00321575
Mesto Rajec
Námestie SNP 2/2, Rajec, 01522, SVK
36418633
Unistav Teplička, s. r. o.
Fatranská 1326/124, Teplička nad Váhom, 01301, SVK
Stavebné úpravy hospodárskeho pavilónu spojené so zmenou účelu budovy.
Stavebné úpravy
Stavebná práca, Služba
1. Opravy a údržba
1. Stavebné úpravy hospodárskeho pavilónu spojené so zmenou účelu budovy.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných úprav existujúcej budovy hospodárskeho pavilónu s cieľom vytvorenia nových tried MŠ. |
Navrhovanými stavebnými úpravami dôjde k vnútorným dispozičným úpravám miestností existujúceho pavilónu podľa výkresovej časti označenej v prílohách D1 Architektúra a dobudovaniu vnútorných rozvodov - časti D2 Elektroinštalácie, D3 Vykurovania, D4 Zdravotechnika. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
01. D1 Architektúra (výkresy 01- 22) - viď prílohu - 01. D1 Výkaz výmer | kpl | 1 | ||
02. D2 Elektroinštalácie (výkresy 01- 04) - viď prílohu - 02. D2 Výkaz výmer | kpl | 1 | ||
03. D3 Vykurovanie (výkresy 01- 02) - viď prílohu - 03. D3 Výkaz výmer | kpl | 1 | ||
04. D4 Zdravotechnika (výkresy 01- 04) - viď prílohu - 04. D4 Výkaz výmer | kpl | 1 |
Názov |
1. Stavebné úpravy sa týkajú existujúcej časti hospodárskeho pavilónu so zmenou jeho účelu pre zabezpečenie bežných prevádzkových potrieb MŠ. |
2. Požadované termíny začiatok výstavby: 01. 04. 2016 a koniec výstavby: 30. 09. 2016 |
3. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy cez Elektronický kontraktačný systém. |
4. Zhotoviteľ je povinný spracovať vecný a časový harmonogram a predložiť Objednávateľovi do 7 dní od uzavretia zmluvy cez Elektronický kontraktačný systém. |
5. Zhotoviteľ sa zaväzuje pre Objednávateľa zhotoviť kompletné dielo, bez akýchkoľvek technických nedostatkov a to vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť, pri dodržaní predpísaných kvalitatívnych a technických podmienok. |
6. Zhotoviteľ sa zaväzuje použiť na vykonanie diela tovar, materiál a zariadenia, ktoré budú spĺňať kritériá a štandard požadovaný Objednávateľom. |
7. V prípade ak Zhotoviteľ riadne a úplne vykoná dielo pred dohodnutými termínmi, zaväzuje sa Objednávateľ dielo prevziať aj v skoršom ponúknutom termíne. |
8. Riadnym a úplným vykonaním diela podľa Zmluvy a riadnym splnením všetkých záväzkov Zhotoviteľa podľa Zmluvy sa rozumie odovzdanie diela Objednávateľovi na základe odovzdávacieho Protokolu, ktorý vypracuje zhotoviteľ. |
9. Zhotoviteľ je povinný bez zbytočného odkladu, a to najneskôr do 3 kalendárnych dní písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termíny vykonania diela. |
10. Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v Zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady Zhotoviteľa pri vykonávaní celého diela podľa Zmluvy. |
11. Konečná faktúra bude vyhotovená na základe skutočne vykonaných a Objednávateľom odsúhlasených prác, pričom súpis prác potvrdený oboma zmluvnými stranami bude neoddeliteľnou súčasťou konečnej faktúry. Za objednávateľa súpis vykonaných prác potvrdí stavebno technický dozor investora. |
12. Za správne vyčíslenie sadzby DPH (dane z pridanej hodnoty) podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov zodpovedá Zhotoviteľ v plnom rozsahu. |
13. Záručná doba za stavebné práce začína plynúť v deň nasledujúci po dni podpísania odovzdávacieho protokolu a trvá päť rokov. Záručná doba za zabudované zriadenia začína plynúť v deň nasledujúci po dni podpísania odovzdávacieho protokolu a trvá dva roky. |
14. Počas záručnej doby má Objednávateľ právo požadovať a Zhotoviteľ povinnosť odstrániť vady diela na náklady Zhotoviteľa v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa písomnej reklamácie vady Objednávateľom Zhotoviteľovi. |
15. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu vady diela uplatní bezodkladne po jej zistení, a to písomnou formou alebo e-mailom Zhotoviteľovi. |
16. Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú Objednávateľ nemôže dielo užívať pre jeho vady, za ktoré zodpovedá Zhotoviteľ. V prípade, že pri odstraňovaní vád došlo k výmene jednotlivých častí za nové, tak pre nové časti diela začína plynúť nová záručná doba. |
17. Zhotoviteľ je povinný chrániť dielo počas jeho realizácie a zabezpečiť hotové časti diela ochrannými prostriedkami tak, aby nedošlo k jeho zničeniu, poškodeniu alebo znehodnoteniu do doby odovzdania diela Objednávateľovi. |
18. Zhotoviteľ nie je oprávnený pri realizácii diela použiť náhradné materiály a výrobky oproti predpokladaným, a to bez písomného súhlasu Objednávateľa. |
19. Zhotoviteľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a ochranu životného prostredia u svojich zamestnancov (a u zamestnancov svojich dodávateľov alebo subdodávateľov) na mieste vykonávania stavebných prác. |
20. Zhotoviteľ znáša nebezpečenstvo škody na zhotovovanom diele, a to až do doby odovzdania diela Objednávateľovi na základe odovzdávacieho Protokolu. |
21. Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť na svoje náklady dopravu všetkých materiálov a dielov, výrobkov, strojov a zariadení a ich presun na stavenisko. |
22. Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť pred poškodením zariadenie Objednávateľa, ktoré sa nachádza v priamom dotyku stavebných prác. |
23. Zhotoviteľ je povinný odovzdať Objednávateľovi certifikáty na použité materiály a zariadenia pred ich zabudovaním do diela v zmysle platných právnych predpisov. |
24. Zhotoviteľ aj jeho dodávatelia a subdodávatelia na požiadanie Objednávateľa sú povinní zúčastňovať sa týždenných kontrolných dní. |
25. Zhotoviteľ poverí výkonom funkcie stavbyvedúceho osobu, ktorá má príslušné platné oprávnenie vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov, resp. ekvivalent vydávaný v krajinách EÚ a meno tejto osoby je povinný oznámiť Objednávateľovi najneskôr pri odovzdaní a prevzatí staveniska stavby. |
26. Zhotoviteľ vykoná na vlastné náklady všetky skúšky, kontroly a merania, ktoré sú potrebné pre riadne ukončenie diela. |
27. Pred začatím prác je Zhotoviteľ povinný odovzdať Objednávateľovi menný zoznam svojich zamestnancov a zamestnancov prípadného dodávateľa a subdodávateľa Objednávateľom odsúhlaseného a tento zoznam v priebehu realizácie diela aktualizovať. |
28. Zhotoviteľ je povinný kedykoľvek, na vyžiadanie zodpovedného pracovníka Objednávateľa, predložiť ku kontrole všetky požadované doklady z oblasti BOZP, PO a hygieny práce týkajúce sa činnosti zhotoviteľa. |
29. Zhotoviteľ je povinný udržiavať na stavbe poriadok a čistotu, ako aj odstraňovať odpady a nečistoty vzniknuté z jeho činnosti. Zhotoviteľ je povinný dokladovať Objednávateľovi uskladnenie odpadov podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a technických noriem Slovenskej republiky. |
30. Zhotoviteľ oznámi Objednávateľovi pripravenosť diela k odovzdaniu a prevzatiu najneskôr 5 kalendárnych dní pred jeho odovzdaním. |
31. Objednávateľ nie je povinný prevziať vykonané dielo, ktoré má vady brániace riadnemu prevádzkovaniu diela. Za deň odovzdania a prevzatia diela sa považuje deň podpísania Protokolu oboma zmluvnými stranami. |
32. V prípade zistených vád a nedorobkov bude spísaný ich zoznam s uvedením dohodnutých termínov ich odstránenia. V prípade, že vady a nedorobky budú drobného charakteru, nebrániace riadnemu užívaniu diela, môže Objednávateľ prevziať dielo s určením termínu odstránenia |
Pokračovanie: takýchto drobných vád a nedorobkov. |
33. Po ukončení prác na diele, avšak najneskôr do 3 kalendárnych dní po odovzdaní a prevzatí diela je Zhotoviteľ povinný stavenisko úplne vypratať, odstrániť zvyšný materiál, odpady a pod. |
34. Ak sa Zhotoviteľ dostane do omeškania s odovzdaním diela ako celku, Objednávateľ má právo požadovať od Zhotoviteľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny diela v EUR s DPH za každý aj začatý deň omeškania. |
35. Pokiaľ Zhotoviteľ poruší svoju zmluvnú povinnosť a záväzok, pre ktorej porušenie je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy, zaplatí Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1% z ceny diela v EUR s DPH. |
36. V prípade, ak Zhotoviteľ neodstráni v dohodnutom termíne vady a/alebo nedorobky diela reklamované Objednávateľom počas plynutia záručnej doby zaplatí Zhotoviteľ Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500,00 € (slovom: päťsto eur) za každý aj začatý deň omeškania. |
37. Zmluvná pokuta za nedodržanie termínu vypratania staveniska je 500,00 € (slovom: päťsto eur) za každý aj začatý deň omeškania až do termínu úplného vypratania staveniska. |
38. Zmluvné pokuty, dohodnuté týmito Zmluvnými podmienkami, sa nedotýkajú náhrady škody, ktorá vznikne druhej zmluvnej strane z nesplnenia zmluvných povinností, ktoré sú zmluvnou pokutou zabezpečené. |
39. Ak Zhotoviteľ nevykoná dielo podľa podmienok uvedených v Zmluve, alebo preruší práce na vykonávaní diela, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Zhotoviteľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
40. Zaplatením zmluvnej pokuty/zmluvných pokút/ sa Zhotoviteľ nezbavuje povinnosti vykonať dielo. |
41. Uplatnením vyššie uvedených sankcií nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu škody spôsobenú omeškaním s odovzdaním diela podľa týchto Zmluvných podmienok a právo na náhradu škody spôsobenú na majetku Objednávateľa, ktorú preukázateľne spôsobí Zhotoviteľ pri realizácii diela. |
42. Objednávateľ má nárok na náhradu škody v celom jej rozsahu, bez ohľadu na to či, ide o škodu, ktorá vznikla v dôsledku porušenia povinnosti Zhotoviteľa, jeho dodávateľov alebo subdodávateľov. |
43. Ak Zhotoviteľ alebo jeho dodávateľ a/alebo subdodávateľ bezdôvodne preruší práce na vykonávaní diela, má Objednávateľ právo uplatniť si voči Zhotoviteľovi zmluvnú pokutu vo výške 500,00 € (slovom: päťsto eur) a to za každý jeden prípad prerušenia. |
44. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak Zhotoviteľ neplní kvalitatívno-technické parametre a/alebo podmienky zhotovovania diela určené Zmluvou, Slovenskými technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
45. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak aj napriek písomnému upozorneniu Objednávateľa Zhotoviteľ pokračuje vo vadnom plnení, alebo ak v primeranej lehote určenej na odstránenie vady, vadu diela neodstránil. |
46. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak Zhotoviteľ bez kvalifikovaných dôvodov neprevezme stavenisko, nedokáže zhotoviť dielo riadne a včas, alebo zastaví práce na diele pred jeho dokončením. |
47. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak sa Zhotoviteľ dostane do omeškania s akoukoľvek lehotou vykonávania diela uvedenou v podrobnom harmonograme realizácie diela, o viac ako 10 (slovom: desať) kalendárnych dní. |
48. Zhotoviteľ vyhlasuje, že má všetky platné oprávnenia, osvedčenia, povolenia a licencie, ktoré sú nevyhnutné k zhotoveniu diela a že tieto sú zapísané v predmete jeho činnosti a sú postačujúce k tomu, aby mohol začať vykonávanie diela riadne a včas. |
Pokračovanie: Objednávateľ si vyhradzuje práva odstúpiť už od uzavretej zmluvy cez EKS v prípade, ak zistí, že úspešný uchádzač nemá všetky platné oprávnenia, osvedčenia, povolenia a licencie, ktoré sú nevyhnutné k zhotoveniu diela, a že tieto nie sú zapísané v predmete jeho činnosti. |
49. Zhotoviteľ bude pri vykonávaní diela postupovať s odbornou starostlivosťou. Zhotoviteľ sa zaväzuje dodržiavať všeobecné záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky Zmluvy. |
50. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa neprevedie žiadne záväzky, práva a/alebo povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy na žiadnu tretiu osobu. |
51. Nebezpečenstvo škody na diele znáša Zhotoviteľ, pričom nebezpečenstvo škody na diele prechádza zo Zhotoviteľa na Objednávateľa odovzdaním a prevzatím diela medzi Zhotoviteľom a Objednávateľom na základe Protokolu. |
52. Zhotoviteľ musí zabezpečiť stavenisko tak, aby nebola ohrozená bezpečnosť osôb pohybujúcich sa v bezprostrednej blízkosti vykonávaných stavebných prác. |
53. Zhotoviteľ je povinný prostredníctvom svojho stavbyvedúceho viesť stavebný denník a tento na vyzvanie predkladať stavebno technickému dozoru investora. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Námestie SNP 2/2, Rajec, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
01.04.2016 08:00 — 15.08.2016 16:00
1,00 Kpl
159 722,39
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.02.2016 08:02
18.02.2016 08:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.02.2016 09:38 - Vstupná ponuka | 159 598,80 | € | Cena s DPH |
18.02.2016 08:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 92 908,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: