00305456
Obec Hviezdoslavov
Hviezdoslavov 8, Hviezdoslavov, 93041, SVK
34115901
Marius Pedersen, a.s.
Opatovská 1735, Trenčín, 91101, SVK
Zber, odvoz, likvidácia komunálneho odpadu
komunálny odpad, zber, preprava, likvidácia, zneškodňovanie
Služba
16. Likvidácia odpadovej vody a odpadu; sanitárnea podobné služby
1. Zber, odvoz, likvidácia komunálneho odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Zber, odvoz a zneškodnenie komunálnych odpadov, ktoré vznikli na území obce v zmysle Zákona č. 223/2001 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a o zmene a doplnení niektorých zákonov respektíve Zákona č. 79/2015 Z.z. účinného od 1.1.2016 |
2. Prenájom veľkokapacitných kontajnerov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Komodita 20 03 01 - poskytnutie 110 lit. plastová občania | ks | 30 | ||
110 lit. plastová občania - vývoz 2x mesačne | vývoz/rok | 26 | ||
Komodita 20 03 01 - poskytnutie 120 lit. plastová občania | ks | 441 | ||
120 lit. plastová občania - vývoz 2x mesačne | vývoz/rok | 26 | ||
Komodita 20 03 01 - poskytnutie 120 lit. plastová podnikatelia | ks | 10 | ||
120 lit. plastová podnikatelia- vývoz 2x mesačne | vývoz/rok | 26 | ||
Komodita 20 03 01 - poskytnutie - 240 lit. odp. nádoba | ks | 200 | ||
240 lit. odp. nádoba - vývoz 2x mesačne | vývoz/rok | 26 | ||
Komodita 20 03 01 poskytnutie 1 100 lit. odp. nádoba | ks | 13 | ||
1 100 lit. odp. nádoba - vývoz 2x do mesiaca | vývoz/rok | 26 | ||
Komodita 20 03 01 poskytnutie 1 100 lit. odp. nádoba | ks | 2 | ||
1 100 lit. odp. nádoba - vývoz 4x do mesiaca | vývoz/rok | 52 | ||
Komodita 20 01 01 - poskytnutie 240 lit. odp. nádoba - vývoz 1x mesačne | ks | 400 | ||
240 lit. odp. nádoba - vývoz 1x mesačne | vývoz/rok | 12 | ||
Komodita 20 01 02 poskytnutie 1 100 lit. odp. nádoba | ks | 9 | ||
1 100 lit. odp. nádoba - vývoz 1x mesačne | vývoz/rok | 12 | ||
Komodita 20 01 39 - vrecia | ks | 525 | ||
Vrecia | vývoz/rok | 12 | ||
Komodita 20 01 39 poskytnutie 1 100 lit. odp. nádoba | ks | 9 | ||
1 100 lit. odp. nádoba - vývoz 1x mesačne | vývoz/rok | 12 | ||
Komodita 20 01 02 poskytnutie 1 100 lit. odp. nádoba | ks | 13 | ||
1 100 lit. odp. nádoba - vývoz 1x mesačne | vývoz/rok | 12 | ||
Komodita 20 01 40 poskytnutie 1 100 lit. odp. nádoba | ks | 5 | ||
1 100 lit. odp. nádoba - vývoz 1x za 3 mesiace | vývoz/rok | 4 | ||
Komodita 20 03 01 - Uloženie a zhodnotenie vytriedených odpadov a komunálnych odpadov | ton/rok | 360 |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, pred plnením, predložiť Objednávateľovi, v originálnom vyhotovení, platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia o registrácii dodávateľa v registri právnických osôb, ktoré ho oprávňuje Zmluvu plniť. |
2. Dodávateľ je, do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, pred plnením, povinný predložiť Objednávateľovi, v originálnom vyhotovení, certifikát kvality, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality služby, min.: ISO 9001 a ISO 14001. |
3. Požaduje sa predložiť podrobný položkovitý rozpočet s uvedením jednotkových cien do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. |
4. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy predložiť Objednávateľovi harmonogram dní, v ktorých bude odvážať z katastrálneho územia obce komunálny odpad podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
5. Nedodržanie týchto povinností uvedených v bode 1. a 4. sa bude považovať za hrubé porušenie Zmluvy. |
6. V cene musia byť zahrnuté aj náklady Dodávateľa na dopravu potrebné na uspokojivé poskytnutie služby. |
7. Dodávateľ je povinný zabezpečiť čistotu na stanovištiach s odpadovými nádobami. |
8. Dodávateľ je od momentu prevzatia odpadu na prepravu zodpovedný za manipuláciu a s týmto odpadom. |
9. Dodávateľ je povinný poskytnúť (zapožičať) potrebné odp. nádoby, kontajnery a vrecia a odovzdať Objednávateľovi kontajnery, odp. nádoby a vreciana miesta plnenia oznámené Objednávateľom v stave spôsobilom na ich užívanie. |
10. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstraňovať prípadné závady na kontajneroch a nádobách znemožňujúce ich riadne užívanie. |
11. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnuté (zapožičané) kontajnery, odp. nádoby a vrecia užívať spôsobom na to určeným a nevykonávať žiadne úpravy poskytnutých kontajnerov a odp. nádobách. |
12. Objednávateľ je oprávnený požadovať plnenie v rozsahu zodpovedajúcim aktuálnym podmienkam, t.j. aj v menšom alebo väčšom rozsahu ako je uvedené v technickej špecifikácii. |
13. V prípade požiadavky objednávateľa zvýšiť alebo znížiť plnenie uvedené v technickej špecifikácii, je Objednávateľ povinný písomne predložiť Dodávateľovi takúto požiadavku. |
14. Dodávateľ je povinný akceptovať požiadavku Objednávateľa na zvýšenie respektíve zníženie rozsahu plnenia. |
15. V prípade, že dôjde k zvýšeniu alebo zníženiu rozsahu plnenia, peňažné plnenie bude vychádzať z jednotkových cien za položku uvedených v položkovitom rozpočte. |
16. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
17. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 31.12.2018 alebo do vyčerpania finančných prostriedkov, podľa toho, ktorá z týchto udalostí nastane skôr. |
18. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ v jeho mene zabezpečil všetky potrebné hlásenia vyžadované platnou legislatívou SR. |
19. Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služieb podľa tejto Zmluvy dodržiavať všeobecne záväzné protipožiarne a bezpečnostné prepisy. |
20. Dodávateľ je povinný viesť evidenciu stanovištia odpadových nádob so skutočnou frekvenciou vývozov ako podklad pre fakturáciu. |
21. Dodávateľ je povinný bezodkladne odstrániť znečistenie z verejného priestranstva, stanovišťa zberných nádob alebo iného priestranstva a ich okolia, ktoré vzniklo v dôsledku premiestňovania alebo vyprázdňovacia odpadových nádob alebo vriec. |
22. Dodávateľ je povinný zabezpečiť zneškodnenie odpadu na skládke, ktorú si na tento účel zabezpečí, a to v zmysle platnej právnej úpravy. Ceny za uloženie/zneškodnenie odpadu budú fakturované na základe skutočne vyvezeného množstva odpadu na základe vážneho lístka. |
23. Dodávateľ je povinný zabezpečiť zhodnotenie odpadu v zariadeniach, ktoré si na tento účel zabezpečí, a to v zmysle platnej právnej úpravy. |
Názov | Upresnenie |
Predmet zákazky | bude nacenený podľa podrobného položkového rozpočtu |
Spôsob fakturácie | raz mesačne, na základe skutočného objemu odvezeného komunálneho odpadu |
Splatnosť faktúr | 30 dní |
Obsah faktúr | zákonné náležitosti, špecifikácia poskytnutých služieb podľa položkového rozpočtu a súhrn |
Cena za prenájom veľkokapacitných kontajnerov | zahŕňa aj ich dovoz a ich uloženie na objednávateľom určené miesta |
Cena za prenájom 1100 l nádob | zahŕňa aj ich dovoz a ich uloženie na objednávateľom určené miesta |
Cena za odvezenú mernú jednotku odpadu | zahŕňa všetky náklady spojené s odvozom, vrátane manipulačných poplatkov a zákonných poplatkov |
Poplatky za poskytnutie kontajnerov , odp. nádob a vriec a zber, odvoz a zneškodnenie | sú zahrnuté v cene predmetu zákazky |
celá obec, Hviezdoslavov, Dunajská Streda, Trnavský, Slovenská republika
01.03.2016 00:00 — 31.12.2018 23:59
1,00 celok
120 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.02.2016 12:49
17.02.2016 14:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.02.2016 13:58 - Vstupná ponuka | 119 691,72 | € | Cena s DPH |
17.02.2016 13:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 119 691,72 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: