• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.02.2016 13:47
  •    Predkladanie ponúk
    16.02.2016 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.02.2016 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.02.2016 14:40

Detail zákazky Z20162858

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.02.2016 13:47
  •    Predkladanie ponúk
    16.02.2016 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.02.2016 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.02.2016 14:40

Základné údaje

Z20162858

OF-74503

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2316394

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

44783892

Trend Hygiena, s.r.o.

Višňová ulica 463/23 , Ohrady, 93012, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Papierové utierky

Papierové utierky, obrúsky

  • 33772000-2 - Jednorazové papierové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Papierové utierky
Funkcia
osobná hygiena rúk - utieranie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Papierové utierky rolky. Dvojvrstvové, biele, savé, výška 22 cm, 2 ks/bal. bal 10000
2. Papierová utierka rolka. Dvojvrstvová, biela, savá, výška 20 cm, cca 30 m ks 4000
3. Obrúsky. Jednovrstvové, biele, savé, rozmer: 32x32 cm, skladané, 100 listov/bal. bal 3000
4. Papierové utierky skladané ZZ. Jednovrstvové, šedé, recyklované, savé, rozmer: 23x23 cm, skladané ZZ, 250 ks/bal, 550g/balenie bal 14000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v elektronických objednávkach ( 4 miesta v Bratislave).
Dodávateľ predloží elektronicky do 24 hod od uzavretia Zmluvy: podrobný rozpis položiek tovaru v zložení názov, typové označenie, špecifikácia, doplnené o JC bez DPH, DPH, JC s DPH, cena celkom bez DPH, s DPH.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár.
Záruka 24 mesiacov.
Dodacia lehota do 14 dní odo dňa doručenia elektronickej objednávky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo, zmeniť typ a množstvo tovaru, v rozsahu max. 2% z celkovej ceny predmetu Zmluvy, pri neprekročení celkovej ceny predmetu Zmluvy.

Zmluvná špecifikácia

Ružinovská 6, Limbová 5, Antolská 11, Mickiewiczova 13, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

26.02.2016 08:00 — 11.03.2016 14:00

1,00 skupina produktov

11 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.02.2016 13:47

16.02.2016 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.02.2016 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 339
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.02.2016 14:13 - Vstupná ponuka 11 199,60 € Cena s DPH
16.02.2016 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka 11 088,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS