00324574
Obec Olšovany
Olšovany 35, Olšovany, 04419, SVK
36785571
SPORT SERVICE, s.r.o.
Diaková 111, Diaková , 03802, SVK
Multifunkčné športové ihrisko 1
stavebné práce
Stavebná práca
1. Multifunkčné športové ihrisko 1
|
|
---|---|
Funkcia |
Zriadenie multifunkčného ihriska rozmerov 18,0 x 33,0 m s umelým trávnatým povrchom a mantinelom s ochrannými sieťami |
Multifunkčné ihrisko musí spĺňať podmienky pre následovné športy: pozemný hokej, floorbal, ľadový hokej, futsal, volejbal, basketbal, hádzaná, nohejbal, tenis a pod. |
uvažovaný priestor je v súčasnom stave zatrávnená plocha prírodnej trávy |
výkopové práce budú pozostávať z odstránenia humusu a samotného odpoku zeminy na požadovanú úroveň stavebnej pláne t..j 250 až 30 mm od uvažovanej kóty 0,0 |
ďalšie výkopy budú realizované pre základový pás pre kotvenie stĺpikov mantinelového systému, pätiek pre osadenie sĺpikov na uchytenie siete, pätiek pre kotvenie basketbalovej konzoly |
prebytočná zemina a odpad bude vyvezený dodávateľom na ním určené skládky (dodávateľ predloží doklad o uskladnení) |
uvažovaná plocha pláne budúceho ihriska bude zarovnaná do sklonu 0,5% a následne zhutnená na 25 MPa |
základový pás pre mantinel je navrhovaný z prostého betónu do ktorého bude osadená prepojovacia výstuž. hornú hranu základového pásu je nutné horizontálne zarovnať |
po zrealizovaní základových konštrukcií bude osadený betónový obrubník 1000 x 200 x 50 v mieste vstupov na ihrisko |
následne budú realizované nosné vrstvy podložia z drveného kameniva požadovanej hrúbky a frakcie kameniva. jednotlivé vrstvy je nutné zhutňovať na požadovanú únosnosť podľa požiadavky výrobcu umelých povrchov |
podkladové vrstvy ihriska 18 x 33 m: |
rastlý terén - zrovnaný a zhutnený do spádu 0,5%, drvený kameň frakcie 32-63 mm, hr.: 150 mm |
drvený kameň frakcie 8-16 mm, hr.: 100 mm , drvený kameň frakcie 0-4 mm, hr.: 50 mm |
povrchová úprava ihriska bude realizovaná umelou trávou výšky 15 mm a pieskovým vsypom |
ihrisko je ohradené hliníkovým mantinelom s platovou výplňou v = 0,95 m o ochrannou sieťkou v = 2,0 m |
Horný hliníkový madlový profil má zaoblený tvar, čo minimalizuje možnosť úrazu hráčov |
na záver budú realizované farebné čiary jednotlivých ihrísk: minifutbal, volejbal, tenis. |
vybavenie ihriska: sĺpiky pre sieť na tenis, sĺpiky pre sieť na volejbal, streetbalové stojany, futbalové brány 4,0 x 2,0m |
dodávka osvetľovacích reflektorov (400W) v počte 4 ks, ktoré sa kotvia na rohové hlliníkové sĺpy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Práce a dodávky HSV, Zemné práce | . | 1 | ||
Odstránenie ornice s vodor. premiestn. na hromady, so zložením na vzdialenosť do 100 m a do 100m3 | m3 | 186,580 | ||
Hĺbenie jám v hornine tr.3 súdržných - ručným náradím | m3 | 12,882 | ||
Hĺbenie rýh šírky do 600 mm v hornine tr.3 súdržných - ručným náradím | m3 | 36,720 | ||
Vodorovné premiestnenie výkopku z horniny 1-4 do 20m | m3 | 240,982 | ||
Vodorovné premiestnenie výkopku po spevnenej ceste z horniny tr.1-4, do 100 m3 na vzdialenosť do 500 m | m3 | 240,982 | ||
Vodorovné premiestnenie výkopku po spevnenej ceste z horniny tr.1-4, do 100 m3 na vzdialenosť do 3000 m | m3 | 240,982 | ||
Vodorovné premiestnenie výkopku po spevnenej ceste z horniny tr.1-4, do 100 m3, príplatok k cene za každých ďalšich a začatých 1000 m | m3 | 3.614,730 | ||
Uloženie sypaniny na skládky nad 100 do 1000 m3 | m3 | 240,982 | ||
Konzoly na osvetlenie ihriska | ks | 337,375 | ||
Založeniea dodávka ihriskového umelého multifunkčného trávnika, vyznačenie čiar ihrísk | m2 | 621,934 | ||
Zakladanie | . | 1 | ||
Zhotov. oplášt. výplne z geotext. v ryhe alebo v záreze pri rozvinutej šírke oplášt. od 0 do 2, 5 m | m2 | 336,600 | ||
Geotextília netkaná polypropylénová Tatratex PP 400 | m2 | 387,090 | ||
Lôžko pre trativod z kameniva hrubého drveného frakcie 16-32 mm | m3 | 36,720 | ||
Trativod z drenážnych rúrok bez lôžka, vnútorného priem. rúrok 100 mm | m | 120,000 | ||
Trativod z drenážnych rúrok bez lôžka, vnútorného priem. rúrok 200 mm | m | 33,000 | ||
Zhutnenie podložia z rastlej horniny 1 až 4 pod násypy, z hornina súdržných do 92 % PS a nesúdržných | m2 | 621,934 | ||
Murivo základových pásov PREMAC 50x30x25 s betónovou výplňou C 16/20 hr. 30 cm | m3 | 15,000 | ||
Výstuž pre murivo základových pásov PREMAC s betónovou výplňou z ocele 10505 | t | 0,198 | ||
Prestup v základoch pvc dn 120-150 | ks | 4 | ||
Komunikácie | . | 1 | ||
Podklad alebo podsyp zo štrkopiesku s rozprestretím, vlhčením a zhutnením po zhutnení hr. 100 mm | m2 | 621,934 | ||
Zhotovenie podsypu alebo podkladu zo sypaniny, po zhutnení hr. 80 mm | m2 | 621,934 | ||
Kamenivo ťažené drobné 0-4 b | t | 58,150 | ||
Podklad zo štrkodrviny s rozprestrením a zhutnením po zhutnení hr. 150 mm | m2 | 621,934 | ||
Presun hmôt HSV | . | 1 | ||
Presun hmôt pre pozemné komunikácie s krytom z kameniva (8222, 8225) akejkoľvek dĺžky objektu | t | 452,465 | ||
Práce a dodávky PSV, Konštrukcie doplnkové kovové | . | 1 | ||
Dodávka a montáž mantinelov vrátaen stĺpikov a všetkých systémových prvkov | m | 82,300 | ||
Dodávka a montáž pletiva výšky 2,0 | m | 99,400 | ||
Bránka 4x2m | ks | 2 | ||
Basketbalová konzola | ks | 2 | ||
Stĺpik pre volejbalovú sieť | ks | 2 | ||
Stĺpik pre tenisovú sieť | ks | 2 | ||
Výkop šachty zapaženej, hornina 3 do 100 m3 | m3 | 26,941 | ||
Príplatok k cenám za lepivosť pri hĺbení šachiet zapažených i nezapažených v hornine 3 | m3 | 2,694 | ||
Vodorovné premiestnenie výkopku z horniny 1-4 do 20m | m3 | 26,941 | ||
Vodorovné premiestnenie výkopku po spevnenej ceste z horniny tr.1-4, do 100 m3 na vzdialenosť do 500 m | m3 | 26,941 | ||
Vodorovné premiestnenie výkopku po spevnenej ceste z horniny tr.1-4, do 100 m3 na vzdialenosť do 3000 m | m3 | 26,941 | ||
Vodorovné premiestnenie výkopku po spevnenej ceste z horniny tr.1-4, do 100 m3, príplatok k cene za každých ďalšich a začatých 1000 m | m3 | 404,115 | ||
Uloženie sypaniny na skládky nad 100 do 1000 m3 | m3 | 26,941 | ||
Poplatok za skladovanie - zemina a kamenivo (17 05) ostatné | t | 37,717 | ||
Obsyp objektov sypaninou z vhodných hornín 1 až 4 bez prehodenia sypaniny | m3 | 21,195 | ||
Piesok 0,25-4mm | t | 3,517 | ||
Štrkopiesok 8-32 a | t | 36,032 | ||
Osadenie betónového dielca pre šachty, rovná alebo prechodová skruž TBS | ks | 4 | ||
betónová -skruž DN 100 | ks | 3 | ||
betónový-poklop | ks | 3 | ||
Presun hmôt pre rúrové vedenie hĺbené z rúr bet. alebo železobetónových v otvorenom výkope | t | 41,391 |
Názov |
1. Dodávateľ sa zaväzuje na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo vykonať dielo a všetky s tým súvisiace činnosti |
2. Dodávateľ vyhlasuje, že je spoločnosťou, ktorej predmetom podnikania je stavebná činnosť a je oprávnený uzavrieť túto Zmluvu. |
2a) Dodávateľ vyhlasuje, že je spoločnosťou odborne spôsobilou na vykonanie Diela v zmysle príslušných platných všeobecne záväzných právnych predpisov |
2 b) Dodávateľ vyhlasuje, že je spoločnosťou odborne spôsobilou na vykonanie Diela v zmysle technických noriem Slovenskej republiky a Európskej únie. |
2 c) Dodávateľ je povinný dodržiavať : |
- príslušné platné všeobecne záväzné právne predpisy technické normy Slovenskej republiky |
-technické normy Európskej únie vzťahujúce sa na vykonanie Diela, |
- ustanovenia zákona zákon č. 50/1976 Zb. o územnom plánovanía stavebnom poriadku (stavebný zákon) v platnom znení |
2 d) Dodávateľ potvrdzuje a zodpovedá za to, že Dodávateľ a a ním nominovaní subdodávatelia na plnenie časti Diela disponujú všetkými licenciami, povoleniami a živnostenskými oprávneniami potrebnými pre vykonávanie všetkých prác a dodávok v súlade s touto Zmluvou. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo bude realizovať: Dielo bude zhotovené podľa: |
-špecifikácie a opisu uvedeného v tejto zmluve |
- podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer (neoceneného) a inej sprievodnej dokumentácie a dokladov, rozhodnutí, ktoré mu budú doručené objednávateľom. |
- doručená projektová dokumentácia, podrobný výkaz výmer (neocenený) iná sprievodná dokumentácia tvoria neoddeliteľnú súčasť tejto zluvy |
4. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred nadobudnutím účinnosti tejto Zmluvy sa riadne oboznámil s Projektovou dokumentáciou a s podrobným výkazom výmer a ďalšou sprievodnou dokumentáciou |
5. Dodávateľ prehlasuje a potvrdzuje, že Cena za realizáciu Diela bola stanovená s ohľadom na možné chybné (nedostatočné) určenie postupov a/alebo materiálov a/alebo technológií obsiahnutých v obsahu tejto zmluvy |
6. Cena za Dielo zahŕňa všetky nevyhnutné náklady spojené s realizáciou Diela , náklady za práce, dodanie tovarov a poskytnutie služby spojené s riadnym realizovaním diela v rozsahu podľa zmluvy |
7. Náklady spojené s prácami, ktoré neboli zahrnuté v zmluve ale sú nevyhnutné na plnenie predmetu zákazky, ktoré mal a mohol dodávateľ zistiť sú zahrnuté v cene diela, a hradí ich dodávateľ |
8. Dodávateľ berie na vedomie, že: |
- podmienky a požiadavky na realizáciu Diela boli stanovené s ohľadom na možné chybné (nedostatočné) určenie postupov a/alebo materiálov a/alebo technológií obsiahnutých v špecifikácií a v podmienkach uvedených v zmluve |
- že prípadné práce naviac nevyhnutné na realizáciu Diela zabezpečí bez nároku na náhradu za ich plnenie, bez nároku na navýšenie ceny a zmenu termínu plnenia |
- že zo svojho postavenia odborníka v danej oblasti tieto skutočnosti sú mu známe a cenu za predmet plnenia - cenu za dielo stanovil podľa technickej špecifikácie a daných podmienok zmluvy |
9. Dodávateľ sa zaväzuje za podmienok špecifikovaných v Zmluve, zhotoviť pre Objednávateľa Dielo v rozsahu podľa danej technickej a funkčnej špecifikácie a podľa podmienok určených v tejto zmluve . |
9. a) Dodávateľ pred uzavretím zmluvy zvážil a odborne posúdil všetky riziká spojené s realizáciou Diela, zobral do úvahy: rozsah potrebných materiálov, prác a služieb potrebných na dokončenie Diela |
9 .b) Dodávateľ vyhlasuje, že cena diela bude zahŕňať: |
- všetky náklady spojené s dodaním nevyhnutných materiálov, poskytnutím nevyhnutných služieb a nevyhnutných stavebných prác na riadne splnenie a realizáciu diela podľa požiadaviek a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve. |
- všetky materiály, transport, energie, náklady na zariadenia a stroje, údržba prístupových ciest, náklady na odstránenie odpadov, náklady na robotníkov a špecialistov ako aj ostatné náklady súvisiace s realizáciou Diela |
10. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo bude zhotovené v súlade so Zmluvou, jej prílohami a pokynmi Objednávateľa a/alebo ním splnomocneného zástupcu. |
11. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť Dodávateľovi Cenu za riadne dodané dielo, ktoré bude spĺňať požiadavky podľa tejto zmluvy a jej príloh, VZP a obchodného zákonníka |
12. Realizácia Diela bola príslušnými orgánmi verejnej správy povolená na základe ohlásenia stavby a iných rozhodnutí vydaných príslušnými orgánmi. |
13. Dodávateľ zabezpečí realizáciu Diela v rozsahu danej špecifikácie v tejto zmluve, podľa doručenej projektovej dokumentácie a výkazu výmer a v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky a s platnými technickými a technologickými normami. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť zhotoviť a Objednávateľovi odovzdať Dielo a Objednávateľ sa zaväzuje Dielo prevziať a poskytnúť Dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť v súlade so Zmluvou. |
15. Dielo bude realizované podľa dokumentov súvisiacich s ohlásením stavby a súvisiacich dokumentov, vzťahujúcich sa k oprávnenosti Dielo realizovať, podľa Projektovej dokumentácie, Výkazu výmer a prípadne ďalších podkladov odovzdaných Objednávateľom Dodávateľovi. |
16. Dodávateľ sa zaväzuje použiť na vykonanie Diela len také materiály a zariadenia, ktoré majú platné certifikáty kvality a spĺňajú podmienky kladené na stavebné materiály daného typu príslušnými všeobecne záväznými predpismi. |
17. Dodávateľ sa zaväzuje, že pri realizácii diela nepoužije: |
- žiadne materiály, zariadenia, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých alebo schválených Objednávateľom,. |
- zmena materiálov, technológie alebo technických riešení a postupov je možná len ak bude najskôr písomne schválená technickým dozorom Objednávateľa zápisom v stavebnom denníku |
- pokiaľ na niektorú dodávku alebo jej časti neboli dohodnuté osobitné technické podmienky pre voľbu materiálov a výrobkov určených k vykonaniu Diela, musia dosahovať vlastnosti a technické a technologické parametre určené Projektovou dokumentáciou a príslušnými právnymi normami. |
18. Dodávateľ je povinný zdokumentovať na požiadanie objednávateľa navrhované materiály a výrobky a predložiť v dostatočnom časovom predstihu v zmysle technologických postupov, dodávky materiálov na odsúhlasenie |
19. Dodávateľ vyhlasuje, že mu je známe technické riešenie Diela, že sa oboznámil s požiadavkami Objednávateľa, preštudoval všetky zverejnené podklady a má y potrebné údaje súvisiace s predmetom plnenia podľa Zmluvy |
20. Dodávateľ je oprávnený použiť podklady pre realizáciu Diela (doklad o ohlásení stavby a vydané rozhodnutie, vzťahujúce sa na Dielo, Projektová dokumentácia, Výkaz výmer) výhradne pre účely plnenia tejto Zmluvy. |
21. Dodávateľ je povinný upozorniť Objednávateľa na chyby v Projektovej dokumentácie a ostatných podkladov súvisia realizáciu Diela |
- najneskôr do času, kedy má dôjsť k výkonu realizácie časti Diela, ktorej sa chybná a/alebo nepresná Projektová dokumentácia a/alebo iný podklad k zhotoveniu týka, tieto chyby na |
- na vlastné náklady odstrániť a zabezpečiť riadne a včasné vykonanie Diela vrátane zistených nepresností, ak ich plnenie sú nevyhnutné na riadne splnenie Diela, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak |
22. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť Dodávateľovi najneskôr do 10 dní po uzatvorení zmluvy na základe písomnej výzvy dodávateľa: kompletné paré projektovej dokumentácie a neocenený výkaz výmer a inú sprievodnú dokumentáciu a povolenia nevyhnutné pre riadne plnenie diela |
- neocenený výkaz výmer v elektronickej forme (na nosiči USB alebo CD) |
- na vyžiadanie, inú sprievodnú dokumentáciu a povolenia nevyhnutné pre riadne plnenie diela |
23. Dodávateľ najneskôr do 3 dní po prevzatí neoceneného výkazu výmer a projektovej dokumentácie podľa bodu 22 predloží objednávateľovi: |
23 a) ocenený výkaz výmer, vo formáte MICROSOFT EXCEL alebo inom editovateľnom formáte (na nosiči USB, alebo CD) a v listinnej forme |
23 b) podmienkou pre ocenene položiek je že každá rovnaká položka musí byť vo výkaze výmer ocenená rovnakou jednotkovou cenou |
23 c) podrobný časový harmonogram prác a organizačný plán výstavby v listinnej forme |
23 d) identifikačné údaje stavbyvedúceho dokladované podpísaným životopisom, kópiou osvedčenia stavbyvedúceho vydaného SKSI, alebo iný ekvivalentný doklad v listinnej forme. |
23 e) dodávateľ predloží listinný zoznam minimálne 3 referencií (potvrdených objednávateľom) podobného charakteru ako je dielo - multifunkčné ihrisko, zrealizovaných v priebehu posledných 3 rokov. Za multifunkčné ihrisko sa považuje stavba - ihrisko vhodné na totožné športy ako sú predmetom tejto zákazky. |
23 f) dodávateľ predloží certifikát a identifikáciu dodávateľa/výrobcu mantinelového systému a sĺpikov, ktoré plánuje pri realizácii diela použiť v listinnej forme. |
- pri neplnenie niektorej aj jednotlivej podmienky stanovených v bode 23 a) až 23 f) sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a v tomto prípade je objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy jednostranne odstúpiť. |
23 g) dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 dní odo dňa uzatvorenia tejto zmluvy následovné vzorky: mantinel o minimálnych rozmeroch 25 cm x 40 cm, trávnik o minimálnych rozmeroch formát A4, sĺpik mantinelového systému minimálnej dĺžky 30 cm. Neplnenie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a v tomto prípade je objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy jednostranne odstúpiť. |
23 h) v prípade ak dodávateľom predložené vzorky nesĺňajú fuknčné parametre a charakteristiky pre multifunkčné ihrisko pre športy popísané v časti zmluvy "Funkčná špecifikácia predmetu zákazky" tejto zmluvy, môže objednávateľ od tejto zmluvy jednostranne odstúpiť. |
24. Prevzatie staveniska a Termín realizácie - začatia prác na realizácií Diela |
- Termín realizácie Diela je najneskôr do (2) mesiacov odo dňa prevzatia Staveniska |
Dodávateľ prevezme Stavenisko od Objednávateľa najneskôr do piatich (5) kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy, pričom túto skutočnosť zmluvné strany potvrdia zápisnicou o odovzdaní a prevzatí Staveniska podpísanou zástupcami oboch zmluvných strán; |
O odovzdaní a prevzatí Staveniska bude vyhotovený zápis v stavebnom denníku |
Odovzdanie a prevzatie Diela zmluvné strany potvrdia písomne v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela, podpísanom zmlvnými stranami |
25. Dodávateľ začne s výkonom stavebných prác určených na zhotovenie Diela najneskôr do piatich (5) kalendárnych dní odo dňa prevzatia Staveniska |
- Dodávateľ riadne vykoná a odovzdá Dielo Objednávateľovi najneskôr do šesťdesiatich (60) kalendárnych dní odo dňa prevzatia Staveniska v rozsahu diela po tejto Zmluvy. |
- Odovzdanie a prevzatie Diela zmluvné strany potvrdia písomne v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela, podpísanom zmluvnými stranami |
26. Dodávateľ sa bezodkladne po odovzdaní Staveniska zaväzuje zabezpečiť na Stavebných pozemkoch: |
- inštaláciu meracích zariadení na spotrebu energií a vody, ktoré bude čerpať na plnenie Diela |
27. Dodávateľ na Stavenisku: |
- nie je oprávnený bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa umiestňovať na Stavenisku, na zariadeniach nachádzajúcich sa na Stavenisku a ani na oplotení Staveniska akékoľvek reklamy a/alebo iné pútače. |
- je povinný Stavenisko označiť na vlastné náklady a v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi. |
- je povinný označiť stavbu umiestnením informačnej tabule s rozmermi 1,5 m x 1,5 m ktorá bude bude obsahovať: text s názvom stavby, |
- text s názvom stavby, |
- obchodné meno Objednávateľa/jeho názov/sídlo Objednávateľa/kontaktné údaje a kontaktnú osobu Objednávate meno zodpovedného stavbyvedúceho ako aj prípadné ďalšie informácie požadované všeobecne záväznými právnymi predpismi; |
- meno Projektanta/sídlo, kontaktnú osobu |
- obchodné meno/názov Dodávateľa/sídlo, kontaktné údaje a kontaktnú osobu |
- termíny začatia a dokončenia Diela, |
- meno zodpovedného stavbyvedúceho /kontakt |
ako aj prípadné ďalšie informácie požadované všeobecne záväznými právnymi predpismi; alebo objednávateľom (na základe osobitne doručenej písomnej žiadosti o doplnenie údajov na informačnej tabuli) |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť Stavenisko tak, aby počas výkonu prác a tiež v období pracovného pokoja, na stavbe nedošlo k poškodeniu života, zdravia a majetku tretích osôb. |
Ďalšie práva a povinnosti Dodávateľ a Odberateľa v priebehu realizácie Diela |
28. Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu: najneskôr však do troch (3) kalendárnych dní písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu Diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termín Časového harmonogramu, |
- najneskôr však do troch (3) kalendárnych dní písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu Diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termín realizácie Diela a na vykonanie Diela vzájomne dohodnuté v súlade so Zmluvou. |
- ak hrozí, že dôjde zo strany Dodávateľa k omeškaniu prác v termínoch určených v zmluve, je povinný posilniť výrobné a technické kapacity k eliminácii časového sklzu, resp. zahájiť viaczmenné práce, a to všetko bez nároku na zvýšenú odmenu - zvýšenie ceny Diela |
Cena Diela, platobné podmienky |
29. Cena Plnenia zahrňuje všetky náklady Dodávateľa pri vykonávaní Diela podľa špecifikácie uvedenej v tejto zmluve a podľa jej príloh a zahŕňa |
- všetky materiálové, dopravné a vedľajšie materiálové náklady, príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály, ktoré sú potrebné na vykonanie prác, |
- na náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti staveniska a majetku objednávateľa na rekonštruovanom objekte, |
- náklady na dočasné napojenie elektriny, vody a kanalizácie, a náklady spojené s ich čerpaním , ktoré je nevyhnutné na riadne plnenie Diela a ktoré bude čerpať Dodávateľ |
- náklady na odstránenie dočasného napojenia elektriny, vody a plynu, vrátane nákladov na ich prevádzku výlučne na účely zhotovovania Diela, |
- na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa príslušných predpisov (BOZP); pre zamestnancov Dodávateľa a pre zamestnancov jeho subdodávateľov |
- náklady na vyloženie, skladovanie materiálov; |
- náklady na zhotovenie a údržbu informačnej tabule po dobu odo dňa prevzatia Staveniska v súlade so Zmluvou až do dokončenia Diela a jej následnú likvidáciu. |
- všetky mzdové a vedľajšie mzdové náklady Dodávateľa, náklady na pracovníkov, dane, odvody, náklady na nadčasy, odmeny, odlučné, cestovné a iné vedľajšie výdaje výlučne na strane Dodávateľa; |
- náklady na všetky bezpečnostné a ochranné opatrenia vzniklé od prevzatia staveniska do doby prevzatia dokončeného Diela Objednávateľom, o |
- náklady na zabezpečenie dokladovej časti v dvoch vyhotoveniach v slovenskom jazyku, ak také sú v pri realizácii diela relevantné |
- náklady na vyhotovenie projektu skutočného vyhotovenia Diela (ktorý po jeho odovzdaní Diela doručí Objednávateľovi v jednom vyhotovení) , |
- náklady spojené so zabezpečením vydaní nevyhnutných rozhodnutí a certifikátov, potrebných pre riadne odovzdanie Diela |
- náklady spojené s odvozom a likvidáciou stavebnej sute, |
- náklady spojené so zabezpečením revízií a vyhotovením revíznych správy, ak ich potreba vyplynie pri realizácií Diela z |
- náklady spojené so zabezpečením záručných listov v kópii, návodov na údržbu a použitie výplňových konštrukcií, ak sa vyžadujú pre plnenie Diela |
- doklady a certifikáty na akúkoľvek časť Diela, ak si to plnenie a realizácia Diela vyžaduje a/alebo ak pokiaľ sa takéto doklady v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi alebo technickými normami a stavebným konaním vyžadujú; |
- náklady spojené s poskytnutím záruky na realizované Dielo, v dôsledku porušenia povinnosti Dodávateľom; |
- náklady vypratanie Staveniska a odvoz stavebného odpadu a sute a náklady spojené s uvedením staveniska a jeho priľahlých časti do riadneho pôvodného stavu |
- náklady na dodávku vody, elektrickej energie, plynu a pod. spotrebované Dodávateľom pri realizácií Diela |
- náklady na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany Staveniska ako aj ďalších priestorov objektu, kde sa bude Dielo realizovať v rozsahu nevyhnutnom jeho užívania, |
- náklady na poskytnutie prípadnej bankovej záruky garantujúce riadne a včasné vykonanie Diela a náklady na prípadnú bankovú záruku garantujúcu kvalitu Diela počas plynutia záručnej lehoty; |
- náklady na zriadenie ochranného koridoru pre chodcov a náklady na zriadenie Staveniska a jeho likvidáciu; a uvedenie priestorov staveniska do pôvodného stavu |
- akékoľvek ďalšie vedľajšie rozpočtové náklady (najmä ale nie výlučne mimo Stavenisková doprava, územné vplyvy, prevádzkové vplyvy); a iné náklady, ktoré vzniknú Dodávateľovi pri realizácii Diela podľa Zmluvy; |
30. Dodávateľ potvrdzuje a zaručuje, že Dodávateľom predložená cenová kalkulácia – Cena Diela uvedená v zmluve a následne doručená a potvrdená podľa oceneného výkazu výmer je úplná a záväzná |
31. V prípade vzniku potreby činností, prác naviac nevyhnutných na realizáciu Diela, ktoré Dodávateľ v čase uzatvorenia Zmluvy z akýchkoľvek dôvodov nepredvídal: |
- nevzniká Dodávateľovi nárok požadať úhradu nákladov spojených s ich realizáciou nevyhnutnou na riadne plnenie Diela, na zmenu ceny Diela a na zmenu termínu na ukončenie Diela |
- Objednávateľ môže uznať náklady na vykonanie prác, ktoré neboli zahrnuté v zmluve ale sú nevyhnutné na riadne plnenie Diela ak sa ich potreba objektívne preukáže a ak sa na tom zmluvné strany dohodnú |
32. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak sa niektoré práce podľa Výkazu výmer nevykonajú alebo vykonajú v menšom rozsahu, Dodávateľ tieto nevykonané práce nebude Objednávateľovi fakturovať. |
33. Dodávateľ nie je, bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, oprávnený postúpiť akúkoľvek pohľadávku voči Objednávateľovi na tretiu osobu |
34. Dodávateľ nie je oprávnený jednostranne započítať akúkoľvek svoju pohľadávku oči pohľadávke Objednávateľa. |
35. Cenu za vykonanie diela uhradí Objednávateľ Dodávateľovi i na základe vystavenej jednorázovej faktúry (, bezhotovostným prevodom na bankový účet zhotoviteľa . |
- Objednávateľ neposkytuje zálohové platby a nebude uhrádzať čiastkové faktúry po realizácií jednotlivých časti Diela |
36. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru (daňový doklad) najskôr ku dňu podpísania Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela |
Faktúra vystavená Dodávateľom musí byť vyhotovená v súlade s ustanovením § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov |
Splatnosť faktúry je určená touto zmluvou a podmienkami OPET-u, Všeobecnými obchodnými podmienkami a začína plynúť od nasledujúceho dňa po jej riadnom doručení Objednávateľovi. |
Pokiaľ faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, prípadne po obsahovej stránke nebude úplná alebo bude obsahovať nesprávne údaje, Objednávateľ si vyhradzuje právo takúto faktúru vrátiť zhotoviteľovi na prepracovanie. |
V prípade vrátenia faktúry, ktorá má vady sa preruší plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry Objednávateľovi. |
Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť fakturovanú sumu na účet zhotoviteľa v lehote určenej v tejto zmluve a v OPET-e, Všeobecných zmluvných podmienkach a to od nasledujúceho dňa odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi |
Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania uhradenej ceny za poskytnutú prácu z účtu objednávateľa. |
37. Zádržné z ceny, dôvody zádržného, jeho vrátenie, spôsob uplatnenia zádržného, zábezpeka |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy zložiť na bankový účet objednávateľa zábezpeku na plnenie predmetu diela vo výške 10% zo zmluvnej ceny diela s DPH. |
Objednávateľ je oprávnený zadržať pri úhrade vystavenej faktúry zádržné z ceny Diela v celkovej súhrnnej výške a počas lehoty určenej nižšie nasledovne: |
- Zádržné z ceny za vykonanie diela vo výške 10% z celkovej ceny za vykonanie diela (ďalej len „zadržaná časť ceny za vykonanie diela“), |
- Objednávateľ zádržné z ceny diela vo výške 5 % vyplatí Dodávateľovi po uplynutí troch (3) mesiacov odo dňa protokolárneho odovzdania Diela Objednávateľovi , pokiaľ nebude využité na úhradu nákladov spojených s odstránením vád treťou osobou. |
- Objednávateľ zádržné z ceny diela vo výške 5 % vyplatí Dodávateľovi po uplynutí dvanástich (12) mesiacov odo dňa protokolárneho odovzdania Diela Objednávateľovi , pokiaľ nebude využité na úhradu nákladov spojených s odstránením vád treťou osobou |
Zadržaná časť ceny za vykonanie diela však nebude vyplatená skôr, ako budú odstránené všetky vady a nedorobky ako aj vady, ktoré sa vyskytnú počas príslušnej lehoty zádzržného |
Dodávateľ je povinný odstrániť zistené vady Diela na vlastné náklady, pokiaľ tak nevykoná v primeranej lehote alebo lehote určenej Objednávateľom, je Objednávateľ oprávnený: |
- zadať odstránenie vád Diela tretej osobe, nevyplatiť zádržné a využiť ho na úhradu týchto nákladov, čím nie je dotknutá povinnosť Dodávateľa uhradiť tieto náklady v plnej výške Objednávateľovi |
- nevyplatiť príslušnú výšku zádržného a to až do zabezpečenia odstránenia zistených vád |
Zádržné - jeho výška určená v % z Ceny Diela bude určené v eur a výška je vypočítane % z ceny diela s DPH |
Zmluvné pokuty, dôvody uplatnenia zmluvných pokút, spôsob a forma a lehoty na ich úhradu |
Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvné pokuty z nasledovných dôvodov a v uvedenej výške: |
- ak bude Dodávateľ v omeškaní s vykonávaním a odovzdaním diela , je možné uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 0,50% z ceny diela a to aj za každý začatý deň omeškania. |
- ak Dodávateľ nepredloží informácie spojené so subdodávateľom, je možné uplatniť j zmluvnú pokutu vo výške 1.000 eur, za každý deň omeškania poskytnutia danej informácie, a zmluvnú pokutu vo výške 5.000 eur ak takúto informáciu neposkytne vôbec a Objednávateľ zistí výkon činnosti subdodávateľom |
- ak Dodávateľ najneskôr tri (3) dni pred odovzdaním diela objednávateľovi neodstráni z miesta vykonávania diela, ako aj z ostatných pozemkov, resp. objektov nachádzajúcich sa v mieste plnenia |
- všetok odpad a znečistenie, ktoré spôsobil alebo vytvoril pri vykonávaní diela, |
- všetok nepoužitý materiál, výrobky a veci, všetky nástroje, prístroje, resp. zariadenia, ktoré používal na vykonávanie diela, |
- neodstráni Stavenisko a neuvedie priestory Staveniska, ako aj ostatné časti objektu, kde bola vykonávaná rekonštrukcia - plnenie Diela |
a ani po písomnej výzve Objednávateľa nezabezpečí nápravu do 24 hod. , je možné uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 1.000,- € za každý začatý deň omeškania. |
- ak Dodávateľ bude v omeškaní s odstránením vád, ktoré je povinný odstrániť podľa tejto Zmluvy, je možné uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 0,50% z ceny diela za každý začatý deň omeškania. |
- ak Dodávateľ, v prípade ceny Diela, ktorá je nižšia ako 30 % od výšky zdrojov určených Objednávateľom na predmet Diela nepredloží v stanovenej lehote doklady, dokumenty a vyjadrenie o reálnosti dodržania danej ceny v stanovenej lehote alebo ich obsahom nepreukáže reálnosť plnenia za danú cenu |
- je možné uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 10 000 eur. |
Zmluvnú pokutu uplatnenú Objednávateľom je povinný Dodávateľ uhradiť do 30 dní po doručení písomnej výzvy na jej úhradu.. |
37 .Objednávateľ je oprávnený nechať sa zastupovať technickým dozorom, konzultantskou spoločnosťou alebo generálnym projektantom. Rozsah práv a povinností každého zástupcu Objednávateľa bude presne vymedzený v písomnom plnomocenstve. |
- Objednávateľ Rozsah práv a povinností každého zástupcu Objednávateľa bude presne vymedzený v písomnom plnomocenstve dané plnomocenstvo v jednom vyhotovení doručí Dodávateľovi najneskôr do troch (3) dní po uzavretí zmluvy |
38. Dodávateľ sa zaväzuje určiť do troch (3) dní od dňa uzavretia zmluvy osobu stavbyvedúceho. Stavbyvedúci musí byť bezúhonný a musí svojimi odbornými a profesionálnymi znalosťami a dĺžkou praxe zaručovať riadne a včasné splnenie povinností Dodávateľa. Mená a |
Dodávateľ doručí do troch (3) dní od dňa uzavretia zmluvy Objednávateľovi v písomnej forme : |
- identifikáciu osoby, ktorá bude zabezpečovať - stavbyvedúceho s uvedením kontaktu |
- doklad o oprávnenosti vykonávať činnosť stavbyvedúceho a životopis stavbyvedúceho v listinnej forme |
Dodávateľ pri zmene osoby stavbyvedúceho je povinný túto zmenu písomne známiť Objednávateľovi a to najneskôr tri dni pred nástupom novej osoby stavbyvedúceho. |
39. Dodávateľ alebo jeho zástupca zúčastniť sa na stanovených poradách , koordinačných porádách a kontrolných dňoch organizovaných Objednávateľom |
- dodávateľ zabezpečí dennú účasť na stavbe počas celej doby výstavby, nesplnenie tejto podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy |
- Dodávateľ zabezpečí účasť stavbyvedúceho alebo jeho zástupcu na týchto stretnutiach |
40. Objednávateľ je povinný preukázateľne doručiť Obednávateľovi pozvanie na dané stretnutie, v rozsahu určenia : |
- miesta a termín konania koordinačných porád a kontrolných dní |
- určenia osôb, ktorých účasť zo strany Dodávateľa vyžaduje |
- určenia osôb, ktoré sa zúčastnia za Objednávateľa |
- predmet a rokovania a príslušné potrebné materiály a dokúmenty súvisiace s predmetom rokovania |
- iné dôležité skutočnosti |
a to najneskôr tri (tri dni pred samotným stretnutím), pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak, ak si bude realizácia predmetu zákazky vyžadovať pracovné stretnutie vzhľadom na povahu riešenia problému stavu veci. |
Stavebný denník, obsah stavebného denníka |
41. Stavebný denník je vedený na stavbe a zapisujú sa doň všetky rozhodujúce skutočnosti týkajúce sa realizácie Diela. |
- zástupca Dodávateľa umožní prístup technickému dozoru Objednávateľa k denným záznamom v stavebnom denníku na posúdenie a vyjadrenie zástupcovi Objednávateľa |
- v prípade zaznamenania udalosti vyžadujúcej okamžité riešenie je zástupca Dodávateľa povinný bezodkladne oboznámiť aj technický dozor Objednávateľa na stavbe. |
- zástupca Objednávateľa je povinný najneskôr do siedmych (7) pracovných dní odo dňa vykonania záznamu v stavebnom denníku: |
- svoj súhlas, prípadne nesúhlas, s obsahom predloženého denného záznamu a to aj s uvedením dôvodu nesúhlasu. |
Stavebný denník sa bude viesť do doby prevzatia Diela Objednávateľom a v prípade zistenia vád alebo nedorobkov až do ich riadneho odstránenia |
Stavebný denník musí byť na stavbe Diela trvalo prístupný Objednávateľovi a/alebo zástupcovi Objednávateľa. |
Zápisy do stavebného denníka budú oprávnené vykonávať nasledovné osoby: |
- Stavbyvedúci Dodávateľa; |
- Technický dozor Objednávateľa a jeho poverený zástupca; |
- Projektant; |
- Štatutárne orgány oboch Zmluvných strán; |
- Zástupcovia príslušných orgánov štátneho dozoru a štátneho stavebného dohľadu. |
- ostatné príslušné orgány vykonávajúce kontrolu realizácie Diela |
42. Dodávateľ je povinný vopred písomne alebo zápisom v stavebnom denníku vyzvať Objednávateľa na vykonanie kontroly prác, ktoré v ďalšom pracovnom postupe budú zakryté alebo sa stanú neprístupnými. |
Výzva musí byť doručená Objednávateľovi najneskôr dva (2) pracovné dni vopred, pred vykonaním predmetných prác. |
Nedoručenie tejto výzvy/nedoručenie v stanovenej minimálnej lehote, umožňuje Objednávateľovi požiadať Dodávateľa, aby na vlastné náklady zabezpečil: |
- tieto práce odkryť a zakryť , a uviesť danú časť Diela do pôvodného stavu, spĺňajúceho požiadavky Diela |
Dodávateľ je povinný chrániť Dielo počas jeho realizácie a zabezpečiť hotové časti Diela ochrannými prostriedkami tak, aby nedošlo k ich zničeniu, poškodeniu alebo znehodnoteniu do doby odovzdania Diela Objednávateľovi. Nebezpečenstvo vzniku škody na Diele prejde na Objednávateľa dňom prevzatia diela na základe protokolu |
43 .Dodávateľ nie je oprávnený pri realizácii Diela použiť náhradné materiály a výrobky oproti stanoveným v tejto zmluve a v doručenej Projektovej dokumentácii sprievodných dokumentov bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa alebo oprávnenej osoby Objednávateľa. |
- použitie náhradných materiálov , výrobkov, technických postupov a technológie je možné iba na základe písomného súhlasu Objednávateľa, a to po doručení písomnej žiadosti o súhlas doručenej objednávateľovi. Objednávateľ má právo odmietnuť žiadosť o použitie náhradných materiálov, výrobkov, technických postupov a technológie a to aj bez udania dôvodu. V prípade ak dodávateľ nie je schopný dodať pôvodný materiál, výrobky, technické postupy resp. technológie môže odjednávateľ od tejto zmuvy jednostranne odstúpiť. |
- Objednávateľ na základe doručenej žiadosti o súhlas na vyššie uvedené zmeny sa vyjadrí do 10 pracovných dní |
44. Objednávateľ v prípade pochybnosti alebo preukázateľných dôvodov má za to, že niektoré osoby/zamestnanci Dodávateľa/alebo subdodávateľa |
- zneužívajú svoju funkciu pri výkone realizácií Diela, alebo |
- sú nespôsobilé alebo nedbalé pri riadnom plnení svojich povinností pri plnení Diela, |
-alebo svojím konaním spôsobili alebo mohli spôsobiť škodu Objednávateľovi, |
- ich prítomnosť na Stavenisku je považovaná Objednávateľom za nežiadúcu z iných objektívnych dôvodov |
môže požiadať Dodávateľa o ich výmenu za iné osoby a žiadať o zamedzenie vstupu na stavenisko a zabezpečiť ďalší ich výkon činnosti na realizácií Diela, pokiaľ nedá Objednávateľ súhlas na ich ďalšie pôsobenie na realizácií Diela |
45. Objednávateľ môže žiadať od Dodávateľa odvolanie subdodávateľa z realizácie časti Diela ak: |
- subdodávateľ koná a vykonáva činnosti v rozpore s touto zmluvou |
- neužívajú svoju funkciu pri výkone realizácií Diela, alebo |
- stratil schopnosť vykonávať činnosti na realizácií Diela |
-alebo svojím konaním spôsobili alebo mohli spôsobiť škodu Objednávateľovi, |
-ich prítomnosť na Stavenisku je považovaná Objednávateľom za nežiadúcu z iných objektívnych dôvodov (napr. vzhľadom na súdny spor so subdodávateľom) |
Dodávateľ je povinný takejto žiadosti vyhovieť najneskôr do troch dní, po jej doručení a nahradiť novým subdodávateľom (ak nebude dané práce zabezpečovať vlastnými kapacitami) |
Nahradenie nového subdodávateľa vždy podlieha súhlasu Objednávateľa, ktorý sa spravidla vyjadrí do 10 pracovných dní odo dňa písomného nahlásenia zmeny subdodávateľa. V prípade, ak sa objednávateľ nevyjadrí do 10 pracovných dní, má sa za to, že s dannou zmenou/nahradením subdodávateľa nesúhlasí. |
Ak sa Objednávateľ nevyjadrí v stanovenej lehote k novému/nominovanému subdodávateľovi, má sa zato, že s ním súhlasí. |
46. .Objednávateľ môže preniesť ktorúkoľvek zo svojich povinností a právomoci na tretiu osobu a môže toto delegovanie kedykoľvek zrušiť. |
- Delegovanie alebo zrušenie delegovania bude vykonané v písomnej forme a voči Dodávateľovi nadobudne účinnosť po jeho doručení Dodávateľovi. |
- akékoľvek rozhodnutia, pokyn, kontrola, skúška, súhlas, schválenie alebo podobný akt uskutočňovaný touto osobou v súlade s delegovaním má rovnaký účinok, ako by ho uskutočnil Objednávateľ sám. |
47.Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a ochranu životného prostredia: |
- svojich pracovníkov / zamestnancov a iných osôb vykonávajúcich svoju činnosť pre Dodávateľa |
- pracovníkov/zamestnancov subdodávateľa Dodávateľa |
ktoré na Stavenisku vykonávajú činnosti spojené s realizáciou Diela a je povinný vykázať zo Staveniska všetky osoby, ktoré odmietajú podmienky zmluvy a príslušné predpisy dodržiavať dodržiavať alebo ich porušujú. |
Dodávateľ zabezpečí, aby všetci jeho pracovníci a pracovníci jeho subdodávateľov: |
- absolvovali právnymi predpismi ustanovené školenia alebo mali príslušné platné atesty a osvedčenia. |
48. Dodávateľ je povinný zabezpečiť svojim pracovníkom príslušné osobné/ochranné pracovné pomôcky a ochranné pomôcky podľa platných predpisov. Za každé aj jednotlivé porušenie nepoužívania osobných ochranných pomôcok je stanovená zmluvná pokuta vo výške 500.-EUR. |
49. Dodávateľ bude v prípade nehody, pracovného razu alebo inej podobnej udalosti postupovať v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi a je povinný okamžite upovedomiť Objednávateľa, resp. oprávnenú osobu Objednávateľa o |
- pracovných úrazoch, |
- škodách na vybavení a strojoch a objekte v mieste realizácie Diela |
- o vzniklých požiaroch, aj zneškodnených |
- o vzniklých škodách na životnom prostredí a to aj odstránených |
- neoprávnených zásahoch a úkonoch uskutočnených na stavenisku |
- alebo inej podobnej udalosti, ktorá má vplyv a súvisí s riadnym plnením predmetu zákazky s realizáciou Diela |
50. Objednávateľ, oprávnená osoba Objednávateľa, resp. technický dozor Objednávateľa je oprávnený dať pracovníkom Dodávateľa / iným osobám vykonávajúcim svoju činnosť pre Dodávateľa príkaz prerušiť práce, na stavenisku na realizácií Diela ak: |
- zodpovedný pracovník / iná osoba vykonávajúca svoju činnosť pre Dodávateľa , ktorá by takýto príkaz v prípade nevyhnutnosti mohla udeliť nie je dosiahnuteľná, |
- a ak ak je ohrozená bezpečnosť vykonávaného Diela, život alebo zdravie osôb nachádzajúcich sa na Stavenisku, alebo ak hrozia iné vážne škody. |
Iné informácie |
52. objednávateľ nepripúšťa variantné riešenie |
53. Dodávateľ berie na vedomie, že projekt je/bude financovaný z prostriedkov európskeho spoločenstva, z prostriedkov štátneho rozpočtu a rozpočtu obce |
54. Penále a iné sankcie , možnosti ich uplatnenia a stanovenie výšky: |
55. Uplatnenie sankcií - penále za omeškanie s plnením zmluvných podmienok a uplatnenie zmluvných pokút sa riadia ustanoveniami tejto zmluvy a ustanoveniami OPET-U, Všeobecnými zmluvnými podmienkami a Obchodným zákonníkom |
56. Podmienky realizácie Diela neupravené touto zmluvou sa riadia ustanoveniami OPET-U, všeobecné zmluvné podmienky a ustanoveniami Obchodného zákonníka a iných právnych predpisov viažucich sa k plneniu predmetu zákazky - realizácii Diela. |
57. Dodávateľ bude realizovať predmet zákazky vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednoť |
58. v zmysle §32 bod 3 písm C zákona o VO objednávateľ určuje, že komponenty multifunkčného ihriska: mantinelový systém, stĺpiky mantinelového systému nesmú byť relizované v subdodávke. Tieto komponenty musia byť dodané a realizované priamo dodávateľom. Za porušenie tejto podmienky je stanovená zmluvná pokuta vo výške 20.000.- EUR. |
59. Dodávateľ môže zabezpečovať realizáciu Diela prostredníctvom subdodávateľov v maximálenej výške 30%. Dodávateľ musí minimálne 70% diela vo vecnom aj finančnom vyjadrení realizovať vlastnými kapacitami. |
60. Dodávateľ je povinný do 3 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy o dielo doručiť objednávateľovi v písomnej forme úplný zoznam všetkých subdodávateľov, ktorých kapacity plánuje využiť pri realizácii diela. Za nesplnenie tejto povinnosti je stanovená zmluvná pokuta vo výške 10.000.-EUR. Zoznam subdodávateľov musí obsahovať minimálne tieto informácie: |
- identifikácia subdodávateľa/obchodné meno/sídlo/kontaktná osoba |
- identifikácia a opis časti realizácie diela, vrátane percentuálneho vyčíslenia hodnoty, ktorú bude subdodávateľ realizovať, |
- doklad o oprávnení subdodávateľa vykonávať danú časť predmetu zákazky |
- čestné vyhlásenie subdodávateľa, že spĺňa podmienky účasti podľa § 26 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní |
- doklad, čestné vyhlásenie subdodávateľa, že je zapísaný registri konečných užívateľov výhod |
61. Požiadavky na cenu predmetu zákazky vo väzbe na mimoriadne nízku cenu , uplatnenie § 42 zákona o verejnom obstarávaní |
Ak cena za Dielo uvedená v tejto zmluve bude nižšia o 30 % od určenej výšky maximálnych zdrojov ktoré má na dané dielo Objednávateľ k dispozícií (uvedené v zmluvnom formulári) je povinný Dodávateľ predložiť do 3 dní po uzavretí zmluvy Objednávateľovi: |
- doklady, dokumenty a vyjadrenie, ktorými preukáže Dodávateľ reálnosť plnenia predmetu zákazky, realizáciu Diela za danú cenu v požadovanej kvalite, s technickými parametrami a v stanovenej lehote v tejto zmluve |
Objednávateľ má právo posúdiť dané doklady, dokumenty a vyjadrenie a môže od zmluvy odstúpiť ak: |
- Dodávateľ doklady, dokumenty a vyjadrenie preukazujúce reálnosť ceny Diela nepredloží v stanovenej lehote, čo sa považuje za podstatné porušenie zmluvy |
- doklady, dokumenty a vyjadrenie nepreukážu reálnosť dodržania ceny Diela alebo nebudú spĺňať obsahom ustanovenie § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní., čo považuje Objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou jednostranného odstúpenia od zmluvy. |
62. Dodávateľ najneskôr do 5 dní po uzavretí zmluvy predloží objednávateľovi doklad o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľa, uzavretú minimálne do výšky hodnoty Diela |
- dodávateľ predloží Objednávateľovi - kópiu poistnej zmluvy, kópiu uhradenia poistného |
Dodávateľ sa zaväzuje, že poistenie bude trvať počas celej doby realizácie Diela |
Ak Dodávateľ nepredloží doklad o predmtnom poistení v stanovenej lehote/alebo ho nepredloží vôbec/alebo sa zistí v priebehu realizácie Diela, že poistenie bolo ukončené, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 10 000 eur. |
Nesplnenie povinnosti spojenej s poistením zodpovednosti za škodu a s predložením príslušných dokladov a dokumentov sa viaže možnosť odstúpenia od zmluvy |
63. Požaduje sa od Dodávateľa dodanie predmetu zákazky - realizáciu Diela v rozsahu podľa špecifikácie uvedenej v zmluve a v doručenej sprievodnej dokumentácie, projektovej dokumentácie, výkazu výmer a iných príslušných povolení a rozhodnutí a podľa podmienok tejto zmluvy |
Porušenie zmluvných podmienok, ktoré majú vplyv na riadne plnenie zmluvy, na dodržanie termínu odovzdania riadne splneného a realizovaného diela a sa spája s možnosťou odstúpenia od zmluvy a uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 50 % z ceny Diela |
Uplatnením sankcií, penále a zmluvných pokút nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorú svojím konaním, nekonaním spôsobil Objednávateľovi Dodávateľ, alebo ním nominovaný subdodávateľ, ktorému bolo zo strany Dodávteľa umožnené konanie a realizácia časti Diela. |
V prípade uzavretia zmuvného vzťahu použitím iného ako týmto opisným formulárom predpísaného materiálu a konštrukčných prvkov, verejný obstarávateľ od tejto zmluvy jednostranne odspúti. |
64. Zmluva nadobudne účinnosť po pridelení verejných prostriedkov objednávateľovi a po formálnej kontrole procesu verejného obstarávania poskytovateľom finančných prostriedkov. |
65. Oznámenie o nadobudnutí účinnosti zmluvy bude dodávateľovi oznámená do 30 dní odo dňa kedy budú pridelené finančné prostriedky objednávateľovi a/alebo objednávateľ dostane povolenie na realizovanie stavby poskytovateľom finančných prostriedkov. |
66. Dodávateľ sa prehlasuje, že je držiteľom a počas celej doby plnenia predmetu zmluvy bude držiteľom nasledovných platných certifikátov: |
- certifkát systému riadenia rizík BOZP OHSAS 18001 |
- certifikát systému riadenia kvality ISO 9001 |
- certifikát riadenia manažmentu ochrany životného prostredia ISO 14000:2004 |
67. Zhotoviteľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia tejto zmluvy nezáväzný úverový prísľub financujúcej banky, dokladujúci prístup k finančným prostredkom a to vo výške minimálne vysúťaženej ceny s DPH. |
68. Zhotoviteľ predloži do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia tejto zmluvy vinkuláciu poistného plnenia v prospech objednávateľa, ako zábezpeku za spôsobené škody v priehehu realizácie diela. |
69. Porušenie povinností tejto zmluvy podľa bodu 67 a 68 sa považuje za podstané porušenie tejto zmluvy. |
Olšovany č.35, pošta Ruskov 044 19, Olšovany, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika
01.04.2016 11:09 — 31.12.2016 11:09
1,00 stavba
89 277,11
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.02.2016 11:10
18.02.2016 11:14
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.02.2016 14:07 - Vstupná ponuka | 89 118,00 | € | Cena s DPH |
18.02.2016 11:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 71 880,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: