Z20162991
OF-74586
zazmluvnená
31771815
Bratislavské regionálne ochranárske združenie - BROZ
Na Riviére 3079/7A, Bratislava, 84104, SVK
34122303
SKLÁDKY a ODPADY s. r. o.
Vajnorská 40, Bratislava, 831 03, SVK
Revitalizácia Karloveského ramena VZ Sihoť
revitalizácia, sprietočnenie, úprava koryta toku
Stavebná práca
1. Revitalizácia Karloveského ramena VZ Sihoť
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom obstarávania sú revitalizačné opatrenia na Karloveskom ramene v k.ú. Devín a k.ú. Karlova Ves. Práce pozostávajú z prečistenia koryta a zníženia priečnych stavieb. Predmetné územie sa nachádza v chránenom areáli Sihoť, tiež je súčasťou SKUEV Bratislavské luhy a CHVÚ Dunajské luhy. |
Úpravy v Karloveskom ramene sú v súlade s požiadavkami Smernice Európskeho parlamentu a Rady 2000/60/ES ustanovujúcej rámec pôsobnosti spoločenstva v oblasti vodnej politiky (Rámcová Smernica o vode) a Smernice Európskeho parlamentu a Rady 2009/147/ES o ochrane voľne žijúceho vtáctva (Smernica o vtákoch). |
Termín realizácie prác je jeden mesiac odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Zmluva sa stáva účinnou až po kontrole a odsúhlasení správnosti priebehu procesu verejného obstarávania kontrolným orgánom poskytovateľa finančných prostriedkov pre projekt, ktorého súčasťou je zadaný predmet zákazky. |
Práce budu vykonávané na základe projektovej dokumentácie, vrátane geodetických zameraní vypracovanou Slovenským vodohospodárskym podnikom,š.p.,, Sprietočnenie Karloveského ramena VZ Sihoť, LIFE10 NAT/SK/080 Ochrana a obnova území NATURA 2000 v cezhraničnom regióne Bratislavy", 12/2015, číslo projektu 1997219. Predmetom obstarávania je časť E.3 prečistenia koryta a zníženia priečnych stavieb. Projektová dokumentácia bude neoddeliteľnou súčasťou obstarávacích podmienok. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bagrovacie práce - odstránenie nánosov | m3 | 6654,19 | ||
Zníženie kamenného prahu (na kótu 131,80 m n.m.) | m3 | 1261,76 | ||
Zníženie betónového prahu (na kótu 132,02 m n.m.) | m3 | 233,13 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odkopaný materiál bude odvážaný priebežne, časť materiálu vyťaženého pri realizácii projektu sa použije na zrovnanie terénnych depresií v kameňolome Devín a zvyšok sa uloží na parcelu s číslom 2110/1 ktorej vlastníkom je Bratislavská vodárenská spoločnosť a.s. | |
Odstránený betón bude odvezený na riadenú skládku odpadu v Zohore | 22 km |
Názov |
Od zhotoviteľa požadujeme v rámci splnenia finančného a ekonomického postavenia predloženie súvahou alebo výkazom o majetku a záväzkoch alebo údajmi z nich o základnom imaní spoločnosti minimálne 100 000 € do troch dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Odôvodnenie: Preukázanie schopnosti uchádzača plniť si riadne svoje záväzky pre realizáciu zákaziek podobného technického riešenia a rozsahu. |
Od zhotoviteľa požadujeme predloženie referencií na minimálne tri stavby podobného charakteru s rozpočtom minimálne 100 000 € uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (2011, 2012, 2013, 2014, 2015) do troch dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Odôvodnenie: Preukázanie schopnosti a spôsobilosti vykonania požadovaných špecifických stavebných prác uchádzačom v plnom rozsahu a v požadovanej kvalite. |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri realizácii Diela sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie: |
1. Predmet zmluvy |
1.1. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že Dielo bude realizovať podľa špecifikácie a technických parametrov uvedených v Zmluvnom formulári tejto zákazky a jeho príloh t.z. projektovej dokumentácie. |
1.2. Od zhotoviteľa sa požaduje vypracovanie harmonogramu výstavby diela, kontrolného a skúšobného plánu pre vykonávanie prác, ktoré predloží na odsúhlasenie objednávateľovi do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
1.3. Počas vykonávania prác musí zhotoviteľ postupovať v zhode s nariadeniami, normami, vyhláškami a zákonmi vzťahujúcimi sa na ochranu životného prostredia,vrátane technologických postupov a technologickej disciplíny. Súčasťou povinností dodávateľa je aj osadenie informačnej tabule pred začatím prác. |
1.4. Zhotoviteľ musí vypracovať Povodňový plán zabezpečovacích prác pre realizáciu diela (podľa vyhlášky č.261/2010 Z.z., príloha č.2) odsúhlasený správcom vodného toku a schválený orgánom ochrany pred povodňami. |
2. Termín plnenia |
2.1.Termín realizácie prác je jeden mesiac odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Zmluva sa stáva účinnou až po kontrole a odsúhlasení správnosti priebehu procesu verejného obstarávania kontrolným orgánom poskytovateľa finančných prostriedkov pre projekt, ktorého súčasťou je zadaný predmet zákazky. |
2.2. Od zhotoviteľa sa požaduje vypratať stavenisko v lehote do 15 dní odo dňa odovzdania a prebratia diela ako celku. |
3. Okolnosti vylučujúce zodpovednosť (vyššia moc) |
3.1. Zodpovednosť zmluvných strán za čiastočné alebo úplné neplnenie zmluvných povinností je vylúčená, ak sa tak stalo v dôsledku okolností vylučujúcich zodpovednosť podľa § 374 a nasl. Obchodného zákonníka. |
3.2. Podmienkou vylúčenia zo zodpovednosti je, že dotknutá strana bez zbytočného odkladu upozorní druhú stranu na začiatok a podstatu vyskytnutia sa vyššej moci. Strana, ktorá sa odvoláva na vyššiu moc, využije všetko svoje úsilie na nápravu situácie a na odstránenie príčiny svojej neschopnosti plniť |
zmluvu v čo najväčšom rozsahu a v primeranom čase. Dodacie lehoty a všetky ostatné lehoty sa po dobu trvania vyššej moci predlžujú o dobu jej pôsobenia. Strana, ktorá sa odvoláva na vyššiu moc, bez zbytočného odkladu oznámi druhej strane jej zánik. |
4. Spôsob a podmienky vykonania a odovzdania diela |
4.1.Zhotoviteľ sa zaväzuje zrealizovať práce podľa písomných pokynov objednávateľa, použiť technologický postup čo najšetrnejší k životnému prostrediu, všetko v rozsahu projektovej dokumentácie. |
4.2. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že ním spôsobené škody na majetku odstráni na vlastné náklady v lehote určenej objednávateľom. V prípade, že tak zhotoviteľ neurobí, má právo škody odstrániť objednávateľ a náklady na ne vyfakturuje voči zhotoviteľovi. Splatnosť faktúry je 14dní od jej doručenia. |
4.3. Vzhľadom na charakter prác je potrebné, aby mal zhotoviteľ k dispozícií stroj na zemné práce s pracovným dosahom minimálne 15 m kvôli eliminácií škôd na okolitej prírode. |
4.4. Zhotoviteľ je povinný pri nakladaní s odpadmi postupovať v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov účinných v čase plnenia tejto zmluvy. |
4.5. Od zhotoviteľa požadujeme certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia : ISO 9001 – riadenie kvality, ISO 14001 - riadenie environmentu, OHSAS 18001 – riadenie rizík, ISO 10006 – kvalita riadenia projektov. |
4.6. Zhotoviteľ sa zaväzuje viesť stavebný denník, ktorý bude uložený u zodpovedného zamestnanca zhotoviteľa. |
4.7. Zhotoviteľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi cestou stavebného denníka najmenej 3 pracovné dni vopred termín prevzatia zakrytých prác a dodávok. Ak objednávateľ nevykoná kontrolu týchto prác bude zhotoviteľ pokračovať v prácach. |
4.8. Zhotoviteľ vyhotoví na konci každého kalendárneho mesiaca súpis vykonaných prác a zisťovací protokol za daný kalendárny mesiac. |
4.9. Zhotoviteľ je povinný bez meškania písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu plnenia s dôsledkom omeškania a predĺženia času plnenia. |
4.10. Pri preberacom konaní odovzdá objednávateľovi všetky atesty, protokoly o vykonaných skúškach a meraniach, o zaškolení odborne spôsobilých osôb objednávateľa, projektovú dokumentáciu skutočného vyhotovenia, v ktorej sú zaznamenané aj prípadné zmeny vzniknuté pri vykonávaní diela oproti |
pôvodne predloženej projektovej dokumentácii, a to 4 exempláre v papierovej forme a 4 exempláre v digitálnej forme. |
5. Zodpovednosť za vady diela, záruky a záručná doba |
5.1. Zhotoviteľ sa zaručuje za kvalitu a funkčnosť vykonaného diela, zodpovedá za akékoľvek vady diela, ktoré objednávateľ alebo iná osoba splnomocnená objednávateľom k nakladaniu s výsledkami diela, zistili jednak pri preberacom konaní a jednak v záručnej dobe. |
5.2. Zhotoviteľ poskytuje záruku na dielo na obdobie 5 rokov, záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia diela objednávateľom. |
5.3. Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ je oprávnený písomne uplatniť voči zhotoviteľovi akékoľvek vady zistené pri preberacom konaní ako aj kedykoľvek počas trvania záručnej doby. |
5.4. V prípade riadne oznámenej reklamovanej vady diela má objednávateľ právo požadovať a zhotoviteľ povinnosť bezplatne odstrániť reklamovanú vadu v lehote do 10 dní odo dňa jej písomného oznámenia zhotoviteľovi. Reklamácia objednávateľa musí byť podaná len písomne a v záručnej dobe, inak je neplatná. Musí obsahovať označenie vady a popis ako sa vada prejavuje. Zhotoviteľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním reklamovaných vád do 3 dní odo dňa doručenia písomnej reklamácie. |
5.5. Objednávateľ si zabezpečí vlastný stavebný dozor, ktorý je zároveň splnomocnený odovzdať stavenisko zhotoviteľovi, overovať súpis vykonaných prác a dodávok, preberať jednotlivé čiastkové plnenie diela, vyjadrovať sa k požiadavkám zhotoviteľa v stavebnom denníku, sledovať termíny odstránenia vád. |
5.6. Objednávateľ pri odovzdaní staveniska oboznámi zhotoviteľa so všetkými osadenými zariadeniami a vedeniami na stavenisku, ktoré môžu byť realizáciou prác dotknuté. |
6. Platobné podmienky |
6.1. Zhotoviteľ v termíne do 30 dní odo dňa prevzatia diela objednávateľom vyhotoví a preukázateľne doručí objednávateľovi faktúru za vykonané práce. Neoddeliteľnou prílohou faktúry je Zápis o odovzdaní a prevzatí diela so všetkými prílohami v zmysle článku 4. zmluvy, odsúhlasený a podpísaný |
oprávneným zástupcom objednávateľa. |
6.2. Splatnosť faktúry je 120 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi a musí obsahovať text „v rámci projektu LIFE10 NAT/SK/080 Ochrana a obnova území NATURA 2000 v cezhraničnom regióne Bratislavy",aktivita C.5 |
7. Sankcie |
7.1. V prípade omeškania zhotoviteľa s plnením predmetu zmluvy v termínoch uvedených v Článku 2. zmluvy, skúšobným a kontrolným plánom prác je objednávateľ oprávnený fakturovať zhotoviteľovi zmluvnú pokutu nasledovne: |
a) v prípade omeškania menej ako 5 dní sa sankcie neuplatňujú |
b) v prípade omeškania viac ako 5 dní bez udania objektívnych skutočností zhotoviteľom bezodkladne písomnou formou objednávateľovi vo výške 0,3 % z celkovej maximálnej ceny diela za každý aj začatý deň omeškania |
c) v prípade omeškania viac ako 10 dní bez udania objektívnych skutočností zhotoviteľom bezodkladne písomnou formou objednávateľovi a následného zvolania stretnutia s objednávateľom ako aj oprávnenou osobou na technický dozor, na ktorom sa upraví a odsúhlasí harmonogram prác, skúšobný a kontrolný |
plán vo výške 0,5 % z celkovej maximálnej ceny diela za každý aj začatý deň omeškania |
d) v prípade omeškania viac ako 15 dní bez udania objektívnych skutočností zhotoviteľom bezodkladne písomnou formou objednávateľovi bez prerokovania harmonogramu prác, skúšobného a kontrolného plánu so zhotoviteľom vo výške 1 % z celkovej maximálnej ceny diela za každý aj začatý deň omeškania. |
Omeškanie o viac ako 15 dní bez udania objektívnych dôvodov môže tiež objednávateľ považovať za podstatné porušenie podmienok zmluvy a túto zmluvu bezodkladne vypovedať. |
7.2. V prípade omeškania úhrady faktúry objednávateľom je zhotoviteľ oprávnený fakturovať objednávateľovi úrok z omeškania vo výške 0,03 % z dlžnej čiastky za každý deň omeškania. |
7.3. V prípade, že zhotoviteľ neodstráni vadu zistenú pri preberacom konaní v termíne, ktorý určí objednávateľ v súlade s bodom 4.10. tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený fakturovať zhotoviteľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,03 % z celkovej maximálnej ceny diela za každý aj začatý kalendárny deň |
omeškania a každú jednotlivú vadu. |
7.4 V prípade, že zhotoviteľ neodstráni písomne reklamovanú vadu, ktorá sa prejavila v záručnej lehote v termíne uvedenom v bode 5.4. zmluvy je objednávateľ oprávnený účtovať zhotoviteľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,03 % z celkovej maximálnej ceny diela za každý aj začatý kalendárny deň omeškania |
a každú jednotlivú vadu. |
7.5. Splatnosť faktúr v zmysle tohto článku zmluvy je 14 dní odo dňa preukázateľného doručenia príslušnej faktúry druhej zmluvnej strane. Pohľadávku zo strany objednávateľa voči zhotoviteľovi počas realizácie diela je možné uhradiť z výkonovej záruky podľa bodu 7.6. zmluvy pričom táto skutočnosť musí byť |
uvedená na faktúrach, ktoré objednávateľ zhotoviteľovi vystaví. |
7.6. Zhotoviteľ v súlade s podmienkami súťaže do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo uhradí na bankový účet objednávateľa výkonovú záruku vo výške 10% (slovom desať percent) z ceny diela bez DPH pre prípad, že zhotoviteľ nebude plniť svoje povinnosti podľa zmluvy a vznikne |
voči nemu pohľadávka počas realizácie diela podľa bodov 7.1, 7.3 a 7.4. Objednávateľ sa zaväzuje výkonovú záruku vrátiť na účet zhotoviteľa do 3 pracovných dní od preberacieho konania pokiaľ je dielo bez vád a nedostatkov, od odstránenia všetkých vád a nedostatkov zistených pri preberacom konaní |
alebo pri odstúpení od zmluvy. Objednávateľ uhradí zhotoviteľovi výkonovú záruku v plnej sume alebo v sume zníženej o prípadné sankcie uplatnené a vyfakturované voči zhotoviteľovi. |
8. Porušenie zmluvných povinností, odstúpenie od zmluvy |
8.1. Porušením povinností, dohodnutých zmluvnými stranami v tejto zmluve jednou zo zmluvných strán, vzniká druhej zmluvnej strane právo odstúpiť od zmluvy. |
8.2. Odstúpenie je možné aj od čiastočne splnenej zmluvy. |
8.3. V prípade podstatného porušenia zmluvy je odstupujúca strana oprávnená od zmluvy odstúpiť okamžite, ak to písomne oznámi druhej zmluvnej strane bez zbytočného odkladu po tom, čo sa o tomto porušení dozvedela. Zmluvné strany označujú porušenie zmluvy za podstatné: |
a) ak zhotoviteľ preruší práce na diele na dlhšie ako na 5 dní bez písomného oznámenia objednávateľovi, |
b) ak zhotoviteľ preruší práce na diele na dlhšie ako na 10 dní bez udania objektívnych dôvodov písomne objednávateľovi a nezvolá stretnutie s objednávateľom a technickým dozorom, na ktorom sa schváli nový časový harmonogram výstavby diela, kontrolný plán a skúšobný plán, |
c) ak zhotoviteľ preruší práce na diele na dlhšie ako na 15 dní bez udania objektívnych dôvodov alebo bez zásahu vyššej moci, |
d) ak zhotoviteľ nedodržiava termíny a podmienky zmluvy uvedené Článkoch 2. a 4. zmluvy, |
e) ak zhotoviteľ neprevedie na účet objednávateľa výkonovú záruku podľa bodu 7.6., |
f) ak je voči jednej zo zmluvných strán vyhlásené konkurzné konanie alebo ak jedna zo zmluvných strán vstúpila do likvidácie, |
g) ak zhotoviteľ nevykonáva dielo v súlade s ustanoveniami tejto zmluvy, príslušnými právnymi predpismi a technickými normami, |
h) ak zhotoviteľ mešká s odovzdaním diela a vyprataním staveniska podľa Článku 2. tejto zmluvy bez súhlasu objednávateľa viac ako 10 dní, |
i) ak zhotoviteľ nedodá v rámci splnenia finančného a ekonomického postavenia predloženie súvahou alebo výkazom o majetku a záväzkoch alebo údajmi z nich o základnom imaní spoločnosti minimálne 100 000 € do troch dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, |
j) ak zhotoviteľ nedodá referencie na minimálne tri stavby podobného charakteru s rozpočtom minimálne 100 000 € uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (2011, 2012, 2013, 2014, 2015) do troch dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
8.4. V prípade, že dôjde k porušeniu zmluvy, ktoré zmluvné strany neoznačili ako podstatné, riadia sa pri odstúpení od zmluvy príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka. |
8.5. Oznámenie o odstúpení musí byť podpísané štatutárnym orgánom odstupujúcej strany a nadobúda účinnosť dňom jeho doručenia do sídla druhej zmluvnej strany. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
01.03.2016 12:29 — 31.05.2016 12:29
8 149,08 m3
117 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.02.2016 12:36
17.02.2016 12:28
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.02.2016 13:55 - Vstupná ponuka | 116 880,00 | € | Cena s DPH |
17.02.2016 12:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 89 160,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: