozsahu záručného listu počas trvania zmluvy, vrátane bezplatnej servisnej starostlivosti a bezplatných cestovných nákladov servisného technika pri nahlásených poruchách |
- hotline v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00 |
- on-line evidencia nevyriešených požiadaviek na servisné zásahy aj dodávky spotrebného materiálu počas celej doby prevádzky zariadení (dostupná cez webový prehliadač) |
- aktuálna nonstop evidencia zariadení evidovaných pod zmluvou vrátane detailných informácií o umiestnení zariadenia, jeho sériovom čísle, dátume inštalácie a dobe záruky (dostupná cez webový prehliadač) |
- záruku na zariadenie počas celej doby trvania služby |
- zabezpečenie inštalácie zariadenia, jeho nastavenie a zaškolenie obsluhy - minimálne 5 osôb |
Súvisiace pravidelné služby: |
• On-line evidencia a kontrola všetkých požiadaviek zadávateľa na servisné zásahy aj dodávky spotrebného materiálu počas celej doby prevádzky zariadenia priamo na displeji zariadenia. Informácie o servisnom zásahu musia obsahovať informáciu o nahlásenej chybe a predpokladanom čase zásahu a následne skutočný čas začatia a ukončenia servisnej zákazky spolu s popisom riešenia problému |
• tlačové zariadenie podľa súťažných podkladov musí byť schopné automaticky odosielať vzniknuté požiadavky na servis, preventívne prehliadky a dodávky základného spotrebného materiálu bez ohľadu na pracovnú dobu zadávateľa alebo dodávateľa v režime 24/7 |
• automatická emailová notifikácia na email zadávateľa o vzniknutých hláseniach a požiadavkách tlačového zariadenia |
• spojenie so servisným centrom musí dodávateľ vyriešiť mimo dátovú sieť zadávateľa |
• automatické dodávky a udržiavanie dohodnutých zásob spotrebného materiálu |
• online monitoring zariadenia servisným strediskom s automatickým hlásením požiadaviek zariadenia na servis, výmenu opotrebiteľných dielov, údržbu a dodávku spotrebného materiálu |
• spätný odber použitého spotrebného materiálu pravidelne raz za mesiac |
Predmetom zákazky je záväzok uchádzača poskytnúť verejnému obstarávateľovi po dobu trvania zmluvného vzťahu 48 mesiacov prenájom 6 ks nových nepoužitých farebných multifunkčných zariadení a s tým súvisiacich služieb, vrátane dodávky papiera, ktoré sú špecifikované v osobitých požiadavkách plnenia |
V priestoroch objednávateľa zriadiť 7 centrálnych tlačových miest za účelom optimalizácie a zefektívnenia tlačového prostredia. Vytvoriť technické podmienky na sledovanie množstva tlačených a kopírovaných dokumentov u každého zamestnanca prostredníctvom zamestnancovi prideleného pin kódu |
Predpokladaný objem tlače na 7 zariadeniach je 1 300 000 čiernobielych strán A4 a 1 200 000 farebných strán A4 za 48 mesiacov. Požadujeme kompletný servis prenajatých zariadení, vrátane bezplatnej dodávky spotrebného materiálu |
CENA: |
Cena prenájmu centralizovaného softvérového riešenia pre riadenie a sledovanie tlače musí obsahovať kompletné náklady na softvér (licencia, inštalácia, konfigurácia, upgrade, servis a pod.) podľa zadanej technickej špecifikácie |
Cena servisu a služieb súvisiacich s prevádzkou multifunkčných zariadení musí zahŕňať kompletný servis zariadení, vrátane nákladov na servisné výjazdy a náklady na kompletnú dodávku spotrebného materiálu (papier, tonery, fotovalce, vývojnice, odpadové nádoby, a pod.) |
Do celkovej ceny zmluvy sú započítané náklady na prenájom 7 ks multifunkčných zariadení na 48 mesiacov, celkové náklady za vyhotovené výtlačky pri stanovenom predpokladanom množstve a servisno-materiálovú službu |
Cena predmetu zákazky bez DPH = (mesačné nájomné za 7 ks zariadení x 48 mes.) + (predpokl. počet ČB A4 strán za 48 mes. x cena za jednu ČB A4 stranu) + (predpokl. počet FB A4 strán za 48 mes. x cena za jednu FB A4 stranu) + (predpokl. počet ks papiera A4 za 48 mes. x cena za 1ks A4 papiera) |
OSTATNÉ DOJEDNANIA: |
•Pokiaľ dodávateľ dodá zariadenie nižších parametrov ako je uvedené v technickej špecifikácii predmetu zmluvy a osobitných požiadavkách na plnenie, považuje sa to za závažné porušenie zmluvných podmienok a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy |
• Objednávateľ nie je povinný vyhotoviť stanovené predpokladané množstvo výtlačkov a odobrať stanovené predpokladané množstvo papiera |
•Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy podrobnú technickú špecifikáciu (produktový list) ponúknutých zariadení, s označením výrobcu a modelu zariadenia. Z predloženej špecifikácie musí byť možné jednoznačne porovnať parametre ponúkaného zariadenia s parametrami požadovanými |
•Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy rozpis ceny bez DPH a s DPH mesačného prenájmu zariadení, farebného a čiernobieleho výtlačku formátu A4, ako aj cenu papiera formátu A4 |
•Dodávateľ oznámi do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy |
• Predložené jednotkové ceny prenájmu, farebného a čiernobieleho výtlačku pre jednotlivé typy zariadení sú maximálne, záväzné počas platnosti zmluvy |
• Cena za stranu A4 sa účtuje bez závislosti na % pokrytí strany tonerom |
•V cene výtlačkov je zahrnuté servisné zabezpečenie a v prípade požiadavky dodávateľa na poistenie zariadení aj toto poistenie |
•Skenovanie sa neúčtuje |
•Počet strán pre fakturáciu je: A4 - 1 strana, A3 - 2 strany, A4 duplex - 2 strany, A3 duplex - 4 strany |
•Formát papiera pre fakturáciu je: A4 (80 g/m2), A3 = 2x A4 |
•Mesačná fakturácia zahŕňa cenu za mesačný prenájom multifunkčných zariadení, mesačné náklady za skutočne vyhotovený počet strán a skutočne dodaný počet papierov |
•Splatnosť faktúry je stanovená na 30 dní po dodaní tovaru |
•Tovar súvisiaci s poskytovaním služby preberie určený zamestnanec zo strany objednávateľa |
• Doprava na miesto plnenia, manipulácia so zariadením (z vozidla do a v rámci budovy), vybalenie, odber a likvidácia obalov je zahrnutá v cene |
• Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonerové kazety a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu v súlade s platnou legislatívou |
• Dodávateľ sa zaväzuje dodať kopírovacie zariadenie a poskytovať služby v zmysle zmluvy najneskôr do 21 dní od uzavretia zmluvy |
• Uzatvorenie zmluvy je platné iba s Dodávateľom, ktorý má zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v Registri konečných užívateľov výhod vedenom Úradom pre verejné obstarávanie |
Nábr. arm. gen. L. Svobodu 5, , Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
02.03.2016 08:00 — 01.03.2020 14:00
1,00 celok
160 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.02.2016 08:29
19.02.2016 14:00
19.02.2016 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.02.2016 14:53 - Vstupná ponuka | 159 990,00 | € | Cena bez DPH |
19.02.2016 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 144 000,07 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: