Z20163001
OF-71915
zrušená
35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
Poskytovanie služieb technickej podpory licencií QPR Portálu
technická podpora, licencia QPR, maintenance softvérových licencií, customizácia skriptov, softvérové služby
Služba
7. Počítačové a súvisiace služby
1. Poskytovanie služieb technickej podpory licencií QPR Portálu
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie IT službieb, pod ktorými sa rozumie: |
a) aktualizovať produktovú podporu SW licencií (maintenance) s platnosťou od 1.2.2016 – 31. 12. 2018. Produktová podpora bude pokrývať nasledovný rozsah licencií, ktoré objednávateľ vlastní: |
- QPR Foundation server; - QPR BizArchitecture Server for 1-100 users (including 100 viewers); - QPR WebForms for 1-100 users; - QPR Reporting kit for MS Office 1-100 users; - QPR ProcessDesigner User lincenses: 3 licenses |
b) dodať počas platnosti zmluvy na základe objednávky objednávateľa metodicko-technickú podporu v celkovom rozsahu 240 človekohodín. |
Poskytovanie aktualizovanej podpory (maintenance) softvérových licencií, ktorá zahŕňa aktualizovanie SW aplikácie na najvyššiu možnú verziu nasledovne: |
a) informovať písomne alebo elektronickou poštou bez zbytočného odkladu o nových verziách SW aplikácie. |
b) poskytnúť podporu pri aktualizácii SW aplikácie bez zbytočného odkladu po uvedení nových verzií SW aplikácie, vrátane zaškolenia užívateľov a úpravy dokumentácie spojenou s vykonanou aktualizáciou. |
Metodicko-technická podporu v celkovom rozsahu 240 človekohodín obsahuje: |
- customizácia skriptov na tvorbu MS Word Reportu v QPR ProcessDesigner-i (možnosť vytvorenia Word Reportu za rôzne úrovne procesného modelu, úprava detailov výstupov ) |
- customizácia zobrazovania detailov procesu v QPR Portáli (úprava triedenia procesných krokov, zapracovanie zobrazenia užívateľských atribútov) |
- podpora pri nastavení QPR Word Reporting pre užívateľov QPR Portálu |
- customizácia Word reportov z QPR Portálu (podľa bližšej špecifikácie objednávateľa) |
- technická podpora pre zabezpečenie bezporuchovej prevádzky SW aplikácie (telefonické poradenstvo pri riešení vzniknutých incidentov pri prevádzke SW aplikácie, expertné služby súvisiace s využívaním SW aplikácie) |
Názov |
Vrátane zaškolenia užívateľov |
Poskytovateľ dodá predmet plnenia na základe objednávok, kde budú uvedené požiadavky objednávateľa spresnené podrobným vymedzením druhu a množstva licencií na ktoré bude poskytovaná produktová podpora, poskytovanie ďalších služieb a miesto dodania predmetu zákazky . |
Dodávateľ predloží do 7 dní po uzavretí zmluvy podrobný rozpis jednotkových cien poskytovaných služieb na základe predloženého rozpisu objednávateľa. |
Objednávateľ nie je povinný odobrať v plnom rozsahu predpokladané množstvo služieb tvoriacich predmet zmluvy, ani vyčerpať jeho predpokladaný, maximálny finančný objem. Celkové odobrané množstvo predmetu zmluvy bude závisieť od finančných možností a konečných potrieb objednávateľa. |
Lehota poskytnutia služieb je dohodnutá maximálne do 14 pracovných dní od doručenia objednávky. |
Plnenie sa považuje za dodané jeho prevzatím a podpísaním výkazu poskytnutých služieb s dátumom a podpisom zástupcov odberateľa a poskytovateľa. |
Panónska cesta , Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
29.02.2016 00:00 — 31.12.2018 00:00
100,00 užívatelia
37 944,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.02.2016 13:11
17.02.2016 13:05
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: