42263051
Kancelária Rady pre rozpočtovú zodpovednosť
Imricha Karvaša 1, Bratislava, 81325, SVK
47079690
GGFS s.r.o.
Sasinkova 5, Bratislava, 81108, SVK
Zabezpečenie stravovania elektronickou stravnou kartou alebo ekvivalentom
stravné lístky
Tovar, Služba
27. Ostatné služby
1. Zabezpečenie stravovania elektronickou stravnou kartou alebo ekvivalentom
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a objednávateľom požadovaných stravovacích zariadeniach za predpokladu, že dané stravovacie zariadenia disponujú vhodným platobným terminálom. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej jednotky | EUR | 4,07 | 4,31 | |
Počet stravných jednotiek | ks | 4000 | ||
Počet stravných kariet | ks | 17 | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná karta obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravná karta obsahuje | názov a logo dodávateľa, poučenie pre držiteľa karty, platnosť minimálne po dobu kontraktu resp. 12 mesiacov |
Stravná karta obsahuje | meno držiteľa karty |
Stravná karta | umožňuje bezkontaktné použitie alebo použitie pinu |
Názov |
V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa a to najmä ale nie výlučne týkajúce sa: - vydania, revydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, - priradenie stravných jednotiek k stravným kartám, vedenie zamestnaneckých účtov k stravným kartám, - všetky súvisiace transakčné náklady, - týkajúca sa komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, a pod.). |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky počas účinnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných jednotky sú započítané do provízie dodávateľa. |
Výška provízie (VP) sa vyjadruje percentom z objednanej hodnoty stravných jednotiek (nominálna hodnota stravnej jednotky x počet stravných jednotiek) a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu a počas trvania zmluvného vzťahu bude max. 1,00%. |
Cena predmetu zákazky (CPZ) za priradenie stravných jednotiek k stravným kartám v priebehu 10 mesiacov (rok 2016) bude vypočítaná podľa vzorca CPZ = (hodnota stravných jednotiek priradených k stravným kartám objednávateľa za obdobie 10 mesiacov – celočíselný násobok hodnoty stravnej jednotky 4,07 € ) x (1 + VP% /100 x 1,2). Takto vypočítaná suma bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Výška provízie v % (VP%) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 4 desatinné miesta na základe nasledovného vzorca VP%=(((CPZ-CHSJ) : CHSJ):1,2x100. CPZ - Cena predmetu zákazky v € vrátane DPH na rok 2016 - je výsledná cena časti predmetu zmluvy vrátane DPH za províziu. CHSJ – Celková hodnota stravných jednotiek priradených k stravným kartám objednávateľa pre rok 2016 (CHSJ=4,07 x 3330=13 553,1 €) Sadzba DPH je aktuálna hodnota sadzby DPH. |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej odberateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek priradených k jednotlivým stravným kartám zamestnancov objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 14 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek (4000) je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží: - a) zoznam minimálne štyri tisíc stravovacích zariadení pokrývajúcich celé územie Slovenskej republiky a piatich potravinových obchodných reťazcov s obchodnou sieťou pokrývajúcou všetky slovenské mesta minimálne jedným z nich, kde sa môže uplatniť karta, - b) rozpis výpočtu provízie. |
Dodávateľ zabezpečí akceptáciu stravných kariet vo všetkých vyžiadaných stravovacích zariadeniach v mieste plnenia objednávateľa disponujúcich vhodným platobným terminálom. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie stravných kariet do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy . |
Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravným kartám do 24 hodín od prijatia záväznej objednávky. |
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravným kartám objednávateľa raz mesačne podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca objednávateľa a jemu priradený počet stravných jednotiek a nominálnu hodnotu stravnej jednotky na základe, ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravnej karte objednávateľa. |
Zmluva sa uzatvára na obdobie od 1.3.2016 do 28.2.2017 |
Zmluva zanikne uplynutím času, na ktorú je dojednaná alebo vyčerpaním stanoveného počtu stravných jednotiek(4000), prípadne vyčerpaním predpokladanej hodnoty zákazky 16 600 EUR bez DPH za províziu. |
Slovenská republika
12
3 330,00 stravné jednotky v hodnote 4,07 Eur
13 700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.02.2016 10:46
18.02.2016 14:00
18.02.2016 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.02.2016 12:58 - Vstupná ponuka | 13 700,00 | € | Cena s DPH |
17.02.2016 14:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 553,10 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: