30794323
Pôdohospodárska platobná agentúra
Hraničná 12, Bratislava, 81526, SVK
45682232
3J s. r. o.
Bukovinská 18, Bratislava - mestská časť Rača, 83106, SVK
Výkon funkcie technika BOZP a PO
Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci (BOZP), ochrana pred požiarmi (OPP), PO požiarna ochrana
Služba
27. Ostatné služby
1. Výkon funkcie technika BOZP a PO
|
|
---|---|
Funkcia |
Komplexný výkon bezpečnostnotechnických služieb vo funkcii technik bezpečnosti práce v súlade so zákonom č. 124/2006 Z. z. o BOZP v znení neskorších predpisov na dobu 3 rokov. |
Výkon výchovy a vzdelávania v oblasti ochrany práce v súlade so zákonom č. 124/2006 Z. z. o BOZP v znení neskorších predpisov (v súčasnosti 592 zamestnancov) na dobu 3 rokov. |
Aktualizovanie vypracovanej dokumentácie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci pri novelizáciach zákona č. 124/2006 Z.z. o BOZP v znení neskorších predpisov, resp. pri technicko - organizačných zmenách. |
Komplexný výkon bezpečnostno technických služieb vo funkcii technik požiarnej ochrany v súlade so zákonom č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov (OPP) na dobu 3 rokov. |
Výkon výchovy a vzdelávania v oblasti ochrany práce v súlade so zákonom č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi (OPP) v znení neskorších predpisov (v súčasnosti 592 zamestnancov) na dobu 3 rokov. |
Aktualizovanie vypracovanej dokumentácie pri novelizáciach zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov (OPP), resp. pri technicko - organizačných zmenách. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet objektov na OPP | ks | 21 | ||
počet zamestnancov objednávateľa | osoba | 590 | 610 |
Názov |
Dodávateľ v súlade s ustanoveniami Zákonníka práce, zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a ďalšími súvisiacimi predpismi a internými smernicami odberateľa spôsobom určeným v týchto predpisoch zabezpečuje a vykonáva pre odberateľa služby na úseku BOZP: |
- vypracováva plán školenia zamestnancov odberateľa v oblasti BOZP. V prípade novelizácie zákona aktualizuje plán vzdelávania |
- zisťuje akékoľvek ohrozenia na úseku BOZP a navrhuje opatrenia na ich odstránenie alebo ich obmedzenie. Pre nebezpečenstvá, ktoré nemožno vylúčiť alebo obmedziť technickými prostriedkami, prostriedkami kolektívnej ochrany, ani metódami a formami organizácie práce, vypracováva na základe analýzy rizík podľa jednotlivých profesií zoznam poskytovaných OPP |
- vypracováva a aktualizuje pokyny na zaistenie BOZP v zmysle všeobecne záväzných predpisov. Dodávateľ zodpovedá za obsahovú správnosť predkladaných návrhov noriem a dokumentov a za ich súlad s príslušnými právnymi predpismi |
- vykonáva kontrolu stavu BOZP na pracoviskách odberateľa v lehotách stanovených všeobecne záväzným predpisom. V prípade zistených nedostatkov so zistenými nedostatkami preukázateľne oboznámi zodpovedného zamestnanca objednávateľa a navrhne riešenie na ich odstránenie |
- vykonáva kontrolu stavu bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a plnení úloh vedúcimi zamestnancami odberateľa v starostlivosti o BOZP na všetkých stupňoch riadenia ich funkcií, hlavne či: |
a) vykonávajú opatrenia za zaistenie BOZP, so zreteľom na všetky okolnosti týkajúce sa práce |
b) zabezpečuje, aby pracoviská, stroje, zariadenia, usporiadanie pracovísk a organizácia práce neohrozovali bezpečnosť a zdravie pri práci |
c) zabezpečuje, aby chemické a fyzikálne, psychické a biologické faktory a látky neohrozovali bezpečnosť a zdravie zamestnancov |
d) určujú zamestnancom bezpečné pracovné postupy, informujú ich o ich ohrozeniach, ktoré sa môžu pri práci vyskytnúť, poučujú ich, ako sa proti nim majú chrániť a informujú ich o opatreniach, ktoré zamestnávateľ vykonal na zaistenie BOZP |
e) prácami, pre ktoré sú potrebné oprávnenia, poverujú len tých zamestnancov, ktorí tieto oprávnenia vlastnia |
f) nezaraďujú na pracoviská zamestnancov v rozpore s ich zdravotným stavom |
g) venujú zvýšenú pozornosť zamestnancov na odlúčených pracoviskách |
h) poskytujú zamestnancom bezpečnostné prestávky podľa osobitných predpisov |
i) poskytujú zamestnancom bezplatné osobné ochranné pracovné prostriedky na základe vypracovaného zoznamu |
j) vyžadujú a kontrolujú používanie týchto prostriedkov, či je zabezpečené ich udržiavanie vo funkčnom stave. Týka sa to aj prostriedkov na osobnú hygienu a očistu ochranných prostriedkov |
k) v spolupráci s povereným zamestnancom odberateľa vypracováva koncepciu politiky BOZP pre pracovisko odberateľa |
l) po preukázateľnej výzve zo strany odberateľa vykoná vstupné školenie v oblasti BOZP - vedie evidenciu školení v oblasti BOZP |
- vedie evidenciu pracovných úrazov, chorôb z povolania, iných úrazov, havárií a porúch technických zariadení. Vykonáva registráciu pracovných úrazov v spolupráci s vedúcimi zamestnancami, zisťuje ich príčiny a navrhuje opatrenia na ich odstránenie. V spolupráci s vedúcimi zamestnancami nahlasuje pre Sociálnu poisťovňu a Inšpektorát práce pracovné úrazy |
- príslušnú dokumentáciu BOZP vedie tak, aby bola v súlade so skutočným stavom BOZP na pracoviskách odberateľa |
- po dohode s odberateľom vykonáva ďalšie činnosti v oblasti BOZP podľa stanovených platných predpisov v oblasti BOZP. |
B/ Dodávateľ v súlade s ustanoveniami zákona 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi, v znení neskorších predpisov, vyhlášky MV SR č. 121/2002 Z.z. o požiarnej prevencii a ďalšími súvisiacimi predpismi zabezpečuje a vykonáva pre odberateľa tieto služby na úseku OPP: |
- určuje miesta so zvýšeným požiarnym nebezpečenstvom a počet členov protipožiarnych hliadok odberateľa |
- vypracováva, vedie a udržuje dokumentáciu ochrany pred požiarmi v súlade so skutočným stavom, upresňuje dokumentáciu a dopĺňa ju po každej uskutočnenej zmene, minimálne raz ročne |
- v spolupráci so zodpovedným zamestnancom odberateľa pripravuje a organizuje najmenej raz ročne cvičný požiarny poplach |
- vykonáva preventívne protipožiarne prehliadky v priestoroch odberateľa, a to v termínoch podľa § 14 vyhlášky MV SR č. 121/2002 Z.z.. Dodávateľa kontroluje pravidelným vykonávaním preventívnych protipožiarnych prehliadok dodržiavanie predpisov ochrany pred požiarmi, hlavne: |
a) či sú odberateľom zabezpečené a vykonávané pravidelné kontroly stavu technických a technologických zariadení z hľadiska protipožiarnej bezpečnosti |
b) či odberateľ zabezpečuje podľa predpisov o ochrane pre požiarmi opatrenia na zabezpečenie ochrany pred požiarmi v pracovnom čase |
c) či je zriadená ohlasovňa požiarov |
d) či sú nainštalované v určenom množstve a druhoch hasiace prístroje a ostatné požiarno-technické zariadenia, či sú funkčné prostriedky na vyhlásenie požiarneho poplachu a vecné prostriedky ochrany pred požiarmi so zreteľom na nebezpečenstvo vzniku požiaru v objektoch odberateľa, ktoré má v správe, vlastníctve alebo užívaní |
e) či sú označované a udržiavané trvalo voľné núdzové východy, únikové a zásahové cesty, nástupné plochy a prístup k nim, rovnako ako prístupy k rozvodným zariadeniam |
f) vykonáva odbornú prípravu protipožiarnych hliadok odberateľa, a to najmenej raz za 12 mesiacov podľa § 23 vyhlášky MV SR č. 121/2003 Z.z.. Ak sa zmení protipožiarna hliadka v medziobdobí, odberateľ je povinný aspoň tri pracovné dni vopred preukázateľne upozorniť dodávateľa na potrebu uskutočniť odbornú prípravu nových členov protipožiarnej hliadky odberateľa. Dodávateľ preukázateľne zabezpečí overenie vedomosti členov protipožiarnej hliadky |
g) určuje požiadavky protipožiarnej bezpečnosti pri zmenách stavieb, pri rekonštrukciách technologických zariadení a pri opravách zariadení |
h) stanovuje protipožiarne opatrenia pre práce s nebezpečenstvom vzniku požiaru |
i) dodávateľ vedie požiarnu knihu a predkladá ju zodpovednému zamestnancovi odberateľa minimálne raz za tri mesiace k podpisu. |
Pri Rámcovej dohode - minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy Objednávateľa - 10 jednotiek zmluvného plnenia |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa do 5 dní od zverejnenia zmluvy predložiť aktuálny doklad opravňujúci vykonávať predmetnú činnosť. |
Zabezpečenie činnosti poskytovateľa zameraná na ochranu pred požiarmi (ďalej len OPP) a na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (ďalej len BOZP) v objektoch objednávateľa: Bratislava 4 pracoviska + 17 pracovísk v rámci celého Slovenska (D.Kubín, D.Streda, Komárno, Košice, Levice, Lučenec, Michalovce, Nitra, N.Zámky, Poprad, Prešov, R.Sobota, Trebišov, Trenčín, Trnava, Žilina, Zvolen) |
Objednávateľ je povinný úspešnému uchádzačovi v zozname regionálnych pracovísk uviesť presnú adresu, ďalej mená, priezviská a funkcie osôb, ktoré poveruje preberaním poskytnutých služieb vrátane podpisu príslušných dokladov. |
Dobrovičova 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.03.2016 00:00 — 28.02.2019 00:00
3,00 rok
78 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.02.2016 10:15
18.02.2016 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.02.2016 21:56 - Vstupná ponuka | 78 000,00 | € | Cena s DPH |
18.02.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 42 984,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: