00323489
Obec Rovné
Rovné 154, Rovné, 06732, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok alebo ekvivalent
Stravné poukážky, stravné lístky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania
Tovar, Služba
27. Ostatné služby
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,80 | ||
Predpokladané množstvo stravných poukážok | ks | 1000 | 2876 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravná poukážka obsahuje | Informáciu o dĺžke platnosti stravnej poukážky (dátum, rok) |
Názov |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Poplatok za poskytnuté služby (PPS) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, a všetky ďalšie náklady. |
Výška poplatku za poskytnuté služby (PPS) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky. |
CCSP - Celková cena stravných poukážok v € vrátane DPH - je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania. |
Maximálna CNHSP - Celková nominálna hodnota stravných poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky je (CNHSP = 3,8*2876 ks = 10928,8 €) |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní |
Dodávateľ berie na vedomie, že zmluva s objednávateľom sa uzatvára na obdobie najviac 12 mesiacov resp. na počet kusov objednania predmetu zákazky uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky podľa toho, ktorá skutočnosť nastane ako prvá. |
Dodávateľ súhlasí s obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (verzia 2.1 účinná odo dňa 01.12.2015) a v prípade tejto zákazky objednávateľ dáva do pozornosti Čl. XV druhej časti obchodných podmienok "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodanie stravných poukážok prebehne na základe písomnej objednávky objednávateľa. |
Názov | Upresnenie |
Celková fakturovaná cena za dodané stravné poukážky bude pozostávať: | 1.) z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok; 2.) z ceny poplatku za poskytnuté služby; 3.) z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Rovné 154, Rovné, Humenné, Prešovský, Slovenská republika
12
1,00 zákazka
10 990,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.02.2016 10:20
19.02.2016 09:49
19.02.2016 10:04
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.02.2016 17:12 - Vstupná ponuka | 10 990,00 | € | Cena s DPH |
19.02.2016 08:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 928,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: